Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Чи є діва Марія матір’ю Божою? https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=509 |
Сторінка 3 з 48 |
паша | [ 22 жовтня 2007, 12:51 ] |
LeoV написав: Я Марії не можу славити. Я її поважаю, вона була блаженною. Прослявляти потрібно лише Бога, і Він своєю славою нікому не поступиться.
Паша, а ти молишся до Марії? Так молюся, адже вона матір Божа. І всі прохання якими вона звертається до свого Сина є вислухані. |
LeoV | [ 22 жовтня 2007, 14:47 ] |
На основі чого у тебе така позиція? Де Христос навчав молитися до Марії? |
той, кого любить Ісус | [ 22 жовтня 2007, 15:32 ] |
паша написав: Так молюся, адже вона матір Божа..
"Бо так, як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть, кожен у своєму порядку: первісток Христос, потім ті, що Христові, під час Його приходу." (1Кор. 15:22,23) Якщо Марія, мати Ісуса зараз спочиває смертним сном, і воскресне в першому воскресінні під час приходу нашого Господа, тоді постає досить серйозне запитання - з ким ти спілкуєшся в молитві? |
Тарас | [ 23 жовтня 2007, 10:11 ] |
Svjat написав: Трохи повторюсь. LeoV, у вищезазначеному сенсі я б теж не називав Марію Богородицею, оскільки Син Божий «рожденний перше всіх віків». Але в сенсі фізичного народження (яке має свій часовий момент) Ісуса Христа (як Його людської так і божественної природи) я не бачу проблем, щоб назвати Марію Богородицею. Це фізичне народження не означає початок виникнення Божественної природи Христа, а лише явлення її через вочоловічення. .
Я в більшості згідний з тим, що ти пишеш тут. Але я думаю, що саме по цій причині, що Син Божий є вічний і його родив Бог Отець, тому ми Марію можемо називати лише матір’ю Ісуса Христа. Я думаю, що в такому сенсі як ти пояснив народження Христа неправильно смислово називати Марію Матір’ю Божою, бо Марію не родила Бога. Через Марію Бог лише прийшов у світ. |
паша | [ 23 жовтня 2007, 12:59 ] |
LeoV написав: На основі чого у тебе така позиція? Де Христос навчав молитися до Марії?
Всі святі є вже в небі, вони є поруч Бога. Тим більше Богородиця. Вона є матірю Христа, Матір Бога. Для кого Богородиця не є матірю, для того і Христос не є Богом. А де сказано, що не можна звертатися з проханнями до Богородиці?Хіба Син не вислуховує прохань матері. Якби ці молитви не були дієвими і не вислуханими, якби не творилися великі чуда за посередництвом Богородиці тоді справді ніхто до Неї не молився. |
паша | [ 23 жовтня 2007, 13:08 ] |
Тарас написав: я думаю, що саме по цій причині, що Син Божий є вічний і його родив Бог Отець, тому ми Марію можемо називати лише матір’ю Ісуса Христа. Я думаю, що в такому сенсі як ти пояснив народження Христа неправильно смислово називати Марію Матір’ю Божою, бо Марію не родила Бога. Через Марію Бог лише прийшов у світ.
Марія родила Христа у якому були поєднані божа і людська природа. Це не було так, що існували дві особи - Ісус людина і Ісус Бог. Був лише один Ісус з двома природами і однією особою. Так Бог прийшов у світ через Марію, яка містила Бога і людину у своєму лоні. Ти нее можеш цього сприйняти бо ти розділяєш дві природи, і не розумієш воплочення. "Якщо Ісус не Воплотився то марна віра наша", - каже св. Атаназій Великий |
Тарас | [ 23 жовтня 2007, 16:14 ] |
Мені цікаво. Ти цитуєш мене зовсім не читаючи того, що я писав. В моєму дописі, який ти цитуєш є роз’яснення на твої запити. |
паша | [ 23 жовтня 2007, 17:04 ] |
В мене не запити, а констатація факту. ![]() |
Taj | [ 24 жовтня 2007, 09:08 ] |
Я злегка перечитав цю дискусію і мені важко до неї долучитися, бо до багатьох дописів є свої зауваження. Але загалом я думаю, що дискусія викликана в першу чергу тим, що, на жаль, не всі учасники намагаються грунтуватися на Біблії як на ЄДИНОМУ богонадхненому і безпомильному аргументі. А шукають собі якісь інші "непомильні" аргументи. У цьому і полягає головна проблема. Давайте, все ж грунтувати віру нашу на Біблії і її досліджувати (як зрештою і називається цей розділ форуму). |
той, кого любить Ісус | [ 24 жовтня 2007, 12:21 ] |
паша написав: Всі святі є вже в небі, вони є поруч Бога. Тим більше Богородиця.
Святі, що померли, очікують воскресіння при Другому приході Ісуса Христа. І Марія, мати Ісуса також. |
паша | [ 24 жовтня 2007, 13:25 ] |
А як щодо слів Ісуса : "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раї". (Лк.23,43) |
той, кого любить Ісус | [ 25 жовтня 2007, 08:26 ] |
паша написав: А як щодо слів Ісуса : "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раї". (Лк.23,43)
Грецька мова досить специфічна через відсутність у ній ком. Згадаймо відому російську фразу "казнить нельзя помиловать", яка при перекладі отримає форму, залежну від позиції того, хто перекладає. Грецькою текст Луки 23:43: "Поправді кажу тобі сьогодні ти будеш зі мною в раю". Bважаю, що даний текст потрібно розглядати в контексті всього Святого Письма, де за словами Ісуса Христа (Луки 11:11-14, 8:52-55), апостолів (1Кор. 15:51-52), пророків (Ісаї 26:19-21, Дан. 12:2,13), смерть вважається сном, з якого Бог має владу підняти. До речі, щодо вищезгаданого тексту євангеліста Луки - Ісус Христос ні в п'ятницю, ні в суботу, ні в неділю вранці ще не був в раю: "Говорить до неї Ісус: "Не торкайся до Мене, бо Я ще не зійшов до Отця." (Іоанна20:17) |
паша | [ 25 жовтня 2007, 13:35 ] |
той, кого любить Ісус написав: паша написав: А як щодо слів Ісуса : "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раї". (Лк.23,43) Грецька мова досить специфічна через відсутність у ній ком. Згадаймо відому російську фразу "казнить нельзя помиловать", яка при перекладі отримає форму, залежну від позиції того, хто перекладає. Грецькою текст Луки 23:43: "Поправді кажу тобі сьогодні ти будеш зі мною в раю". Bважаю, що даний текст потрібно розглядати в контексті всього Святого Письма, де за словами Ісуса Христа (Луки 11:11-14, 8:52-55), апостолів (1Кор. 15:51-52), пророків (Ісаї 26:19-21, Дан. 12:2,13), смерть вважається сном, з якого Бог має владу підняти. До речі, щодо вищезгаданого тексту євангеліста Луки - Ісус Христос ні в п'ятницю, ні в суботу, ні в неділю вранці ще не був в раю: "Говорить до неї Ісус: "Не торкайся до Мене, бо Я ще не зійшов до Отця." (Іоанна20:17) Навіщо б Йому було говорити і наголошувати на сьогодні. Хіба не було б зрозуміло, що це не відносилося б до завтра, чи до вчора. А хіба Ісус міг сказати: "Кажу тобі завтра"? Ні тому Він сказав: "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зі мною в раї". В тексті Луки 11: 11-14, який ти навів, нічого взагалі не згадується про смерть. І послання до Коринтян не підтверджує твою позицію. В Ісаї теж говориться про воскресіння тіла, а не про перебування душі після смерті. Тому на наступний раз не розкидуйся невідповідними цитатами. |
той, кого любить Ісус | [ 26 жовтня 2007, 11:15 ] |
паша написав: той, кого любить Ісус написав: паша написав: А як щодо слів Ісуса : "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раї". (Лк.23,43) Грецька мова досить специфічна через відсутність у ній ком. Згадаймо відому російську фразу "казнить нельзя помиловать", яка при перекладі отримає форму, залежну від позиції того, хто перекладає. Грецькою текст Луки 23:43: "Поправді кажу тобі сьогодні ти будеш зі мною в раю". Bважаю, що даний текст потрібно розглядати в контексті всього Святого Письма, де за словами Ісуса Христа (Луки 11:11-14, 8:52-55), апостолів (1Кор. 15:51-52), пророків (Ісаї 26:19-21, Дан. 12:2,13), смерть вважається сном, з якого Бог має владу підняти. До речі, щодо вищезгаданого тексту євангеліста Луки - Ісус Христос ні в п'ятницю, ні в суботу, ні в неділю вранці ще не був в раю: "Говорить до неї Ісус: "Не торкайся до Мене, бо Я ще не зійшов до Отця." (Іоанна20:17) Навіщо б Йому було говорити і наголошувати на сьогодні. Хіба не було б зрозуміло, що це не відносилося б до завтра, чи до вчора. А хіба Ісус міг сказати: "Кажу тобі завтра"? Ні тому Він сказав: "Істинно кажу тобі: Сьогодні будеш зі мною в раї". В тексті Луки 11: 11-14, який ти навів, нічого взагалі не згадується про смерть. І послання до Коринтян не підтверджує твою позицію. В Ісаї теж говориться про воскресіння тіла, а не про перебування душі після смерті. Тому на наступний раз не розкидуйся невідповідними цитатами. "Бо знають живі, що помруть, а померлі нічого не знають, і заплати немає вже їм, бо забута і пам'ять про них, і їхнє кохання, і їхня ненависть, та заздрощі їхні загинули вже, і нема вже їм частки навіки ні в чому, що під сонцем тим діється!..." (Екл. 9:5,6); "І багато-хто з тих, що сплять у земному поросі, збудяться, одні на вічне життя, а одні на наруги, на вічну гидоту... А ти йди до кінця, і відпочинеш, і встанеш на свою долю під кінець тих днів!" (Дан. 12:2,13). |
паша | [ 27 жовтня 2007, 14:09 ] |
той, кого любить Ісус написав: "Бо знають живі, що помруть, а померлі нічого не знають, і заплати немає вже їм, бо забута і пам'ять про них, і їхнє кохання, і їхня ненависть, та заздрощі їхні загинули вже, і нема вже їм частки навіки ні в чому, що під сонцем тим діється!..." (Екл. 9:5,6); "І багато-хто з тих, що сплять у земному поросі, збудяться, одні на вічне життя, а одні на наруги, на вічну гидоту... А ти йди до кінця, і відпочинеш, і встанеш на свою долю під кінець тих днів!" (Дан. 12:2,13). Щось не зрозуміло до чого ти навів перший стих адже в ньому нічого не говориться, що померлі очікують воскресіння і другого приходу Христа. Щодо другого стишка то ти сам бачиш, що в ньому говориться про тіло а не про душу. Тіло лежить в землі, а душа вже є або в небі, або в пеклі. Перший суд над душею відбувається одразу після смерті. Другий суд буде тоді коли воскреснуть тіла, коли буде друге пришестя Господа. Тому людина молиться до святих, які вже є в небі разом з Господом. |
Сторінка 3 з 48 | Часовий пояс UTC + 2 годин |