Yur написав:
sss написав:
Перш ніж просити пояснень, спочатку треба вірити написаному, а не навпаки, пане sss, підлаштовувати написане під свої розумові здібності.
А я й не підлаштовую,а аналізую та запитую вас.Ну і очевидно що відповісти ви неспроможні,бо і далі зациклюєтесь на вирванному з тексту слові «один».При цьому явно бачити що написанно «один Бог,_і_ один Посередник між Богом та людьми».Знову таки «один ..,і один»,а це вказує все ж на двох.Також Ісус є посередником між Богом,тобто Ким??,якщо він сам одним Богом є.Як це сам,між собою посередник?Отож покажіть як не вдаватись до власних умозаключеній,а спокійно аналізувати написанне та приходити до ясного розуміння написанного.Чекаю із «трепетом».
Від ваших аналізувань один в два не перетвориться, а отже втулити
ваше свідківське двох, як Бога і нЕбога, не вийде. Бо сказано один Бог і Господь. Самі ж вимушені були зізнатися, що
Бог є Паном або Господом. Отже той хто Бог, той і Господь, от вам і два.
Yur написав:
sss написав:
Й не збираюсь вас перекрикувати, доводячи що сніг білий. Ви самі це чудово розумієте, хоч і твердите що він чорний.
А навіщо перекрикувати,якщо можна спокійно аналізуючи аргументувати.Невже ви тільки на те й здатні ,що перекрикувати.Я про вас все ж більшої думки.Нерозчаровуйте мене,а то мені стає нецікаво та нудно розмовляти з вами.
Ваша справа, як уже казав перекрикувати вас не збираюсь, всього лиш тицятиму у ваші ж аналізи, аби вам же допомогти позбутися шкідливої звички.
Yur написав:
sss написав:
Й знову викрутаси. Ви ж самі сказали, що Бог є Господом. Саме про одного Господа Бога говорить Павло у 1-е Кор. 8:5,6, а не про двох. Факт
Я нетільки писав що Бог є Господом(паном),а й людина такою є, приміром цар.І це не викрутаси а дійсність,яку ви нажаль не бажаєте визнавати,бо очевидно ви не хочете керуватись дійсністю,а продовжуєте жити міфами.Тут я вам не допоможу.А от у 1Кор Павло очевидно господом називає не Бога,а зауважте-«один Господь-Ісус Христос»,тобто Божого сина.Так написанно,і я вам так подаю.Слів не закреслиш та сторінки не вирвеш,якби вам цього не хотілось.Хіба що можете подібно як з тією вставкою з 1Ів5:7 вирішити питання на свою користь.Але ж і це дарма,бо це справа від Бога,а не від таких нікчемних людей.Спробуйте лише це збагнути.Успіхів вам.
А що збагнути, що Бог є Господом але в 1-е Кор. 8:5,6 Бог не є Господом. Так це я уже давно збагнув, що у СЄ коли треба є, а коли треба нема.
Yur написав:
sss написав:
Що коментувати, оті ваші недолугі спроби офіційно припасувати неофіційність ..
Ні,ніякі це не спроби.Лише зауваження стосовно того коли ви подаєте мої слова то перед ними вставляйте три букви С,а перед своїми своє славне Імя.А то декому диба волося стає коли він читає моє,а думає що це ваше,і навпаки.Будьте просто уважні.
А оце вибачте, не зауважив.
Yur написав:
sss написав:
Усе це обіліє буквів яйця виїденого не варте. По тій простій причині, що сам перекладач супротивником Трійці не був.
І знову ви моє пояснення називаєте обілієм букв,і цим вкотре виявляєте свою зневагу до співбесідника.Хіба так гарно Юрію??Можливо це обіліє букв і неварте вашого виїденого та щей посвяченого яєчка.Проте суть цих букв несе зміст того ,що той перекладач(Хом) який не є противником тройці,у 1Ів5:7 чомусь тої вставки про тройцю не подав.Чим очевидно заперечив Богонатхненість тих слів які ви використовуєте як доказ ТРИєдиності Бога.Розумієте про що я вам тлумачу.Ну й очевидно що це Хоменко зробив не з власної ініціативи та волі,адже перекладав не сам і під пильним наглядом неньки церкви.Тож навіщо ви вдаєтесь до лицемірства та віровідступництва і при цьому називаєте свого брата Михаїла таким.Щось у мене зароджуються сумніви відносно вашої приналежності до католицької церкви,адже явно суперечите та відступаєте від того що переклала церква за допомогою пана Хоменка.Навіть пан Нуроно колись вас почав у цьому підозрювати.Що скажете у свій захист??чи такий вже ви насправді католик??
Вкотре доводиться вам вдаватися до обману, пане sss. Перекладач нічого не заперечував, він перекладав. Заперечуєте ви свідки. При чому усе це виглядає топорно, й обілієм буквів не прикриєш, скоріше навпаки. Чи може це ви такий представник.
=================================================================
sss написав:
Yur написав:
Якщо, як ви кажете, Бог створив (породив) сина на початку усього, а також кажете, що коли він себто Син народився від діви, то продовжила існувати таж особа, що була у небі "родженна перш усякого творива", ви два рази говорите про народження. Тому й запитую. Оте народження Сина в Отці перш усякого творива, означає, що та особа Сина з'явилася в Отці, чи була з Отцем завжди? Чи може Син таки був два рази народжений спершу від Отця, а потім від Діви?Сподіваюсь запитання зрозумілі.
Ну звичайно зрозумілі.Шкода що у відповіддях шукаєте кількість букв,а не суть.Відповідаю якомога стисліше.Народження Божого сина від діви це лише перехід з одного світу(духовного) в інший(фіз.).Про що неодноразово сам Син Богжий говорив- «бо від Бога Я прийшов»;« бо той тільки Отця бачив, хто від Бога прийшов».Отож той хто(син) прийшов від Бога,чи від Отця, очевидно що існував перед тим як прийти на землю через народження від діви.Про існування ж Божого Сина перед тим як він був «роджений перш усього створіння» ніде не згадано.Навпаки ж у Об3:14 про Сина написанно що він є-«начало создания Божия»,«початок Божого творива»,«початок створіння Божого»(Хом),тобто Син є тим кого було створенно перш за все інше твориво.Також його названо творивом,що вже заперечує тройцю.Ви це читали??Тож сподіваюсь відповідь дана.
Ви запитання хоч читаєте
Можете дати конкретну відповідь:
був Син в Отці ЗАВЖДИ, чи не був? Так, чи ні sss написав:
Yur написав:
А кому ж належить будівля, як не тому, хто в ній перебуває?
Та не робіть такого здивованого обличя.Просто до глузду покличте.Не плутайте неживу будівлю(свою церкву) яка належить вам з тим храмом яким є помазанні християни.В даному випадку дух перебуває в цьому живому храмі,а отже і належить цьому храму,а не навпаки
Супер!!
Отже в одному випадку храм належить власнику, а в іншому випадку власник належить храму.
Дайте пять, пане sss.
sss написав:
Подібно як ваша печінка перебуває в вашому тілі,то належить вашому тілу,а не тіло належить печінці.Хоч трохи Юрію підключіть ясне мислення,а то вкотре ви виглядаєте гірше першокласника.Св дух дається християнину-«прийміть духа св»,а не навпаки християнин дається духу.Тому той дух належить християнину а не християнин духу.Тож знову повторюю-вислів Павла «ви не свої»,стосується Того, про Кого згадано перед цим-« …від Бога ви маєте».
Мені вас шкода, направду. Стільки буквів, стільки ізвивів, наскоків, і все насмарку
Уже храмом доводиться маніпулювати.
sss написав:
Yur написав:
Звичайно ж Божі, бо є храмом де Його Дух Святий перебуває. Про що й Євангелія:Чи не знаєте ви, що ви Божий храм, і Дух Божий у вас пробуває? (1-е Кор. 3:16
Отже то ви зрозуміли що християни належуть Богові,а не Його духові.Чудово,що і слід було довести.
У мене ж, стосовно ваших умозаключєній, що ті хто належать Богові Духові не є Божі, інші враження.
sss написав:
Yur написав:
Якщо дбаєте про мою увагу, зробіть послугу, вкоротіть кількість ваших буквів отак вчетверо. Напевно чули такий вислів: "кратксть-сестра таланта".Й для подальшого розвитку бесіди не забудьте відповісти на поставлені вище запитання.
чому вас тек непокоїть кількість букв шановний??Не можете втримати увагу,бо маєте з чимось проблеми ??тож передам коротше суть писанини-напишіть стосовно отієї третьої міфічної особи Божої духа,якій ми чомусь не сказанно що належимо і про яку Бог-Син чомусь не згадав коли говорив «Я і Отець одно».Мабуть все таки Ісус не мав на увазі що Бог ТРОєдиний,а Дво?.Як вам така версія?
Пане sss, ваше обіліє букв не стільки мене непокоїть, як є не продуктивною формою спілкування, й зрештою неповагою до опонента.
Стосовно вашого запитання, просто подумайте логічно. Яким чином наведені вами слова «Я і Отець одно» можуть заперечувати ТриЄДИНість.
От коли б було сказано к приміру: "швагро, кум, сват, брат є одно", оце б уже заперечувало триєдиність, бо тоді був би четвертий зайвий. А в даному випадку наявність першої і другої Божої особи, аж ніяк не заперечує третьої Бога Духа Святого.
Про що й НАПИСАНО.
Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно .(1-е Івана 5:7)