Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Призначення Церкви https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=952 |
Сторінка 2 з 5 |
Протестант | [ 28 квітня 2010, 19:17 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Sh_21 написав: Отож, мають бути: 1.Істинні ознаки Церкви. 2. І мають бути фальшиві ознаки Церкви, тобто як говорить Писання - блудниця. Мова скоріше про фальшивих людей. Церква Христова одна, котра тут на землі ще зазнає нападу злих сил. Звісно що одна. Але чому у об’явлені 2-3 розділ говориться до кожної помісної церкви, або послання апостолів, зокрема Павло пише до помісних Церков. Є значення як Одна Христова церква і є значення як помісні Церкви. Я якраз говорю про друге. |
Yur | [ 28 квітня 2010, 23:09 ] Re: Призначення Церкви |
Sh_21 написав: Але чому у об’явлені 2-3 розділ говориться до кожної помісної церкви, або послання апостолів, зокрема Павло пише до помісних Церков. Є значення як Одна Христова церква і є значення як помісні Церкви. В усіх випадках Той же Дух промовляє Церквам. Себто духовна основа Церкви ОДНА. Незрушна й несхитна. Помісність церков вказує на людський фактор: культурну спадщину, традиції певної спільноти, укладену обрядовість. |
Сонячник | [ 29 квітня 2010, 01:50 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Себто духовна основа Церкви ОДНА. Незрушна й несхитна. Якщо духовна основа Церкви одна (а так воно справді має бути), то чому ж тоді помісна церква має СВОЇ спадщину, традиції, обрядовість??? Таким чином, якщо відкинути людський фактор - традиції та обрядовість, то залишиться лише те, що від Бога, а отже церкви будуть єдині! Чи не так? То що заважає католиками відкинути людський фактор?
Помісність церков вказує на людський фактор: культурну спадщину, традиції певної спільноти, укладену обрядовість. |
Yur | [ 29 квітня 2010, 02:04 ] Re: Призначення Церкви |
Сонячник написав: Якщо духовна основа Церкви одна (а так воно справді має бути), то чому ж тоді помісна церква має СВОЇ спадщину, традиції, обрядовість??? Таким чином, якщо відкинути людський фактор - традиції та обрядовість, то залишиться лише те, що від Бога, а отже церкви будуть єдині! Чи не так? То що заважає католиками відкинути людський фактор? Від людського фактору тут на землі нікуди не дітись, як і католикам, так і усім іншим. Й зрештою немає у ньому нічого поганого, коли ДУХОВНА основа єдина. |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 08:49 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Й зрештою немає у ньому нічого поганого, коли ДУХОВНА основа єдина. Ми все дальше і дальше у глибину йдемо, якщо найдемо цю основу. І від неї відштовхнутися, тоді можна знайти порозуміння з усіма. Що є тоді духовна основа, яка вона має бути? |
РоманІ | [ 29 квітня 2010, 10:23 ] Re: Призначення Церкви |
В Новому Заповіті слово "Церква" завжди відноситься до людей, і ніяким чином до будівель. ЦЕРКВА - ЦЕ ЛЮДИ ОБЄДНАНІ В БОЗІ! |
Yur | [ 29 квітня 2010, 15:22 ] Re: Призначення Церкви |
Sh_21 написав: Що є тоді духовна основа, яка вона має бути? Добре запитання. Застосоване поняття основа уже немов би вказує якою вона повинна бути. Й зрозуміло, що вона не може бути обездуховленою, а саме ДУХОВНОЮ Божою. Бог Є Дух Святий. Тож основою в даному випадку є те на чому присутній Божий Дух. Звертаючись до Благої Вістки (Матвія 16:17) бачимо, що визнання Петром Ісуса Христа за Бога істиного, не від самого Петра походить, а від Отця, що відкриває Петру. Себто Петро, це символ незламної віри, ДУХОВНА твердиня (основа), те МІСце на якому Христос будує свою Церкву. НаМІСник Церкви Христової на землі, а не намісник Бога, як це намагаються подати крутії-віровідступники. Попри своєї богобраности Апостол Петро був простою смертною людиною. Й цілком логічно, що після себе залишає своїх правонаступників. Адже Церква продовжує свій шлях в історії. Саме тому й кажемо про непомильність у питаннях вірвчення Папи, як тієї духовної основи котра неодмінно присутня в Церкві Христовій й закладена Святою Євангелією: А Симон Петро відповів і сказав: Ти Христос, Син Бога Живого! А Ісус відповів і до нього промовив: Блаженний ти, Симоне, сину Йонин, бо не тіло і кров тобі оце виявили, але Мій Небесний Отець. І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою, і сили адові не переможуть її. І ключі тобі дам від Царства Небесного, і що на землі ти зв'яжеш, те зв'язане буде на небі, а що на землі ти розв'яжеш, те розв'язане буде на небі! (Матвія 16-19) |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 18:18 ] Re: Призначення Церкви |
Тяжко з вами говорити, я просив свої основні думки будувати на Писанні, де це Писання? Ви що хочете сказати що Петро є основа церкви? Yur написав: Себто Петро, це символ незламної віри, ДУХОВНА твердиня (основа), те МІСце на якому Христос будує свою Церкву. От з тим погоджуюсь, а дальше ні. Дійсно Христос будує свою віру на тих християнах, хто має не зламну віру, як камінь. Yur написав: НаМІСник Церкви Христової на землі, а не намісник Бога, як це намагаються подати крутії-віровідступники. Попри своєї богобраности Апостол Петро був простою смертною людиною. Й цілком логічно, що після себе залишає своїх правонаступників. Адже Церква продовжує свій шлях в історії. Нічого логічно дальше немає. Всі християни які будуть мати таку саму віру як Петро і визнавати Христа за Сина Божого (Бога) значить їхня віра походить від Бога. Яких правонаступників, чому ви все зводити до католицького вчення. Петро папою не був, він навіть єпископом не був, у Римі напевно теж ніколи не був. Він був євангелістом, звіщав людям про Бога. Дiї 6 1 Тими ж днями, як учнів намножилось, зачали нарікати на євреїв огречені, що в щоденному служінні їхні вдовиці занедбані. 2 Тоді ті Дванадцять покликали багатьох учнів та й сказали: Нам не личить покинути Боже Слово, і служити при столах. 3 Отож, браття, виглядіть ізпоміж себе сімох мужів доброї слави, повних Духа Святого та мудрости, їх поставимо на службу оцю. 4 А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні слову. 5 І всім людям сподобалося оце слово, і обрали..... До ефесян 2:19 Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога, 20 збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос, 21 що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі, 22 що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу. Yur написав: Саме тому й кажемо про непомильність у питаннях вірвчення Папи, як тієї духовної основи котра неодмінно присутня в Церкві Христовій й закладена Святою Євангелією: Одну помилку не помильні вже зробили, ми про це говорили, я їх буде дуже багато. Друге де ви бачите у Євангелії титул служителя "папа". Є тільки диякон, пресвітер, єпископ і все. І перестаньте говорити що він не помильний, він дуже помильний. Будете може тоді говорити коли ми з вами дійдемо до кінця дискусії. |
Yur | [ 29 квітня 2010, 21:05 ] Re: Призначення Церкви |
Sh_21 написав: Тяжко з вами говорити, я просив свої основні думки будувати на Писанні, де це Писання? Що ви побачили усупереч Писанню? Яка моя думка, фраза вам про це говорить. Наведіть. Sh_21 написав: Ви що хочете сказати що Петро є основа церкви? Лише те, що НАПИСАНО: І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою (Матвія 16:18) Sh_21 написав: Yur написав: Себто Петро, це символ незламної віри, ДУХОВНА твердиня (основа), те МІСце на якому Христос будує свою Церкву. От з тим погоджуюсь, а дальше ні. Дійсно Христос будує свою віру на тих християнах, хто має не зламну віру, як камінь. В Писанні говориться саме про Петра, що є твердинею ВІРИ її цементуючою основою. Усіх християн можна назвати тими камінчиками, яких зцементовує ВІРА в Христа. (Правада про цемент там не сказано, це уже я від себе ) Sh_21 написав: Yur написав: НаМІСник Церкви Христової на землі, а не намісник Бога, як це намагаються подати крутії-віровідступники. Попри своєї богобраности Апостол Петро був простою смертною людиною. Й цілком логічно, що після себе залишає своїх правонаступників. Адже Церква продовжує свій шлях в історії. Нічого логічно дальше немає. Всі християни які будуть мати таку саму віру як Петро і визнавати Христа за Сина Божого (Бога) значить їхня віра походить від Бога. А персмикувати навіщо Хіба я сказав, що віра усіх християн не походить від Бога? Логічним є те, що той смертний, кого призначив Христос бути намісником Його Церкви, повинен мати правонаступників. По тій простій причині, що слова Господа вічні і Церква, на відміну від людини, не вмирає. Намісник же повинен бути. Sh_21 написав: Яких правонаступників, чому ви все зводити до католицького вчення. Петро папою не був, він навіть єпископом не був, у Римі напевно теж ніколи не був. Він був євангелістом, звіщав людям про Бога. Петро був тим, на кому Христос сказав, що побудує Церкву Свою. Й цим усе сказано. А те що, церква у ті часи не була такою структурою якою є вона зараз і так відомо, й нічого злого у цьому немає. Sh_21 написав: Дiї 6 1 Тими ж днями, як учнів намножилось, зачали нарікати на євреїв огречені, що в щоденному служінні їхні вдовиці занедбані. 2 Тоді ті Дванадцять покликали багатьох учнів та й сказали: Нам не личить покинути Боже Слово, і служити при столах. 3 Отож, браття, виглядіть ізпоміж себе сімох мужів доброї слави, повних Духа Святого та мудрости, їх поставимо на службу оцю. 4 А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні слову. 5 І всім людям сподобалося оце слово, і обрали..... До ефесян 2:19 Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога, 20 збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос, 21 що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі, 22 що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу. Яким чином ці наведені цитати мали б заперечувати призначення Петра бути намісником Церкви Христової на землі. Тут хоч натяк про таке є?? Невже гадаєте, що наявністю цитат і кольором букв доводять свою правоту? Sh_21 написав: Yur написав: Саме тому й кажемо про непомильність у питаннях вірвчення Папи, як тієї духовної основи котра неодмінно присутня в Церкві Христовій й закладена Святою Євангелією: Одну помилку не помильні вже зробили, ми про це говорили, я їх буде дуже багато. Не вигадуйте. Жодних помилок у віровченні Церкви немає. Sh_21 написав: Друге де ви бачите у Євангелії титул служителя "папа". Є тільки диякон, пресвітер, єпископ і все. Єпископство від Папи ніхто й не забирає. А те, що свого часу назвали його Папою (від грецького pappas), чим же воно суперечить Євангелії. Sh_21 написав: І перестаньте говорити що він не помильний, він дуже помильний. Будете може тоді говорити коли ми з вами дійдемо до кінця дискусії. Краще візміить себе в руки, перестаньте крутити і пересмикувати. Папа такий самий грішний чоловік як і усі люди. Непомильність його У ВІРОВЧЕННІ. |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 21:15 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Sh_21 написав: Ви що хочете сказати що Петро є основа церкви? Лише те, що НАПИСАНО: І кажу Я тобі, що ти скеля, і на скелі оцій побудую Я Церкву Свою (Матвія 16:18) Ну і де тут написано що він папа, якщо ви навіть самі сказали що "скеля" або "камінь" це віра у Ісуса як Бога. То ви це буквально сприймаєте? Да, чому дальше не читаєте. 22 І, набік відвівши Його, Петро став Йому докоряти й казати: Змилуйся, Господи, такого Тобі хай не буде! 23 А Він обернувся й промовив Петрові: Відступися від Мене, сатано, ти спокуса Мені, бо думаєш не про Боже, а про людське! Ну, якщо все буквально сприймати, що Петро - сатана |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 21:38 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Sh_21 написав: І перестаньте говорити що він не помильний, він дуже помильний. Будете може тоді говорити коли ми з вами дійдемо до кінця дискусії. Краще візміить себе в руки, перестаньте крутити і пересмикувати. Папа такий самий грішний чоловік як і усі люди. Непомильність його У ВІРОВЧЕННІ. Та ви що відколи намісник Бога став грішний, Де ви бачили що Бог грішив, чи Христос як мав земне тіло. То грішити Він може, а мати не помильне вчення ні. Да, а де підтвердження ваших слів - Біблією. Слухайте що говорить Яків, який мав таку саму віру як Петро, який усюда був де Петро. Якова 3 1 Не багато-хто ставайте, брати мої, учителями, знавши, що більший осуд приймемо. 2 Бо багато ми всі помиляємось. Коли хто не помиляється в слові, то це муж досконалий, спроможний приборкувати й усе тіло. Як бачете апостоли теж були помильні в словах, а ваш папа не помильний . Нагадайте мені, бо поки що не можу знайти, який і що один папа постановив, а другий не помильний скасував?. От поки що скоріше як 1870 року не знайшов від коли папи стали не помильні, да чуть не забув це був Пій 9. |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 22:11 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Sh_21 написав: Yur написав: Себто Петро, це символ незламної віри, ДУХОВНА твердиня (основа), те МІСце на якому Христос будує свою Церкву. От з тим погоджуюсь, а дальше ні. Дійсно Христос будує свою віру на тих християнах, хто має не зламну віру, як камінь. В Писанні говориться саме про Петра, що є твердинею ВІРИ її цементуючою основою. Усіх християн можна назвати тими камінчиками, яких зцементовує ВІРА в Христа. (Правада про цемент там не сказано, це уже я від себе ) Да, ви мене шокували цими словами, єрись по всім статям. Ви колись читали хто є Твердиня нашої віри? Євр.12:2 дивлячись на Ісуса, на Начальника й Виконавця віри, що замість радости, яка була перед Ним, перетерпів хреста, не звертавши уваги на сором, і сів по правиці престолу Божого. Да і для кого я тут Біблію цитую, цілий розділ запишив щоб не вирвати думки. Добре, буду як ви контест давати. До ефесян 2:19 Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога, 20 збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос, 21 що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі, 22 що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу. Sh_21 написав: 2 Тоді ті Дванадцять покликали багатьох учнів та й сказали: Нам не личить покинути Боже Слово, і служити при столах. 3 Отож, браття, виглядіть ізпоміж себе.... Yur написав: Яким чином ці наведені цитати мали б заперечувати призначення Петра бути намісником Церкви Христової на землі. Тут хоч натяк про таке є?? Невже гадаєте, що наявністю цитат і кольором букв доводять свою правоту? Ну що ж бачу знов граєтеся як каже ваш отець " в котика - мишку". Починаєте знов по кругу ходити. Ну ви ж говорите що Д.С. вам відкрив Писання, а тут так просто написано, що Петро і всі апостоли не були пресвітерами , і папою він не був це уже точно. Їм навіть у голову не приходило панувати над Тілом Христовим, навіть у голову не приходили навідати корону. До речі ви знаєте, правда що на тій короні є число 666 правда? |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 22:40 ] Re: Призначення Церкви |
Yur написав: Sh_21 написав: І перестаньте говорити що він не помильний, він дуже помильний. Будете може тоді говорити коли ми з вами дійдемо до кінця дискусії. Краще візміить себе в руки, перестаньте крутити і пересмикувати. Папа такий самий грішний чоловік як і усі люди. Непомильність його У ВІРОВЧЕННІ. Sh_21 написав: Yur написав: Оправданий -- грішником не є. Що ви хотіли тим сказати не можу зрозуміти. Якщо ви за фразу «що є оправдані грішники». Це я мав на увазі минулий час. Звісно народжені від Бога не грішать. Yur написав: Там де оправданість -- гріху немає, а отже й грішників. Тоді як на рахунок папи. То він грішник, чи оправданий? |
Yur | [ 29 квітня 2010, 23:07 ] Re: Призначення Церкви |
Sh_21 написав: Yur написав: В Писанні говориться саме про Петра, що є твердинею ВІРИ її цементуючою основою. Усіх християн можна назвати тими камінчиками, яких зцементовує ВІРА в Христа. Да, ви мене шокували цими словами, єрись по всім статям. Ви колись читали хто є Твердиня нашої віри? Євр.12:2 дивлячись на Ісуса, на Начальника й Виконавця віри, що замість радости, яка була перед Ним, перетерпів хреста, не звертавши уваги на сором, і сів по правиці престолу Божого. Уся біда в тому, що не порозуміння бажаєте, а лиш би заперчити. Й звідси оті ваші ляпсуси один за одним. А може й свідомо крутите Мова про твердиню нашої віри тут, на цій грішній землі. Себто те НЕБЕСНЕ, що отримуємо від Учителя у виді одкровень, має опиратися на написане й офіційно затверджене. Такий обов'язок лежить на правонаступниках Петра, намісника Церкви Христової на землі. Що ж не зрозумілого? Sh_21 написав: Да і для кого я тут Біблію цитую, цілий розділ запишив щоб не вирвати думки. Тому що цитуєте, не усвідомлюючи. З одним лиш бажанням заперечити, виставляючи своє власне. Sh_21 написав: Добре, буду як ви контест давати. До ефесян 2:19 Отже, ви вже не чужі й не приходьки, а співгорожани святим, і домашні для Бога, 20 збудовані на основі апостолів і пророків, де наріжним каменем є Сам Ісус Христос, 21 що на ньому вся будівля, улад побудована, росте в святий храм у Господі, 22 що на ньому і ви разом будуєтеся Духом на оселю Божу.[/b 2 [b]Тоді ті Дванадцять покликали багатьох учнів та й сказали: Нам не личить покинути Боже Слово, і служити при столах. 3 Отож, браття, виглядіть ізпоміж себе.... От тепер ще раз вчитайтесь і вдумайтеся, як наведені вами цитати можуть суперечити тому, що Петро обраний бути намісником Церкви Христової на землі. Наріжний камінь. Хто є Сам Христос, аж ніяк не заперечує каменя Петра. Перше Небесна основа Церкви, друге основа її земна. Sh_21 написав: Ну що ж бачу знов граєтеся як каже ваш отець " в котика - мишку". Починаєте знов по кругу ходити. Ну ви ж говорите що Д.С. вам відкрив Писання, а тут так просто написано, що Петро і всі апостоли не були пресвітерами, і папою він не був це уже точно. Їм навіть у голову не приходило панувати над Тілом Христовим Справді усе просто написано, що не про панування йдетьтся, а про службу Господеві. Служба Петра -- пастирська. Паси вівці Мої! (Івана 21:17) тричі промовляє Господь до Петра. Sh_21 написав: навіть у голову не приходили навідати корону. До речі ви знаєте, правда що на тій короні є число 666 правда? А чому називаєте короною, а не головним убором .. Ба навіть якщо пишні шати й корона, хіба це привід заперчувати непомильність папи в питаннях віровчення. Ви ж зрозумійте, що практично в усіх ваших судженнях, окрім нездорвих емоцій нічого й не залишається. Й ви самі ж це відчуваєте, а зробити над собою зусилля й подолати оту нездорову пиху й говорити просто і відверто ніяк не відважетесь. |
Протестант | [ 29 квітня 2010, 23:22 ] Re: Призначення Церкви |
Ну все, знов філософствуєте. Я завжди відкрито говорю і на вашому сайті не боюся. Та пора уже визнати що перші християни не мали ніяких пап, тим більше Петра. Да, те саме що про чистилище. закінчуються у вас катехизм, начинаєте філософствувати. Ні однієї підстави Біблії про папу і про Петра, може ще Біблія говорить про не помильність папи? Але правду про вас говорить Писання:Євр.4:12 Бо Боже Слово живе та діяльне, гостріше від усякого меча обосічного, проходить воно аж до поділу душі й духа, суглобів та мозків, і спосібне судити думки та наміри серця. І не забувавайте ....але все наге та відкрите перед очима Його, Йому дамо звіт! |
Сторінка 2 з 5 | Часовий пояс UTC + 2 годин |