альфа
Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Знову нічим не обгрунтовані вигадки. Ісус Христос є істиним Богом, про що й говориться в Євангелії:Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28)
Е ні.Не «ти Господь мій і Бог мій»,а просто «Господь мій і Бог мій»,так само як ви кажете іноді під враженням «О Господи Боже мій» , «О матко боска»,»О Ісусе мій» ба навіть «о чорт поборі».І всі розуміють що цими словами ви не звертаєтесь до тих кого в цей момент бачите.Так чи ні??Пане Юр,хоч щось з себе видавіть аби це заперечити,а то одновірці похоже мені вірять,коли ви ніяк фактом цього не заперечете.Помітили як вони мовчать??
Але ж хтось кажучи "Господи Боже мій" таки звертається до Бога. Чому ж ви беретеся стверджувати, що Єангельські слова Апостола не направлені до Того, Кого він бачить?
Незавжди,той хто каже «о Господи Боже мій», «о матко боска», «о Ісусе», «о чорт», «o my God» звертаються до Бога,Ісуса,матки чи чорта.І ви це чудово розумієте.Це проста звичка говорити так під враженням коли щось трапляється дивне.Тому я, бачучи що Хома каже не «ти мій Господь і Бог»,а також розуміючи що Хома чудово усвідомлював що Ісус Богом не є,бо казав що лишень йде до Бога,також що Ісус не знає те що знає Бог(час кінця) і не вирішує те що може вирішувати лише Бог(хто сидітиме праворуч Ісуса в царстві),роблю чіткий висновок –Хома цими словами не звертався до Ісус,а лишень промовив їх про себе, під великим враженням того що побачив.Так же пане.Як він міг назвати Богом того хто не є всезнаючим,всеможущим??Як він міг назвати Богом того хто мав йти до одного Бога??Поясніть одновірцям.
Цитата:
При чому тут учні, учні не є однонародженими від Бога й про учнів не сказано Хто бачив Мене, той бачив Отця. Адже виЯВлення Бога саме через Сина. Завдяки Сину ми пізнаємо Отця.
Так син же не виявив те що він є Отцем та Богом,а лише те яким є Отець та Бог. Чи не помічаєте різниці??Доречі учні теж до певної міри відображають тье яким є Бог.Хіба ні.От ви виявляєте своєю поведінкою те,що ваш Бог є пихатий,бо так себе ведете,чим відображаєте його образ на який ви сотворенні.Ну а щодо учнів,то про них подібно сказанно що вони є «одно з Отцем та сином».Також написанно що вони народженні від Бога.Тож я небачу причин уникати їхньої згадки у нашій бесіді.вам же яко невигідно це,то даруйте,нехай одновірці самі роблять висновки та учаться поки є труп.
Цитата:
Звідкіля ви можете знати що я кажу в присутності когось, це по-перше. У молитві звертаючись до Бога якраз й кажу "Господи Боже мій".
Даруйте,але ви мене не так зрозуміли.Говорячи ви,я мав наувазі не тілько вашу персону,а й вашу компанію,яка мовчки стежить за обговоренням.Тому переконаний хтось таки має таку звичку,або ж під враженням схильний перед кимось так промовляти.Ну а щодо молитви,то це ж інша справа.ми говоримо про просту звичку говорити «o-o my-y God».Ну й і все ж ,Хома ж немолився до Ісуса. То до чого тут мова про молитву??
sss написав:
Yur написав:
Святе Письмо це заперечує. Сказано Однороджений Син, про друго/третьо/і так далі роджених синів нічого не сказано.
Самі ж колись писали про те,що коли чогось не згадано у Писанні,то це аж ніяк не означає що такого немає.в даному ж випадку підставою є термін «первородний».Навіщо ж його так називати коли немає друго,третьо??Ну й про те що несказанно за інших синів Бога,то й тут ви обманюєте.Ангели є теж синами Бога які є чи то родженими чи то сотвореними подібно як і Той кого ви знаєте під іменем ІсусХристос.Чи можете це заперечити??
Цитата:
У тому то й справа, що не існує підстав. Однонароджений/Єдинородний/Первородний вказує на ЄДність.
Таки не обкрутите.Первородний не вказує на єдність,а на першість,що залишає місце для друго,….тощо.Більш того у Бога є й інші сини.То які вони все ж для Бога сини,якщо лише Ісус є єдиним сином для Бога.Ви хоч розумієте яку суперечність закладаєте у головах студентів?? Ну й те чи ті сини родженні чи сотворенні ви так і не відповіли.Тож проаналізуйте це,самі ж переконаєтесь у хибності своїх переконань.Та й студентам полегшите навчання.
sss написав:
Yur написав:
Виходить те що написано. Мудрість в наведеному перекладі народжена/настановлена/сотворена, Син Єдинородний
Дивно пане за вами спостерігати.Те що мудрість сотворена,роджена,настановленна помічаєте,а от те що син не лише однородженний,а й первороджений,первосотворений та настановлений ніяк не помітите.Чому??—«бо очі дивитися будуть і не бачитимуть,а вуха не чутимуть»???))Чи правильно я здогадався пане Юр??
Цитата:
Як можна побачити те, чого не існує. Про мудрість сказано народжена/настановлена/сотворена. Проте ніде не сказано про первосотвореного сина, це свідківські вигадки. Сказано Однонароджений (Єдинородний).
Несказанно лишень для тих хто нехоче цього помічати чи визнавати. Слова з Об3:14-«(Ісус є) початок Божого творива» саме несуть простий зміст «первостворенний».Запитайте друзів,вони це підтвердять.Тож опис мудрості- первородженна (роджена перш усього),першостворенна(сотворена перш усього),настановленна цілком підходить до опису сина.Тож ясний висновок Син є уособленною мудрістю.Заперечете??Тільки благаю не перекрикуйте)))))))
sss написав:
sss написав:
А відповідь тут проста й однозначна. Об'явлення 2 і 3 глава якраз вказує, Дух Божий, що промовляє Церквам й Ісус Христос -- суть Одне. Що іще раз засвідчує Божественість Сина й ТриЄДИНість Бога.
Таке ваше складне словоблудіння є лише черговим бажанням заховати правду.Моя ж відповідь-«усе Писання натхненне Богом».А отже усі слова промовленні у ньому є промовленні під натхненням духу,так начебто дух промовляє.Ви ж перш ніж викрикувати своє,заперечте написанне вам супроти,а тоді слово блудіть собі наздоровя.я ж буду міркувати про це.А так доводиться лише й надалі викривати лукавця який перекрикуванням хоче переконати у своїх уявленнях.Щодо духу й Ісуса,якби це було одне то б і таких розмежувань робити не слід було.Навіщо писати що промовляє дух,коли насправді це є Ісус.Навіщо писати «Від Бога Отця і від Господа І.Х» якщо Бог Отець це і є Господь ІсусХристос».Внятно поясніть це одновірцям,а не перекрикуйте.Тож несподівайтесь такими примітивними ходами довести тройцю.
Цитата:
Євангелія й пояснює чому в Об'явлені Отець, Син й Дух Святий виступають як Одно:
Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно (1-е Івана 5:7)
Та перестаньте прикидатись.Спростуйте спочатку одновірця Хом,а тоді апелюйте до тих слів.Як на мене,то коли говорить дух,то ясно дається розуміти звідки та яким чином походить та звістка.Інакше б не писалось «Усе писання натхнене(продиктоване) св. духом».Ну й коли Отець не є сином,а син не є духом,то й зрозуміло що там де сказанно «дух говорить» ніяк не зробиш висновок що це говорить син,бо син це не дух.А там де говорить Отець,то ясно як Божий день що це все ж говорить не син.Там де Отця названо Богом,а сина Господом,то й тут стає зрозумілим те ,що Бог в даному випадку це не Господь,яко Отець це не Син.І не слід сюди приплітати «одно»,бо таким чином до цього можна припасувати учнів.Дуже проста арифметика.не робіть її складною.Бо студенти вас не зрозуміють.Таким то й чином стає зрозумілим звідки ота бажанна вставка(1Ів5:7) береться.Фальш пане стає все явнішою.і проблема для вас що ви беретесь за гиблу справу це приховати.Раджу вам покаятись та просити про прощення Бога.Можете пригадати Біблійного персонажа Савла.
sss написав:
Yur написав:
Й коли Бог Вседержитель має прийти зі Своєю заплатою.
Тоді й коли його син.Адже Бог автор,син виконавець.
Цитата:
А виплата у кого буде?
й виплата буде у обох,це ж співпраця,єдність в усьому.А от яким чином,це вже інша справа.Хіба ж про це не свідкує Одкровеня??
sss написав:
Чому ж так за невдаху пишете.Підгорецькі теж кажуть що є справжніми католиками,от я і про це писав щодо вас.Тож чи так воно є пане Юр??
Цитата:
Справа ж не в тому що кажуть підгорецькі (до речі чому б вам не відкрити гілку й розказати що вони кажуть), а в тому що кажете ви. Спочатку кажете, що справжній католик, потім намагаєтесь довести зворотнє.
Та я би хотів щоб ви про це розказали,вам же більше відомо про це.Я лишень знаю зі слів Гузара що це є секта в греко-католицькій церкві,яка противиться проводу.Власне ваша позиція тут,коли ви відкидаєте працю католика Хом ,яка є цілком прийнятною для несектантів грекокатоликів,підтверджує мої здогадки про те хто ви і звідки.Хочете це приховати,ваша справа.проте це ж очевидно.Ну а ,за справжнього католика,то я таки вам пояснив,що мав на увазі коли вас таким назвав.Підгорецькі теж й на далі себе називають католиками,і навіть добавляють слово справжні.Власне таким і ви ссебе вважаєте.Чи я помиляюсь????
P.S чому ненаважитесь завітати і до гілки про марію і там допомагти одновірцям зміцнити віру у її Божественність??