Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Хрищення немовлят https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=760 |
Сторінка 14 з 23 |
Michail | [ 10 січня 2011, 13:00 ] Re: Хрищення немовлят |
У Христа Хрестилися, у Христа зодягнулися. А в Ісусі Христі нема первородного гріха. Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 6 Всі гріхи, які роблять після хрещення - особисті... Та й ті прощаються. якщо за них шкодуєш і вирішуєш більше не грішити... В питанні очищення первородного гріха довіряю вченню традиційної церкви. |
Протестант | [ 10 січня 2011, 16:52 ] Re: Хрищення немовлят |
Michail написав: У Христа Хрестилися, у Христа зодягнулися.А в Ісусі Христі нема первородного гріха.Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 6 Михайло, я уже десь писав. Думаю це місце не про водне хрещення говорить, а духовне. Чому? Бо саме по собі водне хрещення не може нічого дати. Я якось думав що значить "зодягнутися у Христа". Моя думка, є у нас таке прислів’я "Зустрічають по одежі...." По одежі видно хто ми є. Якщо ми зодягнуті у Христа, то це означає що ми такі як Христос, не сваримося, не гніваємося... можна сказати це що записано у Гал.5:22. А якщо ми такі Гал.5:19-21, то значить ми ще голі ( тобто не зодягнені у Христа) , маємо грішний одяг, а не зодягнені у білу одежу. Христос навіть щось приблизно так сказав Об.3:18 Раджу тобі купити в Мене ...., і білу одежу, щоб зодягтися, і щоб ганьба наготи твоєї не видна була.... |
Palatinus | [ 10 січня 2011, 17:16 ] Re: Хрищення немовлят |
Вибачте за втручання! От тут, вище в пості, написано "Бо саме по собі водне хрещення не може нічого дати." Як це розуміти? Якщо воно "не може нічого дати", тоді є тільки якимось ритуалом. Тоді, чому Господь Ісус Христос наказує апостолам іти і хрестити людей? Знову ж, з іншої сторони, якщо воно "не може нічого дати", то чому кожна конфесія наголошує на ньому? І, дозвольте, невелике зауваження. В, згаданому, місці з послання до Галатів: "Бо ви всі, що в Христа охрестилися, у Христа зодягнулися!" (Гал.3:27); якраз мова йде про хрещення, а не про добрі чи погані вчинки. |
Протестант | [ 10 січня 2011, 17:25 ] Re: Хрищення немовлят |
Palatinus написав: Як це розуміти? Я це розумію як заповідь, тобто ми вступаємо у заповіт із Христос. Може хтось поділиться із досвіду хто охрестився і його це змінило? Я змінився коли народився із гори. Отримав прощення коли покаявся у своїх гріхах. Отримав більше духовні сили коли був охрещений Д.С. Palatinus написав: Вибачте за втручання! Давно уже пора втручатися і ділитися своєю думкую. |
Palatinus | [ 10 січня 2011, 17:52 ] Re: Хрищення немовлят |
Дякую за увагу. Можливо я не зрозумів Вас! Наважусь попросити ще раз відповісти на моє питання: "Якщо воно "не може нічого дати", тоді є тільки якимось ритуалом. Тоді, чому Господь Ісус Христос наказує апостолам іти і хрестити людей? Знову ж, з іншої сторони, якщо воно "не може нічого дати", то чому кожна конфесія наголошує на ньому?" Ось це було написано. Не знаю чому Ви звернулись до свідчень і переживань особистого характеру. Можливо я невдало і не зрозуміло пишу? Прошу, вибачте. Також, Ви залишили поза увагою і не прокоментували, чому попри прямі слова з Біблії, тобто вірш з послання до Галатів 3:27, Ви зробили висновок, що одягнутись в Христа, це робити добрі діла? |
Братик | [ 10 січня 2011, 18:29 ] Re: Хрищення немовлят |
Аж ніяк ні! Зодягнутися в Христа можна лише через віру. І ось до Галатів, перед віршом, що Ви процитували, Павло пише: Бо всі ви сини Божі через віру в Христа Ісуса! І далі: "Бо ви всі, що в Христа охрестилися, у Христа зодягнулися!" (Гал.3:26-27) Звідси видно, що синами Божими ми стали саме через віру, а не через хрещення. Яке ж хрещення має на увазі Павло? Я думаю тут ідеться про духовне хрещення, бо сам по собі обряд водного хрещення не має такої сили, щоб зодягнути нас в Христа і усиновити нас. Чому потрібне водне хрещення як обряд? Я думаю, для публічного признання Христа Господом та обіцяння служити Йому в чисті совісті, це так як присяга в армії. |
Протестант | [ 11 січня 2011, 00:08 ] Re: Хрищення немовлят |
Та я відповів якраз на ці питання. Думаю кожен виходить із розуміння того чого навчений, ви просто не побачили моєї відповіді. Palatinus написав: "Якщо воно "не може нічого дати", тоді є тільки якимось ритуалом. Моя була відповідь Протестант написав: Я це розумію як заповідь, тобто ми вступаємо у заповіт із Христос ---------------------------------- Palatinus написав: Тоді, чому Господь Ісус Христос наказує апостолам іти і хрестити людей? Моя відповідь вище, а яка буде ваша? --------------------------------- Palatinus написав: Знову ж, з іншої сторони, якщо воно "не може нічого дати", то чому кожна конфесія наголошує на ньому?" Я не сказав що воно нічого не дає, я сказав це заключається заповіт. І не тільки на ньому, у нас перше всього на вірі, на покаянні, народжені із гори, а потім на водному хрещенні. Palatinus написав: Не знаю чому Ви звернулись до свідчень і переживань особистого характеру. Можливо я невдало і не зрозуміло пишу? Прошу, вибачте. Та ні все нормально. Чому спитався? Бо якщо я помиляюся, то значить ви або хтось інший праві, виходить якщо ви після водного хрещення здобули віру, прощення гріхів, дар Д.С. і звісно ви зодягнулися у Христа, Ви мали б побачити ці зміни у себе. У мене такого не було, я був розказав як це сталося із мою. Palatinus написав: вірш з послання до Галатів 3:27 Читаємо вірш 28: Нема юдея, ні грека, нема раба, ані вільного, нема чоловічої таті, ані жіночої, бо всі ви один у Христі Ісусі! Хотів задайте те саме питання що задав Братик, повторюся: " Чому ви думаєте що у вірші 27 слово "охрестився" означає "водне хрещення"? А Павло завжди так само думав, читаємо вичерпну відповідь: 1Кор.12:13 Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне, чи то юдеї, чи геллени, чи раби, чи то вільні, і всі ми напоєні Духом одним.. Хіба Павло не так само пише? І хочу підкреслити слова Братика за віру про яку апостол Павло говорить у гал. 3 вище. Читаємо як відбувається воскресіння: Кол.2:12 Ви були з Ним поховані у хрищенні, у Ньому ви й разом воскресли через віру в силу Бога, що Він з мертвих Його воскресив. То може поясните ті що хрестяться хіба не мали уже віри? У наших Церквах уже мали. Получається навіть не логічно якщо хрестите не віруючого, а під час віри здобувається у нього віра, ну це абсурд. Хіба ні? Palatinus написав: Ви зробили висновок, що одягнутись в Христа, це робити добрі діла? Не люблю якщо так пишуть, де я так написав? Я був написав так: Я якось думав що значить "зодягнутися у Христа". Моя думка, є у нас таке прислів’я "Зустрічають по одежі...." По одежі видно хто ми є. Якщо ми зодягнуті у Христа, то це означає що ми такі як Христос, не сваримося, не гніваємося... можна сказати це що записано у Гал.5:22. А якщо ми такі Гал.5:19-21, то значить ми ще голі ( тобто не зодягнені у Христа) , маємо грішний одяг, а не зодягнені у білу одежу. Христос навіть щось приблизно так сказав Об.3:18 Раджу тобі купити в Мене ...., і білу одежу, щоб зодягтися, і щоб ганьба наготи твоєї не видна була.... Тепер дивимося на інше місце де чіткіше говориться про мою думку:9 Не кажіть неправди один на одного, якщо скинули з себе людину стародавню з її вчинками, 10 та зодягнулися в нову, що відновлюється для пізнання за образом Створителя її, 11 де нема ані геллена, ані юдея, обрізання та необрізання, варвара, скита, раба, вільного, але все та в усьому Христос! 12 Отож, зодягніться, як Божі вибранці, святі та улюблені, у щире милосердя, добротливість, покору, лагідність, довготерпіння. 13 Терпіть один одного, і прощайте собі, коли б мав хто на кого оскарження. Як і Христос вам простив, робіть так і ви! 14 А над усім тим зодягніться в любов, що вона союз досконалости! 15 І нехай мир Божий панує у ваших серцях, до якого й були ви покликані в одному тілі. І вдячними будьте! 16 Слово Христове нехай пробуває в вас рясно, у всякій премудрості. Навчайте та напоумляйте самих себе! Вдячно співайте у ваших серцях Господеві псалми, гімни, духовні пісні! Із 9 по 16 вірші говориться що значить зодягнутися у Христа, можливо і є ще інші місця просто більше не шукав, думаю тут видно що це значить. |
Протестант | [ 11 січня 2011, 23:44 ] Re: Хрищення немовлят |
Palatinus написав: "Якщо воно "не може нічого дати", тоді є тільки якимось ритуалом. Якщо ви католик, то дайте відповідь, чому тут записано так: 1239 1239 Після цього настає суттєвий обряд таїнства: Занурення (Варtіsтиs) у стислому значенні, яке означає і здійснює смерть для гріха і входження в життя Пресвятої Трійці через уподібнення до Пасхального таїнства Христа. Хрещення виконується найбільш промовистим способом: потрійним зануренням у хрещальну воду. Та від давнини його можна уділяти також потрійним поливанням голови кандидата. Получається що катехизм говорить що це "ритуал". |
sss | [ 17 січня 2011, 21:22 ] Re: Хрищення немовлят |
sss написав: Yur написав: Отже кожного разу умираєте, а це значить що, кожного разу гріх має владу над вами, і так до самої смерти. Юрію,дозвольте і вас запитати про ті слухи що колись начебто один із шанованих отців церкви Августин, твердив, що водне хрещення знімає з дитини ганьбу первородного гріха і що немовлята, які помирають неохрещеними, потраплять у пекло,що пізніше начебто зясували не у саме пекло а на край пекла(так званий "лімб").Саме ці погляди начебто перейняла католицька церква.Чи бува ці слухи не є від лукавого??Чому питаю знову вас,бо сподіваюсь та вірю,що ви чудово обізнані з працями цього святителя та з вченням церкви.Тут якраз начебто обговорюють хрещення немовлят,то думаю це питання прямо стосується теми.Якщо можете напишіть щось по цим слухам. |
романм | [ 24 січня 2011, 10:39 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Palatinus написав: "Якщо воно "не може нічого дати", тоді є тільки якимось ритуалом. Якщо ви католик, то дайте відповідь, чому тут записано так: 1239 1239 Після цього настає суттєвий обряд таїнства: Занурення (Варtіsтиs) у стислому значенні, яке означає і здійснює смерть для гріха і входження в життя Пресвятої Трійці через уподібнення до Пасхального таїнства Христа. Хрещення виконується найбільш промовистим способом: потрійним зануренням у хрещальну воду. Та від давнини його можна уділяти також потрійним поливанням голови кандидата. Получається що катехизм говорить що це "ритуал". Немає ніякої проблеми. Є хрещення, само по собі, а є ритуал - обряд, тобто як це хрещення стається. От і все. Дальше, подивіться що значить хрещення по грецьке( баптизма) чи якось так = "занурення". |
романм | [ 24 січня 2011, 11:08 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Michail написав: .І знаю слова Ісуса Христа звернені до Никодима... ТО давайте подивимося що говорить Писання за слово "вода". Через все Писання видно що "вода" це Слова Бога. Я ніде не бачу що слова "вода" це звичайна вода. Дуже "вода" переплітається із Писанням і вірую і Духом. Зверніть увагу Єф.5 26" щоб її освятити, очистивши купіллю води зо словом"(Церкву - спільноту християн) - не про воду? Чи тут вода = св. Дух? Хотілося б тоді зрозуміти Діяння 8.36 А коли вони їхали шляхом, прибули до води якоїсь, і скопець каже: «Он вода! Що забороняє мені охриститись?» 37 Сказав же Филип: «Коли віриш з усього серця, - можна.» Відповідаючи, сказав: «Вірю, що він є Син Божий.» 38 І повелів, щоб колісниця стала, і вони обидва - Филип та скопець - зійшли у воду і він охристив його. 1. Тобто Ви народжуєтеся не після самого хрещення а після того як прийняли Писання? Хрещення ,водою, наскільки я розумію з ваших дописів, не настільки важне? Якщо я правильно зрозумів, то звернув би увагу на такі речі: Діяння2. 41 Ті ж, що прийняли його слово, охристились, і того дня до них пристало яких три тисячі душ. Див. також Діяння 10. 45 - 47. З цих цитат св. Письма бачимо,що хрещення не було простою формальністю, чи простим свідченням своєї віри перед іншими, тому, що ті, хто мав бути хрещеним вже проповідували. І що тоді? Для чого були хрещені? Щоби відродитися від гріхів. Не відроджується тільки через те, що ми повірили, але тільки після цього коли ми охрестилися. З віри починається дорога відродження, яка в хрещенні як би утверджується. Рм.6. 3 Чи ж ви не знаєте, що всі ми, що в Христа Ісуса охристилися, у смерть його христилися? 4 Ми поховані з ним через хрищення на смерть, щоб, як Христос воскрес із мертвих славою Отця, і ми теж жили новим життям.5 Бо якщо ми з'єднані з ним подобою його смерти, то будемо і подобою воскресіння. Прочитаймо уважно, що пише Павло",через хрещення" ми є поховані з ним... не говорить " через віру"... не відчутно різниці? Або Діяння2. 38 Петро ж до них: «Покайтесь», каже, «і нехай кожний з вас охриститься в ім'я Ісуса Христа на відпущення гріхів ваших, і ви приймете дар Святого Духа. хіба не міг сказати Петро, вірте в ім я Ісуса і все? Зверніть увагу: ХРЕЩЕННЯ = Відпущення гріхів" Всюди,ВСЮДИ ті, хто приймає наку Христа, мають отримати і отримують хрещення. |
романм | [ 24 січня 2011, 12:28 ] Re: Хрищення немовлят |
2. Тепер постараюся строго по темі, щодо Хрещення немовлят: Ів 3.5 Відрік Ісус: «Істинно, істинно кажу тобі: Коли хтось не вродиться з води та Духа, не спроможен увійти у Царство Боже." Думаю усі згідні, що слова Євангелія відносяться до усіх? Кол. 2.11 У ньому ви були й обрізані обрізанням нерукотворним, коли ви з себе скинули це смертне тіло, - обрізанням Христовим. 12 Поховані з ним у хрищенні, з ним ви разом також воскресли, вірою в силу Бога, який воскресив його з мертвих. - як ви думаєте, чому Павло ставить парагон між обрізанням і хрещенням(яке є більшим)? ТОму,що необхідність хрещення є універсальною. Як знають шановні дослідники свв. Писань, не тільки дорослі,які приєднувалися до ізраїлю(прозеліти) підлягали обрізанню, але також і народженні євреї підлягали обряду обрізання після 8 днів по народженні (див. Лк 2,2 1). Якщо порівняння , яке робить Павло, між обрізанням і хрещенням не є простими словами, хіба не виходить з цього, що і діти мають отримати обрізвння = хрещення, яке приєднує Ізраїль до Бога (cf. Гал 6,16). А тут, шановні пані та панове, мені, правильно, показали слова від Мк. 16,16. Що я собі, мовляв, сам протирічу. Бо хрещення надається тільки тим, хто розуміє о цо ходзі. Признаюся, впав в паніку, але коли сів і почав думати, то вимальувалася така картина: a) Звичайно, щоби отримати хрещення, потрібна віра, тобто добровільне приєднання себе до Євангелія. Католики, Православні наприклад, завжди вимагають це у тих, кого хрестять дорослим. b) Також і для хрещення дітей. КатолицькаЦ. як і ПравославнаЦ, вимагають аналогічне. В значенні що дитина не може робити напряму вибір віри: але може це робити через своїх батьків або законних представників. Голова сімї несе відповідальність як за матеріальне виховання, так і за духовне. Виходячи з цього, як Православні так і Католики "провіряють" віру у всіх членів сімї ( в ідеалі) c) Можемо вести мову про право - обов язок, особливо батька хрестити дітей. Це право - обов язок знаходимо і у Біблії Див. Вихід 17,9-10 Далі сказав Бог до Авраама: Ти берегтимеш союз мій, ти й твої потомки, в їхніх поколіннях. 10 Ось мій союз, що його маєте берегти між мною й вами, і між потомками по тобі: кожного чоловіка серед вас обрізати. Про восьмий день обрізання вже говорилося. Ясно, що дитина не можи виразити свою волю, чи бути в союзі з Богом чи йти на інші дороги. Але Бог, дає право батькам, ввести немовля в союз Бога та Аврама. d) В церкві Божого Ізраїля (Гал 6,16), цей обовязок не був відмінений. В історії Церкви, за часів апостолів бачимо як Петро, в домі Корнелія, який прикликав рідних друзів і т.д. (Діяння 10,24). Петро голосить їм Євангеліє і в кінці розмови, бачачи св. Духа який зійшов на них, наказав їх охрестити в ім я Христа (Діяння 10,48). Зверніть увагу на Ліду. Яка була охрещена з усім домом (Діяння16,15). Отож, шановне паньство,хрещення немовлят не протирічить, а якраз навпаки, чітко слідує вченню св. Писання. Цитата: От наприклад обрізали тільки хлопчиків. Чому тоді хрестите дівчат? Як же ж ви досліджуєте писання, коли не знаєте, що робили так само і апостоли? "Хрещені з усім домом", тільки чоловіки? Біблія про це говорить?Павло звертється тільки до чоловіків? e) Хрещення є дією єдиного Бога в Трійці (cf. Мт28,19; Діяння2,41). Христос, який приніс в жертву себе самого, робить так, що Церква є свята від гріхів, очищена водою і його словом'(cf. Єф 5,26). Це значить, що Бог, через спасіння людстваХристом і через дію св. Духа, актуалізує відродження людини . Він дає духовне і матеріальне життя. Роль сотворіння є другорядною Хрещення дає ефект коли немає перепон зі сторони людини. |
Yur | [ 24 січня 2011, 21:22 ] Re: Хрищення немовлят |
sss написав: .. ті слухи що колись начебто один із шанованих отців церкви Августин, твердив, що водне хрещення знімає з дитини ганьбу первородного гріха і що немовлята, які помирають неохрещеними, потраплять у пекло,що пізніше начебто зясували не у саме пекло а на край пекла(так званий "лімб").Саме ці погляди начебто перейняла католицька церква.Чи бува ці слухи не є від лукавого?? Згідно католицького віровчення хрещення, як започаткований процес відродження людини душевно/тілесної. Остаточне відкуплення у Христовому Воскресінні. Хрещення слід сприймати, як хрещення во Христову смерть, що би з Ним й возстати. Й тому без повної посвяти себе усього Христу Богу, на повне відкуплення чекати не можемо. Печаттю такої посвяти і є хрещення.Так правдою є це чи ні Юрію???Мене цікавить чи дійсно мета хрещення є тією про яку говорив святитель,ну й чи дійсно коли немовля помирає нехрещенним,воно потрапляє у лімб(край пекла)??? Про хрещення немовлят говорить не тільки Св. Августин, але й інші святителі, Григорій Богослов зокрема. У тебя есть младенец? — Не давай времени усилиться повреждению, пусть освящен будет в младенчестве и с юных ногтей посвящен Духу ... ... И думаю, что одни потерпят наказание как за другое пороки, так и за презрение Крещения. Другие же хотя потерпят наказание, но меньшее, потому что не столько по злонравию, сколько по неведению не получили Крещения. А последние не будут у праведного Судии ни прославлены, ни наказаны, потому что, хотя не запечатлены, однако же и не худы, и больше сами потерпели нежели сделали вреда. Ибо не всякий, недостойный наказания, достоин уже и чести, равно как не всякий не достойный чести достоин уже наказания. ... ... Ибо лучше без сознания освятиться, нежели умереть незапечатленным и несовершенным. http://www.orthlib.ru/Gregory_Nazianzen/slovo40.html Суть таких тверджень полягає в тому, що неохрещені немовлята, хоч і не зазнають остаточного спасіння во Христі, але й на вічні муки не попадуть. Св. Августин також ніколи не говорив, що душі нехрещених немовлят попадуть у пекло на вічні муки. Навпаки він каже, що їхнє покарання є найневиннішим з усіх. Але очевидно сам факт згадки про покарання й став підставою чуток про пекло. Догмату про лімбо не існує, бо його й не потрібно. Фактично лімбо, це вчення про Чистилище, доволі містке й складне. |
Протестант | [ 24 січня 2011, 22:59 ] Re: Хрищення немовлят |
Yur написав: Зверніть увагу Єф.5 26" щоб її освятити, очистивши купіллю води зо словом"(Церкву - спільноту християн) - не про воду? Чи тут вода = св. Дух? Ну якщо вода=Д.С.. то тим більше це підкреслює що мово йде не про водне хрещення. Якщо просто вода, то чому написано "із словом". Це місце наоборот підкреслює народження із гори через Слово Боже. Але є ще похожі місця: 1Кор.6:11 І такими були дехто з вас, але ви обмились, але освятились, але виправдались Іменем Господа Ісуса Христа й Духом нашого Бога. Підкреслюється очищення Іменним І.Х. і Д.С. Також у цьому місці добре підкреслюється що "вода" це Слово Боже 1Петр.1:23 бо народжені ви не з тлінного насіння, але з нетлінного, Словом Божим живим та тривалим. Тут підкреслюється місце із Івана 3 розділу. Iван.17:17-19 Освяти Ти їх правдою! Твоє слово то правда. Це саме, освячення через Писання. Я уже задавав питання, може ви відповістите: Мар.16:16 Хто увірує й охриститься, буде спасенний, а хто не ввірує засуджений буде. Чому Христос не підкреслив важливість хрещення? І друге, чому розбійник спасся без хрещення, а тільки вірою і покаянням? |
Протестант | [ 24 січня 2011, 23:44 ] Re: Хрищення немовлят |
романм написав: 1.Тобто Ви народжуєтеся не після самого хрещення а після того як прийняли Писання? Ну, якщо ви дослівно хочете почути нашу фразу, то говоримо " коли прийняли Христа". Та ж написано що народження відбувається через Слово Боже і Д.С. . А для того потрібна віра в І.Х. Ви навіть самі підкреслили це тим місцем «Коли віриш з усього серця, - можна.» Відповідаючи, сказав: «Вірю, що він є Син Божий.» А коли набувається віра у Христа, читаємо Рим.10:17 Тож віра від слухання, а слухання через Слово Христове. Діяння2. 41 Ті ж, що прийняли його слово, охристились, Із цього місця також видно що спочатку прийняли Слово Боже, а потім охристилися. романм написав: Хрещення ,водою, наскільки я розумію з ваших дописів, не настільки важне? Та ні, вважливе. 1Петр.3:21 - це обітниця/заповіт. 2. Це зовнішня ознака, внутрішньої переміни. Тобто визнання Христа перед людьми. 3. Ще можу погодитися із вами із цією цитатою із Писання що відбувається відпущення гріхів, але проблема яка у мене виникає це те що Христос нам дає прощення через свою кров, не може вода дати прощення. Тому цю думку хотів би розглянути окремо. романм написав: Див. також Діяння 10. 45 - 47.З цих цитат св. Письма бачимо,що хрещення не було простою формальністю, чи простим свідченням своєї віри перед іншими, тому, що ті, хто мав бути хрещеним вже проповідували. І що тоді? Для чого були хрещені? Щоби відродитися від гріхів. Не відроджується тільки через те, що ми повірили, але тільки після цього коли ми охрестилися. З віри починається дорога відродження, яка в хрещенні як би утверджується. Та трохи не так почалася ця дорога. Не знаю що ви там таке побачили, але перше всього дім Корнилія прийняли Слово Боже, а значить увірували у Христа, і тут також підкреслюється що прийняли Д.С., а потім охристилися. Да, цікаво, а ви можете показати у Писанню щоб хтось спочатку охристився у Христа, а потім увірував, прийняв С.Б.? романм написав: Щоби відродитися від гріхів. Не відроджується тільки через те, що ми повірили, але тільки після цього коли ми охрестилися. З віри починається дорога відродження, яка в хрещенні як би утверджується. Я погоджуюся із цією думкою. Я так зрозумів ви із ортодоксальних християн, то чому ви так не робите? романм написав: Рм.6. 3 Чи ж ви не знаєте, що всі ми, що в Христа Ісуса охристилися, у смерть його христилися? 4 Ми поховані з ним через хрищення на смерть, щоб, як Христос воскрес із мертвих славою Отця, і ми теж жили новим життям.5 Бо якщо ми з'єднані з ним подобою його смерти, то будемо і подобою воскресіння.Прочитаймо уважно, що пише Павло",через хрещення" ми є поховані з ним... не говорить " через віру"... не відчутно різниці? От якраз тут і говориться про те духовне хрещення, зодягнення у Христа, народження із гори: 2 Ми, що вмерли для гріха, От наприклад мало б бути так. Якщо через водне хрещення ми вмираємо для гріха, то чому діти як підростають грішать, якщо вони вмерли для гріха? Правда, це не правда? Бо всі так говорять: Такі хороші діти, а де таке .... виросло. Отож не логічно що через водне хрещення народжуються діти Божі, бо є ознаки тих хто народився від Бога: 1Iван.3:9 Кожен, хто родився від Бога, не чинить гріха, бо в нім пробуває насіння Його. І не може грішити, бо від Бога народжений він. Як бачимо народжені не грішать, бо маємо насіння Боже, а це є народження із гори. 3 Чи ви не знаєте, що ми всі, хто христився у Христа Ісуса, у смерть Його христилися? То як відбувається хрещення, написано так 1Кор.12:13 Бо ми всі одним Духом охрищені в тіло одне В Церкву Божу входять тоді і охрещаються у Христа, коли народжуються від Д.С., а не через вод. х. романм написав: Або Діяння2. 38 Петро ж до них: «Покайтесь», каже, «і нехай кожний з вас охриститься в ім'я Ісуса Христа на відпущення гріхів ваших, і ви приймете дар Святого Духа. хіба не міг сказати Петро, вірте в ім’я Ісуса і все? Зверніть увагу: ХРЕЩЕННЯ = Відпущення гріхів" Всюди,ВСЮДИ ті, хто приймає наку Христа, мають отримати і отримують хрещення. Бачимо що покаяння і хрещення не розлучне. Використаю вашу формулу: покаяння + хрещення = прощення гріхів + бонус дар С.Д. Друге, у нас дуже важливе хрещення, воно одразу йде після покаяння. |
Сторінка 14 з 23 | Часовий пояс UTC + 2 годин |