Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Людина: дух, душа, тіло https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=908 |
Сторінка 7 з 7 |
sss | [ 07 лютого 2013, 14:50 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
Братик написав: Еклізіаст писав з точки зору життя на землі. Він не торкався вічності. З точки зору земного життя дійсно, кінець для всіх однаковий: і в праведників і в грішників і навіть в тварин. Але Господь дарував нам (надію на) вічне життя. Ну чому ж одразу з точки зору життя на землі?Він же пише під натхненням Бога,а не просто сам собі обмеженно щось думає.Вічності він не торкався,бо вічність тоді не була реальністю,а надією,сподіванням майбутнього воскресіння.Тому людина є порох,який повертається у землю,чим констатує факт початку свого неіснування.Проте Бог,маючи силу,може отой порох(людину) назад оживити,давши подібне тіло для вічного життя на землі,чи то духовне тіло для вічності у небі.І дивно що про це написанно напротязі усієї Біблії,але ви чомусь не бажаєте прийняти цього факту,наполягаючи лишень на вічності в небі якоїсь безсмертної душі.Чому ж ні Еклесіаст ні його сучасники(письменники до Христа) не згадували про цю безсмертну душу??Чому Адамові не було нічого про це сказанно??Як же тоді та навіщо Бог покарав сучасників Ноя отим потопом,якщо жити вони і далі продовжували,але вже не в тілі людськім,а в духовнім як якась душа.В чому зміст такого покарання??Жити ж ті люди продовжували і після потопу.
|
Michail | [ 10 лютого 2013, 23:35 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
"Якщо головне в людині — безсмертна душа, то прáвий Бог, якщо спрямував людину до нетління. Він не силує складну людську природу, а лише спонукає її силою духу охоче залучати до нетління плоть, як ту рабиню, розбещену гріхом. І як мідь набуває в розпеченому горні вигляду вогню, так і тіло одухотворяється, якщо розплавлене нетлінням. І як мідь, що зарита в землю, нищиться іржею й перетворюється на тлінь, то те саме стається з плоттю, яка занурилась у пристрасті". (Св. Єфрем Сирійський). |
Michail | [ 08 квітня 2013, 12:34 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
Читаю роботу Аврелія Августина "О Граде Божьем". Пару глав автор посвятив тілу (природі його ,смертю і воскресінню". Зацитую пару цікавих речей: "Они (тела) адже не є предметами розкоші або речами, створеними для комфорту, але належать самій людській природі" (А. Августин) Памятаючи пророцтво, що і звірі, поїдючи трупи, не помішають воскресінню тіл, з голови яких не згине і волосина" (Лук, ХХІ, 18) (Аврелій Августин) Там ще багато цікавих речей святець виявляє. Рекомендую почитати. |
Сонячник | [ 13 квітня 2013, 11:49 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
Michail написав: звірі, поїдаючи трупи, не помішають воскресінню тіл При чому тут трупи до воскресіння? Тіло - це порох, як написано: У поті свойого лиця ти їстимеш хліб, аж поки не вернешся в землю, бо з неї ти взятий. Бо ти порох, і до пороху вернешся. (Бут.3:19) Тіло руйнується, розвіюється, його поїдають хробаки, і кості не вічно догнивають. Але Знаємо бо, коли земний мешкальний намет наш зруйнується, то маємо будівлю від Бога на небі, дім нерукотворний та вічний.(2Кор.5:1) Тому у воскресінні буде нове нетлінне тіло, яке не матиме нічого спільного з тлінними прахом!? |
Michail | [ 28 квітня 2013, 19:03 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
Сонячник написав: Michail написав: звірі, поїдаючи трупи, не помішають воскресінню тіл При чому тут трупи до воскресіння? Тіло - це порох, як написано: У поті свойого лиця ти їстимеш хліб, аж поки не вернешся в землю, бо з неї ти взятий. Бо ти порох, і до пороху вернешся. (Бут.3:19) Тіло руйнується, розвіюється, його поїдають хробаки, і кості не вічно догнивають. Але Знаємо бо, коли земний мешкальний намет наш зруйнується, то маємо будівлю від Бога на небі, дім нерукотворний та вічний.(2Кор.5:1) Тому у воскресінні буде нове нетлінне тіло, яке не матиме нічого спільного з тлінними прахом!? мабуть і говорить про це Августин Блаженний, що те, що станеться з трупами не помішає Богу воскресити тіло. А чому? Бо вся Вселенна буде преображена. Вона не буде знищена до небуття. Бо те, що Бог створив Він не знищує до небуття. Тіло перетвориться в порох після смерті, але потім знову буде восвркрешене в духовному варіанті (одухотвореному ,прославленому) як і вся Вселенна (разом з усією матерією), буде преображена. Це леко видно з цих рядків: "18. Ибо думаю, что нынешние временные страдания ничего не стоят в сравнении с тою славою, которая откроется в нас. 19. Ибо тварь с надеждою ожидает откровения сынов Божиих, 20. потому что тварь покорилась суете не добровольно, но по воле покорившего ее, в надежде, 21. что и сама тварь освобождена будет от рабства тлению в свободу славы детей Божиих." Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 8 Книга Откровение > Глава 5 > Стих 13: "И всякое создание, находящееся на небе и на земле, и под землею, и на море, и все, что в них, слышал я, говорило: Сидящему на престоле и Агнцу благословение и честь, и слава и держава во веки веков." А якщо все створіння буде преображене, одухотворене то й стає зрозуміла суть і місце воскресшого одухотвореного прославленого тіла людини в Новому Створінні: в Новому Небі і Землі - там де нема смерті, болю, страждань. ____________________________ Отже щодо святого августина По-перше, святий Августин не сказав нічого противоречивого, бо і сам праведний Йов ось що казав: Цитата: Книга Иов > Глава 19 > Стих 25: А я знаю, Искупитель мой жив, и Он в последний день восставит из праха распадающуюся кожу мою сию, (Цірядки вказують на те, що Бог створив тіло для людини і тіло воскресле не є повністю інше, ніж тіло створене. Воно має звязок). (Головне, досліджуючи тему в Біблії! охопити все - кожен стишок, який її стосується.) По-друге: Августин блаженний помишляв духовно, небесно (після свого покаяння). Тому він вже не бачить тіло залежне від плоті. Він бачить тіло як у Воскреслого Ісуса. Він добре читав Біблію і розумів (що видно з його робіт). І тому добе знав, що тіло воскреслого Ісуса було одухотворене і прославлене і що також подібно будемо воскрешені і ми: Цитата: Новый Завет > Книга 2-е Коринфянам > Глава 4 14. зная, что Воскресивший Господа Иисуса воскресит через Иисуса и нас и поставит перед [Собою] с вами. Отже про тіло, смерть його і похорон святий Августин Блаженний посвятив деяку частину своїх книги "О граде Божьем". Чому? Бо то було важливим дуже для християн його часу. ДУмаю що воно не стало сильно менше важливим для християн нашого часу. Я читаю і далі книги цього праведника. Цікаві дуже. І Вам рекомендую, до речі. |
gutsul | [ 12 листопада 2013, 15:15 ] [Видалено] | |
|
gutsul | [ 12 листопада 2013, 15:22 ] [Видалено] | |
|
gutsul | [ 12 листопада 2013, 15:35 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
[/quote]Нічого Ісус там не питає,а лише підтверджує що учні знають про це.Так само і це відомо сЄ.Тому ти не умнічай,а краще зверни увагу на ті місця на які ссилаються тут сЄ,зоокрема Мт5:5-" Блаженні лагідні, бо землю вспадкують вони."Очевидно що в тих віршах на які ти ссилаєшся мова йде про небо.Але чому ж ти не помічаєш цих слів(Мт5:5),тут же мова вже йде про землю,а це ж не небо куди пішов Ісус.Хіба ні Протестанте?.Отож розумнику відкрий нам , бідолашним сЄ, про яку все ж землю згадує тут Ісус??Та якщо усі ви підете туди на небо де Ісус,то хто ж за словами Ісуса успадкує землю???може то якась оппечатка чи помилкове сподівання Христа???Дуже прошу,очевидно тобі у цій темі розуму не бракує,коли ти слова Ісуса перефразовуєш в формі запитання до СЄ.Чекаю,твій друг ССС)))[/quote] «Побачивши ж народ, зійшов на гору. І коли він сів, підійшли до нього його учні; а він, відкривши уста почав навчати їх: "Блаженні вбогі духом, бо їхнє Царство Небесне. Блаженні тихі, бо вони успадкують землю. Блаженні засмучені, бо будуть утішені. Блаженні голодні та спраглі справедливості, бо вони наситяться. Блаженні милосердні, бо вони зазнають милосердя. Блаженні чисті серцем, бо вони побачать Бога. Блаженні миротворці, бо вони синами Божими назвуться. Блаженні переслідувані за правду, бо їхнє Царство Небесне. Блаженні ви, коли вас будуть зневажати, гонити та виговорювати всяке лихо на вас, обмовляючи мене ради. Радійте й веселіться, бо нагорода ваша велика на небі; так бо переслідували пророків, які були перед вами" » (Мф. 5, 1-12). Якщо розуміти цей текст, як розуміють Свідки Єгови, то довелося б виділити сім груп. Яка ситуація буде з іншими групами, коли тільки між двома з них Господь ділить небо і землю? Є блаженні, котрі будуть утішені. Хіба «царство утішення» має бути дане їм як нагорода? Де воно буде знаходитись? Різне можна вигадувати і ділити, хто до якої групи буде належати. Зате Ісус Христос, подаючи ці вісім блаженств, каже нам, що всі, про кого згадують блаженства, отримають вічну нагороду в небі: «Радійте й веселіться, бо нагорода ваша велика НА НЕБІ». |
Michail | [ 21 березня 2016, 13:36 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
тут цікавий момент - розгром єресі про предіснування (предістинацію) душі : Мормоны верят, что духи всех людей некогда были рождены на небесах «Небесными Родителями» (т. е. Богом Отцом и равной Ему по положению и славе Небесной Матерью) и до прихода в земную жизнь пребывали в «небесном доме». Когда на земле рождается ребенок, дух покидает небеса и вселяется в его физическое тело, утрачивая при этом всякую память о небесной жизни. Одно из подтверждений «предземной жизни» людей мормоны усматривают в тексте Иер. 1:5 (см. Норман У. Гарднер «Что мы знаем о предземной жизни»). Между тем, Писание говорит, что Бог «образует дух человека внутри него» (Зах. 12:1; см. также Пс. 138:13, 15), а не вселяет в тело человека одного из уже существующих на небесах духовных детей Бога. На самом деле, в тексте Иер. 1:5 речь идет о предведении Бога, «называющего несуществующее, как существующее» (Рим. 4:17; см. также Пс. 138:13-16). Джерело: http://bible.apologetika.ru/bible/%D0%9 ... 80+1:5/#g8 |
Michail | [ 22 червня 2024, 18:39 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
Michail написав: Michail написав: звірі, поїдаючи трупи, не помішають воскресінню тіл При чому тут трупи до воскресіння? Тіло - це порох, я] Отже про тіло, смерть його і похорон святий Августин Блаженний посвятив деяку частину своїх книги "О граде Божьем". Чому? Бо то було важливим дуже для християн його часу. ДУмаю що воно не стало сильно менше важливим для християн нашого часу. Я читаю і далі книги цього праведника. Цікаві дуже. І Вам рекомендую, до речі. А ще й Іриней цьому присвятив апологетику, що тіло є добре і воскресне. http://radiomaria.org.ua/sho-potribno-shob-stati-spravjnim-hristiyaninom-13960?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR1hx_IOKutrhlTv7Y6sNeZ90LWWVHN8NbaSnqC-R0d1LH65CxNKd-yGSHA_aem_GiPdqh-5VfMQrvY2K3-Csw Рекомендую прослухати, особливо католикам. З цієї катехизи видно, що Іриней боровся в свій час проти такого ,як тут писав весь час Yur |
Michail | [ 01 грудня 2024, 21:55 ] Re: Людина: дух, душа, тіло |
«Останній день, з волі Божої, збере всіх разом з усіх кінців землі, навіть коли б хтось обернувся в попіл, або стратив члени в недузі». - Григорій Богослов |
Сторінка 7 з 7 | Часовий пояс UTC + 2 годин |