Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Про ікони https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=453 |
Сторінка 16 з 20 |
Сонячник | [ 20 лютого 2008, 23:36 ] |
кома написав: Чому ж тоді у церквах можна побачити ікони, якщо поклоніння їм вважається гріхом? Кома, поклонятися потрібно не іконам, а Живому і Невидимому Богу! Адже, Бог бачить Тебе кожної хвилини і знає всі Твої думки ще до того, як Ти їх вимовиш в молитві. А навіщо ікони у церквах? Мені це важко зрозуміти... хоча Свят пояснює, що декому вони допомагають налаштуватися на молитву. svjat написав: Наприклад до ковчега євреї теж ставились по особливому, тому що там зберігались Заповіді дані Богом. Чи до жертвеника, бо там приносилась жертва Богу.
Так, але ковчег і жертівник були освячені Самим Богом і в Законі Божому щодо цих святинь були відповідні застереження. Але ж ніхто не поклонявся ковчегу чи жертівнику. |
паша | [ 21 лютого 2008, 11:48 ] |
Сонячник написав: кома написав: Чому ж тоді у церквах можна побачити ікони, якщо поклоніння їм вважається гріхом? Кома, поклонятися потрібно не іконам, а Живому і Невидимому Богу! Адже, Бог бачить Тебе кожної хвилини і знає всі Твої думки ще до того, як Ти їх вимовиш в молитві. А навіщо ікони у церквах? Мені це важко зрозуміти... хоча Свят пояснює, що декому вони допомагають налаштуватися на молитву. svjat написав: Наприклад до ковчега євреї теж ставились по особливому, тому що там зберігались Заповіді дані Богом. Чи до жертвеника, бо там приносилась жертва Богу. Так, але ковчег і жертівник були освячені Самим Богом і в Законі Божому щодо цих святинь були відповідні застереження. Але ж ніхто не поклонявся ковчегу чи жертівнику. Так само ніхто не поклоняється самим іконам, а Богу через ікони. |
Братик | [ 22 лютого 2008, 02:36 ] |
Чи Бог потребує посередників у вигляді дерева? |
паша | [ 23 лютого 2008, 12:23 ] |
Бог ні, а людина так. І не дерева, а зображення на дереві наділеного певним символічним значенням. Коли вже зайшла справа про дерево, то хочу сказати, що на нього можна дивитися двояко: - дивитися і бачити просту матерію, або дивитися і бачити Творця цієї прекрасної матерії. |
Братик | [ 26 лютого 2008, 18:57 ] |
А чому ти думаєш що людина потребує посередника? І невже якесь зображення на дереві може бути посередником між Богом і людиною? Чи не є посередником Христос? |
паша | [ 27 лютого 2008, 16:11 ] |
Братик написав: А чому ти думаєш що людина потребує посередника? І невже якесь зображення на дереві може бути посередником між Богом і людиною? Чи не є посередником Христос?
Людина звертає свій погляд на Бога дивлячись на ікону. Ікона вводить нас в спілкування з Богом. І взагалі то не якесь зображення, а ікона. Христос є посередником між нами і Отцем. Ікона є посередником також між нами і Христом, Пресвятою Богородицею, святими, які заносять наші молитви до Бога. |
Братик | [ 27 лютого 2008, 18:10 ] |
Це, вибач, якийсь гібрид між християнством та язиництвом. Об"єкти поклоніння взято з християнства, а форма - та ж, що і в поган. |
паша | [ 28 лютого 2008, 16:30 ] |
Братик написав: Це, вибач, якийсь гібрид між християнством та язиництвом. Об"єкти поклоніння взято з християнства, а форма - та ж, що і в поган.
Язичники поклоняються самим статуям. У язичників богів багато. Християни тим відрізняються від язичників, що вони не моляться до самого матеріалу, а до живого Бога. У цей момент ікона виступає тим засобом який веде до Бога, а не замінює його. |
Братик | [ 29 лютого 2008, 08:37 ] |
Та я розумію точку зору католиків та православних. Просто не бачу сенсу використовувати зображення як посередник або для кращого уявлення тощо. Якщо Бог живе у серці, достатньо зазирнути у нього щоб побачити Бога. Бог є живий і всюдисущий, щоб звертатися до Нього з проханням чи з подякою, нам не треба Його уявляти, Він почує наші думки і без цього. Хай благословить вас Бог! |
паша | [ 03 березня 2008, 15:43 ] |
Братик написав: Та я розумію точку зору католиків та православних. Просто не бачу сенсу використовувати зображення як посередник або для кращого уявлення тощо. Якщо Бог живе у серці, достатньо зазирнути у нього щоб побачити Бога. Бог є живий і всюдисущий, щоб звертатися до Нього з проханням чи з подякою, нам не треба Його уявляти, Він почує наші думки і без цього. Хай благословить вас Бог!
І тебе хай благословить! Ніхто не заперечує, що можна молитися в серці, але не можна заперечити, що не можна молитися перед іконою. |
Тарас | [ 05 березня 2008, 11:26 ] |
svjat написав: Я вже коментував раніше, чому в старозавітні часи і на початку першого тисячоліття зображення при поклонінні були не допустимі. І чому їх використання стало допустимим пізніше. А також про те, яке використання ікон допустили в Церкві, щоб воно не вело до обрядовірства (чи ідолопоклоніння). Дивись стор. 5,6,7,10.
Свят, я вже писав здається, що для мене такі пояснення, як фігові листки на Адамові і Єві. Ще раз напишу, я сприймаю вчення, передане нам Богом через апостолів, ЗАВЕРШЕНИМ і незмінним. Тому для мене доводи, що не базуються на Писанні, не достаттні, для того, щоб поміняти стандарти поклоніння. |
сергій | [ 06 березня 2008, 06:44 ] |
Тарас написав: Свят, я вже писав здається, що для мене такі пояснення, як фігові листки на Адамові і Єві. Ще раз напишу, я сприймаю вчення, передане нам Богом через апостолів, ЗАВЕРШЕНИМ і незмінним. Тому для мене доводи, що не базуються на Писанні, не достаттні, для того, щоб поміняти стандарти поклоніння. Процитуй, де Апостоли кажуть про ікони? І взагалі дуже цікава і примітивна поведінка! Це ж твої слова? Тарас написав: Лютере, я думаю, що тут питання торкається грані закону і благодаті. Для мене закон на даний часнемає сили (окрім тих заповідей, які залишили для поган). А в першій церкві НІДЕ не помітно, щоб вчили про десятину.
Ти, отже, той хто вирішує де і коли вступає в силу благодать??? Не загнався ти часом. Як і всі протестантики, що беруть участь у форумі. |
svjat | [ 11 березня 2008, 18:02 ] |
Цитата: Тарас: Свят, я вже писав здається, що для мене такі пояснення, як фігові листки на Адамові і Єві. Ще раз напишу, я сприймаю вчення, передане нам Богом через апостолів, ЗАВЕРШЕНИМ і незмінним. Тому для мене доводи, що не базуються на Писанні, не достаттні, для того, щоб поміняти стандарти поклоніння. А стандарти поклоніння ніхто і не міняв. Мінявся обряд пов'язаний з поклонінням. Чи ти хочеш заперечити можливість розвитку церковного обряду в залежності від культурного середовища? Сонячник написав: svjat написав: Наприклад до ковчега євреї теж ставились по особливому, тому що там зберігались Заповіді дані Богом. Чи до жертвеника, бо там приносилась жертва Богу. Так, але ковчег і жертівник були освячені Самим Богом і в Законі Божому щодо цих святинь були відповідні застереження. Не бачу в тому проблеми, що ікони не були приписані Богом. Християни вже не обмежені законом і можуть цілком творчо розвивати богослужіння і його обрядові форми. Друге діло, що все мені можна та не все корисно. До речі, щодо використання ікон теж існують застереження загальноприйняті на 7му Вселенському соборі. |
Сонячник | [ 11 березня 2008, 20:37 ] |
svjat написав: Чи ти хочеш заперечити можливість розвитку церковного обряду в залежності від культурного середовища? Svjat, Господь не міняється в залежності від культурного середовища. І ми також не повинні щось міняти, а лише покорятися волі Божій. svjat написав: Християни вже не обмежені законом і можуть цілком творчо розвивати богослужіння і його обрядові форми. Не можу погодитися. Якщо дотримуватися такого трактування, то можна зайти хтознакуди. Не християни повинні розвивати служіння, а Дух Святий, який діє через відроджених християн.svjat написав: До речі, щодо використання ікон теж існують застереження загальноприйняті на 7му Вселенському соборі. А можна коротко почути основну суть цих застережень?
|
Тарас | [ 17 березня 2008, 17:57 ] |
Ні Святе, на мою думку змінилися принципи поклоніння, а не просто зовнішня форма. З живих молитов перейшли до монотонного тараторення чужих молитв перед зображеннями і до мертвих людей. |
Сторінка 16 з 20 | Часовий пояс UTC + 2 годин |