Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 23 грудня 2024, 06:06




Створити нову тему Відповісти  [ 582 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Далі

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30614
UNREAD_POSTДодано: 30 квітня 2011, 17:05 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
sss написав:
Гм,забракло вам Юрію інформаційного поля в темі про Ісуса-Бога,то ви вже свою облуду в іншій темі просуваєте??Тай обопіліє букв з вашої сторони вас чомусь вже несмущає.Для чого це Юрку??Намагання зберегти лице??Адже ті вірш які ви знову,після повного їхнього пояснення та спростування в темі Ісуса-Бога,наводите цілком поясненні. Після чого ви не написали свого заперечення щодо тих пояснень.Якщо ви з чимось не згідні,то дуже прошу там про це обговорити.Бракує місця там,то нехай,пишіть з чим ви непогоджуєтесь тут.Але все ж будьте конкретним.
Розумію, що нашпиговані вашими "вартовими баштами" по саме нехочу й пронисить вас від цього, втриматися ніяк не можете.

sss написав:
розумів що Богом з великої літери є той кому Ісус є сином,адже сам Ісус в присутності Хоми сказав-«Я йду до Бога свого та Бога вашого».Тому аж ніяк Хома не міг свідомо поплутати і назвати сина Тим, кому він є сином.Ніяк неміг поплутати Ісуса з тим до кого він мав іти-«до Бога свого і вашого».Вникніть просто в це спокійно,і полиште оті хибні закиди.А якщо і в даному випадку коли Хома переконався що це справді воскреслий Ісус,то просто міг під великим враження та здивування просебе сказати "Господь мій і Бог мій",не маючи на увазі Христа за Бога,а так само вигукнути просебе як це промовляють люди сьогодні коли дуже враженні від побаченного говорять типу "о Боже" чи "господи Боже мій".Моя бабця католичка,мабуть також і ваша, часто у таких випадках говорила "о матко боска".Ну й це не означає що ці люди які так висловлюються у таких ситуаціх бачать самого Бога.Це також не означає що моя бабця бачить Марію,коли так висловлюється.Американці теж часто у таких ситуаціях кажуть на своїй мові "о мій Бог" чи "о Ісус".Ну й звісно що це теж не вказує що перед ними Ісус чи Бог зявляється.Це прості елементи мови сповненої вражень.Просто така звичка.Які є підстави вважати що у Хоми теж небуло такої звички?? Ви ж небажаючи просто спокійно вникнути в суть та контекст обговорюваної фрази схильні поспішно приймати ту позицію яка вам вигідна без жодних аналізів та при цьому закриваєте очі на інші схожі місця.Так нечесно,проте вам мабуть байдуже.
Наглядний приклад того, про що й говорилося раніше, а саме намагання піддати смнівам слова Апостола, буцімто Тома, називаючи Ісуса Христа Богом, має на увазі не Бога.
НАПИСАНО:
А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28)

sss написав:
Щодо 1Кор8:6,то ми бачимо чітко написанно не про «одого Господа Бога Ісуса Христа»,а про одного Бога-Отця,та про одного Господа-Ісуса Христа.Тому не зводьте ці два поняття(Господь та Бог) в одне ціле,бо написанно по іншому.Власне тут ніхто і не піддає сумнівам з сЄ ці слова,де чітко одним Богом названо не Ісуса,а Отця.Ісуса в даному випадку названо лише одним Господом,якого колись таким зробив сам один Бог(Отець).Дій2:36(Хом)-«Нехай, отже, ввесь дім Ізраїля напевно знає, що Бог зробив Господом і Христом оцього Ісуса, якого ви розіп'яли».Так, Господом Бог зробив для християн лише одного Ісуса,тому й Павло не суперечить цьому коли каже що Христос-є для нас одним Господом,але ж не Богом він його тут називає.Чи не так люди добрі??
Чергова спроба піддати сумнівам Писання, буцімто один Господь Бог у Павла означає два Бог і не Бог.
НАПИСАНО:
Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,
та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6)

Які можуть бути сумніви, що к приміру один батько й один власник господи не можуть бути однією ї тією ж людиною? Хоча, звісно, що батько й власник два різні терміни, в даному випадку поєднані в одній людині.

sss написав:
Щодо цитати з 1Ів5:7,то не лише сЄ її відкидають буцім її там не було.До цього причетні також католики,яким очевидно ви не є,бо пишете протилежне.Вони теж відкидають ту вставку не поміщаючи її в своєму офіційному перекладі.Тому пора вже вам відкрити публічно свою приналежність до східної православної церкви, і вказати чому ж все таки католики слова з 1Ів5:7,заперечують.
Відвертий обман. Офіційний переклад Католицької Церкви звичайно ж містить Євангельські слова:
НАПИСАНО:
Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно.(1-е Івана 5:7),

sss написав:
Щодо Ів1:1,то сЄ невідкидають слова Писання,а неправильний їхній переклад - «Слово було Богом».Адже такий переклад породжує багато запитань та ставить під сумнів існування одного Бога,адже у тому ж Івана1:1 також написанно що «Слово з Богом було».Тож якщо Слово це Бог,то виходить «Бог(Слово) був з іншим Богом».А це явно вказує на двох Богів.Ну й звісно що це перечить іншим словам Письма,приміром 1Тим2:5-«є бо один Бог»,який не може бути ще з іншим Богом,адже він один.
Отож пане не католику з імям Юра,вам не вийде не впасти в багнюку таким чином як ви намагаєтесь досі це робити.Навіщо ті пусті наклепи на сЄ.Якщо ви з якимось поясненням незгідні,то спокійно напишіть чому, у відповідній темі.Якщо сЄ дійсно повні банкрути в темі тройці доводьте це теж спокійно, аргументовано та без істерик.Ну й обопіліє ваших букв мене несмущає,тож нехай воно і не дратує вас.
Й знову бачимо намагання усілякими маніпулюваннями підмінити слово, а насправді видалити його, буцімто переклад неправильний.
НАПИСАНО:
Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово (Ів. 1:1)




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30623
UNREAD_POSTДодано: 01 травня 2011, 19:34 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Yur написав:
sss написав:
Гм,забракло вам Юрію інформаційного поля в темі про Ісуса-Бога,то ви вже свою облуду в іншій темі просуваєте??Тай обопіліє букв з вашої сторони вас чомусь вже несмущає.Для чого це Юрку??Намагання зберегти лице??Адже ті вірш які ви знову,після повного їхнього пояснення та спростування в темі Ісуса-Бога,наводите цілком поясненні. Після чого ви не написали свого заперечення щодо тих пояснень.Якщо ви з чимось не згідні,то дуже прошу там про це обговорити.Бракує місця там,то нехай,пишіть з чим ви непогоджуєтесь тут.Але все ж будьте конкретним.
Розумію, що нашпиговані вашими "вартовими баштами" по саме нехочу й пронисить вас від цього, втриматися ніяк не можете. .
А до чого тут «вартові башти» Юрку??Я жодного разу тут не подавав цитати з цих чудових журналів.Ваших цитат з праць отих святителів тут мабуть більше ніж усіх моїх букв,які чомусь для вас видаються поносом.Чому тоді вдаєтесь до подібного поносу самі ж?? Тому щоб не кортіло вам більше самому поносити,скуштуйте трохи чужого.Зрозумійте я лише своїм обопілієм букв віддзеркалюю вашу манеру спілкування.Тому називаючи це обопіліє поносом,самі ж себе в цьому викриваєте.Тому думайте перш ніж щось писати.Також щодо моєї витримки,то я лише відповідаю на ваші закиди,яким місця чомусь забракло в темі про Ісуса-Бога.Немає там більш чого писати,крім того що лишень згадувати про понос від якого самі ж потерпаєте??Неграйте варята Юра!!

Yur написав:
sss написав:
розумів що Богом з великої літери є той кому Ісус є сином,адже сам Ісус в присутності Хоми сказав-«Я йду до Бога свого та Бога вашого».Тому аж ніяк Хома не міг свідомо поплутати і назвати сина Тим, кому він є сином.Ніяк неміг поплутати Ісуса з тим до кого він мав іти-«до Бога свого і вашого».Вникніть просто в це спокійно,і полиште оті хибні закиди.А якщо і в даному випадку коли Хома переконався що це справді воскреслий Ісус,то просто міг під великим враження та здивування просебе сказати "Господь мій і Бог мій",не маючи на увазі Христа за Бога,а так само вигукнути просебе як це промовляють люди сьогодні коли дуже враженні від побаченного говорять типу "о Боже" чи "господи Боже мій".Моя бабця католичка,мабуть також і ваша, часто у таких випадках говорила "о матко боска".Ну й це не означає що ці люди які так висловлюються у таких ситуаціх бачать самого Бога.Це також не означає що моя бабця бачить Марію,коли так висловлюється.Американці теж часто у таких ситуаціях кажуть на своїй мові "о мій Бог" чи "о Ісус".Ну й звісно що це теж не вказує що перед ними Ісус чи Бог зявляється.Це прості елементи мови сповненої вражень.Просто така звичка.Які є підстави вважати що у Хоми теж небуло такої звички?? Ви ж небажаючи просто спокійно вникнути в суть та контекст обговорюваної фрази схильні поспішно приймати ту позицію яка вам вигідна без жодних аналізів та при цьому закриваєте очі на інші схожі місця.Так нечесно,проте вам мабуть байдуже.
Наглядний приклад того, про що й говорилося раніше, а саме намагання піддати смнівам слова Апостола, буцімто Тома, називаючи Ісуса Христа Богом, має на увазі не Бога.НАПИСАНО:А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28) .
Так само написанно що «Яків боровся з Богом»,хоча це був лише ангел Божий.Так само написанно що «Маноах бачив Бога»,хоча це лише був Божий ангел і т.д..Для того і людям дані мізги щоб аналізувати написанне та порівнювати з іншими місцями Писання і тоді робити висновки.Тому порівнюючи те що каже Хома з тим що казав Ісус перед тим в присутності того ж Хоми –«Я йду до свого Бога і Бога вашого»(ів20:28),очевидно що Ісус не мав на увазі що він і є тим одним та щей своїм Богом та щей до якого він мав піти.Більш того Ісусів Бог,це той самий Бог що й в учнів –«Бога свого й до Бога вашого».Тому ці слова є чіткою підставою для того аби зробити простий та логічний висновок-Хома чудово чув що Ісус йде до Бога свого і того ж Бога Хоми,а значить Ісус тим Богом до якого йшов не був і не є.Що ж тоді сталось що він начебто називає Ісуса «Богом своїм»,якщо нещодавно він чув що до цього Бога Ісус мав йти,тому аж ніяк не міг отим «своїм Богом та Богом його» бути.Все стає зрозумілим коли ми порівняєм те яку сьогодні люди(в тому числі і ви Юрку) мають звичку говорити під,особливо великим,враженням до когось або просто,подібні слова які колись сказав Хома-«О Боже мій», «о Ісусе», «о матінко божа» тощо.І ніхто сьогодні не стверджує що ті хто має таку звичку,насправді бачать перед собою Бога,Ісуса,матку боску,тощо.Тож які у вас є підстави стверджувати що Хома не піддався подібній звичці.Просто вкажіть,а не кричіть про свій понос і зробіть це спокійно.Тай про написанне не повторюйте,бо написанно також і «Маноах бачив Бога», «Яків боровся з Богом» тощо.Хоча це лише були ангели.Хіба ні??




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30624
UNREAD_POSTДодано: 01 травня 2011, 19:35 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Yur написав:
sss написав:
Щодо 1Кор8:6,то ми бачимо чітко написанно не про «одого Господа Бога Ісуса Христа»,а про одного Бога-Отця,та про одного Господа-Ісуса Христа.Тому не зводьте ці два поняття(Господь та Бог) в одне ціле,бо написанно по іншому.Власне тут ніхто і не піддає сумнівам з сЄ ці слова,де чітко одним Богом названо не Ісуса,а Отця.Ісуса в даному випадку названо лише одним Господом,якого колись таким зробив сам один Бог(Отець).Дій2:36(Хом)-«Нехай, отже, ввесь дім Ізраїля напевно знає, що Бог зробив Господом і Христом оцього Ісуса, якого ви розіп'яли».Так, Господом Бог зробив для християн лише одного Ісуса,тому й Павло не суперечить цьому коли каже що Христос-є для нас одним Господом,але ж не Богом він його тут називає.Чи не так люди добрі??
Чергова спроба піддати сумнівам Писання, буцімто один Господь Бог у Павла означає два Бог і не Бог.
НАПИСАНО:Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6) Які можуть бути сумніви, що к приміру один батько й один власник господи не можуть бути однією ї тією ж людиною? Хоча, звісно, що батько й власник два різні терміни, в даному випадку поєднані в одній людині. .
Даруйте,але необовязково щоб батько був одночасно господою,адже господою може бути його син якому він передав спадок та право на володарювання над своєю господою.Чому ви розглядаєте лише один варіант без альтернативи??Щодо того ж, що написанно ,то навпроти один Бог-написанно Отець.А це звісно означає що одним Богом є саме Отець.Щодо один Господь-Ісус Христос(син).Теж саме.Запитайте свою вчительку як це розрізняти.Більш того це не просто два різні терміни батько і син,це дві різні особи,про що й самі кажете.І власне одну із них,тобто Отця названо Богом,а іншу Господом(неБогом).Хіба ні люди добрі?Тож мій варіант про одного власника-батька,та одного господу-сина якому на певний час передана господа в спадок є змістовніший.Хіба ні??Адже батько та син і тут дві різні особи.Але ж вам невигідно про це згадувати,от і доводиться постійно трубити про понос від якого самі ж потерпаєте.Який цьому зміст Юрію??Та ж ніхто навіть не реагує на нього,крім мене, щоб хоч якось вам поспівчувати.

Yur написав:
sss написав:
Щодо цитати з 1Ів5:7,то не лише сЄ її відкидають буцім її там не було.До цього причетні також католики,яким очевидно ви не є,бо пишете протилежне.Вони теж відкидають ту вставку не поміщаючи її в своєму офіційному перекладі.Тому пора вже вам відкрити публічно свою приналежність до східної православної церкви, і вказати чому ж все таки католики слова з 1Ів5:7,заперечують.
Відвертий обман. Офіційний переклад Католицької Церкви звичайно ж містить Євангельські слова:НАПИСАНО:Бо троє свідкують на небі: Отець, Слово й Святий Дух, і ці Троє Одно.(1-е Івана 5:7), .
А й і далі лукавите Юрку.Подаю ці слова з сучасного перекладу католика Хоменка яким користуються більшість католицьких церков в Укр-«7 бо троє свідчать:8 Дух, вода і кров, і оті троє – водно».Тож досить спекулювати.Ви жодного разу не спромоглись бодай якось прокоментувати цей факт.Лише постійно трубите що Хоменко не був противником трійці.Це ж ітак зрозуміло що він противником не був,але тих слів про тройцю в своєму перекладі не помістив.Більш того він його перекладав не сам, з ініціативи та під пильним наглядом католицької церкви.Отож черговий факт пане вашої фальші я навів з вашого ж католицького перекладу.Тож хоча б прокоментуйте якось цей факт і все.Проте нагадую-спокійно і без отих з’їздів на поноси.


Yur написав:
sss написав:
Щодо Ів1:1,то сЄ невідкидають слова Писання,а неправильний їхній переклад - «Слово було Богом».Адже такий переклад породжує багато запитань та ставить під сумнів існування одного Бога,адже у тому ж Івана1:1 також написанно що «Слово з Богом було».Тож якщо Слово це Бог,то виходить «Бог(Слово) був з іншим Богом».А це явно вказує на двох Богів.Ну й звісно що це перечить іншим словам Письма,приміром 1Тим2:5-«є бо один Бог»,який не може бути ще з іншим Богом,адже він один.
Отож пане не католику з імям Юра,вам не вийде не впасти в багнюку таким чином як ви намагаєтесь досі це робити.Навіщо ті пусті наклепи на сЄ.Якщо ви з якимось поясненням незгідні,то спокійно напишіть чому, у відповідній темі.Якщо сЄ дійсно повні банкрути в темі тройці доводьте це теж спокійно, аргументовано та без істерик.Ну й обопіліє ваших букв мене несмущає,тож нехай воно і не дратує вас.
Й знову бачимо намагання усілякими маніпулюваннями підмінити слово, а насправді видалити його, буцімто переклад неправильний.
НАПИСАНО:Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово (Ів. 1:1)
І знову ж таки так написанно як ви це подаєте лише в деяких перекладах.В інших же,написанно «Напочатку було Слово,і Слово було з Богом,і Слово було богом(чи богоподібним)».Який же переклад узгоджується з контекстом Біблії.Порівнюєм де НАПИСАННО теж і у вашому перекладі-«Він(Ісус) образ(подоба) невидимого (одного)Бога»(Кол1:15)Тож чесні та свідомо мислячі люди з цього НАПИСАННОГО роблять однозначний висновок,-образ(подоба) одного Бога,бути тим одним Богом неможе,бо є лишень Його подобою(образом),тобто богоподібним.Чи не так люди добрі??Де ваш здоровий глузд.Тож і очевидно що в Ів написанно- «Слово було богоподібним».Навіть в самому грецькому тектсі щодо цього вірша(Ів1:1), то важливим є той факт, що у грецькому реченні перед словом тео́с у першому випадку «Слово було з Богом(го Теос) вжитий означенний артикль «го»,подібно як і в анг мові використовується перед іменниками подібні артиклі «а» чи «the».І це в тій мові має суттєве значення.А от у другому випадку,коли стосується «Слово було богом(теос)» вжите без означеного артикля (го).Чи хтось хоча б помітив з вас цю різницю?.Мабуть ні,тому що ви переважно читаєте переклад, навіть не задумуючись про його чистоту.Отож як контекст Біблії,так і сам грецький текст дають тверді підстави спростувати той ваш переклад,підкреслюю лише пе-ре-клад,де начебто Слово є Богом.Ну й вище прокоментовано абсурдність такого перекладу,адже це перечить одноБожжю,бо каже що «Бог(Слово) був з (інш) Богом».Тож, чомусь вам сміливості про понос стачає писати,а спростовувати оті «усілякі маніпулювання» ніяк неспроможетесь.То чому ж Юрію??




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30632
UNREAD_POSTДодано: 01 травня 2011, 21:01 

Востаннє редаговано Yur 02 травня 2011, 04:00 (всього 1 раз).
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
sss написав:
Гм,забракло вам Юрію інформаційного поля в темі про Ісуса-Бога,то ви вже свою облуду в іншій темі просуваєте??Тай обопіліє букв з вашої сторони вас чомусь вже несмущає.Для чого це Юрку??Намагання зберегти лице??Адже ті вірш які ви знову,після повного їхнього пояснення та спростування в темі Ісуса-Бога,наводите цілком поясненні. Після чого ви не написали свого заперечення щодо тих пояснень.Якщо ви з чимось не згідні,то дуже прошу там про це обговорити.Бракує місця там,то нехай,пишіть з чим ви непогоджуєтесь тут.Але все ж будьте конкретним. А до чого тут «вартові башти» Юрку??Я жодного разу тут не подавав цитати з цих чудових журналів.Ваших цитат з праць отих святителів тут мабуть більше ніж усіх моїх букв,які чомусь для вас видаються поносом.Чому тоді вдаєтесь до подібного поносу самі ж?? Тому щоб не кортіло вам більше самому поносити,скуштуйте трохи чужого.Зрозумійте я лише своїм обопілієм букв віддзеркалюю вашу манеру спілкування.Тому називаючи це обопіліє поносом,самі ж себе в цьому викриваєте.Тому думайте перш ніж щось писати.Також щодо моєї витримки,то я лише відповідаю на ваші закиди,яким місця чомусь забракло в темі про Ісуса-Бога.Немає там більш чого писати,крім того що лишень згадувати про понос від якого самі ж потерпаєте??Неграйте варята Юра!!
Відповідь проста. Ті хто слухаються Святого Письма, й пишуть згідно Письма: Так-так, ні-ні. Від "вартових башт" навпаки проносить. Оно погляньте зверху, скільки словесного поносу нагнало.

sss написав:
Yur написав:
Наглядний приклад того, про що й говорилося раніше, а саме намагання піддати смнівам слова Апостола, буцімто Тома, називаючи Ісуса Христа Богом, має на увазі не Бога.НАПИСАНО:А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28)
Так само написанно що «Яків боровся з Богом»,хоча це був лише ангел Божий.Так само написанно що «Маноах бачив Бога»,хоча це лише був Божий ангел і т.д..Для того і людям дані мізги щоб аналізувати написанне та порівнювати з іншими місцями Писання і тоді робити висновки.Тому порівнюючи те що каже Хома з тим що казав Ісус перед тим в присутності того ж Хоми –«Я йду до свого Бога і Бога вашого»(ів20:28),очевидно що Ісус не мав на увазі що він і є тим одним та щей своїм Богом та щей до якого він мав піти.Більш того Ісусів Бог,це той самий Бог що й в учнів –«Бога свого й до Бога вашого».Тому ці слова є чіткою підставою для того аби зробити простий та логічний висновок-Хома чудово чув що Ісус йде до Бога свого і того ж Бога Хоми,а значить Ісус тим Богом до якого йшов не був і не є.Що ж тоді сталось що він начебто називає Ісуса «Богом своїм»,якщо нещодавно він чув що до цього Бога Ісус мав йти,тому аж ніяк не міг отим «своїм Богом та Богом його» бути.Все стає зрозумілим коли ми порівняєм те яку сьогодні люди(в тому числі і ви Юрку) мають звичку говорити під,особливо великим,враженням до когось або просто,подібні слова які колись сказав Хома-«О Боже мій», «о Ісусе», «о матінко божа» тощо.І ніхто сьогодні не стверджує що ті хто має таку звичку,насправді бачать перед собою Бога,Ісуса,матку боску,тощо.Тож які у вас є підстави стверджувати що Хома не піддався подібній звичці.Просто вкажіть,а не кричіть про свій понос і зробіть це спокійно.Тай про написанне не повторюйте,бо написанно також і «Маноах бачив Бога», «Яків боровся з Богом» тощо.Хоча це лише були ангели.Хіба ні??
Про все в Біблії написано, й у тому числі хто є нашим істиним Господом Богом.
НАПИСАНО: А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28).
Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6)

До речі, слова Томи в стосунку до одного, чи також до двох?

sss написав:
Yur написав:
Чергова спроба піддати сумнівам Писання, буцімто один Господь Бог у Павла означає два Бог і не Бог.
НАПИСАНО:Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6) Які можуть бути сумніви, що к приміру один батько й один власник господи не можуть бути однією ї тією ж людиною? Хоча, звісно, що батько й власник два різні терміни, в даному випадку поєднані в одній людині.
Даруйте,але необовязково щоб батько був одночасно господою,адже господою може бути його син якому він передав спадок та право на володарювання над своєю господою.Чому ви розглядаєте лише один варіант без альтернативи??Щодо того ж, що написанно ,то навпроти один Бог-написанно Отець.А це звісно означає що одним Богом є саме Отець.Щодо один Господь-Ісус Христос(син).Теж саме.Запитайте свою вчительку як це розрізняти.Більш того це не просто два різні терміни батько і син,це дві різні особи,про що й самі кажете.І власне одну із них,тобто Отця названо Богом,а іншу Господом(неБогом).Хіба ні люди добрі?Тож мій варіант про одного власника-батька,та одного господу-сина якому на певний час передана господа в спадок є змістовніший.Хіба ні??Адже батько та син і тут дві різні особи.Але ж вам невигідно про це згадувати,от і доводиться постійно трубити про понос від якого самі ж потерпаєте.Який цьому зміст Юрію??Та ж ніхто навіть не реагує на нього,крім мене, щоб хоч якось вам поспівчувати
Ну чого б ото так розпалюватися від НАПИСАНОГО. Прийміть його таким, яким воно є, оно зверху цитати з Євангелії.

sss написав:
І знову ж таки так написанно як ви це подаєте лише в деяких перекладах.В інших же,написанно «Напочатку було Слово,і Слово було з Богом,і Слово було богом(чи богоподібним)».Який же переклад узгоджується з контекстом Біблії.Порівнюєм де НАПИСАННО теж і у вашому перекладі-«Він(Ісус) образ(подоба) невидимого (одного)Бога»(Кол1:15)Тож чесні та свідомо мислячі люди з цього НАПИСАННОГО роблять однозначний висновок,-образ(подоба) одного Бога,бути тим одним Богом неможе,бо є лишень Його подобою(образом),тобто богоподібним.Чи не так люди добрі??Де ваш здоровий глузд.Тож і очевидно що в Ів написанно- «Слово було богоподібним».Навіть в самому грецькому тектсі щодо цього вірша(Ів1:1), то важливим є той факт, що у грецькому реченні перед словом тео́с у першому випадку «Слово було з Богом(го Теос) вжитий означенний артикль «го»,подібно як і в анг мові використовується перед іменниками подібні артиклі «а» чи «the».І це в тій мові має суттєве значення.А от у другому випадку,коли стосується «Слово було богом(теос)» вжите без означеного артикля (го).Чи хтось хоча б помітив з вас цю різницю?.Мабуть ні,тому що ви переважно читаєте переклад, навіть не задумуючись про його чистоту.Отож як контекст Біблії,так і сам грецький текст дають тверді підстави спростувати той ваш переклад,підкреслюю лише пе-ре-клад,де начебто Слово є Богом.Ну й вище прокоментовано абсурдність такого перекладу,адже це перечить одноБожжю,бо каже що «Бог(Слово) був з (інш) Богом».Тож, чомусь вам сміливості про понос стачає писати,а спростовувати оті «усілякі маніпулювання» ніяк неспроможетесь.То чому ж Юрію??
Підтвердженням вашої фальші є те, що неспроможні чітко й зрозуміло обгрунтувати свої думки. Немає у вас так-так, ні-ні, натомість словесний понос.
Скільки оно в іншій гілці намагаюсь з вас витягнути, чи був Син в Бога завжди, чи не завжди, й на просту чітку відповідь: так завжди; або ж ні, не завжди, так і не спромоглись.
Й зараз не відповісте, бо уся ця свідківська наука шита білими нитками. Відверта фальш, котра й може втриматися лише на отому словесному шумовинні.

НАПИСАНО:
1. §В начале было Слово, и Слово было у Бога, и Слово было Бог.
УПО: Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово.
KJV: In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God. (Ів. 1:1)

Бачите, мені простіше, наводжу собі цитати з Біблії, а вами свідками таліпати починає.
А коли ж у вас свідків власна біблія, то й студіюйте її укупі, як кажуть в чужий монастир зі своїм уставом не лізуть.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30638
UNREAD_POSTДодано: 02 травня 2011, 03:48 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Бога не видел никто никогда; Единородный Сын, сущий в недре Отчем, Он явил.
УПО: Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був.
(Івана 1:18)


В контексті наведеної цитати, було задано запитання панові sss: Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся. Чи Він, два рази народився, раз в Отцівському лоні і раз від Діви, чи був у Бога завжди.
Шановний свідок пробував щось сказати, але не зовсім зрозуміло, мовляв, Син роджений перш усього створіння, що очевидно Син був разом з Батьком (Богом) довгий період, проте не вічно; але конкретної відповіді так і не послідувало й чомусь він більше до цього питання повертатися не хоче. Його право. Ми ж спробуємо стисло, конкретно й по-суті розібратися в даній ситуації.

Якщо припустити, що пан sss все таки більше схильний вважати, що Син був в Бога не завжди, виникатиме наступне запитання. Що означає бути родженим перш усілякого творення.
Народження Сина Божого в Вифлеємі зрозуміло, -- від Духа Святого і Діви Марії. А тут., нічогісінько ))))...., а Син народився в Отця ...
Й знову постає логічне запитання, звідкіля ж Син взявся і куди Він помістився, й сама по собі постає відповідь:
Син був в Бога ЗАВЖДИ, а отже Син є Богом.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30643
UNREAD_POSTДодано: 02 травня 2011, 22:10 

Востаннє редаговано Yur 03 травня 2011, 22:19 (всього 1 раз).
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
Чому ж тоді Син, якщо Він завжди Був в Бога і Був Бог, Є родждений.
Аби краще було зорієнтуватися у цьму питанні, почнемо з того, що є Бог за визначенням. І якщо трохи поміркувати, виявиться, що поняття Бог визначити неможливо. По тій простій причині, що Він незбагнений, або як іще кажуть трансцендентний. Себто такий, що по-за межами думок. Бо й думки присутні у тих, кого сотворив Господь Бог.
Коли б Бог не захотв творити (хто ж Його заставить), не було б кому й осмислювати Бога, а Він все рівно був би.
Але Господь вирішив творити й тим самим виЯВити Себе у своєму творенні. Іншими словами, аби Бога хтось пізнав, мусить такий від Бога постати.
Й от саме виявлення Божого задуму стати Творцем й означає народження Сина.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30645
UNREAD_POSTДодано: 02 травня 2011, 22:51 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
06 серпня 2024, 11:49
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
ССС, то як на довгождану відповідь яку я уже рік чекаю:

1. viewtopic.php?p=21652#p21652
2. viewtopic.php?p=21653#p21653




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30656
UNREAD_POSTДодано: 04 травня 2011, 01:28 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Yur написав:
sss написав:
Немає там більш чого писати,крім того що лишень згадувати про понос від якого самі ж потерпаєте??Неграйте варята Юра!!
Відповідь проста. Ті хто слухаються Святого Письма, й пишуть згідно Письма: Так-так, ні-ні. Від "вартових башт" навпаки проносить. Оно погляньте зверху, скільки словесного поносу нагнало.
Мда,сумно Юрію після вашого чергового зїзду на понос.Шкода що доводиться тут бесідувати з людиною у якої такий низький інтелект.Навіть не за те що так зневажає мову та пояснення співбесідника,як за те,що так нахабно та по невіглацьки прикриває свою деградацію отим самоутвердженням та щей прикриваючись під маскою католика.Сумно повірте,але ніц непоробиш.Буду змушений вашу зворотню еволюцію і далі викривати.Наберемось терпіння.

Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Наглядний приклад того, про що й говорилося раніше, а саме намагання піддати смнівам слова Апостола, буцімто Тома, називаючи Ісуса Христа Богом, має на увазі не Бога.НАПИСАНО:А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28)
Так само написанно що «Яків боровся з Богом»,хоча це був лише ангел Божий.Так само написанно що «Маноах бачив Бога»,хоча це лише був Божий ангел і т.д..Для того і людям дані мізги щоб аналізувати написанне та порівнювати з іншими місцями Писання і тоді робити висновки. Просто вкажіть,а не кричіть про свій понос і зробіть це спокійно.Тай про написанне не повторюйте,бо написанно також і «Маноах бачив Бога», «Яків боровся з Богом» тощо.Хоча це лише були ангели.Хіба ні??
Про все в Біблії написано, й у тому числі хто є нашим істиним Господом Богом.НАПИСАНО: А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28).Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6)До речі, слова Томи в стосунку до одного, чи також до двох?
Так,,написанно що і ангел є вашим Богом,бо він боровся з Яковом,той же Маноах бачив ангела,хоча написанно що бачив Бога.Тож для вас ангел теж повинен бути таким,а не лише Ісус,якого начебто Хома називає Богом.Тому пояснень щодо цього повторювати небуду.Зіслюсь лише на написанне-«для нас один Бог-Отець»,а отже інші кого теж названо Богом, насправді ним не є.Щодо вигуку Хоми,то мова могла йти як про одного,так і про двох,адже невказанно хто Господь і хто Бог,як це зроблено в Кор-«Бог-Отець,Господь-Ісус Христос».Відомо що Отець це не Ісус,а отже Бог це не Ісус.Тому очевидно що тут мова про двох-Отця і Ісуса Христа.Якщо є заперечення,то з цікавістю їх проаналізую.Якщо немає,то неморочте голову отими постійними бездумними повторюваннями одних і тих же цитат.Вже мабуть цього досить.

Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Чергова спроба піддати сумнівам Писання, буцімто один Господь Бог у Павла означає два Бог і не Бог.
НАПИСАНО:Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним (1-е Кор 8:5,6) Які можуть бути сумніви, що к приміру один батько й один власник господи не можуть бути однією ї тією ж людиною? Хоча, звісно, що батько й власник два різні терміни, в даному випадку поєднані в одній людині.
Даруйте,але необовязково щоб батько був одночасно господою,адже господою може бути його син якому він передав спадок та право на володарювання над своєю господою.Чому ви розглядаєте лише один варіант без альтернативи??Щодо того ж, що написанно ,то навпроти один Бог-написанно Отець.А це звісно означає що одним Богом є саме Отець.Щодо один Господь-Ісус Христос(син).Теж саме.Запитайте свою вчительку як це розрізняти.Більш того це не просто два різні терміни батько і син,це дві різні особи,про що й самі кажете.І власне одну із них,тобто Отця названо Богом,а іншу Господом(неБогом).Хіба ні люди добрі?Тож мій варіант про одного власника-батька,та одного господу-сина якому на певний час передана господа в спадок є змістовніший.Хіба ні??Адже батько та син і тут дві різні особи.Але ж вам невигідно про це згадувати,от і доводиться постійно трубити про понос від якого самі ж потерпаєте.Який цьому зміст Юрію??Та ж ніхто навіть не реагує на нього,крім мене, щоб хоч якось вам поспівчувати
Ну чого б ото так розпалюватися від НАПИСАНОГО. Прийміть його таким, яким воно є, оно зверху цитати з Євангелії.
Юрію,будьте серйозними.Визнайте спокійно,без зайвих самоутверджень,що мій приклад про батька та сина є влучнішим та чудово ілюструє факт Отець і Син це дві різні особи,а не прості терміни.Тому очевидно Богом є хтось з них один,адже «є бо один Бог».І взагалі ви починаєте мені набридати,отакими тупими відповідями.Коли я чітко спростовую ваші закиди ви вдаєтесь до смішного самоутвердження пишучи про розпалення від написаного.Вкотре вам повторюю,якщо ви незгідні з тим що я пишу,то вказуйте конкретно з чим.інакше змісту з вами надалі розмовляти небачу.Бажаєте самоутверджуватись,то підіть до своїх одновірців і їм розказуйте про все.Тут же вияснюють хто є Богом і скільки їх??Моє пояснення та спростування ваших аргументів написанні.Є якісь зауваження-пишіть.На інше мабуть реагувати досить.Чекаю.

Yur написав:
sss написав:
І знову ж таки так написанно як ви це подаєте лише в деяких перекладах.В інших же,написанно «Напочатку було Слово,і Слово було з Богом,і Слово було богом(чи богоподібним)».Який же переклад узгоджується з контекстом Біблії.Порівнюєм де НАПИСАННО теж і у вашому перекладі-«Він(Ісус) образ(подоба) невидимого (одного)Бога»(Кол1:15)Тож чесні та свідомо мислячі люди з цього НАПИСАННОГО роблять однозначний висновок,-образ(подоба) одного Бога,бути тим одним Богом неможе,бо є лишень Його подобою(образом),тобто богоподібним.Чи не так люди добрі??Де ваш здоровий глузд.Тож і очевидно що в Ів написанно- «Слово було богоподібним».Навіть в самому грецькому тектсі щодо цього вірша(Ів1:1), то важливим є той факт, що у грецькому реченні перед словом тео́с у першому випадку «Слово було з Богом(го Теос) вжитий означенний артикль «го»,подібно як і в анг мові використовується перед іменниками подібні артиклі «а» чи «the».І це в тій мові має суттєве значення.А от у другому випадку,коли стосується «Слово було богом(теос)» вжите без означеного артикля (го).Чи хтось хоча б помітив з вас цю різницю?.Мабуть ні,тому що ви переважно читаєте переклад, навіть не задумуючись про його чистоту.Отож як контекст Біблії,так і сам грецький текст дають тверді підстави спростувати той ваш переклад,підкреслюю лише пе-ре-клад,де начебто Слово є Богом.Ну й вище прокоментовано абсурдність такого перекладу,адже це перечить одноБожжю,бо каже що «Бог(Слово) був з (інш) Богом».Тож, чомусь вам сміливості про понос стачає писати,а спростовувати оті «усілякі маніпулювання» ніяк неспроможетесь.То чому ж Юрію??
Підтвердженням вашої фальші є те, що неспроможні чітко й зрозуміло обгрунтувати свої думки. Немає у вас так-так, ні-ні, натомість словесний понос.
Скільки оно в іншій гілці намагаюсь з вас витягнути, чи був Син в Бога завжди, чи не завжди, й на просту чітку відповідь: так завжди; або ж ні, не завжди, так і не спромоглись.
Й зараз не відповісте, бо уся ця свідківська наука шита білими нитками. Відверта фальш, котра й може втриматися лише на отому словесному шумовинні.НАПИСАНО: 1. §В начале было Слово, и Слово было у Бога, и Слово было Бог.УПО: Споконвіку було Слово, а Слово в Бога було, і Бог було Слово. KJV: In the beginning was the Word, and the Word was with God, and the Word was God. (Ів. 1:1)Бачите, мені простіше, наводжу собі цитати з Біблії, а вами свідками таліпати починає.А коли ж у вас свідків власна біблія, то й студіюйте її укупі, як кажуть в чужий монастир зі своїм уставом не лізуть.
Що саме вам видається нечітким з мого пояснення вище??Щод вашого напрочуд цікавого запитання,то відповідь дана двічі.Ящо ви потерпаєте від розсіяної уваги,то звеніть по допомогу,але не до мене.І знову ж таки,щодо фальші,то конкретизуйте що саме є нею.Ну й бажанно якісь аргументи наводити які б я не спростував до сих пір,а то повторюєте одне і теж,що вже подекілька раз спростованно та проаргументованно.Тож нерозумію з чим ви незгідні.Напишіть конкретно.Щодо цитати яку ви навели,через яку начебто сЄ починає таліпати,то не раджу вам вдаватись до самонавіювання.Це дуже шкідлива звичка,кажуть люди,бо втрачається почуття дійсності.Тоді вже незнаєш де дійсність,а де ілюзія.Тож що наведенна вами вчергове цитата має підтвердити чи спростувати??пояснення щодо цього дане неодноразово.Якщо ви непогоджуєтесь з тим поясненням,то благаю напишіть з чим саме??




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30657
UNREAD_POSTДодано: 04 травня 2011, 01:34 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Yur написав:
Бога не видел никто никогда; Единородный Сын, сущий в недре Отчем, Он явил.УПО: Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був. (Івана 1:18)В контексті наведеної цитати, було задано запитання панові sss: Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся. Чи Він, два рази народився, раз в Отцівському лоні і раз від Діви, чи був у Бога завжди.Шановний свідок пробував щось сказати, але не зовсім зрозуміло, мовляв, Син роджений перш усього створіння, що очевидно Син був разом з Батьком (Богом) довгий період, проте не вічно; але конкретної відповіді так і не послідувало й чомусь він більше до цього питання повертатися не хоче. Його право. Ми ж спробуємо стисло, конкретно й по-суті розібратися в даній ситуації.Якщо припустити, що пан sss все таки більше схильний вважати, що Син був в Бога не завжди, виникатиме наступне запитання. Що означає бути родженим перш усілякого творення.Народження Сина Божого в Вифлеємі зрозуміло, -- від Духа Святого і Діви Марії. А тут., нічогісінько ))))...., а Син народився в Отця ... Й знову постає логічне запитання, звідкіля ж Син взявся і куди Він помістився, й сама по собі постає відповідь: Син був в Бога ЗАВЖДИ, а отже Син є Богом.[/b ]
От,от і вже вас проносити починає.А ви кажете яка користь від поносу мого.Отож цікаве пояснення.Слід розібратись з цим.Щодо свідка,відповідь якого була-«…Син був ….не вічно»то хіба ці слова не вказують на те що ви питали «чи завжди»?Якщо «не вчно» значить незавжди».Хіба не так слід це розуміти.Отож знову ваше сприйняття якесь затуманене.Та хоча попри це ви,бодай якось з великими зусиллями відповідь очевидно зрозуміли,мовляв мабуть ССС більш схильний до такого варіанту.То вже прогрес.Тепер щодо ваших доводів. ---« знову постає логічне запитання, звідкіля ж Син взявся і куди Він помістився, й сама по собі постає відповідь: Син був в Бога ЗАВЖДИ, а отже [b]Син є Богом.».Тож,що вказує з Писання на те що син був в Бога завжди,тобто вічно??Народження сина від діви,як я писав вище, це лише перехід від одного життя,в духовній сфері,до іншого –в фізичній.Про що й сам син говорив.Щодо «народження перш усього творіння»,то ми не знаходимо відомостей у Писанні щоб син десь існував,чи то у Бога,чи то у лоні,чи то десь інше??тож ще раз відповідаю на поставленне звинувачення,щоб ви Юрію на цьому не спекулювали.Ви запитали-« Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся».Моя відповід яка основується на Писанні- Син що в лоні Отця,взявся звідти ,звідки взялось усе інше твориво,бо син є «початок Божого творива» або «роджений перш усякого творива»,що вказує на початок його сотворіння(родження) перед початком існування усього іншого.Хто його сотворив(породив)?-відомо що Бог.Тому то й ,син звертався до Бога-Отче.Чи не так??Тож якщо я у чомусь неправий,то вкажіть у чому саме??
Yur написав:
Чому ж тоді Син, якщо Він завжди Був в Бога і Був Бог, Є родждений.
Знову ж таки,перш ніж ви даєте якесь поясненя по цьому,я б хотів довідатись що у Писанні вказує на те ,що Син був в Бога завжди??
Цитата:
Аби краще було зорієнтуватися у цьму питанні, почнемо з того, що є Бог за визначенням.
А чому Бог це ЩО,а не Хто??
Цитата:
І якщо трохи поміркувати, виявиться, що поняття Бог визначити неможливо. По тій простій причині, що Він незбагнений, або як іще кажуть трансцендентний. Себто такий, що по-за межами думок. Бо й думки присутні у тих, кого сотворив Господь Бог
Було б добре Юрію якби ви наводили доводи щодо цього з Біблії,а не спирались на власні гіпотезиА то якимись черговими ілюзіями від вас навіває.Поперше,визначити хто такий Бог принаймі так як про нього казав сам син,можливо-«Бог є дух(духовна особа)»,а отже не щось,а хтось.І не три,а одна-«Бог є дух,а не духи».По-друге,сам Христос заохочував пізнавати Бога.І знову ж таки син вказував що слід «пізнавати одного правдивого Бога»,а не трьох.Тому якби це було неможливо,то це б означало що Ісус теж як і ви втратив відчуття дійсності,можливого.Проте він на відмінну від вас від цього очевидно не потерпав.По- третє,Біблія нам відкриває багато і інших відомостей про одного Бога,а саме про його чудові риси,думки,наміри тощо.тому не вводьте форум чан в оману своїми гидкими гіпотезами.
Цитата:
Коли б Бог не захотв творити (хто ж Його заставить), не було б кому й осмислювати Бога, а Він все рівно був би.Але Господь вирішив творити й тим самим виЯВити Себе у своєму творенні. Іншими словами, аби Бога хтось пізнав, мусить такий від Бога постати.Й от саме виявлення Божого задуму стати Творцем й означає народження Сина.
Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й тобі піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30658
UNREAD_POSTДодано: 04 травня 2011, 01:38 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Протестант написав:
ССС, то як на довгождану відповідь яку я уже рік чекаю:1. viewtopic.php?p=21652#p21652
2. viewtopic.php?p=21653#p21653
та ж кажу відпочинь трохи.Тобі начебто так радив лікар.Наберись терпіння.Бачиш тут пан потерпає від втрати реальності,тож слід найперш йому допомогти.




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30663
UNREAD_POSTДодано: 04 травня 2011, 03:26 

Востаннє редаговано Yur 05 травня 2011, 00:39 (всього 1 раз).
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
31 жовтня 2013, 14:19
Написано: 1122
Звідки: Chicago Il.
Віровизнання: католик
sss написав:
Мда,сумно Юрію після вашого чергового зїзду на понос.Шкода що доводиться тут бесідувати з людиною у якої такий низький інтелект.Навіть не за те що так зневажає мову та пояснення співбесідника,як за те,що так нахабно та по невіглацьки прикриває свою деградацію отим самоутвердженням та щей прикриваючись під маскою католика.Сумно повірте,але ніц непоробиш.Буду змушений вашу зворотню еволюцію і далі викривати.Наберемось терпіння. Так,,написанно що і ангел є вашим Богом,бо він боровся з Яковом,той же Маноах бачив ангела,хоча написанно що бачив Бога.Тож для вас ангел теж повинен бути таким,а не лише Ісус,якого начебто Хома називає Богом.Тому пояснень щодо цього повторювати небуду.Зіслюсь лише на написанне-«для нас один Бог-Отець»,а отже інші кого теж названо Богом, насправді ним не є.Щодо вигуку Хоми,то мова могла йти як про одного,так і про двох,адже невказанно хто Господь і хто Бог,як це зроблено в Кор-«Бог-Отець,Господь-Ісус Христос».Відомо що Отець це не Ісус,а отже Бог це не Ісус.Тому очевидно що тут мова про двох-Отця і Ісуса Христа.Якщо є заперечення,то з цікавістю їх проаналізую.Якщо немає,то неморочте голову отими постійними бездумними повторюваннями одних і тих же цитат.Вже мабуть цього досить. Юрію,будьте серйозними.Визнайте спокійно,без зайвих самоутверджень,що мій приклад про батька та сина є влучнішим та чудово ілюструє факт Отець і Син це дві різні особи,а не прості терміни.Тому очевидно Богом є хтось з них один,адже «є бо один Бог».І взагалі ви починаєте мені набридати,отакими тупими відповідями.Коли я чітко спростовую ваші закиди ви вдаєтесь до смішного самоутвердження пишучи про розпалення від написаного.Вкотре вам повторюю,якщо ви незгідні з тим що я пишу,то вказуйте конкретно з чим.інакше змісту з вами надалі розмовляти небачу.Бажаєте самоутверджуватись,то підіть до своїх одновірців і їм розказуйте про все.Тут же вияснюють хто є Богом і скільки їх??Моє пояснення та спростування ваших аргументів написанні.Є якісь зауваження-пишіть.На інше мабуть реагувати досить.Чекаю. Що саме вам видається нечітким з мого пояснення вище??Щод вашого напрочуд цікавого запитання,то відповідь дана двічі.Ящо ви потерпаєте від розсіяної уваги,то звеніть по допомогу,але не до мене.І знову ж таки,щодо фальші,то конкретизуйте що саме є нею.Ну й бажанно якісь аргументи наводити які б я не спростував до сих пір,а то повторюєте одне і теж,що вже подекілька раз спростованно та проаргументованно.Тож нерозумію з чим ви незгідні.Напишіть конкретно.Щодо цитати яку ви навели,через яку начебто сЄ починає таліпати,то не раджу вам вдаватись до самонавіювання.Це дуже шкідлива звичка,кажуть люди,бо втрачається почуття дійсності.Тоді вже незнаєш де дійсність,а де ілюзія.Тож що наведенна вами вчергове цитата має підтвердити чи спростувати??пояснення щодо цього дане неодноразово.Якщо ви непогоджуєтесь з тим поясненням,то благаю напишіть з чим саме?? От,от і вже вас проносити починає.А ви кажете яка користь від поносу мого.Отож цікаве пояснення.Слід розібратись з цим.Щодо свідка,відповідь якого була-«…Син був ….не вічно»то хіба ці слова не вказують на те що ви питали «чи завжди»?Якщо «не вчно» значить незавжди».Хіба не так слід це розуміти.Отож знову ваше сприйняття якесь затуманене.Та хоча попри це ви,бодай якось з великими зусиллями відповідь очевидно зрозуміли,мовляв мабуть ССС більш схильний до такого варіанту.То вже прогрес.Тепер щодо ваших доводів. ---« знову постає логічне запитання, звідкіля ж Син взявся і куди Він помістився, й сама по собі постає відповідь: Син був в Бога ЗАВЖДИ, а отже Син є Богом.».Тож,що вказує з Писання на те що син був в Бога завжди,тобто вічно??Народження сина від діви,як я писав вище, це лише перехід від одного життя,в духовній сфері,до іншого –в фізичній.Про що й сам син говорив.Щодо «народження перш усього творіння»,то ми не знаходимо відомостей у Писанні щоб син десь існував,чи то у Бога,чи то у лоні,чи то десь інше??тож ще раз відповідаю на поставленне звинувачення,щоб ви Юрію на цьому не спекулювали.Ви запитали-« Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся».Моя відповід яка основується на Писанні- Син що в лоні Отця,взявся звідти ,звідки взялось усе інше твориво,бо син є «початок Божого творива» або «роджений перш усякого творива»,що вказує на початок його сотворіння(родження) перед початком існування усього іншого.Хто його сотворив(породив)?-відомо що Бог.Тому то й ,син звертався до Бога-Отче.Чи не так??Тож якщо я у чомусь неправий,то вкажіть у чому саме?? Було б добре Юрію якби ви наводили доводи щодо цього з Біблії,а не спирались на власні гіпотезиА то якимись черговими ілюзіями від вас навіває.Поперше,визначити хто такий Бог принаймі так як про нього казав сам син,можливо-«Бог є дух(духовна особа)»,а отже не щось,а хтось.І не три,а одна-«Бог є дух,а не духи».По-друге,сам Христос заохочував пізнавати Бога.І знову ж таки син вказував що слід «пізнавати одного правдивого Бога»,а не трьох.Тому якби це було неможливо,то це б означало що Ісус теж як і ви втратив відчуття дійсності,можливого.Проте він на відмінну від вас від цього очевидно не потерпав.По- третє,Біблія нам відкриває багато і інших відомостей про одного Бога,а саме про його чудові риси,думки,наміри тощо.тому не вводьте форум чан в оману своїми гидкими гіпотезами. Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й тобі піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й тобі піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.
Грати доведеться за іншими правилами, без поносу :yes:

sss написав:
Знову ж таки,перш ніж ви даєте якесь поясненя по цьому,я б хотів довідатись що у Писанні вказує на те ,що Син був в Бога завжди??
Те й вказує, що Син роджений перш усього створіння, коли окрім Бога немає нічого, ні видимого, ні невидимого; ні часу, ні простору, ні в просторі. Себто окремість Сина від Бога неможлива в принципі, а отже Син в Бога (з Богом) завжди і Син є Богом.




Кажу ж вам, що за кожне слово пусте, яке скажуть люди, дадуть вони відповідь судного дня! (Матвія 12:36)
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30666
UNREAD_POSTДодано: 04 травня 2011, 10:20 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
06 серпня 2024, 11:49
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
sss написав:
Протестант написав:
ССС, то як на довгождану відповідь яку я уже рік чекаю:1. viewtopic.php?p=21652#p21652
2. viewtopic.php?p=21653#p21653
та ж кажу відпочинь трохи.Тобі начебто так радив лікар.Наберись терпіння.Бачиш тут пан потерпає від втрати реальності,тож слід найперш йому допомогти.

Бачу це в тебе немає терпіння, постійно мені цим тикаєш. От і вирішив із тобою не морочить, легше відповісти, ніж твої приколи читати.

Ну ти не забувай про відповіді, а то прийдеться уже "дерево зрубувати". бо плоду ти не приносиш. Добре залишу ще на рік це запитання.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30681
UNREAD_POSTДодано: 06 травня 2011, 22:10 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Yur написав:
sss написав:
Мда,сумно Юрію після вашого чергового зїзду на понос.Шкода що доводиться тут бесідувати з людиною у якої такий низький інтелект.Навіть не за те що так зневажає мову та пояснення співбесідника,як за те,що так нахабно та по невіглацьки прикриває свою деградацію отим самоутвердженням та щей прикриваючись під маскою католика.Сумно повірте,але ніц непоробиш.Буду змушений вашу зворотню еволюцію і далі викривати.Наберемось терпіння. Так,,написанно що і ангел є вашим Богом,бо він боровся з Яковом,той же Маноах бачив ангела,хоча написанно що бачив Бога.Тож для вас ангел теж повинен бути таким,а не лише Ісус,якого начебто Хома називає Богом.Тому пояснень щодо цього повторювати небуду.Зіслюсь лише на написанне-«для нас один Бог-Отець»,а отже інші кого теж названо Богом, насправді ним не є.Щодо вигуку Хоми,то мова могла йти як про одного,так і про двох,адже невказанно хто Господь і хто Бог,як це зроблено в Кор-«Бог-Отець,Господь-Ісус Христос».Відомо що Отець це не Ісус,а отже Бог це не Ісус.Тому очевидно що тут мова про двох-Отця і Ісуса Христа.Якщо є заперечення,то з цікавістю їх проаналізую.Якщо немає,то неморочте голову отими постійними бездумними повторюваннями одних і тих же цитат.Вже мабуть цього досить. Юрію,будьте серйозними.Визнайте спокійно,без зайвих самоутверджень,що мій приклад про батька та сина є влучнішим та чудово ілюструє факт Отець і Син це дві різні особи,а не прості терміни.Тому очевидно Богом є хтось з них один,адже «є бо один Бог».І взагалі ви починаєте мені набридати,отакими тупими відповідями.Коли я чітко спростовую ваші закиди ви вдаєтесь до смішного самоутвердження пишучи про розпалення від написаного.Вкотре вам повторюю,якщо ви незгідні з тим що я пишу,то вказуйте конкретно з чим.інакше змісту з вами надалі розмовляти небачу.Бажаєте самоутверджуватись,то підіть до своїх одновірців і їм розказуйте про все.Тут же вияснюють хто є Богом і скільки їх??Моє пояснення та спростування ваших аргументів написанні.Є якісь зауваження-пишіть.На інше мабуть реагувати досить.Чекаю. Що саме вам видається нечітким з мого пояснення вище??Щод вашого напрочуд цікавого запитання,то відповідь дана двічі.Ящо ви потерпаєте від розсіяної уваги,то звеніть по допомогу,але не до мене.І знову ж таки,щодо фальші,то конкретизуйте що саме є нею.Ну й бажанно якісь аргументи наводити які б я не спростував до сих пір,а то повторюєте одне і теж,що вже подекілька раз спростованно та проаргументованно.Тож нерозумію з чим ви незгідні.Напишіть конкретно.Щодо цитати яку ви навели,через яку начебто сЄ починає таліпати,то не раджу вам вдаватись до самонавіювання.Це дуже шкідлива звичка,кажуть люди,бо втрачається почуття дійсності.Тоді вже незнаєш де дійсність,а де ілюзія.Тож що наведенна вами вчергове цитата має підтвердити чи спростувати??пояснення щодо цього дане неодноразово.Якщо ви непогоджуєтесь з тим поясненням,то благаю напишіть з чим саме?? От,от і вже вас проносити починає.А ви кажете яка користь від поносу мого.Отож цікаве пояснення.Слід розібратись з цим.Щодо свідка,відповідь якого була-«…Син був ….не вічно»то хіба ці слова не вказують на те що ви питали «чи завжди»?Якщо «не вчно» значить незавжди».Хіба не так слід це розуміти.Отож знову ваше сприйняття якесь затуманене.Та хоча попри це ви,бодай якось з великими зусиллями відповідь очевидно зрозуміли,мовляв мабуть ССС більш схильний до такого варіанту.То вже прогрес.Тепер щодо ваших доводів. ---« знову постає логічне запитання, звідкіля ж Син взявся і куди Він помістився, й сама по собі постає відповідь: Син був в Бога ЗАВЖДИ, а отже Син є Богом.».Тож,що вказує з Писання на те що син був в Бога завжди,тобто вічно??Народження сина від діви,як я писав вище, це лише перехід від одного життя,в духовній сфері,до іншого –в фізичній.Про що й сам син говорив.Щодо «народження перш усього творіння»,то ми не знаходимо відомостей у Писанні щоб син десь існував,чи то у Бога,чи то у лоні,чи то десь інше??тож ще раз відповідаю на поставленне звинувачення,щоб ви Юрію на цьому не спекулювали.Ви запитали-« Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся».Моя відповід яка основується на Писанні- Син що в лоні Отця,взявся звідти ,звідки взялось усе інше твориво,бо син є «початок Божого творива» або «роджений перш усякого творива»,що вказує на початок його сотворіння(родження) перед початком існування усього іншого.Хто його сотворив(породив)?-відомо що Бог.Тому то й ,син звертався до Бога-Отче.Чи не так??Тож якщо я у чомусь неправий,то вкажіть у чому саме?? Було б добре Юрію якби ви наводили доводи щодо цього з Біблії,а не спирались на власні гіпотезиА то якимись черговими ілюзіями від вас навіває.Поперше,визначити хто такий Бог принаймі так як про нього казав сам син,можливо-«Бог є дух(духовна особа)»,а отже не щось,а хтось.І не три,а одна-«Бог є дух,а не духи».По-друге,сам Христос заохочував пізнавати Бога.І знову ж таки син вказував що слід «пізнавати одного правдивого Бога»,а не трьох.Тому якби це було неможливо,то це б означало що Ісус теж як і ви втратив відчуття дійсності,можливого.Проте він на відмінну від вас від цього очевидно не потерпав.По- третє,Біблія нам відкриває багато і інших відомостей про одного Бога,а саме про його чудові риси,думки,наміри тощо.тому не вводьте форум чан в оману своїми гидкими гіпотезами. Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й тобі піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й тобі піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.
Грати доведеться за іншими правилами, без поносу :yes:
А що вас не влаштовує в цих поясненнях??Чому ви це зневажливо називаєте поносом??Невже такий низький рівень вихованості та поваги до співбесідників у вас Юрію??І зрештою чому ви якісь тут правила починаєте встановлювати??/Хто ви такий??

Yur написав:
sss написав:
Знову ж таки,перш ніж ви даєте якесь поясненя по цьому,я б хотів довідатись що у Писанні вказує на те ,що Син був в Бога завжди??
Те й вказує, що Син роджений перш усього створіння, коли окрім Бога немає нічого, ні видимого, ні невидимого; ні часу, ні простору, ні в просторі. Себто окремість Сина від Бога неможлива в принципі, а отже Син в Бога (з Богом) завжди і Син є Богом.
І оце конкретна відповідь аргументована Біблією?Дивно.Ну що ж розбираємо.Чому окремість Сина від Бога неможлива в принципі??Тому що син роджений(створенний) перш усього іншого(найпершим)??Це безглуздя,як намене.Чи не так??Наприклад чи можлива окремість іншого сина Божого(Адама) від Бога??Ну й що,що Адам роджений(створенний) першим з людей??Ну й що,що небуло інших людей?Хіба є це ознакою того що окремість Адам від Бога є неможливою??звісно що ні.Так і Син який був роджений(створенний) першим зі всього іншого творива,міг і був окремо від Бога.Адже коли окрім Бога небуло нічого, ні видимого, ні невидимого; ні часу, ні простору, ні в просторі зявився Божий син,якого ми знаєм під імям Ісус Христос,Ну й звісно якого породив,створив сам Бог безпосередньо перш за все інше.Усе інше ж Бог творив «через нього(Сина)»(1Кор8:6) вже опісля того як зявився Син.Тож так-так,ні-ні.Можете заперечити,заперечте.




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30682
UNREAD_POSTДодано: 06 травня 2011, 22:12 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Протестант написав:
sss написав:
Протестант написав:
ССС, то як на довгождану відповідь яку я уже рік чекаю:1. viewtopic.php?p=21652#p21652
2. viewtopic.php?p=21653#p21653
та ж кажу відпочинь трохи.Тобі начебто так радив лікар.Наберись терпіння.Бачиш тут пан потерпає від втрати реальності,тож слід найперш йому допомогти.
Бачу це в тебе немає терпіння, постійно мені цим тикаєш. От і вирішив із тобою не морочить, легше відповісти, ніж твої приколи читати.
Ах он ти як,-«не будеш зі мною голову морочить»,приколи??Очевидно що ти невідпочив належно коли таке несеш.Протестанте ніякі це не приколи,а лише вияв розуміння того що тобі треба відпочити.І ніяк я тобі цим не тикав,а вирішив якраз виявити терпіння після твого пояснення у ПП щодо тої проблеми яка у тебе виникла.Я запитав,ти пояснив.От я і вирішив поки вести мову з Юркою.І все.Але бачу ти небув щирим.Тож немає проблем,відповім при першій слушній нагоді,і притягну до того ж тебе.Тому відговорка про начебто виснаження не пройде.

Цитата:
Ну ти не забувай про відповіді, а то прийдеться уже "дерево зрубувати". бо плоду ти не приносиш. Добре залишу ще на рік це запитання.
Ого,і хто це буде зрубувати??Та й про які плоди мова,які я не приношу??




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Бог: Отець, Син, Дух Святий
30683
UNREAD_POSTДодано: 06 травня 2011, 22:15 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 березня 2016, 14:53
Написано: 3916
Віровизнання: свідок Єгови
Цитата:
Мда,сумно Юрію після вашого чергового зїзду на понос.Шкода що доводиться тут бесідувати з людиною у якої такий низький інтелект.Навіть не за те що так зневажає мову та пояснення співбесідника,як за те,що так нахабно та по невіглацьки прикриває свою деградацію отим самоутвердженням та щей прикриваючись під маскою католика.Сумно повірте,але ніц непоробиш.Буду змушений вашу зворотню еволюцію і далі викривати.Наберемось терпіння.
Маєте якісь оправдання Юрію чи ви згідні з тим що тут написанно?
Цитата:
Так,,написанно що і ангел є вашим Богом,бо він боровся з Яковом,той же Маноах бачив ангела,хоча написанно що бачив Бога.Тож для вас ангел теж повинен бути таким,а не лише Ісус,якого начебто Хома називає Богом.Тому пояснень щодо цього повторювати небуду.Зіслюсь лише на написанне-«для нас один Бог-Отець»,а отже інші кого теж названо Богом, насправді ним не є.Щодо вигуку Хоми,то мова могла йти як про одного,так і про двох,адже невказанно хто Господь і хто Бог,як це зроблено в Кор-«Бог-Отець,Господь-Ісус Христос».Відомо що Отець це не Ісус,а отже Бог це не Ісус.Тому очевидно що тут мова про двох-Отця і Ісуса Христа.Якщо є заперечення,то з цікавістю їх проаналізую.Якщо немає,то неморочте голову отими постійними бездумними повторюваннями одних і тих же цитат.Вже мабуть цього досить.
Є якісь заперечення чи ви погоджуєтесь з написанним?
Цитата:
.Тож нерозумію з чим ви незгідні.Напишіть конкретно.Щодо цитати яку ви навели,через яку начебто сЄ починає таліпати,то не раджу вам вдаватись до самонавіювання.Це дуже шкідлива звичка,кажуть люди,бо втрачається почуття дійсності.Тоді вже незнаєш де дійсність,а де ілюзія.Тож що наведенна вами вчергове цитата має підтвердити чи спростувати??пояснення щодо цього дане неодноразово.Якщо ви непогоджуєтесь з тим поясненням,то благаю напишіть з чим саме??
Пишіть Юрію,пишіть конкретно з чим саме ви непогоджуєтесь ??
Цитата:
Щодо «народження перш усього творіння»,то ми не знаходимо відомостей у Писанні щоб син десь існував,чи то у Бога,чи то у лоні,чи то десь інше??тож ще раз відповідаю на поставленне звинувачення,щоб ви Юрію на цьому не спекулювали.Ви запитали-« Однороджений Син, що в лоні Отця, звідкіля Він взявся».Моя відповід яка основується на Писанні- Син що в лоні Отця,взявся звідти ,звідки взялось усе інше твориво,бо син є «початок Божого творива» або «роджений перш усякого творива»,що вказує на початок його сотворіння(родження) перед початком існування усього іншого.Хто його сотворив(породив)?-відомо що Бог.Тому то й ,син звертався до Бога-Отче.Чи не так??Тож якщо я у чомусь неправий,то вкажіть у чому саме??
Юрію,то чи є якісь конкретні заперечення??
Цитата:
Чергова гіпотеза,людини яка втратила почуття дійсності і видає бажанне за дійсне.Жодної біблійної цитати при таких доводах.хаба воно щось варте Юрію?Зупиніться все ж.Який зв'язок того що Бог хотів себе виявити і для цього став сином??Як на мене ,захотів Бог себе виявити,от і створив усесвіт,в наслідок чого виявив себе Творцем.Дав закон,виявив себе законодавцем.Створив(породив сина) став Отцем. І так далі-вчителем,мужем війни(саваотом),спасителем тощо.А захотів виявити свій характер-послав сина,подібного до себе.От і син це вияви.-«хто бачив мене,той бачив і Отця».Хіба для цього Богові слід було ставати сином своїм?абсурд за абсурдом чоловіче.Пора вже й вам піти до невропатолога подібно до Протестанта.А то чем дале,тем більше абсурдов.
Ну й тут я непомітив жодних заперечень від вас.Чи це означає що ви погодились із цим.Також всеж незрозуміло чи Бог це щось чи хтось,тощо.Отож даю вам чудову нагоду заперечити написанне аби показати що ви небанкрут у ції темі.Очевидно що всеж банкрутом тут є не сЄ,як то ви з таким запалом писали ,а ви Юрію,ви.Бо тільки й від вас чути мову про понос і жодної конкретики.Хіба це не є свідченням банкрута??




«Vat shrift,blifft»
0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 582 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 39  Далі


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 0 гостей


©2006-2024 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ>