Yur написав:
Різниця очевидна. У випадку з Маноахом йдеться про Ангола. Маноах знає, що це Ангол й в контексті Павлових слів говорить про нього, як про Бога 1-е Кор. 8:5,6.
Павло говорив що богів багато,а
Бог один.Ну й власне у Суд ми читаємо що аногла названно
Богом,який зі слів Павла є один.Тому не забивайте голову дурницями про богів.
Цитата:
Апостол Тома звертається до Христа: Господь мій і Бог мій! (Івана 20:28), що повністю відповідає подальшим словам Павла:
Так само у випадку з Томою йдеться про людину. Тома знає, що це божа людина й в контексті Павлових слів говорить про нього, як про бога і Господа. 1-е Кор. 8:5,6-
Бо хоч і існують так звані боги чи на небі, чи то на землі, як існує багато богів і багато панів,
та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним. (1-е Кор. 8:5,6)Як бачимо тут Христа названно не Богом,а Господом.Ви недовіряєте цим словам??
Цитата:
Заспокоїтись й припинити істерикувати треба вам. Різниця в даному випадку ОЧЕВИДНА.
Маноах, називаючи Ангола Богом, уже знає, що це Ангол. Тома ж, вкладаючи свої пальці в рани Ісусові, таким чином переконується в Божестві Ісуса Христа, засвідчуючи це словами Господь мій і Бог мій!
Так само як Маноах знаючи що перед ним ангел називає його Богом,так само Хома знаючи що перед ним воскресла людина Ісус, від подиву називає його богом.Тому неслід перебільшувати цей фрагмент,бо такі ж фрагменти у Письмі не рідкість.В чому власне маємо можливість переконатись.Чи нетак??
Цитата:
По-моєму вляпалися по самі вуха ви, й чудово розумієте усю неспроможність ваших доводів, звідсіля й ота агресія моськи. Уже би у чомусь іншому вправлялися, але не тут, в питанні, у якому СЄ є повні банкрути.
Думаю коментувати щось не в тему буде зайвим,хіба що задля отого самоутвердження,якого неможливо досягти ведучи спокійну та аргументовану розмову.Спокійно Юрку.Образи нідочого.Подавайте аргументи.
Цитата:
Павло чітко й недвозначно називає одним Господом Богом Отця і Христа.
та для нас один Бог Отець, що з Нього походить усе, ми ж для Нього, і один Господь Ісус Христос, що все сталося Ним, і ми Ним. (1-е Кор. 8:6)
Підкреслені слова відносяться до ОДНОГО Бога Творця. Нього і Ним йдеться про ОДНОГО, про Того від Кого усе походить і Ким все сталося.
а от додавати своє тлумачення буде зайвим.Ми бачимо напроти слів один Бог -написанно Отець,а напроти один Господь -написанно Ісус Христос.Люди які навченні приципів елементарної логіки зразуж зрозуміють хто є хто,тобто Бог-Отець,Господь-Ісус Христос.Мабуть до вас це не відноситься.Шкода
. Ну і я ссилався на франмент з книги Дії,який знімає будь який сумнів щодо правильного розуміння цих слів.Повторити?-"Ото ж, нехай ввесь Ізраїлів дім твердо знає, що
і Господом, і Христом
учинив Бог Його, Того Ісуса, що Його розп'яли ви(Дії2:36)!.То кого Бог Учинив Господом??-
Того Ісуса,якого Павло і саме через це,називає
Господом одним.Тож Бога,ніхто Господом не учиняє,а Він сам учиняє інших,як і написанно-"
учинив Бог Його, Того Ісуса(Господом).з чого робимо свідомий висновок-Ісус є Господом не тому що він один Бог,а тому що його таким учинив Бог. Якщо є спокійні заперечення,то з задоволенням їх розгляну.Ну й без отиз самоутверджень.
sss написав:
Ну а це вже противник явно себе виявляє.Як це таких слів у Біблії немає.Відкрийте ширше очі Юрку та не будьте таким примітивним-"Ото ж, нехай ввесь Ізраїлів дім твердо знає, що і Господом, і Христом учинив Бог Його, Того Ісуса, що Його розп'яли ви(Дії2:36)!Це вже чіткий сигнал,для роздумів про доцільність введення подальшої розмови з людиною яка заперечує написанне.
Цитата:
Коли запитуєте чи вірю Біблії, в даному випадку (Дії2:36), то й цитуйте так, як НАПИСАНО, слово в слово.
Отож??))))
sss написав:
Також може і цих слів у Біблії немає-"дана мені всяка влада".Отже кимось дана Христові влада.Ну й звісно Богом!!що б там противник не говорив,слів не закреслиш,сторінку не вирвеш.От і доводиться зациклюватись на фрагменті і на свій лад тлумити.
Цитата:
Христос -- Месія помазаник Божий на Царство Боже, це уже найвища влада. Ісусів же на землі є багато.Ви ж свідомо зміщуєте акценти, аби відкинути Божествене, або ж не розумієте ..
Ну ,чому ж зміщую чи нерозумію.Я пишу так як є.Хіба один Бог може про себе сказати-"дана мені влада"???Хто ж тоді йому її дав??Сліпий випадок??Ви ж чудово розумієте безвихідь свого бачення коли мова заходить про владу та панування Христа яке йому дане.Хто ж йому як одному Богу,дав це панування.Сподіваюсь вам не буде соромно відповісти.
sss написав:
Бог це не сутність,яка може бути притаманною двом чи трьом особам.Бог це Вищий Розум.І ним не можуть бути дві чи три окремі особи.
Цитата:
По-перше, подумайте як можемо намагатися своїм розумом осмислити Божий РОЗУМ.
то для чого він мені.Для чого та розумна книжка??
Цитата:
Цим самим ви уже поміщаєте незбагненого Бога в рамки своєї уяви.
Бог і непротивиться цьому.Він ж бо сам себе таким подає.Має руки ,ноги,очі,тощо.
Цитата:
Бога ж коли й пізнаємо, у тому, як Він Себе виявляє. Коли б Бог не захотів нічого створювати (а це Його суверенне право), Його б і нікому було пізнавати. Пізнається Він як Творець, й от уже Його Творча задіяність виявляє Його Трьохіпостасність.
Е ні.Якби так було,то відкрито б про це й говорилось,так як про це написанно у ващих церковних книгах.
Цитата:
Коли б Він не творив, отоді Його Божі Особи залишатимуться не виявленими, як і Він Сам. Й про Нього нікому нічого було б говорити.
Нашо складати оті мемуари.Бог(конструктор) творив світ за посередництвом свого сина,майстра.Навіщо тут приплітати якусь трьох іпостастність,яку розумом самі ж твердите неможливо збагнути??Те що зрозуміли сЄ і чого навчають людей є простим,послідовним та зрозумілим.ви ж крутите туди сюди.То Бог це одна особа,розум,то їх три різних особи,три різних розуми.Це ж абсурд.Недарма хоч трохи мислячі люди сміються з вас придумуючи легенди про "невидимого,рожевого Однорога.---
Концепція християнської трійці де наче й різні 3 боги і навіть один з них батько іншого, а з іншого боку їх проголошують одним богом - нагадує концепцію "невидимого рожевого єдинорога", де з одного боку єдинорог невидимий, тобто без форми і відповідно без кольору, а з іншого боку рожевий - а отже має колір .Це правдоподібно виглядає дуже дивакувато.Подивіться на себе зі сторони.