Цитата:
Yur написав:
Michail написав:
Yur написав:
370 .. «досконалості» чоловіка і жінки віддзеркалюють щось Із безконечної досконалості Бога: такими є досконалості матері (Пор. Іс. 49, 14-15; 66, 13; Пс. 131, 2-3.) та досконалості батька й жениха (Пор. Осія 11, 1-4; Єр. З, 4-19.).
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
Молодець брате Юр, Вт довели, що Тайна подружжя божественна.
Тут Ви нічого не вказали про "вічність" Богородиці... А натяк про бажественність Богородиці злився з тим, що божественний кожен батько і матір (нупринаймні ті, хто істиинні християни)...
Пане Michail, як можна натякати на
Божественість
Богородиці. Це те саме що сумнівтися у вогненості вогню.
В принципі вважайте як хочете. Богородиця для мене - свята жінка, Приснодіва, яка породила Богочоловіка. І це від Бога.
От у це я дійсно вірю...
Цитата:
Michail написав:
Виходячи з тої позиції, що Бог вічний, я вже десь писав, що тоді не може бути двох судів Приватного і Загального, тобто те, що вони відбуваються в один час і це є один Великий Суд...
Розумієте про що я? В Бога ж часу нема... Також так говорять теологи. Тому я й казав, що це гіпотези теологів.
Повірте, що всього лиш ваше нерозуміння. Категорії позачасовості хоч і з трудом, все ж укладаються в голові. Можна буде про це поговоритив окремій гілці.
При чому тут моє розуміння чи ні... Істинно позачасові каитегорії відносно інших створінь будуть зрозумілі людині поза часом... Тепер же це гіпотези. Про позачасові характеристики Бога знаємо лише те, що в Біблії дано...
Цитата:
Michail написав:
На рахунок Біблійного принципу. Якщо вчення Біблії не суперечить, то може бути.
Але коли в Біблії сказано що є лише один Посередник і ходатай, значить так і є.
І що саме він вічний, також так є написано в Біблії.
Знаєте, коли мова заходить про біблійні принципи тим паче не пасує вдаватися до крутійства. При чому тут один Посередник. Чи ви десь чули від мене про кількох посередників між людиною і Богом, пане Michail?
Я таке не казав і добре, що не чув. Слава Богу! Нічого я не викручую, а пишу про взаємозалежність теологічних тверджень.
Та от тільки це доказує, що Божество притаманне тільки Богу і постаті Богочоловіка - Христа Ісуса. ні ангелам ні людям... Тільки Бог в тілі може посередником, відкупителем, спасителем. Цитата:
Michail написав:
Yur написав:
Не треба казати аніслова. Можливо не в повній мірі й не настільки офіційно, але з іншого боку подивіться коли був прийнятий Церквою останній догмат. На все свій час .."
Ага, то поки що не офіційне вчення Церкви?
Як же ж неофіційне, про Божественість Богородиці Церква висказалась цілком офіційно у совоїх догматах. Останній догмат про тілесне вознесення Діви Марії був прийнятий у 1950 р. Цілком можливо, шо Церквою будуть прийняті й інші догмати, глибше розкриваючи її вчення.
Можливо, але не мають суперечити Біблії.
Наприклад догмат про співвідкупительку суперечив би Біблії. Тому і є написана енцикліка "Мати Відкупителя"... Мені подобається читати енцикліки Івана-Павла ІІ.
Також цікава енцикліка Бенедикта 16 "Бог є Любов".
Скажіть, при чому два останні догмати до "Божественності" Богородиці? Ці догмати показують особливе піклування про Діву Марію Богом. Вони говориять про те обожествлення, яке чекає на спасенну людину! А не про якесь вічне божество.
Цитата:
Michail написав:
Останній догмат я приймаю... Не знаходжу суперечності в Біблії.
Але, якщо скажуть що Богородиця - четверта особа Божа - це буде протибіблійно.
Приймаєте це Ви чи ні...
Що я не приймаю, так це лицемірство, крутійство, пересмикування. Коли хтось, вигадує якусь білєберду, як ото про четверту божу особу, приписує таке опоненту, й цим же докоряє йому.
Я Вам це не приписую, але кажу, що такі є. І говорячи про "Божественність Богородиці" Церква спровокує таких людей розмножувати їх вчення. Діва Марія - вона ж Мати Божа, Створіння. І преображена, обожествленна так як будуть обожествленні спасенні люди, тільки наперед взята з тілом в Небо наперед. (про що я й сказав трохи вище). При чому смерть, а краще сказати успіння (як і успіння кожного спасенного християнина), відбулась легко і тіло не зазнало зотління, як і тіло Ісуса... До речі як і тіла деяких святих...
Що тут особливого? тільки те, що вознесіння її тіла відбулось через три дні. І цього ніхто не бачив.
Нажаль Південна Америка і католики багатьох інших країн в багатьох випадках моляться до Богородиці.. про Бога якось забуваючи...
Так, що краще б не займались розвитком догматів, а розвитком істинної любові між християнами в першу чергу - а на їх основі між людьми!
Michail написав:
Yur написав:
А над сутністю Сина, родженого несотвореного, ви не задумувались. Адже його сутність без Його народження себто виЯВЛення теж була б скритою
Скільки разів задумувався! І в катехизисі написно, що Син постійно народжується.... від Отця! І так нам пояснювали! А в тілі і часі народився від Матері Марії. Тому її названо Богродицею.
Отже, в тілі і в часі народився один раз. Постійно народжується (як і воскресає) у серцях віруючих разом з ними. Й оця безперевність Божого народження якраз і вказує на Божественість тієї, що його породила.
Не вказує. Це вказує на Божественність Христа. Я вже писав, що Син відвіковічно народжується Від Отця! Віб Марії народився в часі. А таїнство постійного народження в серцях - то якраз народжується і воскресає в кожному з істинних християн!
То по вашим словам, якщо це вказує на божественність Діви Марії, Богородиці (бо особа це одна й та сама, а що має означати "постать" взагалі незрозуміло), то й на божественність кожного християнина відродженого від Святого Духа це також вказує.
Бо як Марія сказала, що хай буде по волі Божій, так і кожен відродженийй християнин, що це сказав, стає спасенним!
ТомуХристос і сказав на істинних своїх послідовників "Це моя мати і мої брати" Єв. – Лк. 36 зач.; 8, 16-21.
20. Його повідомили: «Мати твоя і брати твої стоять надворі, хочуть побачитися з тобою.» 21. Він же у відповідь сказав їм: «Мати моя і брати мої це ті, що слухають слово Боже й його виконують.»Ну то як?
Цитата:
"До речі, хто вас вчить і хто вам пояснює, що за люди якої конфесії, якщо не секрет. Ви так і не вказали своє віровизнання."
Я вже писав, що греко-католик *тому і Вас називаю братом, як і кожного істинно віруючого християнина). Тому і кажу, що такої інтерпритації, як подали Ви, не чув. Хоч і стараюсь більше пізнати, слава Богу. (Тут я неговорю про якісь достоїнства, а радше чим глибше пізнаю християнську суть, тим більше бачу свій гріх).
Може це вчення якраз Ваша інтерпритація? Тобто Ваше розуміння?
Ви ж самі написали, що це неофіційне.... Чи ви щось інше мали на увазі?
Michail написав:
А замість того, щоб займатися теософією, Церква, якою є й ми, краще б розвивала євангелизацію, дияконію і катехизацію. Бо я впевнений, що 70% традиційних християн не розуміють і чверть того, що тут говориться... Тим більше і не мають змоги зрозуміти, бо навіть на такі форуми не потрапляють.. З дитинства їх цікавить інше.
Не розуміння вимається від людини, а її віра, Її чисте серце, що і є найбільшим скарбом!
А ті, що хочуть зрозуміти й так зрозуміють, коли буде воля Божа.[/quote]
Ну, якщо Вам це дано, то що я можу сказати?
Я вірю в факти (описані в Біблії, подані Церквою). Також розрізняю вчення христянської віри і христянські легенди. Наприклад легенда про Царя Авгаря (по-моєму) і нерукотворний оьраз обличчя Христа.
Довіряючи своїй Церкві приймаю, що це образ подарований святій Вероніці...
Якщо Марії притаманна Божественність, то така як і обожествленним воскресшим спасенним! Питання про Царицю Неба і Духовну Матір нас усіх, це не зачіпає.
Сказав Христос учням, що праворуч Нього в Царстві буде той, кого Отець настановить... От Царицю неба й настовнивив... (Це нашими, людськими словами).
Про вічність Богородиці взагалі мовчу.
Вічний лише Бог!І будь ласка, не думайте, що я щось кручу. Пишу про те що знаю, пишу про закономірності теологічної науки, пишу про те, що розумію і у що вірю. Якщо не чув такого і не знаходжу у вченні Церкви, то як можу вірити? Або в те, що суперечить Біблії, як можу вірити?