sss написав:
Дивлюсь на вашу картинку,та й до мене аж зараз дойшло навіщо ви її змінили.Баран там здається зобрежений.Я вам СПІВЧУВАЮ.
П.с-Правду про Святу Трійцю треба сприймати вірою, оскільки людським розумом її збагнути неможливо--От і цій тварині це неможливо збагнути..
Уявляєте Бога неможливо
пізнати розумом :shock:
Абсурд якийсь.Давайте спробуєм,ми ж люди.
Хто такий Бог?
«БОГОМ переважно називають першооснову Всесвіту та величне джерело сили, що є предметом релігійної відданості»,— говориться в «Американській енциклопедії». В одному словнику поняття «Бог» визначено як «абсолютну реальність». Яка ж природа цієї реальності, що викликає у багатьох благоговіння?
Чи Бог — це якась безособова сила чи реальна особа? Чи він має ім’я? Чи він, як багато хто вірить, є триєдиним божеством, тобто Трійцею? Як можна пізнати Бога? Біблія дає правдиві та вичерпні відповіді на усі ці запитання. Також у ній заохочується шукати Бога, бо «Він недалеко від кожного з нас» (Дії 17:27).
Безособова сила чи реальна особа?
Немало тих, хто вірить у Бога, вважають його силою, а не особою. Наприклад, у деяких культурах боги ототожнюються з силами природи. Люди, які розглянули результати наукових досліджень стосовно будови Всесвіту та основ життя на землі, дійшли висновку, що мусить бути Першопричина. А втім, вони не визнають, що цією Першопричиною є особа.
Але ж хіба уся складність творива не вказує, що Першопричина мала володіти надзвичайними розумовими здібностями? А де є розумові здібності, там є і розум. Великий розум, відповідальний за все твориво, належить особистості Бога. Отож, Бог має тіло, проте не таке, як ми,— фізичне, а духовне. «Є тіло звичайне,— говориться у Біблії,— є й тіло духовне» (1 Коринтян 15:44). У цій книзі чітко пояснюється природа Бога: «Бог є Дух» (Івана 4:24). Дух — це форма життя, яка абсолютно відрізняється від нашої, він є невидимим для людських очей (Івана 1:18). Існують також інші невидимі духовні особи. Це ангели — «Божі сини» (Йова 1:6; 2:1).
Оскільки Бог не був створений і має духовне тіло, то логічно припустити, що в нього є місцеперебування. У Біблії згадується про місцеперебування духовних осіб, і там сказано, що Бог проживає на небесах, «місці постійного пробування» (1 Царів 8:43). Також біблійний письменник Павло написав: ‘Христос увійшов у саме небо, щоб з’явитись перед Божим лицем за нас’ (Євреїв 9:24).
Однак слово «дух» вживається у Біблії і в іншому значенні. Коли псалмоспівець звертався до Бога в молитві, то сказав: «Посилаєш Ти духа Свого — вони творяться» (Псалом 104:30). Тут дух — це не Бог, а сила, що від нього походить, тобто сила, якою він послуговується, аби виповнити усе, що має на меті. Цим духом Бог створив небо, землю та живих істот (Буття 1:2; Псалом 33:6). Цей Божий дух називається святим духом. Також Бог послуговувався святим духом, щоб надихати чоловіків, котрі писали Біблію (2 Петра 1:20, 21). Отож, святий дух — невидима діюча сила, яку Бог використовує для здійснення своїх намірів.
Бог має унікальне ім’я
Біблійний письменник Агур запитав: «Хто у жмені свої зібрав вітер? Хто воду в одежу зв’язав? Хто поставив усі кінці землі? Яке ймення його, і яке ймення сина його» (Приповістей 30:4). Фактично Агур питався: «Чи знаєте ім’я або походження особи, яка створила усе?» Лише Бог має владу контролювати сили природи. Хоча твориво є могутнім доказом того, що Бог існує, але воно не відкриває Божого імені. Ніхто, крім Бога, не міг би виявити нам його імені. І він це зробив. «Я Господь [«Єгова», прим. в ЦСТ],— говорить Творець,— оце Ймення Моє, і іншому слави Своєї не дам, ні хвали Своєї божкам» (Ісаї 42:8).
Боже унікальне ім’я Єгова лише в Єврейських Писаннях з’являється біля 7000 разів. Ісус Христос виявив це ім’я і славив його перед іншими (Івана 17:6, 26). Це ім’я можна знайти в останній книзі Біблії, воно є частиною виразу «алілуя» і означає «хваліть Яг». «Яг» — це скорочена форма від «Єгова» (Об’явлення 19:1—6). Все ж у багатьох сучасних Бібліях це ім’я майже не вживається. Замість нього пишуть слова «ГОСПОДЬ» чи «БОГ» великими літерами, аби вирізнити їх від звичайних титулів «Господь» і «Бог». Деякі науковці вважають, що Боже ім’я слід вимовляти Ягве.
Проте чому стільки розбіжностей навколо імені найбільшої Особи у Всесвіті? Проблема виникла ще багато сторіч тому, коли євреї через забобон припинили вимовляти божественне ім’я. Читаючи Святе Письмо, вони замінювали Боже ім’я словом, яке з єврейської перекладається як «Всевладний Господь». Оскільки біблійна єврейська мова не мала голосних на письмі, то точно невідомо, як Мойсей, Давид та інші старожитні євреї вимовляли те ім’я. Однак вже століттями Боже ім’я вимовляється як «Єгова», і в багатьох мовах світу можна почути подібні відповідники (Вихід 6:3, Кул.; Вихід 15:3).
Хоча ніхто до кінця не впевнений, як саме вимовлялося Боже ім’я древньою єврейською мовою, значення цього імені не є абсолютною таємницею. Воно буквально означає «Він спричиняє ставати». Цим іменем Бог Єгова охарактеризовує себе як Особу величних намірів. Він завжди спричиняє, щоб його наміри та обітниці стали реальністю. Тільки правдивий Бог, який має силу сповнити усе це, може по праву носити таке ім’я (Ісаї 55:11).
Безперечно, ім’я Єгова допомагає відрізнити Всемогутнього Бога від усіх інших богів. Ось чому це ім’я так часто з’являється в Біблії. Хоча у багатьох перекладах його усунено, однак у Псалом 68:5 (Дерк.) чітко сказано: «Співайте Богові, піснею прославляйте ім’я Його; вихваляйте Того, Хто сидить на хмарах — Його ім’я Єгова — і радійте перед Ним». Ісус Христос під час служіння на землі навчав своїх послідовників: «Ви ж моліться отак: «Отче наш, що єси на небесах! Нехай святиться Ім’я Твоє» (Матвія 6:9). Отож, необхідно вживати Боже ім’я, коли молимося до Бога, розмовляємо про нього або славимо його перед іншими.
Чи Ісус — це Бог?
Бог Єгова не залишив жодних сумнівів стосовно того, ким є його Син. У Євангелії від Матвія розповідається, що після хрещення Ісуса «голос почувся із неба: «Це Син Мій Улюблений, що Його Я вподобав!» (Матвія 3:16, 17). Ісус Христос — це Син Божий.
Однак багато релігійних людей стверджують, що Ісус — Бог. Інші вважають, що Бог — це Трійця. Згідно з цим вченням, «Отець — це Бог, Син — це Бог і Святий Дух — це Бог, та все ж немає трьох Богів, лише один». Також вони усі троє — «вічні та рівносильні» («Католицька енциклопедія», англ.). Але чи такі погляди правильні?
Натхнене Святе Письмо говорить про Єгову: «Від віку й до віку — Ти Бог!» (Псалом 90:2). Він є «Царем вічності», який не має ні початку, ні кінця (1 Тимофія 1:17, НС). А Ісус є «роджений перш усякого творива», «початок Божого творива» (Колосян 1:13—15; Об’явлення 3:14). Ісус сказав про Бога, свого Отця: «Більший за Мене Отець» (Івана 14:28). Ісус теж розповідав, що є такі речі, про які не знали ні він, ні ангели, а лише сам Бог (Марка 13:32). Окрім того, Ісус молився до свого Отця: «Не Моя, а Твоя нехай станеться воля» (Луки 22:42). То до кого ж він молився, як не до Особи, що є вищою від нього? Також Бог воскресив Ісуса, адже Ісус не міг воскресити себе сам (Дії 2:32).
У Біблії вказується, що Єгова є Всемогутнім Богом, а Ісус — його Сином. Бог та Ісус ніколи не були рівними: чи коли Ісус був на землі, чи ще до того. Також Ісус не став рівним своєму Отцю і після воскресіння до неба (1 Коринтян 11:3; 15:28). Як ми вже розглядали, так звана третя особа Трійці, святий дух, не є особою взагалі. Це сила, якою Бог послуговується, аби сповнювати свої наміри. Отож, Трійця — це небіблійне вчення. «Єгова, Бог наш,— один Єгова»,— говориться у Біблії (Повторення Закону 6:4, НС).
Ближче познайомтеся з Богом
Щоб полюбити Бога і віддавати йому ту виключну відданість, якої він гідний, слід дізнатися, яким Бог є насправді. А як можна ближче познайомитися з ним? «Його невидиме від створення світу, власне Його вічна сила й Божество,— говориться у Біблії,— думанням про твори стає видиме» (Римлян 1:20). Один із способів, як можна ближче познайомитися з Богом,— це спостерігати за творивом та роздумувати про нього.
Але твориво не розповість про Бога усе. Приміром, аби зрозуміти, що Бог є реальною духовною Особою з унікальним іменем, необхідно заглянути до Біблії. Вивчення Біблії — це найліпший спосіб ближче познайомитися з Богом. У Святому Письмі Єгова розкриває нам про себе набагато більше. Там він також виявляє свої наміри і навчає про свої дороги (Амоса 3:7; 2 Тимофія 3:16, 17). Які ж щасливі ми можемо бути, оскільки Бог хоче, щоб ми «прийшли до пізнання правди» й отримали величезний пожиток з його щедрих дарів (1 Тимофія 2:4). Тож докладаймо усіх зусиль, аби дізнатися про Єгову якомога більше.