Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Про ікони https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=453 |
Сторінка 12 з 20 |
паша | [ 25 жовтня 2007, 13:51 ] |
той, кого любить Ісус написав: [
Божа людина не буде молитися до ікони, як матеріалу, вважати її чудодійною, не буде молитись до святих і ікон святих, не буде молитись до анголів, не буде молитись до діви Марії, не буде молитись перед іконою Христа, а буде молитися Богу - Отцю, Сину і Святому Духу. Дійсно Божа людина не буде молитися до матеріалу, а до того Хто зображений на матеріалі. |
svjat | [ 25 жовтня 2007, 14:50 ] |
Тарас написав: Давайте якось систематизувати наші роздуми:
Давайте в даній темі роздрібнимо її на окремі підпитання і розберемось, у чому не виникає різноголосся, а в чому є і будемо тоді аргументовано розглядати теми де є різні думки, може до чогось і прийдемо. 1) Молитись до ікони, як матеріалу, вважати її чудодійною. 2) молитись до святих і ікон святих. 3) молитись до анголів. 4) молитись до діви Марії. 5) молитись перед іконою Христа. 1,5 вже достатньо розглянуте в цій темі, то тут можна і продовжити. пункти 2,3,4 тісно повязані, тому краще обговорити їх в темі "Чи є діва Марія матір'ю Божою." Де вони вже почали розглядатись. |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 10:20 ] |
Я написав це тому, аби якось це все систематизувати. Бо часто є такі моменти, хтось говорить про один з наведених мною аспектів, а другий відповідає на етму зовсім іншого аспекту, тому важко дискутувати. Я б радив обговорити по черзі всі пункти, і зосередитись на обговорені спірних. |
Тарас | [ 26 жовтня 2007, 10:32 ] |
Давайте тако: Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон. |
той, кого любить Ісус | [ 26 жовтня 2007, 11:05 ] |
Тарас написав: Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон. Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола. |
Vitalik | [ 27 жовтня 2007, 14:09 ] |
Повторююся, православні, відгукніться, що то за такі ікони, що плачуть, обливаються кров'ю, є ще й вогняні.Наскільки мені відомо то за вашими розповідями, якщо доторкнешся до такої ікони, то вилікуєшся від хвороб і ще я знаю, що православні більше вірять у силу цієї ікони, ніж Божу силу. |
паша | [ 27 жовтня 2007, 14:13 ] |
Тарас написав: Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон. Ніхто не молиться до матеріалу. Як ти не можеш цього збагнути? Не віриш в чудотворні ікони то не вір. Просто ці ікони самі за себе свідчать. „Та й чуда неабиякі творив Бог руками Павла; досить було прикласти до недужих хустинку чи хвартух, які були діткнулись його тіла, і недуги їх покидали, і виходили злі духи”(Ді.19,11-12). |
паша | [ 27 жовтня 2007, 14:14 ] |
той, кого любить Ісус написав: Тарас написав: Давайте тако: Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон. Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола. Дияволу не властиво творити добро. Він нізащо не буде творити добро, щоб люди поклонялись Господу. |
Тарас | [ 27 жовтня 2007, 16:53 ] |
В тому вся суть, що люди при цьому не поклоняються Господу, а іконі, і тому дияволу вигідно творити такі чуда, аби тримати людей в темряві. Зауважу ще таке, що це були хустки і пояси, які належали святим людям, а не картини мальовані зачастую грішниками. |
паша | [ 28 жовтня 2007, 11:11 ] |
То що дияволу властиво притягати людей до церкви. Спонукати їх творити добрі діла. Молитися до Господа і свідчити про нього своїм життям. Напевно, що дияволу це не властиво. Зображення на іконах теж є святих людей. |
Тарас | [ 29 жовтня 2007, 01:28 ] |
Дияволу властиво відвертати погляд людей від Живого Бога, а вміщати Бога в рамку. Такий бог нічого не говорить, не докоряє за гріх. |
той, кого любить Ісус | [ 29 жовтня 2007, 11:26 ] |
паша написав: той, кого любить Ісус написав: Тарас написав: Давайте тако: Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Невірю в існування чудодійних ікон. Якщо Бог застеріг від шанування, поклоніння статуям, іконам, зображенням, реліквіям - твориву рук людських в другій заповіді Божого Закону, то якщо і є десь прояви чогось надприроднього, то це не від Бога, а від диявола. Дияволу не властиво творити добро. Він нізащо не буде творити добро, щоб люди поклонялись Господу. Є доречний біблійний термін до цього - Вавилон, що означає "суміш". Диявол використовує релігійну суміш, де теоретично може бути до 99% святого, але щоб не було цілковитого послуху Богу. З релігійної картини світу бачимо, що йому це вдається. |
svjat | [ 29 жовтня 2007, 12:46 ] |
Цитата: Тарас: Давайте тако:
Я вважаю, що молитва до ікон як матеріалу є ідолопоклонством. Не вірю в існування чудодійних ікон. Якщо ти хочеш підпити підсумки обговоренню, то це хороша думка. Можна пройтись по запропонованим тобою пунктах. Зваж тільки на той взаємозв’язок між ними про який я говорив. Я б уточнив так: молитва до ікон як матеріалу є магізмом (свого роду ідолопоклонством). Не вірю в існування чудотворних(ті які самі по собі мають якусь силу зцілювати) ікон, але вірю що по ревній молитві перед іконою Божа благодать може зцілити людину. При чому перед будь-якою іконою і не тільки перед іконою. |
паша | [ 29 жовтня 2007, 14:04 ] |
Я згідний з думкою svjatа! |
той, кого любить Ісус | [ 29 жовтня 2007, 14:26 ] |
"Отож, бувши Божим тим родом, не повинні ми думати, що Божество подібне до золота, або срібла, чи до каменю, твору мистецтва чи людської вигадки." (Дії 17:29). |
Сторінка 12 з 20 | Часовий пояс UTC + 2 годин |