Бачу тема не закінчена. Приєднуюсь до обговорення. Спочатку повторю основні пости що стосуються теми.
Цитата:
Протестант: Дуже часто ортодоксальні церкви наголошують на цих словах, а що воно значить"апостольське приємство"? Я зустрічаю у Писанні такі слова:19 Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога,
20 збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос,
21 що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі,
22 що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу. (Еф.2:19-22). Із цих слів я бачу що Церква має будуватися на вченню апостолів, а не "апостольське приємство".
Цитата:
Nurono: Може ти не читав цього: "Не рукополагай скоро нікого...(1Тим.5:22)". То хто рукопокладав - Святий Дух чи Тимофій? Або інакше, чи не залежало від Тимофія вирішувати на кого класти руки, а на кого ні? Безперечно "Дух дихає, де хоче (Iван.3:8)", і натхненні Ним служителі рукопокладають за волею Божою. Як написано: "Як служили ж вони Господеві та постили, прорік Святий Дух: Відділіть Варнаву та Савла для Мене на справу, до якої покликав Я їх! 3 Тоді, попостивши та помолившись, вони руки поклали на них, і відпустили. (Дiї.13:2,3)" І тут бачимо, що обрав Бог а рукопокладали вже люди (служителі). Я не стверджую, що тільки так це (рупокладення) відбувається. Ще й так: "Отож, браття, виглядіть ізпоміж себе сімох мужів доброї слави, повних Духа Святого та мудрости, їх поставимо на службу оцю. (Дiї.6:3)". Отже обрано було сімох - " І всім людям сподобалося оце слово, і обрали Степана, мужа повного віри та Духа Святого, і Пилипа, і Прохора та Никанора, і Тимона та Пармена, і нововірця Миколу з Антіохії(Дiї.6:5)". От від Миколи пішла секта николаїтів (Об. 2:6,15). От чому ти написав: "У нас пресвітерів вибирає Церква, а не духовенство ставить"? Може в вас не так? А в нас вибирає Церква за натхненням Духа Святого, і як завжди руки кладуть священники. От Церква тримається передання і апостольського приємства!
Варто згадати, що Церква мала бути на протязі двох тисячоліть. Христос сказав про неї: "пекельні ворота її не подолають. (Матф.16:18)" От вже дві тисячі років в ній практикують рукоположення почате апостолами.
От і проведи зв'язок з апостолами.
Це тест Тертуліана: "Втім, якщо яка-небудь [єресь] наважаться віднести себе до часу апостольського, щоб видати себе тим самим за апостольське передання (оскільки вони існували при апостолах), то ми можемо відповісти: але тоді нехай покажуть підстави своїх церков, розкриють чергу своїх єпископів, що йде від початку через спадкоємство, і так, щоб перший мав наставником і попередником своїм кого-небудь з апостолів, або мужів апостольських (але такого, який перебував з апостолами постійно). Бо апостольські церкви таким саме чином доводять своє положення. Наприклад, церква Смірнська називає своїм єпископом Полікарпа, поставленого Іоанном, а Римська - називає таким Климента, призначеного Петром . Так само і інші церкви показують, в яких мужах, поставлених апостолами в єпископи, мають вони відростки сім'я апостольського." (DE PRAESCRIPTIONE HAERETICORUM (32))
....Були не "просто християни", а ті хто з перших вікі носив назву ἡ Καθολικὴ Εκκλησία - Католицька Церква (Ігнатій Антіохійський до Смирнян).
Цитата:
Протестант: \\Були не "просто християни", а ті хто з перших вікі носив назву ἡ Καθολικὴ Εκκλησία - Католицька Церква (Ігнатій Антіохійський до Смирнян).\\
Прочитав, щось я нічого не замітив такого що рахувало нас за єретиків.
Где будет епископ, там должен быть и народ, так же, как где Иисус Христос, там и кафолическая Церковь. Які мають бути по твоєму ознаки істинної Церкви, де є присутній І.Х.?