Джерело
https://forum.jerelo.info/

Ще раз про суботу
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=670
Сторінка 6 з 9

Братик [ 02 лютого 2010, 18:28 ]  Re: Ще раз про суботу

Пятидесятники - це назва не біблійна і не юридична. Це скоріше народна назва, і так називають усіх, хто хрещений Духом Святим. А ХВЄ - це просто формальна назва церкви, як організації. Так само і з суботниками та адвентистами: суботники - це народна назва, а адвентисти сьомого дня - це формальна назва союзу. Тому, суботствуючі 50-ки є і суботниками і пятидесятниками одночасно, проте вони не є ні адвентистами (бо не входять в цей союз), ні ХВЄ по тій же причині.

Протестант [ 12 березня 2010, 18:43 ]  Re: Ще раз про суботу

Братик написав:
А ХВЄ - це просто формальна назва церкви, як організації.

Уточни? " як організація" що ти під цим розумієш. Бо ХВЄ це - християнська конфесія! Організація так себа Свідки Євоги називають. І в загалі Церква не може називатися організація.

Протестант [ 12 березня 2010, 18:50 ]  Re: Ще раз про суботу

Братик написав:
Пятидесятники - це назва не біблійна .....
А хіба якась назва християнської конфесії це назва Бібілійна. Назви почалися коли церква почала ділитися. У Біблії тільки записано що їх почали називати християнами і все, крапка.

Братик [ 13 березня 2010, 15:11 ]  Re: Ще раз про суботу

Sh_21 написав:
Братик написав:
Пятидесятники - це назва не біблійна .....
А хіба якась назва християнської конфесії це назва Бібілійна. Назви почалися коли церква почала ділитися. У Біблії тільки записано що їх почали називати християнами і все, крапка.

Ну чому ж тільки коли почали ділитися? Назва появляється тоді, коли певна група людей починає відрізнятися від інших. Віруючі люди почали відрізнятися від світу, тому й названо було їх християнами. А коли почали відрізнятися різні групи всередині християнства, то появилися нові назви: Павлові, Христові, Петрові і т.д. І це нормально.

Братик [ 13 березня 2010, 15:57 ]  Re: Ще раз про суботу

Sh_21 написав:
Братик написав:
А ХВЄ - це просто формальна назва церкви, як організації.

Уточни? " як організація" що ти під цим розумієш. Бо ХВЄ це - християнська конфесія! Організація так себа Свідки Євоги називають. І в загалі Церква не може називатися організація.

Я говорю за ХВЄ, як офіційно зареєстровану релігійну організацію в Україні. Юридично здається правильно говорити про релігійну організацію, а не про церкву.

Протестант [ 21 грудня 2010, 22:02 ]  Re: Ще раз про суботу

Почитав в інтернеті що Папство змінило святкування суботи. Може все таки правильніше святкувати суботу?
Одне з перших богослужінь, що відбулося в неділю, було в Італії в середині II ст. Після цього довший час існували дві групи християн: одні з них додержувалися двох днів, інші – тільки суботи. 7 березня 321 р. н.е. імператор Костянтин видав закон, згідно з яким усі християни, крім зайнятих землеробською працею, зобов'язані були святкувати неділю. Через деякий час постановою Лаодикійського собору, який відбувся в другій половині IV ст., християнам було заборонено відпочивати в суботу.

Хто ж наважився зробити ревізію Десяти Заповідей? У католицькому катехізисі написано: “Питання: Який день є днем Господнім? Відповідь: Субота є день Господній. Питання: Чому ми додержуємося неділі замість суботи? Відповідь: Ми додержуємося неділі замість суботи, тому що Католицька Церква перенесла це свято із суботи на неділю”. В Аугсбурзькій сповіді, написаній Мартіном Лютером, у 28-му розділі читаємо: “Вони (католики) перенесли день Господній із суботи на неділю, порушуючи Декалог. Здається, немає іншого вчинку, яким би вони так пишалися, як зміною суботнього дня. Велика, говорять вони, влада і сила Церкви, якщо вона може скасувати одну з Десяти Заповідей”. Як бачимо, додержання неділі було запроваджено Римо-Католицькою Церквою. Проте цей день ніколи не був освячений і благословенний Господом.


http://dengospodniy.blox.ua/html

Протестант [ 21 грудня 2010, 22:17 ]  Re: Ще раз про суботу

Протестант написав:
У католицькому катехізисі написано: “Питання: Який день є днем Господнім? Відповідь: Субота є день Господній.


Хотів перевірити, мене здивувало :shock:.
Питання до католиків. Чому у вашому катехизмі четверта заповідь стоїть третьою? Напевно все таки мучить вас друга заповідь: Не роби собі різьби і всякої подоби з того, що на небі вгорі, і що на землі долі, і що у воді під землею. Не вклоняйся їм і не служи їм, бо Я Господь, Бог твій, Бог заздрісний, що карає за провину батьків на синах, на третіх і на четвертих поколіннях тих, хто ненавидить Мене, і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.

http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=42
2168 Третя Заповідь Декалогу нагадує про святість суботи..............

Підсніжник [ 21 грудня 2010, 22:24 ]  Re: Ще раз про суботу

Протестант написав:
Почитав в інтернеті що Папство змінило святкування суботи. Може все таки правильніше святкувати суботу?

А хіба Папство святкувало неділю по-новозаповітньому? Нам належить суботтвувати щодня, а не чекати сьомого дня в тижні. Я не розумію тих, хто каже, що святкують неділю, але не святкують так, як юдеї суботу. Отож, людові Божому залишається суботство, спочинок.Євр.4:9

Протестант [ 21 грудня 2010, 22:31 ]  Re: Ще раз про суботу

Підсніжник написав:
А хіба Папство святкувало неділю по-новозаповітньому?

А це як практично має виглядати?

Підсніжник написав:
Я не розумію тих, хто каже, що святкують неділю, але не святкують так, як юдеї суботу.

Що цілей день робили євреї у суботу?

Підсніжник написав:
Нам належить суботтвувати щодня

А коли працювати? Чи тут мова тільки у духовному значені?

Сонячник [ 21 грудня 2010, 23:08 ]  Re: Ще раз про суботу

Протестант написав:
Підсніжник написав:
Нам належить суботствувати щодня

А коли працювати? Чи тут мова тільки у духовному значені?
Так, старозавітня субота була образом новозавітньої суботи, яку ми повинні святкувати щодня, у духовному значенні, перебуваючи у Христі, в Якому спокій: Прийдіть до Мене, усі струджені та обтяжені, і Я вас заспокою! Візьміть на себе ярмо Моє, і навчіться від Мене, бо Я тихий і серцем покірливий, і знайдете спокій душам своїм. (Матв.11:28-29)

Підсніжник [ 21 грудня 2010, 23:17 ]  Re: Ще раз про суботу

Протестант написав:
Підсніжник написав:
А хіба Папство святкувало неділю по-новозаповітньому?

А це як практично має виглядати?
Практично робити все для зближення з Богом.

Протестант написав:
Підсніжник написав:
Я не розумію тих, хто каже, що святкують неділю, але не святкують так, як юдеї суботу.

Що цілей день робили євреї у суботу?

По-перше, відвідували храм, по-друге, досліджували Писання, по-третє, обмежували фізичні навантаження для тіла.

Протестант написав:
Підсніжник написав:
Нам належить суботтвувати щодня

А коли працювати? Чи тут мова тільки у духовному значені?

Звісно, у духовному. Чи Ви старозаповітні постанови буквально прагнете виконати?

Протестант [ 22 грудня 2010, 14:43 ]  Re: Ще раз про суботу

Підсніжник написав:
Чи Ви старозаповітні постанови буквально прагнете виконати?

А ви, дев’ять інших заповідів прагнете практично виконати, чи ні?

Протестант [ 22 грудня 2010, 14:48 ]  Re: Ще раз про суботу

От я навів цей текст:
Одне з перших богослужінь, що відбулося в неділю, було в Італії в середині II ст. Після цього довший час існували дві групи християн: одні з них додержувалися двох днів, інші – тільки суботи. 7 березня 321 р. н.е. імператор Костянтин видав закон, згідно з яким усі християни, крім зайнятих землеробською працею, зобов'язані були святкувати неділю. Через деякий час постановою Лаодикійського собору, який відбувся в другій половині IV ст., християнам було заборонено відпочивати в суботу.

Чому ми зсилаємося на другу Заповідь, якщо хочемо доказати що ікони це не від Бога.

Коли ми дивимося у історію і бачимо коли це винекло, то чому провірите догму за суботу боїмося?

Підсніжник [ 22 грудня 2010, 16:03 ]  Re: Ще раз про суботу

Протестант написав:
Підсніжник написав:
Чи Ви старозаповітні постанови буквально прагнете виконати?

А ви, дев’ять інших заповідів прагнете практично виконати, чи ні?

Я не прагну здобути спасіння, виконуючи заповіді. Бо хіба спасіння у їх виконанні?І в усім, у чому ви не могли виправдатись Законом Мойсеєвим, через Нього виправдується кожен віруючий. Дiї.13:39 . Багатий юнак виконав усі перелічені Христом заповіді. Але йому бракувало одного: зректися себе та свого. Якщо ми перебуваємо у Христовій праведності, то над нами немає прокляття Закону. Бо кінець Закону Христос на праведність кожному, хто вірує. Рим.10:4. 18 Коли ж дух вас провадить, то ви не під Законом... А плід духа: любов, радість, мир, довготерпіння, добрість, милосердя, віра, лагідність, здержливість: Закону нема на таких! Гал.5:18, 22
А ті, хто прагне спастися шляхом виконання певних постанов, то в них основа не Христос, а діла. Має ж бути навпаки. Такі люди по вигляду прищепилися до Божої оливки, але їхні плоди так і залишилися дикими, людськими (я знайома з такими). А все тому, що вони силкуються тримати суботу та ін., догоджаючи Богу власними силами. Хоча якщо прискіпливо дивитися, то мало хто з них і її дотримує по- старозаповітньому. Бо хто всього Закона виконує, а згрішить в одному, той винним у всьому стає. Як.2:10

Братик [ 22 грудня 2010, 19:29 ]  Re: Ще раз про суботу

Все правильно, повністю згоден

Сторінка 6 з 9 Часовий пояс UTC + 2 годин