Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Хрищення немовлят https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=760 |
Сторінка 11 з 23 |
Протестант | [ 24 грудня 2010, 19:30 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: "Через Хрещення ми звільняємося від гріха " Подивився у Писання, написано так: Iван.8:32 і пізнаєте правду, а правда вас вільними зробить! Iван.8:36 Коли Син отже зробить вас вільними, то справді ви будете вільні. Рим.6:14 Бо хай гріх не панує над вами, ви бо не під Законом, а під благодаттю. Рим.6:7 бо хто вмер, той звільнивсь від гріха! Рим.6:18 А звільнившися від гріха, стали рабами праведности. Рим.6:22 А тепер, звільнившися від гріха й ставши рабами Богові, маєте плід ваш на освячення, а кінець життя вічне. Справді все таки ми звільняємося від гріха. Але як, через: 1. Через І.Х. 2. Через пізнання правди 3. Через благодать 4. Через те щ вмерли для гріха, і стали рабами праведності і маємо плоди? То як саме хрещення звільняє нас від гріха? |
Yur | [ 24 грудня 2010, 20:42 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Yur написав: [i]1264 Все ж таки, в охрещеному залишаються деякі тимчасові наслідки гріха..... або і схильність до гріха. То як може бути схильність до гріха, якщо "Через Хрещення ми звільняємося від гріха " Я розумію якщо я вільний то вільний, без всяких там схильністів.Протестант написав: Справді все таки ми звільняємося від гріха. Але як, через: Хрищення во Христову смерть.
1. Через І.Х. 2. Через пізнання правди 3. Через благодать 4. Через те щ вмерли для гріха, і стали рабами праведності і маємо плоди? То як саме хрещення звільняє нас від гріха? |
Протестант | [ 24 грудня 2010, 20:52 ] Re: Хрищення немовлят |
Yur написав: Хрищення во Христову смерть. Говорю із свого досвіду. Я наприклад звільнився і перестав грішити коли народився із гори і коли почав читати Слова Божі. Щось до кінця не можу зрозуміти, як само по собі хрещення звільняє від гріха. Хто має такий досвіт,коли охрестився і тим самим народився з гори і перестав грішити. |
Nurono | [ 24 грудня 2010, 21:03 ] Re: Хрищення немовлят |
Чи ви не знаєте, що ми всі, хто христився у Христа Ісуса, у смерть Його христилися? ...Отож, ми поховані з Ним хрищенням у смерть, щоб, як воскрес Христос із мертвих славою Отця, так щоб і ми стали ходити в обновленні життя. Бо коли ми з'єдналися подобою смерти Його, то з'єднаємось і подобою воскресення, знаючи те, що наш давній чоловік розп'ятий із Ним, щоб знищилось тіло гріховне, щоб не бути нам більше рабами гріха, бо хто вмер, той звільнивсь від гріха! А коли ми померли з Христом, то віруємо, що й жити з Ним будемо, знаючи, що Христос, воскреснувши з мертвих, уже більш не вмирає, смерть над Ним не панує вже більше! Бо що вмер Він, то один раз умер для гріха, а що живе, то для Бога живе. Так само ж і ви вважайте себе за мертвих для гріха й за живих для Бога в Христі Ісусі, Господі нашім. Тож нехай не панує гріх у смертельному вашому тілі, щоб вам слухатись його пожадливостей... (Рим.6:3-12) |
Yur | [ 24 грудня 2010, 21:05 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Говорю із свого досвіду. Я наприклад звільнився і перестав грішити коли народився із гори і коли почав читати Слова Божі. Тоді вам слід пам'ятати.Будьте тверезі, пильнуйте! Ваш супротивник диявол ходить, ричучи, як лев, що шукає пожерти кого. (1-е Петра 5:8) Протестант написав: Щось до кінця не можу зрозуміти, як само по собі хрещення звільняє від гріха. Хто має такий досвіт,коли охрестився і тим самим народився з гори і перестав грішити. Так говорилося уже, звільняє не означає остаточного звільнення. Зараз ви звільнений, а за хвилину дідько вселиться і кінець вашому смиренню. Хіба не буває так |
Протестант | [ 24 грудня 2010, 21:14 ] Re: Хрищення немовлят |
Yur написав: Хіба не буває так Буває. Є хороший біблійний рецепт: Гал.5:16 І кажу: ходіть за духом, і не вчините пожадливости тіла, |
Протестант | [ 24 грудня 2010, 21:50 ] Re: Хрищення немовлят |
Nurono написав: Чи ви не знаєте, що ми всі, хто христився у Христа Ісуса, у смерть Його христилися? ...Отож, ми поховані з Ним хрищенням у смерть, щоб, як воскрес Христос із мертвих славою Отця, так щоб і ми стали ходити в обновленні життя. Бо коли ми з'єдналися подобою смерти Його, то з'єднаємось і подобою воскресення, знаючи те, що наш давній чоловік розп'ятий із Ним, щоб знищилось тіло гріховне, щоб не бути нам більше рабами гріха, бо хто вмер, той звільнивсь від гріха! А коли ми померли з Христом, то віруємо, що й жити з Ним будемо, знаючи, що Христос, воскреснувши з мертвих, уже більш не вмирає, смерть над Ним не панує вже більше! Бо що вмер Він, то один раз умер для гріха, а що живе, то для Бога живе. Так само ж і ви вважайте себе за мертвих для гріха й за живих для Бога в Христі Ісусі, Господі нашім. Тож нехай не панує гріх у смертельному вашому тілі, щоб вам слухатись його пожадливостей... (Рим.6:3-12) То що ти хочеш тим сказати? Я б ще підкреслив "знаючи те, що наш давній чоловік розп'ятий із Ним, щоб знищилось тіло гріховне, щоб не бути нам більше рабами гріха, бо хто вмер, той звільнивсь від гріха! " Навіть із цього контексту видно що водне хрещення не звільняє від гріха. |
Michail | [ 25 грудня 2010, 11:05 ] Re: Хрищення немовлят |
Цитата: "Michail написав: Як мене охрестили, так і називаю. Хочу вибачитись перед усіма. Це згілки про Діву мМаю. Я тут мав на увазі не Таїнство Хрещення, а те, що в греко-католицькій Церкві виріс. Хрестили нас у 80-х православні. Пишу тут, бо в тій гілці обіцяв більше неписати. "Неземне" і "земне" сотворення ще потрібно дослідити. До речі Хрещення не в конфесію вводить, а в християнство прилучає до істинної Церкви. |
Michail | [ 25 грудня 2010, 11:10 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Michail написав: Обрізання все ж є прообразом хрещення. Чому так думаєте? Моє розуміння: Бо через обрізання чоловік вводився до народу ізраїлського. А через хрещення людина долучається до нового ізраїлі, тобто до Християнської спільноти. От тому і прообраз... |
Протестант | [ 25 грудня 2010, 12:40 ] Re: Хрищення немовлят |
Michail написав: Моє розуміння: Бо через обрізання чоловік вводився до народу ізраїлського. А через хрещення людина долучається до нового ізраїлі, тобто до Християнської спільноти. От тому і прообраз... Та воно то логічно. Але Біблія це не підтверджує. Бо значення хрещення і сама ціль хрещення зовсім інакше. От у вас наприклад говориться у катехизмі що "Через Хрещення ми звільняємося від гріха", говориться про зрікання сатани, говориться про хресних батьків, і говориться що по вірі хресних батьків дитина стає членом Церкви . Цього всього не було у євреїв. От наприклад обрізали тільки хлопчиків. Чому тоді хрестите дівчат? |
Nurono | [ 25 грудня 2010, 12:53 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Бо значення хрещення і сама ціль хрещення зовсім інакше. Поясни: як значення відрізняється від мети. І, якщо можна, напиши як ти розумієш обрізання. Маю на увазі: мета, значення, власне чому і для чого воно було дане. |
Протестант | [ 25 грудня 2010, 13:00 ] Re: Хрищення немовлят |
Michail написав: Бо через обрізання чоловік вводився до народу ізраїлського. А через хрещення людина долучається до нового ізраїлі, тобто до Християнської спільноти. От тому і прообраз... Бут.17:11 І будете ви обрізані на тілі крайньої плоті вашої, і стане це знаком заповіту поміж Мною й поміж вами. Як бачимо це заповіт із Богом. Якщо б воно було б таке важне, то це точно було б записано у Біблії. Рим.2:25 Обрізання корисне, коли виконуєш Закона; а коли ти переступник Закону, то обрізання твоє стало необрізанням. Можу навіть із тим погодитися, але більшість тих хто охрестилися не народжені з гори, не знають Христа, і не живуть по Писанню. А значить те що записано у катехизмі що через хрещення дитина "народжується із води" не правда. Бо більшість тих хто охрестився навіть не похожі на дітей Божих. Рим.2:26 Отож, коли необрізаний зберігає постанови Закону, то чи не порахується його необрізання за обрізання?27 І необрізаний з природи, виконуючи Закона, чи не осудить тебе, переступника Закону з Писанням і обрізанням? Бачимо якщо той хто не обрізаний зберігає Заповіді, йому це рахується за обрізання. А значить той хто не охрещений і зберігає Писання рахується за охрещення. 28 Бо не той юдей, що є ним назовні, і не то обрізання, що назовні на тілі, 29 але той, що є юдей потаємно, духово, і обрізання серця духом, а не за буквою; і йому похвала не від людей, а від Бога. І Павло підкреслюючи свої слова говорить що обрізати не тіло потрібно, а нашу гріховну плоть. І той є християнин хто охрестився, а той живе обрізавши грішне серце Д.С..Як писав Сонячник той хто занурився/зодягнувся не просто у воду, а у Христа. |
Протестант | [ 25 грудня 2010, 13:01 ] Re: Хрищення немовлят |
Nurono написав: Протестант написав: Бо значення хрещення і сама ціль хрещення зовсім інакше. Поясни: як значення відрізняється від мети. І, якщо можна, напиши як ти розумієш обрізання. Маю на увазі: мета, значення, власне чому і для чого воно було дане. Поки ти писав запитання я відповідав, думаю я відповів? |
Протестант | [ 25 грудня 2010, 13:24 ] Re: Хрищення немовлят |
Nurono написав: І, якщо можна, напиши як ти розумієш обрізання. Тепер попробуй мені пояснити: 1215 Це таїнство називається також «купіллю відродження і відновленням Святого Духа» (Тит. 3,5), бо вона означає і здійснює це народження з води і Духа, без якого ніхто «не спроможний увійти в Царство Боже» (Iв. 3,5). Значить із слів тих хто розуміє що потрібно хрестити дітей через водне хрещення ми входимо у Царство Боже і народжуємося із гори. То чому Христос це не підкреслив? Мар.16:16 Хто увірує й охриститься, буде спасений, а хто не ввірує засуджений буде Чому Христос пропустив важливість хрещення? Невже Він сам собі суперечить? А це значить що водне хрещення і народження з гори/води різне. |
Nurono | [ 25 грудня 2010, 15:29 ] Re: Хрищення немовлят |
Протестант написав: Як бачимо це заповіт із Богом. Якщо б воно було б таке важне, то це точно було б записано у Біблії. Я не розумію що ти маєш на увазі під словом "воно". Якщо "обрізання", то про це є багато місць в Писанні. Коли це "хрещення", то теж є вірші де воно висвітлене. А цей критерій: "Якщо б воно було б таке важне, то це точно було б записано у Біблії" - ти повернув проти себе. Бо про обрізання і хрещення говориться в Біблії! І це при тому, що обрізання і хрещення є засобами введення у заповіт з Богом. Протестант написав: Бо більшість тих хто охрестився навіть не похожі на дітей Божих. Як влучно! Ти маєш на увазі католиків і православних, адже ваші бездоганні. А словом "непохожі" ти підкреслив, що вони (католики і православні) не тільки не є дітьми Божими, а навіть не подібні до них - тобто до вас. Дякую, твої слова красномовно відкривають твої думки. Але скажи, чи ваші досконалі святі, хрещені винятково по свідомій вірі є безгрішні? Протестант написав: Бачимо якщо той хто не обрізаний зберігає Заповіді, йому це рахується за обрізання. А значить той хто не охрещений і зберігає Писання рахується за охрещення. Мене дивує цей висновок!Ти почав цитату з слів "отож...", але вище розкривається тема яка підсумовується процитованим тобою уривком. То про що там йдеться? "Бо не дивиться Бог на обличчя! (Рим.2:11)"... "Бо не слухачі Закону справедливі перед Богом, але виконавці Закону виправдані будуть. (Рим.2:13)". Отже апостол Павло наголошує, що не той, хто знає закон/тору є виконавцем волі Божої, але той хто практикує цей закон/тору щоденно. Що і описується нижче: "Ось ти звешся юдеєм, і спираєшся на Закона, і хвалишся Богом, і знаєш волю Його, і розумієш, що краще, навчившись із Закону, і маєш певність, що ти провідник для сліпих, світло для тих, хто знаходиться в темряві, виховник нерозумним, учитель дітям, що ти маєш зразок знання й правди в Законі. Отож, ти, що іншого навчаєш, себе самого не вчиш! Проповідуєш не красти, а сам крадеш! Наказуючи не чинити перелюбу, чиниш перелюб! Гидуючи ідолами, чиниш святокрадство! Ти, що хвалишся Законом, зневажаєш Бога переступом Закону! (Рим.2:17-23)" Також він, апостол Павло, веде мову про поган/язичників: "Бо коли погани, що не мають Закону, з природи чинять законне, вони, не мавши Закону, самі собі Закон, що виявляють діло Закону, написане в серцях своїх, як свідчить їм сумління та їхні думки, що то осуджують, то виправдують одна одну, дня, коли Бог, згідно з моїм благовістям, буде судити таємні речі людей через Ісуса Христа. (Рим.2:14-16)". Бачимо, що апостол "Законом паган" називає "свідоцтво сумління". Тож не євреям за Закон слугував голос власної совісті. Але повернімось до обрізання і хрещення, бо це і є темою нашого обговорення. Отже, ти зробив висновок: що коли зберігаєш Закон/Тору то це робить тебе обрізаним і видимого знаку не потрібно. Це правило ти перевів на хрещення, тобто: "той хто не охрещений і зберігає Писання рахується за охрещеного". Але ти суперечиш слову писання: "А необрізаний чоловічої статі, що не буде обрізаний на тілі своєї крайньої плоті, то стята буде душа та з народу свого, він зірвав заповіта Мого! (Бут.17:14)". Отже ти зробив коло абсурду, - виконання Тори рахується за обрізання, але виконати Тору без обрізання не можливо! Апостол Павло вихований біля "ніг Гамаліїла, докладно навчений Закону отців (Дiї.22:3) не суперечив писанню думати так як це подав ти. Тепер що стосується хрещення, і вже відомого нам хибного правила: виконання Писання рахується за хрещення. Важливість хрещення доводить саме Писання, як от: "Петро ще говорив слова ці, як Святий Дух зійшов на всіх, хто слухав промову. Всі вірні обрізані, що прибули з Петром, дивувались, що дар Святого Духа вилився і на поган; бо чули, як ті говорили мовами й величали Бога. Тоді Петро озвався:(Деян.10:44-46)", і що він сказав? "Оці отримали дар Духа і вже не потребують хрещення" - ні апостол так не говорив, але: "«Чи може хтось боронити води, щоб оці не христились, що, як і ми, одержали Святого Духа?» І повелів, щоб їх христили во ім'я Ісуса Христа. Тоді вони попросили його зостатись у них кілька днів. (Деян.10:47,48)". І ще: "він спитав: «Яким хрищенням ви христились?» Ці відповіли: «Хрищенням Йоана.» Тоді Павло промовив: «Йоан христив хрищенням покаяння, кажучи людям, щоб вірували в того, що по ньому прийде, тобто в Ісуса.» Почувши це, вони христились в ім'я Господа Ісуса. (Діян.19:3-5)" Цитування можна продовжити, але очевидно є те, що кожний, хто хоче виконувати заповіді Божі має хреститись. І ти сам собі є свідоцтвом, бо інакше: для чого ти хрестився!? Протестант написав: Як писав Сонячник той хто занурився/зодягнувся не просто у воду, а у Христа. "Всі бо ви, що у Христа христилися, у Христа одягнулися.(Гал.3:27)", от і хрещення є не занурення у воду а у Христа! "Чи ж ви не знаєте, що всі ми, що в Христа Ісуса охристилися, у смерть його христилися? (Рим.6:3)" Протестант написав: То чому Христос це не підкреслив? Мар.16:16 Хто увірує й охриститься, буде спасений, а хто не ввірує засуджений буде Чому Христос пропустив важливість хрещення? Невже Він сам собі суперечить? А хіба ти не розумієш того, що є очевидним? Та й чому ти закрив очі на заповідь Господню дану апостолам: "Тож ідіть, і навчіть всі народи, христячи їх в Ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа, навчаючи їх зберігати все те, що Я вам заповів. І ото, Я перебуватиму з вами повсякденно аж до кінця віку! Амінь. (Матв.28:19,20)". А тут я можу використати твій метод логічної послідовності і сказати: от бачиш - перше "хрестіть" а потім "навчіть". Але мені досить прямого наказу хрестити усі народи, а я дітей вважаю за частину народу."А Петро до них каже: Покайтеся, і нехай же охриститься кожен із вас у Ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів, і дара Духа Святого ви приймете! Бо для вас ця обітниця, і для ваших дітей, і для всіх, що далеко знаходяться, кого б тільки покликав Господь, Бог наш. (Дiї.2:38,39)" Як бачиш, хрещення і дар Духа є обіцяний також дітям. |
Сторінка 11 з 23 | Часовий пояс UTC + 2 годин |