Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:50) https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=1009 |
Сторінка 15 з 31 |
Michail | [ 05 січня 2011, 10:29 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Yur написав: Michail написав: "Яким буде тіло після воскресіння, уявити собі не можу." Як самі мали нагоду переконатися, антипковим не так залежить на стриманості, як казяться вони від Слова Божого.Для Вас, брате Юра, гігієною буде виправити своє спілкування з іншими. А то зразу видно Вашу двуликість при стриманому спілкуванні на УГКЦ і нестриманому тут. А двуликість у тому, що ніяк не бажаєте прийняти вчення Церкви. 5. «Сотворим человека по образу и по подобию Нашему». По образу Бога мы созданы. Как же именно по образу Бога? Очистим свое грубое сердце, невоспитанное восприятие, отбросим невежественные представления о Боге. Если мы сотворены по образу Бога, как об этом сказано, то и строение (συμμορφος) у нас то же самое. У Бога есть глаза и уши, голова, руки, седалищная часть, — ведь и говорится в Писании, что Бог восседает, — также ноги, на которых Он ходит. Разве Бог не таков? Но устрани из сердца непотребные выдумки (представления). Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний (ασχηματιστος), Он прост (απλους). Не фантазируй насчет Его строения; не преуменьшай на иудейский манер Того, Кто велик; не замыкай Бога в свои телесные представления; не ограничивай Его мерой своего ума. Он неограничен в Своем могуществе. Подумай о чем-нибудь великом, прибавь к этому большее по сравнению с тем, о чем ты подумал, а к этому — еще более великое и убедись, что в своих рассуждениях (мудрствованиях) ты никогда не достигнешь того, что бесконечно. Не пытайся представить. Его внешние очертания (αχημα) — Бог познается в могуществе, 6. В каком же все-таки смысле Писание гласит, что мы созданы по образу Бога? Давайте исследуем то, что относится к Богу, и мы познаем то, что касается нас, а именно, [color=#FF4000]что мы не имеем образа Божиего, если понимать его в телесном смысле. Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html [/color] Двуликість і втому, що й зараз не приймете вчення Церкви, не дозволить вам той, хто вами керує. Знову намагатиметесь обійти слова святителя, а ваша уява знову і знову повертатиме вас у лазню. Ви, або неуважний, або підлий. Я казав, що тіло в Царстві Небеснім буде мати обриси, такі як на землі? Цитата: Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. Адже Василій Великий тут не пояснює, що станеться після воскресіння, а говорить лише про те, що є до смерті земної... |
Michail | [ 05 січня 2011, 10:35 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
А тепер переконайтеся у що вірить католицький народ: ВОСКРЕСІННЯ ТІЛ У день загального суду Ісус Христос воскресить тіла усіх померлих людей і назавжди поєднає їх з душею. Ісус Христос воскресить усіх людей. Він прийде судити і живих, і мертвих. Ісус Христос сам говорив про воскресіння тіл, підтверджуючи свої слова чудами. "Надходить час, коли всі, хто у гробах, голос його вчують, і вийдуть ті, що чинили добро, на воскресіння життя. А ті, що зло чинили, — воскреснуть на суд" (Йоан 5, 28-29); "Хто тіло моє їсть І кров мою п'є, той живе життям вічним, і я воскрешу його останнього дня" (Йоан 6, 54). Ісус Христос доказав чудами, що має силу воскрешати померлих. "Я — воскресіння і життя" (Йоан 11, 25), — говорить Спаситель. У природі знаходимо прообрази воскресіння: наш сон і пробудження, оновлення природи весною, розвиток метелика (спочатку гусениця, яка прив'язана до землі, як і людина, потім — лялечка, яка подібна до тіла в гробі, і, нарешті, красивий метелик, який літає у повітрі), проростання насінини, схід і захід сонця і т. п. Бог воскресить наші тіла, щоб виявити свою справедливість і прославити Спасителя. Заплата не була б досконалою, якщо б тільки душа отримала нагороду чи була покарана. "Багато добрих справ — піст, чистота, мучеництво — людина здійснює через тіло, тому справедливо, що і воно разом з душею візьме участь у славі" (Терт.). Христос прагнув врятувати і душу людини, і тіло. А порятунок не був би повним, якщо б не гарантував тілу воскресіння (Тер.)- "... через чоловіка смерть, через чоловіка й воскресіння мертвих" (І Кор. 15, 21). Воскресши, ми матимемо ті ж тіла, що і в дочасному житті; тіла праведних будуть прославлені, а тіла грішників стануть потворними і відразливими; усі воскреслі тіла будуть безсмертними (І Кор. 15, 42). Віра в майбутнє воскресіння потішає нас у терпінні, у хвилину нашої смерті і у хвилину смерті наших близьких. Для Іова найбільшою потіхою в терпіннях була думка про воскресіння (Іов 19, 25). Віра у воскресіння вливала у серця перших християн відчайдушну відвагу під час переслідувань; той, хто вірить у майбутнє воскресіння, не повинен сумувати з приводу смерті своїх близьких, як не сумує тому, що зайшло сонце, бо знає, що завтра його знову побачить. http://www.truechristianity.info/ua/boo ... _02.php#64 На мою думку може бути так: ті ж тіла по походженню, але вже не по матерії, бо одухотворені (оскільки весь космос буде одухотворений, і як казав ап. Павло - "інше тіло духовне"). «Воскресіння плоті» означає, що після смерті буде не лише життя безсмертної душі, а й наші «смертні тіла» (Рим. 8,11) знову отримають життя. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 І давайте вже спілкуйтеся по вченню Католицької Церкви, а не лише думками святих. Бо думки святих відрізняються. Наприклад Августин Блаженний думав, що Другий Прихід Христа відбувається в час Таїнства Євхаристії, а Іван Златоуст допускав у Марії наявність первородного гріха. Я ж це не використовую у аналізах, бо це не відповідає вченню Церкви. Якщо застосовані Вами цитати відповідають вченню Церкви, то як я показав, у них не йдеться про воскресіння тіла, а йдеться про аналіз образу Божого. Яке буде тіло, знову повторюю, не уявляю. Якщо хочете, можемо і по цій тему на форумі УГКЦ поспілкуватись. Ps. Щось Ви, брате, не дуже полюбляєте цитувати катехизм Католицької Церкви от у наведених мною місцях... Цитата: "не так залежить на стриманості, як казяться вони від Слова Божого." Та якраз щось Ви неспокійні. От я спокійно не спілкуюсь у темі про Марію, мене не хвилює і не бентежить це (я просто хотів розібратись у правді і розібрався на УГКЦ, бо там спілкується якраз теолог, який все гарно пояснює)... А Ви і далі продовжуєте ту тему мусолити, значить Вася яякраз і дразнить... |
Michail | [ 05 січня 2011, 11:03 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
(1Кор 15:44-48)[/quote]Братіку не заважаймо,тут точиться серйозна внутрішньо-католицька розмова.Дочекаймось її завершення.Тоді зясуємо те що ти подаєш [/quote] Чому внутрікатолицька? Це стосується всіх християн, бо Восресіння - це якраз і є центром християнства. Так що читайте: http://www.bjnewlife.org/ukrainian/bstu ... ns_103.php Цитата: У якому тілі будемо жити ми? Життя вічне. Життя існувало завжди з моменту створення всесвіту і продовжує існувати. Життя не має ні об'єму, ні ваги, але воно має величезну силу. Коріння дерев руйнують непорушні скелі і пробивається до води. Це сила життя, що прихована в цьому корінні, прагне до води, вона живить дерево, на якому розпускається листя і яке приносить плоди. Смерть також сильна і, хоч вона здається непоборною, все ж життя сильніше за смерть. М: Якщо брат Юрій (у темі про Марію) мав на увазі таку вічність, то це бесмертя, а не вічність. Все що створене - має початок, а тому вже не ічне, але життя не має кінця - тому безмертне. Помирають конкретні організми (щодо тварин і рослин, бактерій і грибів) але саме життя продовжується. Цитата: Серця віруючих сповнилися Духом Ісуса в той момент, коли вони увірували в Його хрещення і кров як своє спасіння від гріхів. Як сказано в 1 Посланні Петра 1:23: «…бо народжені ви не з тлінного насіння, але з нетлінного». Коли настане час, насіння життя неодмінно зробить справу воскресіння. Тому в Посланні до римлян 8:11 говориться: «А коли живе в вас Дух Того, Хто воскресив Ісуса з мертвих, то Той, хто підняв Христа з мертвих, оживить і смертельні тіла ваші через Свого Духа, що живе в вас». Оскільки ми народжені з нетлінного, то й ми в такій вічності - безсмерті (бо вдихнув Бог у людину життя). Отже життя походить від Бога. Цитата: Що ж собою уявляє воскресле тіло? В Біблії про це згадується неодноразово, але саме чіткий і докладний опис дається в 1-м Посланні до коринтян 15:42-44: «Так само й воскресення мертвих: сіється в тління, - в нетління встає, сіється в неславу, - у славі встає, сіється в немочі, - у силі встає, сіється тіло звичайне, - встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне». Воскресле тіло докорінно відрізняється від тіла земного, оскільки воно буде подібним до воскреслого тіла Самого Ісуса. Ось чому в Посланні до филип’ян 3:21 сказано, що Христос «Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його». А яке тіло було в Ісуса Христа? на Землі після воскресіння - видиме, а далі стало невидиме... (але те ж саме тіло) Все чітко і ясно. До речі і ангели, при появі на землі стають видимі, але це лише видимість (на відміну від справжнього тіла воскреслого Христа). Цитата: Книга Товита (для протестантів апокриф)19 Все дни я был видим вами; но я не ел и не пил, — только взорам вашим представлялось это. пор. Быт 18:8; Суд 13:16 Цитата: Це є щира правда! Спасіння, про яке йде мова, це спасіння не тільки наших душ, але й наших тілесних оболонок. Давайте розглянемо це питання детальніше. Оце важливо. Далі в тій статті я не з усім згден, але наведені вище цитати можуть бути правдиві Наприклад: Цитата: Наші звичайні тіла стануть тілами духовними. Це зовсім не означає, що наші тіла перетворяться в якихось духів. Це означає, що наші тіла стануть вільними, як наш дух. Поки ми живемо в цьому світі, тіла наші повільні й неповороткі. Але воскресле тіло вже не буде обмежене ні часом, ні відстанню. Воно вивільниться й уподібниться тілу воскреслого Ісуса, який з’явився перед Своїми учнями не обмежений ні часом, ні простором, Він проходив крізь закриті двері, виникав і зникав зовсім несподівано. Ось що значить мати духовне тіло. Це не може бути відомо з Біблії, бо далі Христос вознінсся і став невидимим.... Що означають слова цього автора "перетворяться в якихось духів.". Зрозуміти не можна, бо ми не маємо уяви про Дух, аж поки не станемо пред Богом в спасінні. Але вчення про воскресіння подане в католиькому катехизмі, цитати якого я наводив, на мою думку відповідає блійному вченню. |
sss | [ 07 січня 2011, 14:49 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Михайле ви явно не розумієте,того про що пише Юрій.Хіба вам не зрзумілими є його слова-"Те що повстало від непослуху,обожествленим бути неможе".От як ви розумієте,або правильніше,як католицька церква пояснює ці слова-"І зробив Господь Бог Адамові та жінці його одежу шкуряну і зодягнув їх". Тепер я особисто вас хочу запитати.Ота душа яка начебто під час воскресіння зєднається з тілом,це Що таке??Навіщо невидимій душі, невидиме тіло??Та чи є різниця між отою безсмертною душею та тим духовним тілом про яке говорив Павло-"Є тіло фізичне і є тіло духовне"??? |
Yur | [ 08 січня 2011, 23:04 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Michail написав: Yur написав: Двуликість і втому, що й зараз не приймете вчення Церкви, не дозволить вам той, хто вами керує. Знову намагатиметесь обійти слова святителя, а ваша уява знову і знову повертатиме вас у лазню. Ви, або неуважний, або підлий.Я казав, що тіло в Царстві Небеснім буде мати обриси, такі як на землі? Тож які обриси (зовнішньо/просторові) матимуть преображені/духовні тіла у Царстві Небеснім і чи будуть вони (обриси) взагалі? Michail написав: Цитата: Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели. Адже Василій Великий тут не пояснює, що станеться після воскресіння, а говорить лише про те, що є до смерті земної...А коли говорячи про людське тіло уява раз у раз в лазню повертається, тоді й про небесне нічого згадувати, пане Michail. ================================================================= Michail написав: І давайте вже спілкуйтеся по вченню Католицької Церкви, а не лише думками святих. Не вигадуйте. Бо думки святих відрізняються. Наприклад Августин Блаженний думав, що Другий Прихід Христа відбувається в час Таїнства Євхаристії, а Іван Златоуст допускав у Марії наявність первородного гріха. Я ж це не використовую у аналізах, бо це не відповідає вченню Церкви. Якщо застосовані Вами цитати відповідають вченню Церкви, то як я показав, у них не йдеться про воскресіння тіла, а йдеться про аналіз образу Божого. Коли ж гворите, хто про що думав і допускав, наводьте посилання. Michail написав: Щось Ви, брате, не дуже полюбляєте цитувати катехизм Католицької Церкви от у наведених мною місцях... Усе правильно пише КАТЕХИЗМ. У наведених вами місцях, ані півслова не сказано, що преображені/духовні тіла матимуть зовнішньо/просторові обриси.Michail написав: От я спокійно не спілкуюсь у темі про Марію, мене не хвилює і не бентежить це (я просто хотів розібратись у правді і розібрався на УГКЦ, бо там спілкується якраз теолог, який все гарно пояснює)... І хто ж це за такий теолог і що він вам такого пояснив.Може сюди його запросите, або ж на "Богословський форум" поділитится своїми теологічними знаннями. Michail написав: Яке буде тіло, знову повторюю, не уявляю. На форумі УГКЦ, як самі мали нагоду переконатися, не получається. Хоч я у темі про "Богородицю Діву" й пропонував запросити на цей форум когось зі свідущих, теологів богословів, що слідкують за цими питаннями. Нажаль у відповідь одне агресивне небажання конструктиву з боку модератора.Якщо хочете, можемо і по цій тему на форумі УГКЦ поспілкуватись. Коли маєте бажання поспілкуватися, як кажуть, "не виносячи сміття з хати", можемо це зробити на "Богословському форумі" http://bohoslov.org.ua/distribution/top ... ad865f5015 , аби були охочі. |
Братик | [ 09 січня 2011, 07:18 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
sss написав: Братик написав: Цитата: Новый Завет > Книга От Иоанна > Глава 11"23. Иисус говорит ей: воскреснет брат твой. 24. Марфа сказала Ему: знаю, что воскреснет в воскресение, в последний день. 25. Иисус сказал ей: Я есмь воскресение и жизнь; верующий в Меня, если и умрет, оживет." Раджу зосередитись на словах Христа. А вже в якому тілі воскреснемо - питання другорядне. Головне, це щоб воскреснути у Христі. А щодо того, в якому тілі воскреснемо, то Павло дає на це відповідь у 15 розділі першого послання до Кор.: сіється тіло звичайне, встає тіло духовне. Є тіло звичайне, є й тіло духовне. Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий. Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне. Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь. Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні. (1Кор 15:44-48) А ми їм не заважатимем. Чи не знаєш що відповісти? |
sss | [ 09 січня 2011, 14:49 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Братик написав: А ми їм не заважатимем. Чи не знаєш що відповісти? Ну не заважатимем так не заважатимем.А от щодо того чи я незнаю що відповісти,то я не розумію на ЩО.Ти про щось питав??Повтори.Я помітив що ти просто заохотив зосередитись на-"Головне, це щоб воскреснути у Христі,а вже в якому тілі воскреснемо - питання другорядне".То на чому мені зосередитись??на головному чи другорядному??Про що відповідати??Ти якось дивно себе поводиш,Братіку!
|
Братик | [ 09 січня 2011, 22:33 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Ну що ж, якщо заперечень немає, то будемо вважати, що ти змінив свою думку на користь Писання і питання вичерпане! Вітаю! |
Michail | [ 10 січня 2011, 12:48 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Цитата: Усе правильно пише КАТЕХИЗМ. У наведених вами місцях, ані півслова не сказано, що преображені/духовні тіла матимуть зовнішньо/просторові обриси/ І я не кажу, що в Царстві Небесному будуть обриси. Я лише казав, що тіло воскресне. І це чтко підтверджено і Біблєю і катехизмом. А яке воно буде, я писав, що не уявляю. Когда есть красота, гармония и пропорция. Тогда мы видим тело совершенным и развитым – как отдельные его члены, так и всё тело в целом. (Я не отрицаю того, что это ничто в сравнении с совершенством, которое наступит, когда человеческое тело будет прославлено. Нынешнее совершенство тела не может быть сравнимо с тем, которое будет у воскреснувшего и восставшего в состоянии славы). Я вижу полностью зрелую внутреннюю жизнь точно таким же образом. В будущей жизни мы, конечно же, насладимся абсолютно другим соврешенством, когда смернть оденется в безсмертие, и даже тело станет духовной сущностью. Жанна Гийон. Достигая совершенства. Те ж саме тіло (не гріховна плоть!) за походженням, але існуватиме вже в духовній сутності - прославлене. Як це буде, побачимо у восресінні. Згодні? |
Yur | [ 11 січня 2011, 14:27 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Michail написав: Те ж саме тіло (не гріховна плоть!) за походженням, але існуватиме вже в духовній сутності - прославлене. Важливим є розуміти, що це тіло не буде земним.Як це буде, побачимо у восресінні. Згодні? Є небесні тіла й тіла земні, але ж інша слава небесним, а інша земним. . . . . . . . . . . . . . . Так і написано: Перша людина Адам став душею живою, а останній Адам то дух оживляючий. Та не перше духовне, але звичайне, а потім духовне. Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь. Який земний, такі й земні, і Який небесний, такі й небесні. (1-е Кор.15:40,45-48) |
sss | [ 11 січня 2011, 17:59 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Братик написав: Ну що ж, якщо заперечень немає, то будемо вважати, що ти змінив свою думку на користь Писання і питання вичерпане! Вітаю! Братіку,ти завжди все перепутаєш.Що з тобою таке твориться?Про які ти заперечення пишеш,про яку зміну думки на користь Писання.Ну й яке питання вичерпане??-головне чи другорядне??Ти можеш мені це пояснити,а також дати відповідь з Писання,чи люди житимуть вічно,чи це стосується лише іхніх духів,чи то душ,(якось і тут путанина)??
|
sss | [ 11 січня 2011, 18:02 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Михайле,все ж як католицька церква пояснює ці слова-"І зробив Господь Бог Адамові та жінці його одежу шкуряну і зодягнув їх".Також ота душа яка начебто під час воскресіння зєднається з тілом,це Що таке??Навіщо невидимій душі, невидиме тіло??Та чи є різниця між отою безсмертною душею та тим духовним тілом про яке говорив Павло-"Є тіло фізичне і є тіло духовне"??? |
Братик | [ 11 січня 2011, 18:05 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Відповідаю ще раз для особливо здорових: люди - творіння вічне. А ось чи житимуть вічно, чи їх чекає вічна смерть - це вже питання чи прийме ця людина спасіння через кров Ягня. І не важно в якому тілі, звісно, що ене в цьому, але людина - вічна субстанція. Про дух, душу і тіло ми вже говорили |
sss | [ 11 січня 2011, 18:11 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
Братик написав: Відповідаю ще раз для особливо здорових: люди - творіння вічне. А ось чи житимуть вічно, чи їх чекає вічна смерть - це вже питання чи прийме ця людина спасіння через кров Ягня. І не важно в якому тілі, звісно, що ене в цьому, але людина - вічна субстанція. Про дух, душу і тіло ми вже говорили А я,для особлимо хворих повторяю.Людина це тіло і кості,які не притаманні духам.Тож чи людина(тіло та кості) житимуть вічно на землі?Та й чому не важно в якому тілі??-бо ти просто невідаєш цього??
|
Братик | [ 11 січня 2011, 18:40 ] Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15: |
мене дивує постановка питання! Невже не знаєш долі тіла та кості людини після смерті? Якщо особливо цікавий, то можеш піти на клодовище з лопатою та переконатись. |
Сторінка 15 з 31 | Часовий пояс UTC + 2 годин |