Протестант написав:
sss написав:
а Христос посланий Єговою.Тому то й треба кликати того хто послав Христа на це.Бо якби Єгова цього заходу не задумав і не послав сина ,то б ніякого спасіння не було.Не було б що Ісусові виконувати.
1)Ти дивися дуже вузько, написано: Гал.2:20
.... А що я живу в тілі тепер, живу вірою в Божого Сина, що мене полюбив, і видав за мене Самого Себе.Написано що Христос полюбові за людини відав Самого Себе. Ну як ти не бачиш що Син і Отець Єдиний, не розумію. Отець віддав і Син Самого Себе віддав.
Отець віддав кого??самого себе?Так тільки про сина сказанно.Це вже вказує не на тройцю.Ну і звісно що Син пішов на жертву не проти власної волі і віддав себе не з примусу,адже так само як і його Бог полюбив людей яких він безпосередньо за вказівками Бога створив.Але хіба це вказує що він є Отцем чи Богом??Яж писав про те що й написаннно «Так бо Бог полюбив світ,що дав Сина свого».Отож усе це відбулось з волі Бога Єгови.Син же Його будучи повністю з цим згідним,виконав те що і тут задумав Єгова Бог.Тому я небачу тут жодних підстав для теорії Тройці,адже написанно «Бог послав сина свого»,а отже син це не Бог,бо інакше змісту немає так писати про одного Бога.Чи не так?Нашо писати «Бог послав сина»,якщо Бог один.Чи не зрозуміліше було б про це написати типу «Бог сам зійшов з неба аби спасти людей».Проте ми ніде так не читаємо.Тому ти краще зрозумій чому я бачу що Бог один,а не кількісно єдиний.Щодо єдності(погляди,наміри,думки) Ісуса з Богом,це беззаперечний факт,але це не вказує на те що вони є одним Богом,адже про подібну єдність між Ісусом та учнями написанно подібно.Ну й звісно,що це не вказує на те що учні теж належуть до одного Бога.Хіба ні??
Цитата:
2) Да ССС, все рим.10 говорить що це Імя Господє це Імя Ісуса Христа, а ти про Отця говориш. Читаймо тоді із 14 вірша? Одразу єде ланцюжок із пояснення аж до вияснення цього імя 13 Бо кожен, хто покличе Господнє Ім'я, буде спасений. 14 Але як покличуть Того, в Кого не ввірували А як увірують у Того, що про Нього не чули? А як почують без проповідника? 15 І як будуть проповідувати, коли не будуть послані? Як написано: Які гарні ноги благовісників миру, благовісників добра. 16 Але не всі послухались Євангелії. Бо Ісая каже: Господи, хто повірив тому, що почув був від нас? 17 Тож віра від слухання, а слухання через Слово Христове.Отож щоб спастися треба: 1.покликати ім’я Господнє
Будь чесним Протестанте.Кликати слід не імя Господнє,а те яке згадано у тому вірші звідки його цитованно-«кожен хто покличе імя Єгови».
Цитата:
2. Щоб покликати - треба увірувати. – У кого?
У посланого Богом, сина.
Цитата:
3. Щоб увірувати - треба почули Євангелію. – Про кого?
Про сина,якого послав Єгова та повязанні з ним події..
Цитата:
4. Щоб почути ім’я Господь/Євангелію потрібний проповідник.5 . 17 вірш підводить підсумок: що спасає І.Х., що віра має бути у І.Х., маємо чути проповіді про І.Х. І тоді прикликаємо ім’я І.Х. і ми маємо спасіння. Що і дальше я опишу як робили перші християни.
Де в 17 вірші сказанно що спасає І.Х.?-«слухання через слово (про) Христа».Хіба тут так сказанно?Я ж пояснював,що люди які чують оте слово про Ісуса,найперш чують про те що Ісус це не Бог,а Божий помазанець(христос).Що це означає??Це озн що, кожен хто називає Ісуса-Христом,повинен розуміти що він посланний та помазаний Богом для особливого завдання-«щоб кожен хто повірить в нього не загинув,а мав житя вічне».Тому не Ісус спасає,а Бог який послав його для такого завдання.Ну й звісно що Бог це буде робити завдяки тому що Ісус виконав те важливе завдання.Тож кожен хто виявлятиме віру у такий Божий захід для спасіння людей,який реалізувався через Христову викупну жертву,матиме можливість спастись.І це дає не Ісус,адже слід розуміти що такий захід спасіння походить не від нього,а від Бога-«Так бо Бог полюбив світ,що дав Сина» ради спасіння людей.І сам Бог визначив,що «не загинуть а отримають життя вічне» ті,хто повірить в це.Тому «кликати» знову ж таки слід того про кого так і написанно «імя Єгови».Якби малось на увазі імя Ісуса,то так би було і написанно «кожен хто покличе імя Ісуса».Проте ми такого не спостерігаємо,адже чи то Петро чи Павло цитують слова з Йоіла,де говорилось про «імя Єгови»,яке слід кликати для спасіння,завдяки Ісусу та відведеній йому ролі у Божому намірі щодо спасіння людства.Про що власне і говорить добра новина(Євангелія).
Цитата:
3) Уже не говорю що ви не правильно переклали ці слова, бо у новому завіті слова Єгова немає.
Немає,не через те що його там не було,а тому що ті хто переписував(копіював) Писання це імя замінили простим титулом «Пан,господь»,подібно як це роблять перекладачі вже й зі Ст.З.от і колись коли давні копії будуть втрачені,той теж Божого імені і в Ст.З небуде.Але ж хіба так було за часу написання тих давніх книг.Проте ти навіть не спроможешся подумати,чому у Єврейських Писаннях(так званий Ст.З) це імя вживалось доволі часто,а от у грецьких(Нв.З) воно одразу щезло,навіть з тих місць де прямо цитуються вірші з Євр писань(Ст.З).До прикладу той же вірш з Рим10:13 який процитовано з Йоіла.У Йоіла мова йде про імя Єгови, в Діях чи Римлян де Йоілові слова прямо цитуються це імя щезає,і замінюється титулом Господь(нє).Хіба це не виглядає фантастично Протестанте?? [/quote]
Цитата:
Фантастично ти перекручуєш Писання. Добре у Діях ще раз згадується цей вірш Дiї.2:21 І станеться, що кожен, хто покличе Господнє Ім'я, той спасеться. 1. Тож чому вся проповідь іде про І.Х., ні слова про Отця-Єгову.
Ніякої фантастики у моїх простих поясненнях немає.Ти просто їх чомусь сприймаєш такими.Щодо Дії2:21,де начебто не згадано Отця-Єгову.Це такий жарт з твого боку чи як це розуміти??Адже з самого початку свого пояснення того чуда 17 вірш Петро каже-« а це те, що пророк Йоіл передрік:-І буде останніми днями, говорить Господь(Єгова в ориг)….».Як ти можеш таке писати Протестанте?якщо Петро очевидно згадує і про Отця-Єгову,адже як ти бачиш цитує слова Йоіла прямо з Ст.З.Тож ти злукавив чи просто цього не помітив???Ну а щодо того що Петро часто згадує Божого помазанця(Христа),то це знову ж таки,через те що саме завдяки Христові і його викупній жертві, Бог дає спасіння,бо Бог так вирішив,а не його син,якого Він зробив тим Христом(помазанцем).Розумієш?-Бог так вирішив.,в тому числі і те щоб була принесенна жертва Його сина,в тому числі і те щоб про це так часто згадувалось у Н.З,зоокрема і в Діях. Тому й про це спасіння, слід кликати того хто так вирішив,тобто «імя Єгови».Адже так написанно??.
Цитата:
2. Коли хрестили перших християн то христили у це Господнє Ім’я і це ім’я було І.Х., а не Єгова(38 вірш)?
А ти хоч пробував збагнути що це означало «хрестити у чиєсь імя»??Якби пробував,то таких питань мабуть би не ставив.Якщо я помиляюсь,то напиши-що означає «охреститись у імя Ісуса»,або «у імя Отця і Сина і св. духу» ??Думаю що коли зясуєш це ,то і зрозумієш відповідь на своє питання.
Цитата:
Дивлячись із римлян і Дій у Н.З. Господнє Ім’я це ім’я І.Х.
Чому ж тоді так не написанно «хто покличе імя Ісуса,той спасеться»??Ти щось явно плутаєш,та своє видаєш за Боже.
Цитата:
Дивимося крім того:Дiї.22:16 А тепер чого гаєшся? Уставай й охристися, і обмий гріхи свої, прикликавши Ймення Його! Тож ССС яке імя прикликали?
Ті,що хрестились у Ісусове імя,прикликали(вживали) це імя адже відкрито визнавали його Божим помазанцем(христом),своїм паном(господом),своїм головою,первосвящеником тощо -«щоб кожен язик визнавав: Ісус Христос то Господь»,ну й звісно це робили –«на славу Бога Отця!»(Фил2:11).Також коли звертались до Бога,то робили це в імя Ісуса Христа,таким чином вживаючи(прикликаючи) це імя-«дякуючи завжди за все Богові й Отцеві в Ім'я Господа нашого Ісуса Христа»(Еф5:20).Тож кому дякувати??.Коли чуда робили,то робили їх у імя Ісуса-«але що я маю, даю тобі: У Ім'я Ісуса Христа Назарянина устань та й ходи!»(Дії3:6)Тож якщо маєш протилежну якусь версію,то готовий проаналізувати.
Протестант написав:
Та які маніпуляції, у вашій Біблії написано що Ісус це Єгова, а ти не віриш, прочитай ще раз. І не пиші так багато відводячи від суті запитання. То у вас написано так, чи ні? Бо ім’я Єгова має і Отець і Син (ваш переклад): Иоан.17:11 Я уже не в мире, но они в мире, а я иду к тебе. Святой Отец, оберегай их ради твоего имени, которое ты дал мне, чтобы они были одно, как и мы. .
Не перебільшуй,ніде у Біблії(ПНМ) не сказанно що Ісус це Єгова.Пишу стільки,скільки вважаю за потрібне для ясності пояснення.Щодо Ів17:11,то вже писав,тож доведеться і для тебе часто повторювати одне і теж.--- Щодо того, що Єгова дав своє імя Ісусові,то тут знову промах.Якби так було то б до сина,звертались про імені Єгова.але ми бачимо його називали Ісусом.Тому ті слова де каже Ісус «ради твого імені,яке ти дав мені»,вказують на те що в Ісусовому імені було імя Єгови(Єгошуа-Єгова спасає),що ти власне сам постійно твердиш.Ну й таким іменем називали інших ізраїльтян.Таке імя їм давали люди,Христові таке імя дав Єгова.Тож не роби якихось чудних висновків,буцім Ісус це і є Єгова,якщо ти можеш думати.Якщо ти не згідний з цим то вкажи конкретно з чим саме??