Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Дівицтво Марії до і після народження Ісуса Христа. https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=521 |
Сторінка 1 з 3 |
паша | [ 25 жовтня 2007, 14:03 ] Дівицтво Марії до і після народження Ісуса Христа. |
Які Ваші думки щодо дівицтва Марії? Я вважаю, що матір Господа нашого Ісуса Христа залишалася непорочною, до і після народження спасителя.[/b] |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 10:28 ] |
А я читаю, що вона після Христа мала ще дітей, про яких написано в Євангелії. |
LMax | [ 26 жовтня 2007, 10:51 ] |
Ага, Ісус мав брата і він пішов замість нього помер на хресті, а сам Ісус оженився на індуїстці і помер в Японії де знайдено його могилу. \*скептично*/ |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 12:34 ] |
Дуже доречний сарказм. ![]() Я не зрозумів, чому ти саме так повівся, ти не читаєш Писання? |
паша | [ 27 жовтня 2007, 14:00 ] |
Марія не мала дітей окрім Ісуса. Вона залишалася дівою до і після народження Спасителя. |
Тарас | [ 27 жовтня 2007, 17:04 ] |
І сказав хтось Йому: Ото мати Твоя й Твої браття стоять онде осторонь, і говорити з Тобою бажають. Матв.12:46 Чи ж Він не син теслі? Чи ж мати Його не Марією зветься, а брати Його Яків, і Йосип, і Симон та Юда? І чи ж сестри Його не всі з нами? Звідки ж Йому все оте? Матв.13:55-56 і подібні місця свідкують, що Марія мала ще дітей після Христа. |
Тарас | [ 27 жовтня 2007, 17:07 ] |
Паша, якщо можна то обгрунтуй свою позицію Писанням, а не своїми здогадами. |
Рома | [ 27 жовтня 2007, 17:15 ] |
Ще написано: "І не знав він її, аж Сина свого первородженого вона породила, а він дав Йому ймення Ісус " Мф 1:25 Тут конкретно написано, що Йосип тільки до народження Христа не пізнав Марії як жінки, а потім вони жили як чоловік і жінка |
Taj | [ 27 жовтня 2007, 18:10 ] |
паша написав: Марія не мала дітей окрім Ісуса. Вона залишалася дівою до і після народження Спасителя.
Може ще раз повториш? ![]() ![]() Чи може варто все ж до Біблії заглянути? |
паша | [ 28 жовтня 2007, 10:59 ] |
Тарас написав: І сказав хтось Йому: Ото мати Твоя й Твої браття стоять онде осторонь, і говорити з Тобою бажають. Матв.12:46
Чи ж Він не син теслі? Чи ж мати Його не Марією зветься, а брати Його Яків, і Йосип, і Симон та Юда? І чи ж сестри Його не всі з нами? Звідки ж Йому все оте? Матв.13:55-56 і подібні місця свідкують, що Марія мала ще дітей після Христа. Марія не мала дітей ні до Ісуса ні після. Аналізуючи арамейську мову ти помітиш, що в ній нема такого слова, як кузен(двоюрідний брат). „Хіба він не син теслі? Хіба не його мати зветься Марія, а його брати: Яків, Йосиф, Симон та Юда? І його сестри хіба не всі між нами? Звідки ж воно йому це все?”(Мт.13,55-56).Проте тут не сказано які це були брати рідні чи двоюрідні. Дехто каже, що Яків був Ісусовим братом: „..А іншого з апостолів я не бачив, крім Якова, брата Господнього”(Гл.1,19).Але, коли прочитати фрагменти з Євангелія про вибір дванадцятьох апостолів то все стає зрозумілим: „Прикликавши своїх дванадцять учнів, Ісус дав їм владу над нечистими духами, щоб їх виганяли і лікували всяку хворобу й усяку неміч. Ось імена дванадцятьох апостолів: перший Симон, прозваний Петром, і Андрій, брат його; ЯКІВ, СИН ЗАВЕДЕЯ, та Йоан, брат його; ФИЛИП та ВАРТОЛОМЕЙ; ТОМА й МАТЕЙ, митар;ЯКІВ, СИН АЛФЕЯ, і Тадей; Симон Кананій та Юда Іскаріотський, що й зрадив його”(Мт.10,1-4) Можна подати ще один вірш, який підтверджує, що Марія не мала більше дітей, крім Ісуса: „А при хресті Ісусовім стояли його мати...Бачивши Ісус матір і біля неї учня, що стояв, - а його ж любив він, - мовить до матері: Жінко, ось син твій. А тоді й до учня мовить: Ось матір твоя. І від тієї хвилі учень взяв її до себе”(Йо.19,25-27). Якби Марія, згідно з наукою Свідків Єгови, мала дітей більше, то, безперечно, вони би піклувалися своєю Матір’ю. Марія – Непорочна - це істота, в котрій Бог знайшов собі помешкання, оскільки носила Його у Дівичому лоні. |
паша | [ 28 жовтня 2007, 11:03 ] |
Рома написав: Ще написано: "І не знав він її, аж Сина свого первородженого вона породила, а він дав Йому ймення Ісус " Мф 1:25
Тут конкретно написано, що Йосип тільки до народження Христа не пізнав Марії як жінки, а потім вони жили як чоловік і жінка „Та не спізнав її, аж поки породила сина...”(Мт.1,25). Вираз „аж поки породила”, я так бачу, значить для тебе розмежування певного часу. Ні це не розмежування часу! Оскільки в іншому вірші це саме слово ”аж” заперечує подібну думку. „І не було в Міхалі, дочки Саула, дітей аж по день її смерти”(2 Сам.6,23). То що це малоб означати, що Міхаль породила дітей після смерті. |
Тарас | [ 29 жовтня 2007, 01:45 ] |
Стосовно того, що ти відповів Роману, то мені здається, що ті два "аж" мають зовсім інше смислове забарвлення. Щодо того, що ти говориш буцім-то то були, не рідні брати Христа, то я так розумію, що там перечислювалось рідних Христа, по причині того, що мати Христа була рідна мати, Йосип, як думано, рідний батько, а тут десь беруться двоюрідні брати і сестри. Парадокс. Може давай тоді припустимо, що мати теж була двоюрідна, бо в єврейській мові нема слова двоюрідний. Цитата з довідника Еріка Нюстрема.(вибачте, що мовою оригіналу) «Иаков, брат Господень» (Гал. 1:19), старший из братьев Господа (Мат. 13:55; Map . 6:3), которые во время жизни Иисуса не верили в Него (Иоан. 7:5), но после Его воскресения они перечисляются среди Его учеников (Деян. 1:14). Это тот Иаков, которому Воскресший Господь явился особо (1Кор. 15:7); впоследствии он занимал видное место в Иерусалимской церкви. На съезде в Иерусалиме он в своей речи разрешил вопрос о принятии язычников в церковь. Язычникам предписывалось только «воздерживаться от оскверненного идолами, блуда, удавленины и крови, мне делать другим того, чего не хотят себе» (Деян. 15:13 и дал.). |
паша | [ 29 жовтня 2007, 14:01 ] |
Тарас написав: Стосовно того, що ти відповів Роману, то мені здається, що ті два "аж" мають зовсім інше смислове забарвлення.
Щодо того, що ти говориш буцім-то то були, не рідні брати Христа, то я так розумію, що там перечислювалось рідних Христа, по причині того, що мати Христа була рідна мати, Йосип, як думано, рідний батько, а тут десь беруться двоюрідні брати і сестри. Парадокс. Може давай тоді припустимо, що мати теж була двоюрідна, бо в єврейській мові нема слова двоюрідний. Цитата з довідника Еріка Нюстрема.(вибачте, що мовою оригіналу) «Иаков, брат Господень» (Гал. 1:19), старший из братьев Господа (Мат. 13:55; Map . 6:3), которые во время жизни Иисуса не верили в Него (Иоан. 7:5), но после Его воскресения они перечисляются среди Его учеников (Деян. 1:14). Это тот Иаков, которому Воскресший Господь явился особо (1Кор. 15:7); впоследствии он занимал видное место в Иерусалимской церкви. На съезде в Иерусалиме он в своей речи разрешил вопрос о принятии язычников в церковь. Язычникам предписывалось только «воздерживаться от оскверненного идолами, блуда, удавленины и крови, мне делать другим того, чего не хотят себе» (Деян. 15:13 и дал.). Друже нічого не потрібно припускати, бо факт є фактом ти не вправі змінювати законів мови. Перш ніж говорити пересвічся, що твої думки правильні. Невже ти думаєш, що довідником якогось Еріка Нюстрема ти можеш спростувати слова Євангелія: „Прикликавши своїх дванадцять учнів, Ісус дав їм владу над нечистими духами, щоб їх виганяли і лікували всяку хворобу й усяку неміч. Ось імена дванадцятьох апостолів: перший Симон, прозваний Петром, і Андрій, брат його; ЯКІВ, СИН ЗАВЕДЕЯ, та Йоан, брат його; Филип та Вартоломей; Тома і Матей, митар;ЯКІВ, СИН АЛФЕЯ, і Тадей; Симон Кананій та Юда Іскаріотський, що й зрадив його”(Мт.10,1-4) Ні один з апостолів Ісуса не є сином Йосипа. То як вони можеть бути братами Ісуса. Чи можлито ти ще щось хочеш припустити? ![]() ![]() |
паша | [ 29 жовтня 2007, 14:02 ] |
Тарас написав: Стосовно того, що ти відповів Роману, то мені здається, що ті два "аж" мають зовсім інше смислове забарвлення.
Щодо того, що ти говориш буцім-то то були, не рідні брати Христа, то я так розумію, що там перечислювалось рідних Христа, по причині того, що мати Христа була рідна мати, Йосип, як думано, рідний батько, а тут десь беруться двоюрідні брати і сестри. Парадокс. Може давай тоді припустимо, що мати теж була двоюрідна, бо в єврейській мові нема слова двоюрідний. Цитата з довідника Еріка Нюстрема.(вибачте, що мовою оригіналу) «Иаков, брат Господень» (Гал. 1:19), старший из братьев Господа (Мат. 13:55; Map . 6:3), которые во время жизни Иисуса не верили в Него (Иоан. 7:5), но после Его воскресения они перечисляются среди Его учеников (Деян. 1:14). Это тот Иаков, которому Воскресший Господь явился особо (1Кор. 15:7); впоследствии он занимал видное место в Иерусалимской церкви. На съезде в Иерусалиме он в своей речи разрешил вопрос о принятии язычников в церковь. Язычникам предписывалось только «воздерживаться от оскверненного идолами, блуда, удавленины и крови, мне делать другим того, чего не хотят себе» (Деян. 15:13 и дал.). Друже нічого не потрібно припускати, бо факт є фактом ти не вправі змінювати законів мови. Перш ніж говорити пересвічся, що твої думки правильні. Невже ти думаєш, що довідником якогось Еріка Нюстрема ти можеш спростувати слова Євангелія: „Прикликавши своїх дванадцять учнів, Ісус дав їм владу над нечистими духами, щоб їх виганяли і лікували всяку хворобу й усяку неміч. Ось імена дванадцятьох апостолів: перший Симон, прозваний Петром, і Андрій, брат його; ЯКІВ, СИН ЗАВЕДЕЯ, та Йоан, брат його; Филип та Вартоломей; Тома і Матей, митар;ЯКІВ, СИН АЛФЕЯ, і Тадей; Симон Кананій та Юда Іскаріотський, що й зрадив його”(Мт.10,1-4) Ні один з апостолів Ісуса не є сином Йосипа. То як вони можеть бути братами Ісуса. Чи можлито ти ще щось хочеш припустити? ![]() ![]() |
Тарас | [ 29 жовтня 2007, 22:08 ] |
Ти що думаєш, що апостолів було тільки дванадцять і їх імена обмежуються цим переліком? А стосовно Еріка Нюстрема, то я навіть не думав представляти його як незаперечного авторитета, просто там записане конкретне обгрунтування по даній темі і я не мав бажання того просто переписувати. Там ПО-ПИСАНЮ дається відповідь і роз’яснення на тему апостольства Якова. |
Сторінка 1 з 3 | Часовий пояс UTC + 2 годин |