Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Нічого я не заперечую і як уже казав Син є початком усього сотвореного. Усе сотворене бере свій початок від Нього Однонародженого від Отця, що все сталося Ним, і ми Ним. (1-е Кор 8:6)
Тоді цікаво що є першим з того що створенно??Щодо того що усе ним сталось,то не слід забувати про те що й "Усе через Нього",тобто за його посередництвом,подібно як створювалась Біблія через люей.Ну й щодо Однородженного то я уже чув.Ви краще за першородного щось напишіть,адже це ніяк не свідчить про єдиного.Та й як бути з іншими синами Бога,чи є вони справді синами Бога??Чи вони сотворенні чи родженні??
Перша книга Буття розповідає про сотворення. Стосовно
Однонародженого Сина, вислів говорить сам за себе,
народжений Син Один.Ви ж чудово розумієте що за духовний світ там не згаданно,наприклад за ангелів і подібних.Ким вони є для Бога??Писання каже синами.Тож синів хтось тут казав не сотворюють а народжують.Тож несуперечте одновірцям,або ж дайте пряму відповідь-- що є першим з того що створенно??чи є ті духовні особи Божими синами,чи вони сотворенні чи родженні.Чи вислів першородженний вказує на однороджений,адже і цей вислів каже що син раоджений першим.??Навіщо ж про це згадувати,коли він один народжений??Знаєте ,виглядаю дуже дивакуватою ота ваша філософія,адже ітак зрозуміло що Бог ні однородженим ні першородженим Бути неможе.ці вислови можуть лише пасувати до тих хто Богом не є.Ну і дарма ви й далі стараєтесявсяко це приховувати.Одновірці знову ж таки усе помічають.
sss написав:
Yur написав:
Так уже безліч разів вам казав. Мудрість ні, гора ні особа, це чеснота. В Писанні сказано, що вона народжена/настановлена/сотворена Богом. Син згідно Писання, не є ні сотвореним, ні настановленим. Він Однонарожений. Адже усе НАПИСАНО.
Те, що про чесноту сказано народжена/настановлена/сотворена, аж ніяк не означає що народженя особи є сотвореням чи настановленням.
Уважно ще раз прочитайте питання та дайте відповідь по сутті--
Мудрість народженна чи сотворена(Пр8розд),гори народженні чи сотворенні(Пс90:2),Син є родженим перш усякого творива чи совтореним першим з усього творива??.Перше чи друге??
Цитата:
По-суті.
- Мудрість народжена і настановлена, у де-яких перекладах замісто Господь мене мав на початку Своєї дороги написано Господь створив мене почином путі своєї
Та я про це читаю у Біблії,навіщо це подаєте ще раз.Я питаю про те що написав вгорі,бо дійсно написанно що вона і народженна і сотворенна.Ви вважаєте що це неможе бути щоб той хто народжений одочасно був сотвореним.Тож чи сотворенна чи родженна.Про настановлення я непитаю.Зауважте.Далі ви небажаєте триматись суттті.Чому,?бо глухий кут??
-
Цитата:
У Псалмі 90:2 про гори і про землю сказано: Перше ніж гори народжені, і поки Ти витворив землю та світ, то від віку й до віку Ти Бог!
Так,то вони виходить теж народженні??чи всеж сотворенні??Чи і то і то??
-
Цитата:
Про Сина сказано: Однороджений Син, що в лоні Отця (Івана 1:18); початок Божого творива (Об'явлення 3:14)
- Про те що Син є сотвореним ніде не сказано.
Ну як же непомічаєте це у Об.Повторюю той хто є початком творива є теж творивом,адже Про творця ніколи так не сказанно.Тому той ви уникаєте відповіді про те -Хто або що є першим з того що Бог сотворив??Спрбуйте пороздумувати над цим запитанням.Думаю до вас все таки дійде це.
Тож на жодне питання ви відповіді по сутті не дали.Несерйозний ви пане співрозмовник і стаєте нецікавим все більше.
sss написав:
Yur написав:
Ну як же Син не народжується на землі, коли про Його зачаття і народження розповідає Євангелія. Про Його ж сотворення, в Євангелії ніде не сказано, як і про Його одночасне з'явлення з отцівським лоном у лоні.
Таким Народженням це ви називаєте,в дійсності це був лишень перехід з одного світу в інший.Тому й син неодноразово наголошував що перед тим як прийти на землю він вже давно існував в дух сфері(небі).Тож усе це виглядає надто примітивно з ваших уст пане Юр,не опускайтесь так низько.Мені здавалось ми тут серйозну розмову ведемо.Щодо його сотворення згаданно у Пр8:22-30 та Об3:14.Це неззаперечний факт якого ви навіть викрутасами ніяк не спростуєте.
Цитата:
НІДЕ не сказано про сотворення Сина, й у Пр8:22-30 та Об3:14 не сказано. Це ваші вигадки, пане sss, про що кожен має нагоду сам пересвідчитися.
До Свого приходу на землю Син безумовно існував, але ніде не сказано про початок синівського існування. Син Існував завжди яко Бог у Бозі. Зате сказано про Його зачаття від Духа Святого й народження від Діви Марії у Вифлеємі яко Сина людського.
У Сині Своєму Бог, на образ Кого ми люди сотворені, виЯВив себе людиною.
от помітно що я свої відповіді основую на Письмі,нехай ви небажаєте це розуміти так.ви ж займаєтесь суцільними вигадками,адже ніде немає згадки про те що Син Існував завжди яко Бог у Бозі.На противагу цьому написанно що він народжений,а це зрозуміло вказує на факт його зявлення,подібно як зявилась мудрість коли її було народженно,подібно як зявляється все інше що народжується.Ну й щодо того Щоб Бог себе виявляє у сині теж є повною брехнею,адже і про це ніде несказанно,навіть немає натяку на це.На противагу цього,згаданно про те що син виявив те яким є Бог,а не те що він є Бог,бо Бог є всезнаючим та всемогутнім,Ісус же таким не був.тож неприкидайтесь що ви непомічаєте цих контраргументів своєї омани.Ну й не гайте дармо часу.Займіться чимось кориснішим.
sss написав:
ну а щодо одночасного зявлення з лоном,то це лише моя думка,адже логіка так підказує,коли зявляється Син,то й зрозуміло що зявляється місце коло Бога,де Син довгий час перебуває.Вам просто цього не злагнути,дарма що воно таке простеньке.
Цитата:
У тому то й справа, що про з'явлення Сина до Його народження ніде не сказано. Знову ж свідківські вигадки.
Яке не сказанно,а в Кол про яке родження згаданно?? -перше чого саме є роджений Син.Ну й про мудрість ви так і нічого по сутті не відповіли.Хто вона чи що вона,адже простою чеснотою бути не може,бо чесноти Бог для себе не сотворював і не народжував.Вони були у нього стільки ж,скільки Був Він.Або це заперечте,або визнайте.Інакше це все ваші викрутаси,які лишень свідчать про вашу неспроможність вести серйозну розмову.
sss написав:
Yur написав:
Народження Сина відбувається один раз у Вифлиємі й це народження є виЯВом Бога. Якого ніхто не міг бачити, а в Його Однонародженому єдиносущному Сині побачили. Про що й сказано в Євангелії:
Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був (Івана 1:18)
Хто бачив Мене, той бачив Отця (Івана 14:9)
Про те кого виявив Син,то ви якось знову недоговарюєте.Син виявив те що він є одним Богом,чи те яким є Бог.Син виявив те що він і є отцем небесним, чи те яким є Отець небесний???.Дайте чітку відповідь.
Цитата:
Яким Є Творець Вседержитель Отець наш небесний, на образ Кого ми люди сотворені.
Все вірно.Тож Творцем Вседержителем Отецем нашим небесним, на образ Кого ми люди сотворені,Син не є,а лише виявляє
яким Бог є, бо на те Син є Сином,а не Отцем,що само собою заперечує те що Син одночасно своїм Отцем бути неможе.Навіть католики це розуміють,тому моляться до Отця,розуміючи що це не до Сина,а коли до сина,то не до Отця.
P.S чому ненаважитесь завітати і до гілки про марію і там допомагти одновірцям зміцнити віру у її Божественність??