Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Альфа й Омега https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=1025 |
Сторінка 6 з 9 |
sss | [ 26 червня 2011, 23:51 ] Re: Альфа й Омега |
Протестант написав: sss написав: Аналізуйте НАПИСАННЕ люди добрі,а не слухайте таких горепроповідників. Альфа и Омега – Кто Он? http://www.jehovah.name/?p=30 |
Протестант | [ 27 червня 2011, 12:03 ] Re: Альфа й Омега |
sss написав: Далі ти ссилаєшся на нетівські сторінки на рус язике від хто зна кого. Ну ти читаєш ВБ і не знаєш хто пише її. Цитата: То он звідки ти черпаєш інформацію для своїх переконань. А ти що придлагаєш лицеміра грати? Цитата: Ким є той Василий,тобі відомо?? Читай це теж людина яка не сприймає ваше вчення за істинну. Цитата: Але одне всеж щераз підтвердженно -твій підпис "Біблія і лише Біблія" є лицемірним Ну якщо найдеш у тій статті не біблійне підтвердження..... |
sss | [ 03 липня 2011, 16:00 ] Re: Альфа й Омега |
Цитата: Протестант написав: sss написав: Далі ти ссилаєшся на нетівські сторінки на рус язике від хто зна кого. Ну ти читаєш ВБ і не знаєш хто пише її. .Цитата: То он звідки ти черпаєш інформацію для своїх переконань. .Цитата: А ти що придлагаєш лицеміра грати? . А мені видається що ти це неодноразово робив,коли звинувачував сЄ у читанні ВБ. Цитата: Ким є той Василий,тобі відомо?? . Цитата: Читай це теж людина яка не сприймає ваше вчення за істинну. . Може ця людина також не сприймає деяких вчень твоєї церкви?Як тоді бути??Цитата: Але одне всеж щераз підтвердженно -твій підпис "Біблія і лише Біблія" є лицемірним Цитата: Ну якщо найдеш у тій статті не біблійне підтвердження..... Обовязково,трохи згодом.Зараз дуже обмаль часу.Бувай здоровий
|
Defens | [ 04 липня 2011, 03:05 ] Re: Альфа й Омега |
sss написав: Defens написав: Sone4ko17 написав: Sh_21 написав: Хто є цей Перший і Останній Бог Отець чи Бог Син? Я впевнена що ці вірші йдуть саме про Бога Сина, що й доводить нам Його Божество, але я молода християнка і розмови з свідками Єгови мене трішки заплутали. Будь ласка скажіть, як їм це доказати?Ви правильно думаєте, що тут альфою і омегою названо Ісуса. Доказ лежить на поверхні і видимий як кажуть не озброєним оком - сказано, що він має прийти! Поскільки навіть свідки не вірять що прийти має Отець, то тут навіть і вони мусять погодитись, що мова йде про Сина, а отже Ісус - Бог! Тепер по сутті питання.Читайте уважно те що написанно,тоді зайвої балаканини не виникатиме.Дивимось--"Об'явлення Ісуса Христа, яке дав Йому Бог".Виникає питання,якщо Ісус Бог то хто йому дав обявлення??Ваша відповідь пане якому все видається очевидним на поверхні.Далі--"благодать вам і мир від 1-Того, Хто є, Хто був і Хто має прийти;2- і від семи духів, що перед престолом Його, 3-та від Ісуса Христа,.."(Об1:4,5).Як бачимо тут перечислюється ті від кого мир та благодать.Їх тут троє.1,2,3.Ну й доказом того що Ісус не є "Тим,Хто є,Хто був і Хто має прийти" є слова які знаходяться на поверхні де чітко говориться "...,.., та від Ісуса Христа".Отож розумію вашу мету пане Дефенс,збивати людей з толку,але я вам спробую недозволити це робити маніпулюючи Божими словами та віруваннями сЄ,які начебто не вірять у прихід Бога.Якщо написанно що "Тим,ХТо є,Хто був та /Хто має прийти"не є Ісус,значить так воно і є.Прийти має теж "Той,Хто був,Хто є",тобто Бог Вседержитель,Альфа і Омега.Чи нетак пане??Свідома та неупередженна людина однозначно з цим погодиться.Інакше змісту б писати "та від Ісуса Христа",коли він є "Тим,ХТо є,Хто був і Хто має прийти" НЕМАЄ.Аналізуйте НАПИСАННЕ люди добрі,а не слухайте таких горепроповідників.Щасти вам,ну й неображайтесь. Я знаю це по розмовах із свідками. Якщо це не так, то покажіть будь ласка де пишеться протилежне в публікаціях свідків. Дякую |
Протестант | [ 10 липня 2011, 23:46 ] Re: Альфа й Омега |
sss написав: НІ ні,ми читаєм тільки Біблію».Хіба це не лицемірство?? Чому лицемірство? Я теж із такими говорив що всі книжки (навіть наші) вони не читають, тільки одну Біблію. sss написав: Може ця людина також не сприймає деяких вчень твоєї церкви?Як тоді бути?? Не переживай у нас все нормально, я теж деяких доктрин не сприймаю, але їх вважаю за християн і за братів. Це те саме як у сімї, один має один погляд, а другий - інший, але всі рахують себе однією сім’єю. |
sss | [ 21 липня 2011, 15:14 ] Re: Альфа й Омега |
Протестант написав: sss написав: НІ ні,ми читаєм тільки Біблію».Хіба це не лицемірство?? Чому лицемірство? Я теж із такими говорив що всі книжки (навіть наші) вони не читають, тільки одну Біблію. sss написав: Може ця людина також не сприймає деяких вчень твоєї церкви?Як тоді бути?? Цитата: Не переживай у нас все нормально, я теж деяких доктрин не сприймаю, але їх вважаю за християн і за братів. Це те саме як у сімї, один має один погляд, а другий - інший, але всі рахують себе однією сім’єю. А як же тоді -"щоб усі ви були одно"??Це стосується лише переконань щодо тройці чи й інших поглядів у сімї християн?
|
sss | [ 21 липня 2011, 15:16 ] Re: Альфа й Омега |
отож як я і обіцяв повернутись до розгляду риторики адвентиста Василия на яку зіслався чомусь 50-ик Протетсант.То що ж розглянемо аргументи пана Василия,який стверджує що його «хороший знакомый,який утверждает, что в Откр 22:12 говорит не Иисус, а сам Бог-Отец»,помиляється.Давайте зясуємо чи так воно є. Цитата: Один мой хороший знакомый утверждает, что в Откр 22:12 говорит не Иисус, а сам Бог-Отец. Стих 13 показывает, что это слова Альфы и Омеги. Это титул Отца, Иеговы. Именно Он придет с наградой и воздаянием. При этом мой знакомый ссылается на текст Исаия 40:10.Что же мне ответить на это? Я понимаю, что мой знакомый не признает божественности Иисуса Христа, и потому так утверждает. Однако Библия не поддерживает его мнение. Давайте прочтем контекст этой главы и увидим, Кому на самом деле принадлежат слова в Откр 22:12 и далее:"12 Се, гряду скоро, и возмездие Мое со Мною, чтобы воздать каждому по делам его.13 Я есмь Альфа и Омега, начало и конец, Первый и Последний.14 Блаженны те, которые соблюдают заповеди Его, чтобы иметь им право на древо жизни и войти в город воротами. 15 А вне - псы и чародеи, и любодеи, и убийцы, и идолослужители, и всякий любящий и делающий неправду.16 Я, Иисус, послал Ангела Моего засвидетельствовать вам сие в церквах. Я есмь корень и потомок Давида, звезда светлая и утренняя.17 И Дух и невеста говорят: прииди! И слышавший да скажет прииди! Жаждущий пусть приходит, и желающий пусть берет воду жизни даром.18 И я также свидетельствую всякому слышащему слова пророчества книги сей: если кто приложит что к ним, на того наложит Бог язвы, о которых написано в книге сей;19 и если кто отнимет что от слов книги пророчества сего, у того отнимет Бог участие в книге жизни и в святом граде и в том, что написано в книге сей.20 Свидетельствующий сие говорит: ей, гряду скоро! Аминь. Ей, гряди, Господи Иисусе!"Давайте посмотрим и попытаемся ответить на простой вопрос: Иисус или Отец говорит написанное здесь? Иисус или Отец представлен Альфой и Омегой, Началом и Концом? Звичайно «иноє»!!!Саме аби це підтвердити слід дивитись не лише в 22 розд Об.Чи не так панове??Отож книга Об і не тільки, описує прихід не лише Божого сина як виконавця Божого вироку,а й Бога Вседержителя,яким зрозуміло Ісус не є.стих 12: "Се гряду скоро" - чье пришествие описывает Библия в целом и книга Откровение в частности - Отца или Сына? Очевидно, что Сына, не так ли? Или Вы можете утверждать иное? Цитата: стих 16: "Я, Иисус" - можем ли мы найти основание для того, чтобы утверждать, что в 12-м стихе говорил Иисус, затем в 13-м говорил Отец, а потом опять стал говорить Иисус? Какой критерий помимо Вашего неверия в божественность Иисуса может служить основанием для того, чтобы увидеть здесь интервенцию другого говорящего? Підставою шановне панство крім невіря в Ісуса-одного Бога,є контекст,при цьому не лишень 22розділу а й усієї книги Обявлення.Як помітно з 1розд Об, для щирої та чесної людини , Іван згадує трьох які не є одним і тим же,а саме-Перше-« від того, хто єсть і хто був і хто приходить»(Об1:4Хом)-Хто це??,друге-« і від сімох духів, які - перед престолом його,»--хто це??,трете-« і від Ісуса Христа, що є свідок вірний».Тут вже зрозуміло хто це.Отож чи є тут Ісус Христос –«тим ,хто єсть і хто був і хто приходить»??Очевидно ,що ні,так само як і тут він не є «сімома духами ,які перед престолом його».Тож,якщо тут Ісус не є «тим, хто єсть і хто був і хто приходить»,то хто ж ним є??Дивимось далі у Об1:8—« Я - Альфа і Омега, початок і кінець - говорить Господь Бог, __хто єсть і хто був і хто приходить__, Вседержитель.».Отже «тим, хто єсть і хто був і хто приходить» є Господь(ЙГВГ-Єгова)Бог Вседержитель.Який себе називає по праву Альфа і Омега.Ним,тобто Богом Вседержителем, Альфою та Омегою зрозуміло не є Ісус,адже знову ж таки,коли Іван згадує в 1розд Об трьох,то не каже що третій є першим чи другим.Очевидно що мова йде про трьох різних персонажів. Тепер вертаймось до 22 розділу Об 13 вірша—« Я есмь Альфа и Омега, начало и конец, Первый и Последний».Як бачимо вище,критерієм для того аби стверджувати те що тут промовляє не Ісус ,є слова Івана з Об1:4,8,де він Ісуса так не називає,а навпаки говорить що Ісус не є Альфою та Омегою,тобто тим « хто єсть і хто був і хто приходить»,бо згадує його окремо від «Альфи та Омеги,того ….хто має прийти».Чи не так??Отож зясовується те що в Об22розд з12 по 15 вірші промовляє Єгова Бог,Вседержитель,а не його син Ісус.І вже після того як Вседержитель закінчує промовляти,говорить його Син Ісус-16вірш-«Я Ісус…» Протестанте,можливо і Василий,якщо долучиться за твоїм проханням,чи будуть якісь заперечення???Якщо зіславсь шановний на цю риторику,то будь добрий довести це до кінця.Цитата: стих 20: "Свидетельствующий сие" - о каком свидетельстве говорится здесь - только лишь с 14-го стиха этой главы? Или же речь идет о всей книге Откровение, включая и стих 13-й? Для лучшего ответа примите во внимание первые слова книги Откровение: -" Откровение Иисуса Христа, которое дал Ему Бог, чтобы показать рабам Своим, чему надлежит быть вскоре. И Он показал, послав оное через Ангела Своего рабу Своему Иоанну, который свидетельствовал слово Божие и свидетельство Иисуса Христа и что он видел" (Откр 1:1,2). Якою ж слід бути необ’єктивною та упередженою,ба навіть нещирою людиною аби ссилатись на ці слова та вказувати на інший їхній зміст.Дивимось –«Откровение Иисуса Христа, которое дал Ему Бог».Так хто все таки дав обявлення Христу??-Очевидно Бог,так??Так!!То як ви можете стверджувати Що Ісус –один Бог,якщо Бог дав тут Ісусу Откровення??Виходить Ісус сам собі його дав.То який зміст писати що йому його дав Бог,тобто хтось інший??Шановні,ви відціджуєте комара,а верблюда ковтаєте.Як можна вишукувати інший зміст цих слів десь так глибоко,а того що перед носом не «видіти»---« Откровение Иисуса Христа, которое дал Ему Бог».Це ж така проста істина.Бог не є Ісусом,а Ісус не є Богом який йому передав одкровеня.Хіба це не очевидно з отих перших слів книги Об???)))))))Цитата: стих 20: "говорит: ей, гряду скоро! Аминь. Ей, гряди, Господи Иисусе!" - Мы видим, что грядущий - это не Отец, а Сын, Господь Иисус. Именно Он говорит в стихе 12. Можем ли мы сказать, что в стихе 13 говорит не Он? Не просто можемо сказати,а про це слід твердо стверджувати.Так в 13 вірші говорить не Син,а Бог,який є Отцем для сина.Про це чітко свідчить Об1:4,8,де сказанно що Бог теж прийде-«від Того, Хто є, Хто був і Хто має прийти»(4);порівнюєм-8-«Я Альфа й Омега, говорить Господь, Бог, Той, Хто є, і Хто був, і Хто має прийти, Вседержитель!».Тож нехай шановний Василий та ти Протестанте, не вводить в оману людей.В Обявленні ми зустрічаємо не лише слова Ісуса,а й ангела,ну й звісно самого Бога.Нічого тут дивного немає.Слід просто відкинути сліпе упередження.обовязково це помітите.
|
sss | [ 21 липня 2011, 15:18 ] Re: Альфа й Омега |
Цитата: Но мой знакомый пытается аргументировать словами из Исаии о том, что Иегова придет с наградой. Да, это так, вот только... здесь Иегова - это Иисус Христос! Почему? Прочтите внимательно этот текст во свете ряда других текстов в Библии:"Вот, Господь [Иегова] Бог грядет с силою, и мышца Его со властью. Вот, награда Его с Ним и воздаяние Его пред лицем Его. Как пастырь Он будет пасти стадо Свое; агнцев будет брать на руки и носить на груди Своей, и водить дойных" (Ис 40:10,11).Кто представлен в Библии Пастырем? Кто называет в Библии Себя Пастырем? Кто берет их на руки и носит на груди своей? Читаем в Библии:"Тогда говорит им Иисус: все вы соблазнитесь о Мне в эту ночь, ибо написано: поражу пастыря, и рассеются овцы стада" (Мф 26:31)."Я есмь пастырь добрый: пастырь добрый полагает жизнь свою за овец. А наемник, не пастырь, которому овцы не свои, видит приходящего волка, и оставляет овец, и бежит; и волк расхищает овец, и разгоняет их. А наемник бежит, потому что наемник, и нерадит об овцах. Я есмь пастырь добрый; и знаю Моих, и Мои знают Меня. Как Отец знает Меня, так и Я знаю Отца; и жизнь Мою полагаю за овец. Есть у Меня и другие овцы, которые не сего двора, и тех надлежит Мне привести: и они услышат голос Мой, и будет одно стадо и один Пастырь" (Ин 10:11-16)."Бог же мира, воздвигший из мертвых Пастыря овец великого Кровию завета вечного, Господа нашего Иисуса [Христа]" (Евр 13:20). Набридло уже викривати такі пусті ідеї де Двох названо Пастирем і з цього робиться абсурдний висновок що Перший є другим,бо обох названо однаково.Пани може досить так себе позорити.Це ж абсурдне твердження.Пастирем у Біблії названо не тільки Бога чи Ісуса.До прикладу Давид теж був пастирем та пас Божу отару(народ)—« від кітних овечок його Він привів, щоб Якова пас він, народа Свого»(Пс78:71).Хіба це повинно нас приводити до подібного абсурду буцім Давид –Бог,бо Бог пастир і Давид Пастир. Цитата: Кто возмездие принесет - Отец или Сын? Кто будет судить мир? Читаем в Библии:"Когда же приидет Сын Человеческий во славе Своей и все святые Ангелы с Ним, тогда сядет на престоле славы Своей, и соберутся пред Ним все народы; и отделит одних от других, как пастырь отделяет овец от козлов; и поставит овец по правую Свою сторону, а козлов - по левую. Тогда скажет Царь тем, которые по правую сторону Его: приидите, благословенные Отца Моего, наследуйте Царство, уготованное вам от создания мира" (Мф 25:31-34)."Ибо Отец и не судит никого, но весь суд отдал Сыну, дабы все чтили Сына, как чтут Отца. Кто не чтит Сына, тот не чтит и Отца, пославшего Его" (Ин 5:22,23). що ж тут такого вбачає Василий та Протестант для підтвердження Тройці??Ну і що,що Ісус буде судити людей??Хіба це вказує на те що він один Бог??Як на мене ,то чітко це поясненно,на що сам Ваислий звертає увагу-« Ибо Отец и не судит никого, но весь суд отдал Сыну,».Отож Бог дав таке право своєму синові через ті заслуги яких він досяг.Це ж не робить його одним Богом.Хіба ні?Він і далі залишається сином Бога,хоча з такими повноваженнями.Цитата: ,Кстати, как отрицающий божественность Христа может утверждать, что почитает Бога Отца, когда не желает такое же почтение оказывать Сыну? Вы считаете Сына не равным Богу Отцу? Заблуждаетесь, потому что Библия говорит: -"Я и Отец - одно" (Ин 10:30). навіщо так на все горло про це заявляти.Шанувати сина так само як і Отця аж ніяк не вказує на те що Ісус є одним Богом,а лише на те що ставитись до сина слід так само як і до його Бога з повагою.Щодо рівності Сина і його Бога,то й тут не слід пересмикувати слова з Писання,та на власний розсуд їх тлумачити,адже Ісус щодо цього чітко та однозначно висловився-«більший за мене Отець»(Ів20:17).Чи можете,якщо не Василий то хто небудь ці слова заперечити???Ну й стосовно «Я і Отець одно» то вже неодноразово наголошувалось що мова тут йде не про одне Божество до якого належить Отець і Син,а про їхню позиційну єдність,яка подібно повинна існувати і сьогодні між Христовими учнями-«щоб усі були одно».Чи знаєте таких де така єдність існує по всьому світі??Цитата: Что означают эти слова, как не то, что и Отец, и Сын являются одним Иеговой? Только так я могу объяснить, почему Библия равно относит одни и те же тексты и к Отцу и к Сыну. Потому что в Библии Бог - один, но явлен в трех Личностях - в личности Отца, в личности Сына, и в личности Святого Духа. Вот, почему в Откровении во всех местах, где говорится об Альфе и Омеге, о Первом и Последнем, о Начале и Конце - из контекста мы видим именно Иисуса Христа, хотя некоторым так хотелось бы утверждать, что это Отец, только на основании того, что титул "Вседержитель" (Откр 1:8) по их мнению может относиться только к Отцу, и никак не может относиться к Сыну.Полагаю, что Библия здесь говорит довольно недвусмысленно. Усе це є черговою спробою за допомогою маніпуляцій довести легковірним,те що не доводиться.Єговою є один,а не троє-« нехай вони знають, що Ти, Твоє Ймення Господь(Єгова-ориг), Сам Ти, Всевишній, на цілій землі!»(Пс83:19)Тож Писання чітко та недвозначно вказує-«Сам Ти,-ВСЕВМШНІЙ на цілій землі».Як бачимо мова йде про одного а не трьох,інакше було б написанно «Самі ж Ви,Всевишні …».Мабуть це було б вам на руку.Проте того що написанно не відміниш.Отож шановне панство «...».Відповідайте за цю писанину.Що я обіцяв ,те й зробив.Спеціально заради тебе Протетснате та твоїх одновірців,як бачу не лише 50-ків.Чекаю від вас пояснень.Цитата: Василий щось підказує мені,що колись я вже бесідував з цим адвентистом.Ну і як завжди розмова обірвалась через брак самовладання та чітких доводів тройці.Тож передай,якщо зможеш Протестанте цьому панові що я писав з миром. Ну і все ж поясни як ти будучи 50-ком можеш уповати до праць адвентистів,коли не розділяєш їхніх поглядів на інші догматичні питання???.
|
початківець | [ 21 липня 2011, 18:24 ] Re: Альфа й Омега |
21. щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі, щоб одно були вНас чомусь тут Христос вжив тут форму множини? Чому Христос не сказав: "в Тобі"? 4. вони ізраїльтяни, що їм належить синівство, і слава, і заповіти, і законодавство, і Богослужба, і обітниці, 5. що їхні й отці, і від них же тілом Христос, що Він над усіма Бог, благословенний, навіки, амінь. як це так, що Ісуса названо Богом усіх людей? Чи й тут якась похибка? Чи просто я, як п'ятидесятник, дуже поверхнево розумію це місце? Може тут заховане зовсім інше значення? |
Братик | [ 23 липня 2011, 06:53 ] Re: Альфа й Омега |
Цитата: 21. щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі, щоб одно були вНас чомусь тут Христос вжив тут форму множини? Чому Христос не сказав: "в Тобі"? В Нас, тому що їх двоє: Син і Отець Цитата: 4. вони ізраїльтяни, що їм належить синівство, і слава, і заповіти, і законодавство, і Богослужба, і обітниці, 5. що їхні й отці, і від них же тілом Христос, що Він над усіма Бог, благословенний, навіки, амінь. як це так, що Ісуса названо Богом усіх людей? Чи й тут якась похибка? Чи просто я, як п'ятидесятник, дуже поверхнево розумію це місце? Може тут заховане зовсім інше значення? А хіба Ісус - Бог лише над віруючими? Ісус є Богом всіх людей, бо Він має владу над усіма людьми |
sss | [ 23 липня 2011, 16:20 ] Re: Альфа й Омега |
Братик написав: Цитата: 21. щоб були всі одно: як Ти, Отче, в Мені, а Я у Тобі, щоб одно були вНас чомусь тут Христос вжив тут форму множини? Чому Христос не сказав: "в Тобі"? В Нас, тому що їх двоє: Син і Отець Цитата: 4. вони ізраїльтяни, що їм належить синівство, і слава, і заповіти, і законодавство, і Богослужба, і обітниці, 5. що їхні й отці, і від них же тілом Христос, що Він над усіма Бог, благословенний, навіки, амінь. як це так, що Ісуса названо Богом усіх людей? Чи й тут якась похибка? Чи просто я, як п'ятидесятник, дуже поверхнево розумію це місце? Може тут заховане зовсім інше значення? А хіба Ісус - Бог лише над віруючими? Ісус є Богом всіх людей, бо Він має владу над усіма людьми |
Братик | [ 23 липня 2011, 17:05 ] Re: Альфа й Омега |
Ні. Ісус Христос є сином Бога. То хіба може бути народжене від Бога не Богом? Хіба може бути народжене від людини не людиною? Хто від кого народжений - той є таким же самим. |
Yur | [ 23 липня 2011, 17:20 ] Re: Альфа й Омега |
Братик написав: Ні. Ісус Христос є сином Бога. То хіба може бути народжене від Бога не Богом? Хіба може бути народжене від людини не людиною? Хто від кого народжений - той є таким же самим. Так у тому той справа, що у свідківському трактуванні народжений це виявляється не народжений, а сотворений.Чомусь саме так вони розуміють цитату з Євангелії. Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був. (Івана 1:18) переклад Хоменка Ніхто й ніколи Бога не бачив. Єдинородний Син, що в Отцевому лоні, - той об'явив. |
sss | [ 23 липня 2011, 19:20 ] Re: Альфа й Омега |
Братик написав: Ні. Ісус Христос є сином Бога. То хіба може бути народжене від Бога не Богом? Хіба може бути народжене від людини не людиною? Хто від кого народжений - той є таким же самим. Почав ти з правильного твердження.Ісус дійсно є сином Бога.Далі ти помиляєшся,бо той хто є народженний від Бога,ним бути не може,а лише йому подібним.Власне таким є Ісус-"він образ(подоба) невидимого Бога".Таким же чином і у людей відбуваєтиься-народженний від людини,не стає тою людиною від якої народженний,а лишень є подібним до неї.Не знаю як у тебе з цим,але я до прикладу є дуже схожим на свого покійного батька,але людиною якою був мій батько ніколи не буду,бо він був одним.і навіть коли інші дивлячись на мене кажуть ну викапаний "Петро",то всеж я ним не є,а лишень його подобою.Розумієш.Так і син Божий ніколи Богом якому він є сином,не буде.Лише буде його образом,так як і написанно.
|
sss | [ 23 липня 2011, 19:22 ] Re: Альфа й Омега |
Yur написав: Братик написав: Ні. Ісус Христос є сином Бога. То хіба може бути народжене від Бога не Богом? Хіба може бути народжене від людини не людиною? Хто від кого народжений - той є таким же самим. Так у тому той справа, що у свідківському трактуванні народжений це виявляється не народжений, а сотворений.Цитата: Чомусь саме так вони розуміють цитату з Євангелії. Так,розуміємо цю цитату таким чином бо інше місце Писання відкриває суть такого родження-"він початок Божих сотворінь".А це вказує на його таку ж сотворенність як і іншого творіння,різниця лишень у тому що він є першим Божим творінням,тобто тим з кого Бог ПОЧАВ творити.І це Бог зробив безпосередньо.А все інше повтсало вже "через Нього(сина)".Нічого не поробиш пане Юр.До такого висновку нас веде Біблія.Ви їй недовіряєте?
Ніхто Бога ніколи не бачив, Однороджений Син, що в лоні Отця, Той Сам виявив був. (Івана 1:18) переклад Хоменка Ніхто й ніколи Бога не бачив. Єдинородний Син, що в Отцевому лоні, - той об'явив. |
Сторінка 6 з 9 | Часовий пояс UTC + 2 годин |