Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 30 березня 2020, 18:11




Створити нову тему Відповісти  [ 22 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
18398
UNREAD_POSTДодано: 01 листопада 2009, 21:25 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
14 жовтня 2010, 13:33
Написано: 462
Звідки: Ukraine
A.M.S написав:
Раніше вже було написано про багача і Лазара. Авраам сказав, що між ним і багачем велика безодня, тобто між раєм і адом. Тому бути в тій прірві читилищі не хочеться! :)

Знаю що нема, в БІБЛІЇ про це ненаписано (я не знайшов) :( . Я хотів підкреслити що це самообман коли писав, що бублоб супер якби чистилище було.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22127
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 18:31 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
20 лютого 2017, 23:29
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
orestus написав:
2."Тому кажу вам: Усякий гріх, усяка хула проститься людям; але хула на Духа не проститься. І коли хтось каже слово проти Сина Чоловічого, йому проститься. Коли ж хтось скаже проти Святого Духа, йому не проститься ні в цьому світі, ні на тому"(Матея 12,31-32)
ТОбто гріхи прощаються на землі, а також після смерті за допомогою молитви Церкви.


Вiд Iвана 16: 7 Та Я правду кажу вам: Краще для вас, щоб пішов Я, бо як Я не піду, Утішитель не прийде до вас. А коли Я піду, то пошлю вам Його. 8 А як прийде, Він світові виявить про гріх, і про правду, і про суд: 9 тож про гріх, що не вірують у Мене; 10 а про правду, що Я до Отця Свого йду, і Мене не побачите вже; 11 а про суд, що засуджений князь цього світу.
Людина має проміжок свого життя щоб покаятися і визнати Ісуса за Господа. Д.С. сьогодні кличе до Господа щоб усі люди покаялися і навернулися цілим серцем до Бога. Якщо вона цього не зробить на протязі життя то у вічності нічого змінити, а піде на вічну погибель.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22128
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 18:41 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
20 лютого 2017, 23:29
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
orestus написав:
Слова "Чистилище" немає в Святому Письмі. Але Св. Письмі можна знайти ясну думку про прощення деяких гріхів після закінчення земного шляху. Саме на цій правді основане вчення Католицької Церкви про Чистилище.
ТОбто гріхи прощаються на землі, а також після смерті за допомогою молитви Церкви.


У Біблії навіть натяку немає на чистилище. і говорить чітко обманюйтеся, Бог осміяний бути не може. Бо що тільки людина посіє, те саме й пожне! Гал.6:7

Згадайте розповідь Ісуса Христа про Лазаря і багача:Вiд Луки 16:26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

Об'явленні 20: 12 І бачив я мертвих малих і великих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, то книга життя. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми... 15 А хто не знайшовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огняне...

Єванг.від Матв. 25:31 Коли ж прийде Син Людський у славі Своїй, і всі Анголи з Ним, тоді Він засяде на престолі слави Своєї. 32 І перед Ним усі народи зберуться, і Він відділить одного від одного їх, як відділяє вівчар овець від козлів. 33 І поставить Він вівці праворуч Себе, а козлята ліворуч. 34 Тоді скаже Цар тим, хто праворуч Його: Прийдіть, благословенні Мого Отця, посядьте Царство, уготоване вам від закладин світу.

Вiд Луки 23:40 Обізвався ж той другий, і докоряв йому, кажучи: Чи не боїшся ти Бога, коли й сам на те саме засуджений? 41 Але ми справедливо засуджені, і належну заплату за вчинки свої беремо, Цей же жадного зла не вчинив. 42 І сказав до Ісуса: Спогадай мене, Господи, коли прийдеш у Царство Своє! 43 І промовив до нього Ісус: Поправді кажу тобі: ти будеш зо Мною сьогодні в раю!

До євреїв 9:27 І як людям призначено вмерти один раз, потім же суд, 28 так і Христос один раз був у жертву принесений, щоб понести гріхи багатьох, і не в справі гріха другий раз з'явитися тим, хто чекає Його на спасіння.

2Кор.5:10 Бо мусимо всі ми з'явитися перед судовим престолом Христовим, щоб кожен прийняв
згідно з тим, що в тілі робив він, чи добре, чи лихе.


Об.22:12 Ото, незабаром приходжу, і зо Мною заплата Моя, щоб кожному віддати згідно з ділами його.

Вiд Iвана 5:26 Бо як має Отець життя Сам у Собі, так і Синові дав життя мати в Самому Собі. 27 І Він дав Йому силу чинити і суд, бо Він Людський Син. 28 Не дивуйтесь цьому, бо надходить година, коли всі, хто в гробах, Його голос почують, 29 і повиходять ті, що чинили добро, на воскресення життя, а котрі зло чинили, на воскресення Суду.

Матв.25:46 І ці підуть на вічную муку, а праведники на вічне життя.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22130
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 18:51 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
20 лютого 2017, 23:29
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Цитата:
Місце на яка спирається католицька ЦЕРКВА

Св. Павло пише (1 Кор. З, 11-15): "Іншої-бо основ ніхто не може покласти, крім покладеної, якою є Ісус Христос. Коли ж хтось на цій основі будує з золота, срібла, самоцвітів, дерева, сіна, соломи, - кожного діло стане явне; день бо Господній зробить його явним; бо він відкривається в огні, і вогонь випробовує діло кожного, яке воно. І коли чиєсь діло, що його він збудував, устоїться, той прийме нагороду; а коли чиєсь діло згорить, то він зазнає шкоди; однак він сам спасеться, але наче крізь вогонь".


Що говориться у контексті:

з1 по 8 вірш. Павло говорить про працю на ниві Божій, і що в кінці життя ми повинні нагороду від Бога за працювати.

З 9 по 23 вірш Павло знов говорить про працю на ниві Божій. Тут ні в якому разі не говорить про чистилище. Павло підкреслює І коли чиє діло, яке збудував хто, устоїть, то той нагороду одержить. Що таке діло – це праця на ниві Божій. Іншими словами якщо працівник щось не так розуміє, а ще гірше може так навчити людей, то він не одержить нагороду від Бога, а ле сам він спасеться.

Похожі місця з Євангелії.
1Кор.4:5 Тому не судіть передчасно нічого, аж поки не прийде Господь, що й висвітлить таємниці темряви та виявить задуми сердець, і тоді кожному буде похвала від Бога.
1-е Петра 5 1 Тож благаю між вами пресвітерів, співпресвітер та свідок Христових страждань, співучасник слави, що повинна з'явитись: 2 пасіть стадо Боже, що у вас, наглядайте не з примусу, але добровільно по-Божому, не для брудної наживи, а ревно, 3 не пануйте над спадком Божим, але будьте для стада за взір. 4 А коли Архипастир з'явиться, то одержите ви нев'янучого вінка слави.

Даю деякі значення грецького слова «ДІЛО» -Єргон ¦rgon tс
1) дело, труд, работа: ¤pЬ ¦rga trapЎsyai Hom. приняться за дело, за работу; pleЫonow ¦rgou ¤stЫn Plat. это требует большого труда, это трудно;
2) (воз)действие (oаnou Arst.);
3) деятельность, функция (фfyalmoи Arst.);
4) дело, долг, обязанность (Ћgayoи polЫtou Plat.; toи ђrxontow kaЬ tЗn ЋrxomЎnvn Arst.; ЋndrЗn tсd ¤stЬn ¦rgon Aesch.): ¦rgon ¤stЬ toЭw prvtost‹taiw yarrжnein toзw ҐpomЎnouw Xen. обязанностью передовых бойцов является ободрять тех, кто следует (за ними); ¤mтn tсd ¦rgon krЭnai Aesch., рассудить мое дело;
6) забота, хлопоты, беспокойство (daitтw ¦rga Hom.): ¦rgon ¦xein Xen. брать на себя труд, заботиться (насчет чего-л.); ¦rgon (¤stЫn) Xen., Arst., Plut.; нелегко, хлопотно, трудно; ¦rga parЎxein tinЫ Arph. причинять кому-л. хлопоты;
7) дело, деяние, подвиг (¦rga polem®уa, m‹xhw Hom. и tЊ strativtikЊ ¦rga Plut.): Юsxжow te kaЬ t‹xouw ¦rga Xen. дела, (требующие) силы и быстроты;
осуществление, выполнение (eЮw ¦rgon ¤jagageЭn tт prсblhma Plut.): tт mўn ¤nyжmhma xarЫen ¤dсkei eдnai, tт d ¦rgon Ћdжnaton Xen. замысел показался остроумным, но выполнение его невозможным; lсgoisin eаt ¦rgoisin Soph. словами или делами; dun‹mei kaЬ ¦rgД Arst. в возможности и в действительности; xvreЭn prтw ¦rgon Soph. приступать к исполнению;
9) сражение, битва, бой (¤n tТ ¦rgД Thuc.): ¦rgou ¦xesyai Thuc. вступать в бой; krateЭn ¦rgon Pind. выигрывать сражение;

Виникає питання хіба ми по ділам спасаємось, НІ.
Виникає питання тоді для чого прийшов Христос у світ, якщо був Закон який оправдував по ділам ?




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22131
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 18:54 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
20 лютого 2017, 23:29
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Цитата:
Місце на яка спирається католицька ЦЕРКВА

В Євангелії від св. Матея (5, 25-26) Ісус Христос так говорить у приповідці: "Мирися з твоїм противником швидко, коли ти ще з ним у дорозі, щоб противник часом не віддав тебе судді, а суддя возному, щоб тебе не вкинули в темницю. Істинно кажу тобі: "Не вийдеш звідти, доки не заплатиш останнього шага". Цим Ісус Христос хоче сказати, що подібно до того, як поступаєш розсудливо, коли погодишся зі своїм приятелем до того, як він віддасть тебе до суду, так без зволікання поєднайся в тому житті зі своїм противником, щоб через нього ти не потрапив до рук суворого судді, який би послав тебе до місця кари. Якщо б не можна було сплатити поза цим життям все до останнього шага, то, напевно, Ісус Христос не вибрав би того порівняння з боржником, якого звільняють з в'язниці аж тоді, коли він сплатить весь свій борг. На цьому базується наука про чистилище Тертуліана й Орігена, Кипріяна, Єроніма, Амврозія і Хілара та ін.
.

І знов же дивимось у Контекст.
21 Ви чули, що було стародавнім наказане: Не вбивай, а хто вб'є, підпадає він судові.
22 А Я вам кажу, що кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові. А хто скаже на брата
свого: рака, підпадає верховному судові, а хто скаже дурний, підпадає геєнні огненній.
23 Тому, коли принесеш ти до жертівника свого дара, та тут ізгадаєш, що брат твій щось має на тебе,
24 залиши отут дара свого перед жертівником, і піди, примирись перше з братом своїм, і тоді повертайся, і принось свого дара.
25 Зо своїм супротивником швидко мирися, доки з ним на дорозі ще ти, щоб тебе супротивник судді не
віддав, а суддя щоб прислужникові тебе не передав, і щоб тебе до в'язниці не вкинули.
26 Поправді кажу тобі: Не вийдеш ізвідти, поки не віддаси ти й останнього шеляга!

Якщо читаємо нагорну проповідь Ісуса Христа то він шість раз наголошував на тому що фарисеї перекрутили писання на трохи м’якше виконання його. Слова Ісуса «Ви чули, що було стародавнім наказане» відноситься до традицій фарисеїв. Христос наполягав не тільки на великому гріху вбивстві людини як фізично, а на внутрішньому перемінні людина «хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові», «хто скаже на брата свого: рака, підпадає верховному судові».
Якщо дивитися так як ви дивитеся, то поясніть яку після смерті жертву приносять люди, поясніть як я можу вернутися на землю щоб примиритися із посвареною людиною: 23 Тому, коли принесеш ти до жертівника свого дара, та тут ізгадаєш, що брат твій щось має на тебе,24 залиши отут дара свого перед жертівником, і піди, примирись перше з братом своїм, і тоді повертайся, і принось свого дара.

Христос хотів підкреслити що як ми не будемо прощати гріхи які люди здійснили проти нас той і він не простить нам наші гріхи. Отож, поки ми живемо там треба примиритися із Богом і з людьми.

Похожі місця :
Еф.4:26 Гнівайтеся, та не грішіть, сонце нехай не заходить у вашому гніві, 27 і місця дияволові не давайте!

Як.2:13 Бо суд немилосердний на того, хто не вчинив милосердя. Милосердя бо ставиться вище за суд.

Вiд Матвiя 7 1 Не судіть, щоб і вас не судили; 2 бо яким судом судити будете, таким же осудять і вас, і якою мірою будете міряти, такою відміряють вам. 3 І чого в оці брата свого ти заскалку бачиш, колоди ж у власному оці не чуєш? 4 Або як ти скажеш до брата свого: Давай вийму я заскалку з ока твого, коли он колода у власному оці? 5 Лицеміре, вийми перше колоду із власного ока, а потім побачиш, як вийняти заскалку з ока брата твого.

Лук.16:26 А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.

Молитва «Отче наш»Матв.6:12 І прости нам довги наші, як і ми прощаємо винуватцям нашим.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22134
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 19:42 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
14 жовтня 2010, 13:33
Написано: 462
Звідки: Ukraine
"Чисти́лище (пургаторий), согласно католическому вероучению, — место, где души умерших грешников очищаются от не искуплённых при жизни грехов. Догмат о чистилище был введён в католицизме в 1439 г., и подтверждён в 1562." - до цього часу чистилища небуло :(

"Считается, что с началом Страшного суда чистилище вообще будет упразднено, однако до тех пор каждая душа останется в нем на тот срок, который необходим, чтобы она расплатилась за свои прегрешения. Живые могут помочь сократить этот срок себе и другим, принося «умилостивительные жертвы», благих дел (например, заказывая мессы) или получая индульгенции. Эту плату Бог учитывает, определяя сроки временного наказания."- це просто бізнес католицькоъ церкви!!!

Согласно катехизису Католической Церкви, индульгенция — это «отпущение перед Богом временной кары за грехи, вина за которые уже изглажена; отпущение получает христианин, имеющий надлежащее расположение, при определенных обстоятельствах через действие Церкви, которая как распределительница плодов искупления раздает удовлетворения из сокровищницы заслуг Христа и святых и правомочно наделяет ими.»


У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.


0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Чистилище
22138
UNREAD_POSTДодано: 09 квітня 2010, 20:45 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
20 лютого 2017, 23:29
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
prostak написав:
- це просто бізнес католицькоъ церкви!!!


Деякі найбільші єритичні цитати
О. Стефан Досенбах, Т.І. Місяць Душ чистилищних


Так, о Боже, вірю в існування чистилища, бо так правди віри подає мені католицька Церква. - зауважте не Біблія

Чистилище - місце між небом і пеклом. Душі, які там перебувають, ще не мають доступу до неба і позбавлені можливості оглядати Бога.

Наскільки самі по собі душі у чистилищі є бідними, настільки ми для них є багатими. В силу спілкування Святих, ті душі можуть брати участь у творенні для нас духовного добра, а ми можемо жертвувати для них винагородження й платити їхні борги перед Богом. Непомильна Церква, опираючись на Святе Письмо і традиції, вчить, що через прислуги вірних, засвідчені душам у чистилищі, можна принести їм полегшення.

Гарний то християнський звичай, що ототожнюється з вірою про сопричастя Святих. Якщо ти не сповідався в день Усіх Святих, то зроби це сьогодні і прийми святе Причастя за душі померлих. Бо якщо хто прагне, щоб Господь Бог вислухав його молитву, мусить стати перед Ним з чистим серцем.

Адже Господь сказав: "Істинно кажу вам: усе, що ви зробили одному з Моїх братів найменших - ви Мені зробили" (Мт. 25, 40). Святий Тома з Аквіну повчає, що Богові миліша молитва за померлих, ніж за живих. Ці душі більше потребують помочі, бо не можуть самі собі допомагати.

Радіють теж святі Ангели, коли заносять наші молитви до трону Божого, напевно з особливою радістю приносять Господу Богу ті, які жертвуємо за душі померлих, бо знають про їхні великі терпіння, а їхнє спасіння знову заповнить ті трони, які опустіли через упадок Люципера і його послідовників.

Ще більшою є радість Пречистої Діви Марії, коли як Цариця Світу і Матір усіх людей, а значить і душ у чистилищі, єднає Своїх вірних дітей у Своєму материнському лоні. Адже обіцяла, що тих, хто буде носити Її Кармелітський Параман, якнайшвидше визволить з вогню чистилища в першу суботу після їхньої смерті. Які ми щасливі, що можемо причинитися до тієї великої слави Пречистої Діви. Як щедро Вона нас за це винагородить! Який вірний шлях заслужити собі у Неї Її уважність і опіку.

Велика радість Божого Спасителя, коли стаємо Його наступниками і співвідкупителями, бо допомагаємо тим душам найскоріше отримати свою частку в Його Відкупленні. Ісус Христос не опускає тих душ у вогні чистилища, адже вони - живі члени Його Містичного Тіла, Головою якого Він є. І якщо Ісус Христос сказав: "Істинно кажу вам: усе, що ви зробили одному з Моїх найменших братів, - ви Мені зробили", тобто: так це мене буде втішати і за це буду винагороджувати, якби ви мені самому вчинили. То наскільки більше буде втішатися і наскільки більшою буде наша нагорода, якщо свої добродійства пожертвуємо тим душам, які терплять страшні муки, а самі собі допомогти не можуть.

Проте існують учинки, цінність яких не залежить від стану душі того, хто має намір їх створити. Так, наприклад, у стані гріха можна замовляти відправу Святої Літургії за душі померлих. Для себе за це не отримуєте ж одної заслуги, але Свята Літургія сама по собі має велику вартість. Хто не виєднає грішникові, який її замовив, ніякої заслуги на вічність, але допомагає душам у чистилищі, за яких її жертвує. Також можна пожертвувати за них молитви. Великий учений Суарез мав переконання в тому, що навіть у стані гріха можна отримати відпусти за душі померлих. Як тільки будуть виконані приписані умови, Свята Церква безпосередньо скеровує в наміренні померлих душ скарби винагородження Христа і Святих.

Проте й індивідуально відправлені молитви за душі померлих приносять їм потіху та полегшу. Одночасно, коли молитва наша лине до Бога, милосердя Боже вступає до чистилища.

Щодня Ісус Христос жертвує Себе на престолах усього світу, щоб нас обмити Своєю Кров'ю. "Він - примирення за наші гріхи, і не лише за наші, а й за гріхи усього світу" (1 Ів. 2, 2).
З давніх-давен складають жертву Святої Літургії за душі померлих. Вже Тертуліан пише: "Певного дня складаємо жертву за померлих". Святий Авґустин виразно говорить, що в день похорону його матері складено жертву Святої Літургії за її спасіння. У всіх, навіть найдавніших формулярах Святої Літургії, є згадка про душі у чистилищі. Нарешті, на Тридентському Соборі Церква своїм авторитетом утвердила, що душам, які затримані в чистилищі, найперше можемо допомагати відправою Служби Божої. Це жертва, мила для Господа.

Якщо не можеш замовити Святу Літургію, то хоча б вислухай її за душі померлих і поєднай з цим прийняття святого Причастя, бо, як говорить св. Бонавентура: "Святе Причастя - найкращий спосіб, який допомагає душам осягнути вічне щастя". .............Відразу після їхньої смерті, наскільки це можливо, замовляймо Святу Літургію і приступаймо до Святих Тайн.

допомогою відпустів теж можемо нести полегшення душам у чистилищі. Вже від багатьох віків уділяє Церква відпусти, які можна пожертвувати за душі померлих.

Добре сказав св. Амброзій: "Усе, що чинимо і жертвуємо для померлих душ, зарахує нам Господь Бог колись, після нашої смерті, як заслуги і стократно нас винагородить". Так само про милостиню говорить св. Бернард. Сам Ісус Христос сказав: "Блаженні милосердні, бо вони зазнають милосердя" (Мт. 5, 7). "Хто напоїть вас кухлем води тому, що ви Христові, - істинно кажу вам, - той не втратить своєї нагороди" (Мр. 9,41).

Отож, робіть висновок.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 22 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 0 гостей


cron ©2006-2020 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ> Радіопрограма щосуботи 23:15