Yur написав:
sss написав:
Yur написав:
Світлом правдивим й Любов'ю Бога названо у Святому Письмі, отже особою є все ж таки Бог, що уособлює Собою правдиве світло й правдиву любов. Так само як називають Бога мудрим і справедливим, хоч ті чесноти і є Божими, але особою є Бог. Син же, на відміну від всеохоплюючих чеснот, Є особою. Й Отець особа й вони єдиносущні.
Даруйте,але ніщо не завадило Бога-особу назвати чеснотою.То чому ж сина-особу неможна називати чеснотою??Тому що вам нехочеться??
Чому ж не можна, Й Сина можна назвати скажімо Божим милосердям. Але милосердя від цього не стане особою.
Нарешті начебто до вас доходить.Отож особою є не мудрість якою названо Сина Божого,а саме Син якого названо мудрістю у Пр8:22-30.Чи розумієте у чому ви хибите??
sss написав:
Yur написав:
Не створюйте наклепи на Хоменка. Він ніде не стверджував, що народження є тотожне сотворенню.
Ніякі це не наклепи пане.Лише голі факти,яких ви чомусь не помічаєте.Подаю вам їх вкотре-22«Господь створив мене почином путі своєї»-і зразу ж 24-«коли не було ще безодень, я народилась».Отож мова про одну й ту ж Божу мудрість.22-сотворенна,24-народженна,то чи не є це фактом та яскравим свідченням того,що
в даному випадку народження є тотожним сотворенню,а сотворення народженню??Якщо все ж і далі не помітите цього,то зверніться до одновірців.сподіваюсь серед них знайдуться ті хто вам зможе це розтлумачити.
Цитата:
В даному випадку, тому й сказано про мудрість, як про народжену/сотворену/настановлену. Про Сина сказано Однонароджений. Й нічого вигадувати.
ніхто начебто й крім вас не вигадує.Юр лише факти.Де ви бачите вигадки??Сказано ж також первородний,що само собою дає підставу для думки що й інші теж родженні,але друго та третьо.Чи можете якось це заперечити??
Чи є ще щось крім сина та мудрості народженне Богом??
sss написав:
Yur написав:
Мудрість народжена від Бога й Він її настановив.Читайте Приповісті 8:1-36.
Знову перечите одновірцеві Хоменкові??Він же стверджує що вона щей сотворена—«Господь сотворив мене на початку».От вам і черговий вияв вашої опозиційності до поглядів традиційних католиків.
Цитата:
Хоменко також стверджує, що вона народжена і настановлена:
23 Я настановлена була від віку, | від початку, раніше, ніж; земля постала; 24 коли не було ще безодень, я народилась http://bibliya.isgreat.org/knyha.php?k=pryp Так ви погоджуєтесь що мудрість є не лише родженною,а й сотвореною??А це якось по вашому виходило що сотвореня відмінне родженню.То виходить мудрість і роджена і сотворена(поки що не чіпляймо настановленна,бо це інша суть)?Чи такий слід зробити висновок вашим одновірцям??Ну й цікаво що перше було щодо мудрості?-сотворення чи родження??Розясніть будьте добрі??
sss написав:
Так все ж чи є ви з Підгорецьких??
Цитата:
Гм,а яке відношення до голубицьких має це фото і я в тому числі??Я ж вас підозрюю у приналежності до тої секти, за словами Гузара ,не безпідставно,і не на основі якихось картинок.А на основі того що ви тут подаєте.Тож неграйте варята з отити голубицькими,а все ж поясніть про ту секту та вашу приналежність до неї.
sss написав:
Yur написав:
Тож по-вашому по-свідківському в Об'явлені два
перших і два
останніх а що у вас є сумніви у цьому??Скільки є апостолів??скільки пророків,скільки пастирів,царів,тощо??Чи відомо вам що цими усіма назвами названо теж і Христа Ісуса.Тож чи означає це,що кожен кого називають такими назвами є Ісусом Христом??Поясніть пане,чи бува не на це ви натякаєте??
Цитата:
Отже по-свідківському в Об'явлені говориться про двох перших і двох останніх. Дивимось далі.Хто має вухо, хай чує, що Дух промовляє Церквам: переможцеві дам їсти від дерева життя, яке в раю Божім.А до Ангола Церкви в Смірні напиши: Оце каже Перший й Останній, що був мертвий й ожив (Об.2:7,8)Цікаво про кого тут сказано, якщо Дух, що є Божим, каже про Себе, як про того, що був мертвий й ожив?
Так і кортить пане вам усе заплутати і на цьому робити свої фантастичні висновки ставлячи цілком зрозумілі запитання.Тож пане вам повинно бути відомо що це не дух про себе каже що він був мертвим і ожив а Ісус.Простежте за цим починаючи з Об1:12.Щодо слів з 2:7-«дух промовляє церквам»,так це вказує на те, що звістка ця передавалась як і завжди у Св Письмі під натхненням духу-«усе Писання натхнене святим духом».Саме під таким натхненням був в той час Іван-«10 Сповнений духу, я потрапив в Господній день і почув позаду себе гучний голос, подібний до звуку сурми».Гадаю тут не слід усе зводити до купи і таким чином заплутувати ваших одновірців.Ну і щодо того що Ісуса знову названо «першим і останнім» то нічого дивного у цьому немає.Адже цією звісткою Ісус пригадує християнам у Смірні, що він був
перший з тих, хто до кінця зберіг вірність і кого Бог Ягве сам воскресив до безсмертя в духовній сфері, а також
останній, хто так воскрес.Адже надалі Ісус
сам воскрешатиме всіх християн.Тож сподіваюсь ви зрозумієте ,що кожна назва така як пастир,спаситель, цар,господь,апостол,цар над царями,пан над панами,перший і останній,якими було названно Ісуса а також і інших осіб,вказуєть на конкертну суть яка повязанна з тими кого так названно,а не на те що ті кого так названно,є одним спорідненим Богом(сімєю).Будьте всеж розважними та закличте до цього й одновірців щоб більше не грали з такими назвами.
sss написав:
Yur написав:
Коли я побачив його, впав до ніг його, як мертвий. А він поклав правицю свою на мене, кажучи до мене: «Не бійся: я - перший і останній (Об. 1:17)Я - Альфа і Омега, початок і кінець, перший і останній. (Об.22:13) http://bibliya.isgreat.org/index.phpЧорним по білому й до речі в обидвох випадках з малої букви.
Так чоним по білому.Добре що ви це помітили.Але чому нехочете помітити що у Об22:13 мова йде не про Ісуса,а про Бога Вседержителя,якого лише одного Об називає титулом Альфа та Омега,Початок та Кінець??Хіба це не є очевидно з Об1:4,5,8???Навіщо ж ви і далі намагаєтесь так непомітно просувати фальш та викривлювати Божі слова??
Цитата:
Звідкіля ви взяли, що в Об'явлені 22:13 говориться не про Ісуса? То про кого ж як не про Ісуса сказано: Ото, незабаром приходжу, і зо Мною заплата Моя, щоб кожному віддати згідно з ділами його. (Об.22:12)
Аяяй,які ж ви все ж неуважні пане Юр.Звідки звідки,та ж з Об1:4,5,8.Невже ви цього не помітили??Як є очевидним,там Ісус не є «Тим хто є,хто був і хто має прийти».Тому й я вам доводжу що у Об22:12 сам Бог(Той хто є,хто був,хто має прийти-Альфа і Омега) говорить що він незабаром приходить.І це як є очевидним цілком узгоджується з Об1:4,5,8.Спробуйте уважно за цим простежити.Ну й не забудьте до цього підійти з молитвою,тільки не до тройці а одного Бога Єгови(Ягве).
sss написав:
Yur написав:
В Об.1:17 і Об.22:13 сказано про Людського Сина Ісуса Христа, як про Альфу і Омегу, початок і кінець, першого і останнього.
Так само сказано про Господа Бога -- Альфа і Омега, початок і кінець в Об.1:8. Що й вказує, що Син Є Бог.
Знову ж таки у Об22:13 мова не йде і не може йти про людського сина,адже там мова йде про Альфу та Омегу,котрий згідно з Об1:4,8 є –«Той, Хто є, Хто був і Хто має прийти,Бог Вседержитель».Ну і як бачимо зОб1:5,-« Тим, Хто є, Хто був і Хто має прийти,Богом Вседержителем»,Ісус не є,бо про нього згадано окремо.Якби Ісус був «Тим, Хто є, Хто був і Хто має прийти,Богом Вседержителем»,то б у Об1:5,Іван не згадував ще раз про нього.Чи не так панове??Хіба не є очевидною та фальш,яку так непомітно намагається просунути пан з славним ніком Юр??А як ви гадаєте пане Юр??
Цитата:
Пане sss, не варто власні домисли протиставляти написаному. В Об'явлені 22:13 мова саме про Сина, як про того, щоприходить і з Ким заплата Його , й далі відкритим текстом сказано: Я, Ісус, послав ангела мого засвідчити вам про це в церквах. (Об.22:16)
Знову вам так і кортить мене ображати.Та нехай,але як ви слова Бога можете називати моїми домислами??Хіба вам не є очевидним що в Об1:4,5, «…тим хто має прийти» є не Ісус,а той кого в Об1:8 названно Альфою та Омегою,Богом Вседержителем??Юр хіба ви цього не помічаєте,чи просто нехочете??Якщо ні,то якось це заперечте,а не називайте це моїми домислами.Тож у Об22:12-15,промовляє саме «Бог Вседержитель,Альфа та Омега,Той Хто є,Хто був,Хто
має прийти»,яким Ісус не є,як це знову ж таки є очевидним з Об1:4,5,8.Ну а щодо отого відкритого тексту який починається з Об22:16,то тут ніхто і не перечить,це вже промовляє Ісус,тому й написанно так як ви це подали-«Я Ісус послав ангела».Хіба сЄ цьому перечать.Ви якось будьте уважнішими,а то стає нецікавою розмова з людиною яка так себе необєктивно веде.Розумієте??