Джерело
https://forum.jerelo.info/

Чи є діва Марія матір’ю Божою?
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=509
Сторінка 3 з 48

LeoV [ 21 жовтня 2007, 18:22 ]  

Паша,

я розумію контекст відрізку Слова Божого яке я процитував, тому я і сказав що Церква складається із людей, і кожна людина помиляється. Хтось у церкві захотів стати учителем і усіх навчати що діва Марія, мати Ісуса Христа, є богородицею. Ці учителі приймуть більший осуд, бо саме у цьому випадку вони помиляються і ще й інших так навчають.

Навіть сам Ісус Христос цікаво, але із повагою і турботою відносився до Марії і не називав її мамою.

Про догматику.
Догмат повинен базуватися щонайменше на трох місцях із Слова Божого. До цього часу ти мені не показав де білія говорить про Марію як богородицю.

Ти сказав:
- Термін Богородиця не знаходиться в Святому Письмі, але такий титул Марії випливає з божественної природи Христа.
Ця догматика основана на твоїй логіці, чи логіці "учителів", а не на Слові Божому, тому це і не є догмат.

паша [ 21 жовтня 2007, 20:07 ]  

LeoV написав:
Паша,

я розумію контекст відрізку Слова Божого яке я процитував, тому я і сказав що Церква складається із людей, і кожна людина помиляється. Хтось у церкві захотів стати учителем і усіх навчати що діва Марія, мати Ісуса Христа, є богородицею. Ці учителі приймуть більший осуд, бо саме у цьому випадку вони помиляються і ще й інших так навчають.
.
Не хтось собі захотів навчати, а Церква на чолі з Христом і його наступником на землі ап. Петром. "Ти Петро - (скеля), і що я на цій скалі збудую мою Церкву й що пекельні ворота її не подолають. Я дам тобі ключі Небесного Царства, і що ти на землі звяжеш, те буде звязане на небі; і те, що ти розвяжеш на землі, те буде розвязане на небі"(Мт.16,18-19)
Церква не може помилятися в справах віри бо в ній діє Святий Дух. "Ідіть, отже,і зробіть учнями всі народи : христячи їх в імя Отця і Сина і Святого Духа; навчаючи їх берегти все, що я вам заповідав. Отож я з вами по всі дні аж до кінця віку."(Мт. 28, 19-20)
Ти кажеш хтось встав і захотів навчати. Тими хтось були засновники теперішніх сект, неоцерков, які відступили від святої, соборної і апостольської Церкви. Вони дійсно приймуть засуд, але це вже не мені судити який, а Богу.
-- Тепер щодо Марії. "благословенна ти між жінками"(Лк.1,28), "ось бо від нині ублажатимуть мене всі роди"(Лк. 1,48), "нічого немає неможливого в Бога"(Лк.1, 37) На весіллі в Кані Галилейській Марія прийшла до Ісуса і Він сказав жінко, не назвав її матірю, але це лише тому в євреїв був звичай низивати матерів просто жінка. Проте подумайте чи не виконав Ісус прохання матері. Йо. 2,1-11 А ви її неславите.

LeoV [ 21 жовтня 2007, 23:45 ]  

Я Марії не можу славити. Я її поважаю, вона була блаженною. Прослявляти потрібно лише Бога, і Він своєю славою нікому не поступиться.

Паша, а ти молишся до Марії?

svjat [ 22 жовтня 2007, 12:36 ]  

Цитата:
Сонячник: Ну, якщо так розуміти, то Ісус був помазанним, мабуть, коли на Нього зійшов Дух Святий ( Мар.1:10 І зараз, коли Він виходив із води, то побачив Іван небо розкрите, і Духа, як голуба, що сходив на Нього), а отже й тоді став реально Христом?

Поняття «Помазаник» може відноситись лише до людини. Реально Син Божий став називатись Христом тоді коли став чоловіком. «Та ангел сказав їм: Не бійтеся, бо я благовіщаю вам велику радість, яка буде радістю для всього народу: для вас народився сьогодні в місті Давидовім Спаситель, тобто Господь Христос.» (Лук.2:10-11)
Хрещення Христа в певному сенсі можна сприйняти як помазанням, але це скоріше як благословення на початок суспільного служіння з одного боку, з другого боку – щоб «виконати всяку правду», з третього - Отцем посилається Дух Святий в співробітники Христу.
Цитата:
Цитата:
LeoV:Коли саме Божий Син ввійшов у тіло, це є тайна Божа і я не маю достатньо мудрості щоб це пояснити чи навіть збиратись пояснювати.

Паша: - Дві природи Христа поєдналися у воплоченні в часі народження, ба більше - від моменту самого зачаття.

Згоден із Пашою. Ця тайна нам відкрита.
«У відповідь ангел сказав її: Дух Святий зійде на тебе і сила Всевишнього тебе обгорне; тому й Святе, що народиться, назветься Сином Божим.» (Лук. 1:35)
Цитата:
LeoV:Весь мій аргумент побудований на тому що у двох природах Христа є різниця. Божестенна природа Христа немала ні початку і не має кінця, тому Марія не могла дати початок Богові.

Трохи повторюсь. LeoV, у вищезазначеному сенсі я б теж не називав Марію Богородицею, оскільки Син Божий «рожденний перше всіх віків». Але в сенсі фізичного народження (яке має свій часовий момент) Ісуса Христа (як Його людської так і божественної природи) я не бачу проблем, щоб назвати Марію Богородицею. Це фізичне народження не означає початок виникнення Божественної природи Христа, а лише явлення її через вочоловічення.
Цитата:
LeoV:Ти сказав:
- Термін Богородиця не знаходиться в Святому Письмі, але такий титул Марії випливає з божественної природи Христа.
Ця догматика основана на твоїй логіці, чи логіці "учителів", а не на Слові Божому, тому це і не є догмат.

Звичайно, термін Богородиця, не є догматом. Це є традиція найменування Матері Ісуса Христа, яка виникла здається в 3-4 столітті.
Догматом є вчення про Христа Боголюдину, про те що дві природи (людська і божественна) у Христі з’єднані незлитно, незмінно, нероздільно, нерозлучно.

паша [ 22 жовтня 2007, 12:51 ]  

LeoV написав:
Я Марії не можу славити. Я її поважаю, вона була блаженною. Прослявляти потрібно лише Бога, і Він своєю славою нікому не поступиться.

Паша, а ти молишся до Марії?

Так молюся, адже вона матір Божа. І всі прохання якими вона звертається до свого Сина є вислухані.

LeoV [ 22 жовтня 2007, 14:47 ]  

На основі чого у тебе така позиція? Де Христос навчав молитися до Марії?

той, кого любить Ісус [ 22 жовтня 2007, 15:32 ]  

паша написав:
Так молюся, адже вона матір Божа..

"Бо так, як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть, кожен у своєму порядку: первісток Христос, потім ті, що Христові, під час Його приходу." (1Кор. 15:22,23)
Якщо Марія, мати Ісуса зараз спочиває смертним сном, і воскресне в першому воскресінні під час приходу нашого Господа, тоді постає досить серйозне запитання - з ким ти спілкуєшся в молитві?

Тарас [ 23 жовтня 2007, 10:11 ]  

Svjat написав:
Трохи повторюсь. LeoV, у вищезазначеному сенсі я б теж не називав Марію Богородицею, оскільки Син Божий «рожденний перше всіх віків». Але в сенсі фізичного народження (яке має свій часовий момент) Ісуса Христа (як Його людської так і божественної природи) я не бачу проблем, щоб назвати Марію Богородицею. Це фізичне народження не означає початок виникнення Божественної природи Христа, а лише явлення її через вочоловічення.
.
Я в більшості згідний з тим, що ти пишеш тут. Але я думаю, що саме по цій причині, що Син Божий є вічний і його родив Бог Отець, тому ми Марію можемо називати лише матір’ю Ісуса Христа. Я думаю, що в такому сенсі як ти пояснив народження Христа неправильно смислово називати Марію Матір’ю Божою, бо Марію не родила Бога. Через Марію Бог лише прийшов у світ.

паша [ 23 жовтня 2007, 12:59 ]  

LeoV написав:
На основі чого у тебе така позиція? Де Христос навчав молитися до Марії?

Всі святі є вже в небі, вони є поруч Бога. Тим більше Богородиця. Вона є матірю Христа, Матір Бога. Для кого Богородиця не є матірю, для того і Христос не є Богом.
А де сказано, що не можна звертатися з проханнями до Богородиці?Хіба Син не вислуховує прохань матері.
Якби ці молитви не були дієвими і не вислуханими, якби не творилися великі чуда за посередництвом Богородиці тоді справді ніхто до Неї не молився.

паша [ 23 жовтня 2007, 13:08 ]  

Тарас написав:
я думаю, що саме по цій причині, що Син Божий є вічний і його родив Бог Отець, тому ми Марію можемо називати лише матір’ю Ісуса Христа. Я думаю, що в такому сенсі як ти пояснив народження Христа неправильно смислово називати Марію Матір’ю Божою, бо Марію не родила Бога. Через Марію Бог лише прийшов у світ.

Марія родила Христа у якому були поєднані божа і людська природа. Це не було так, що існували дві особи - Ісус людина і Ісус Бог. Був лише один Ісус з двома природами і однією особою. Так Бог прийшов у світ через Марію, яка містила Бога і людину у своєму лоні. Ти нее можеш цього сприйняти бо ти розділяєш дві природи, і не розумієш воплочення. "Якщо Ісус не Воплотився то марна віра наша", - каже св. Атаназій Великий

Тарас [ 23 жовтня 2007, 16:14 ]  

Мені цікаво. Ти цитуєш мене зовсім не читаючи того, що я писав. В моєму дописі, який ти цитуєш є роз’яснення на твої запити.

паша [ 23 жовтня 2007, 17:04 ]  

В мене не запити, а констатація факту. :D

Taj [ 24 жовтня 2007, 09:08 ]  

Я злегка перечитав цю дискусію і мені важко до неї долучитися, бо до багатьох дописів є свої зауваження. Але загалом я думаю, що дискусія викликана в першу чергу тим, що, на жаль, не всі учасники намагаються грунтуватися на Біблії як на ЄДИНОМУ богонадхненому і безпомильному аргументі. А шукають собі якісь інші "непомильні" аргументи. У цьому і полягає головна проблема.
Давайте, все ж грунтувати віру нашу на Біблії і її досліджувати (як зрештою і називається цей розділ форуму).

той, кого любить Ісус [ 24 жовтня 2007, 12:21 ]  

паша написав:
Всі святі є вже в небі, вони є поруч Бога. Тим більше Богородиця.

Святі, що померли, очікують воскресіння при Другому приході Ісуса Христа. І Марія, мати Ісуса також.

паша [ 24 жовтня 2007, 13:25 ]  

А як щодо слів Ісуса : "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раї". (Лк.23,43)

Сторінка 3 з 48 Часовий пояс UTC + 2 годин