Valia, це питання спробую пояснити в двух аспектах: 1) з фізичної точки зору людське око має обмеження: око здатне бачити лише електромагнітні хвилі, які відбиваються від предметів і мають дуже вузький діапазон хвиль. Тобто багато матеріального наше око просто не може бачити. Тобто є речі, які невидимі для людського ока.
2) з духовної точки зору: наприклад, Бог є невидимий, бо має духовну природу. Духовні істоти не мають матеріального вмісту і вони також невидимі для людини.
Також до невидимого можна віднести, наприклад, слово, силу, любов, тощо.
Ап.Павло говорив про Ісуса Христа так: Він є образ невидимого Бога, роджений перш усякого творива. Бо то Ним створено все на небі й на землі, видиме й невидиме, чи то престоли, чи то господства, чи то влади, чи то начальства, усе через Нього й для Нього створено! (Кол.1:15-16)
Отже, Христос сотворив все що ми бачимо, а також і те, чого ми не бачимо.
[b]Valia[/b], це питання спробую пояснити в двух аспектах: 1) з фізичної точки зору людське око має обмеження: око здатне бачити лише електромагнітні хвилі, які відбиваються від предметів і мають дуже вузький діапазон хвиль. Тобто багато матеріального наше око просто не може бачити. Тобто є речі, які невидимі для людського ока.
2) з духовної точки зору: наприклад, Бог є невидимий, бо має духовну природу. Духовні істоти не мають матеріального вмісту і вони також невидимі для людини.
Також до невидимого можна віднести, наприклад, слово, силу, любов, тощо.
Ап.Павло говорив про Ісуса Христа так: [b]Він є образ невидимого Бога, роджений перш усякого творива. Бо то Ним створено все на небі й на землі, [u]видиме й невидиме,[/u] чи то престоли, чи то господства, чи то влади, чи то начальства, усе через Нього й для Нього створено![/b] (Кол.1:15-16)
Отже, Христос сотворив все що ми бачимо, а також і те, чого ми не бачимо.
|