Джерело
https://forum.jerelo.info/

Десять дів: духовне значення
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=541
Сторінка 2 з 3

Сонячник [ 09 серпня 2010, 06:49 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Sh_21 написав:
Хрещення і сповнення С.Д. на вхід у Царство Небесне не впливає.

Чому не впливає? Адже Христос говорив: "Коли хто не родиться з води й Духа, той не може ввійти в Царство Боже" (Ів.3:5). І якщо ми спасаємось благодаттю, то духовне хрещення є необхідною умовою освячення через сповнення С.Д.
Якщо ми сповнені С.Д., то ми ходимо не за тілом, а за духом - приносимо плоди Духа. Благодать Святого Духа - це і є запас цієї оливи, яку ми здобуваємо в молитвах перед Богом.
Без С.Д. ми духовно мертві, і не можемо догодити Богу.

Sh_21 написав:
Michail написав:
Хто Святого Духа не буде в душі мати на час приходу Ісуса Христа, не зможе з ним увійти до "Царських покоїв"...

А ті що вмирають, не до живши до приходу?

Ну, звісно, в тому числі і ті, що у Христі вмирають тілом, а не духом.
Однак, я би хотів дещо поправити Michail'а. Адже, не кожен, хто має Духа Святого (хто був духовно хрещений) увійде до Царських покоїв, а лише той, хто корився Святому Духу, тобто жив за духом, а не за тілом. Згодні?

То ж я думаю, що каганець - це серце народженого згори християнина, а олива - це благодать. Тобто всі діви - це усі хрещені Д.С., але розумні запаслися благодаттю, а нерозумні понадіялися, що їм для спасіння достатньо того, що Бог їх хрестив Д.С. і занедбали свій каганець.

Michail [ 09 серпня 2010, 10:34 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Якщо були з Богом, то само собою воскреснуть в Царстві Божім

Протестант [ 09 серпня 2010, 22:21 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Сонячник написав:
Sh_21 написав:
Хрещення і сповнення С.Д. на вхід у Царство Небесне не впливає.

Чому не впливає? Адже Христос говорив: "Коли хто не родиться з води й Духа, той не може ввійти в Царство Боже" (Ів.3:5). І якщо ми спасаємось благодаттю, то духовне хрещення є необхідною умовою освячення через сповнення С.Д.
Якщо ми сповнені С.Д., то ми ходимо не за тілом, а за духом - приносимо плоди Духа. Благодать Святого Духа - це і є запас цієї оливи, яку ми здобуваємо в молитвах перед Богом.
Без С.Д. ми духовно мертві, і не можемо догодити Богу.


Я думаю це місцеКоли хто не родиться з води й Духа, той не може ввійти в Царство Боже" (Ів.3:5). перекликається із Матв.12:31 Тому то кажу вам: усякий гріх, навіть богозневага, проститься людям, але богозневага на Духа не проститься!.
1. Кожен християнин приймає Д.С. у своє серце коли приймає Христа.
2. Учинки Д.С. це є плоди відродженого християнина, а не результат коли вона отримала хрещення С.Д. Багато християн є не хрещеними Д.С.,але мають плоди.

Давайте тоді розберемося що таке сповнення Д.С.? Я розумію що це відбувається після хрещення Д.С. і в основному сповняється тоді коли молиться.
Друге, ви хочете сказати що ті що не хрещені Д.С. не спасенні?

Сонячник [ 10 серпня 2010, 00:02 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Sh_21 написав:
Давайте тоді розберемося що таке сповнення Д.С.? Я розумію що це відбувається після хрещення Д.С. і в основному сповняється тоді коли молиться.
Я більш ширше розумію "сповнення Д.С." - це ще й те, що залишається після молитви - благодать, сила Божа.

Sh_21 написав:
Друге, ви хочете сказати що ті що не хрещені Д.С. не спасенні?
Ні, не обов'язково, але Д.С. є світильником для християнина. Жити без Д.С. це те саме, що йти наосліп.

Протестант [ 10 серпня 2010, 00:13 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Сонячник написав:
Sh_21 написав:
Друге, ви хочете сказати що ті що не хрещені Д.С. не спасенні?
Ні, не обов'язково, але Д.С. є світильником для християнина. Жити без Д.С. це те саме, що йти наосліп.

А як може жити християнин який прийняв Христа без Д.С., та ні як. Я думаю, що Д.С. мам відкриває Христа і Писання.
16 І вблагаю Отця Я, і Втішителя іншого дасть вам, щоб із вами повік перебував,
17 Духа правди, що Його світ прийняти не може, бо не бачить Його та не знає Його. Його знаєте ви, бо при вас перебуває, і в вас буде Він.
(Iван.14:16,17)

Я думаю тут і є різниця "при вас" і "у вас"

і ще тоді Михайло не правий, чи правий, мова йде "про сповнення і хрещення Д.С."?

Сонячник [ 10 серпня 2010, 06:02 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Sh_21 написав:
Я думаю тут і є різниця "при вас" і "у вас"

Мабуть, так і є. Коли я ще не був хрещений Д.С., то іноді переживав присутність Господа. Але коли Д.С. в середині нас, то Він робить роботу в нашому серці, заступається за нас перед Отцем, відкриває нам наші гріхи, і ми, визнаючи перед Богом свої помилки, забуваємо те, що позаду, й спішимо до поклику Божого. Крім того, хто сповняється Д.С., той має свідчення в собі, що він є Божою дитиною.
А хто ще не хрещений Д.С., але йде за Господом, то Господь дасть йому прагнення Д.С. і він буде охрещений та поповнить свій каганець благодаттю. А якщо віруючий не служить щиро Господу, то звісно, він так і залишиться без благодаті.

Sh_21 написав:
і ще тоді Михайло не правий, чи правий, мова йде "про сповнення і хрещення Д.С."?

Михайло правий в тому, що оливу в каганцях мають ті, хто сповняється Д.С., а отже виконує Божу волю. Адже світло в каганцях - це наші добрі діла (плоди Духа), як написано: Отак ваше світло нехай світить перед людьми, щоб вони бачили ваші добрі діла, та прославляли Отця вашого, що на небі. (Матв.5:16)
А щоб наші каганці завсіди горіли, ми повинні завчасно запасатися благодаттю (силою Духа Святого), а для цього потрібно викупляти час для перебування у постах та молитвах.

Michail [ 10 серпня 2010, 09:11 ]  Re: Десять дів: духовне значення

До речі це пояснення я вперше почув від священика-харизмата, про якого я вже тут писав.
До того часу я цей стишок до кінця не міг розуміти...

Питання про харизматів:
у наших (католицьких) харизматичних спільнотах є поняття "аніматори".
В пятидесятників таке є?
В Біблії, принаймні, не написано - "аніматорами собі нікого не називайте"...

Сонячник [ 10 серпня 2010, 19:13 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Michail написав:
Питання про харизматів:
у наших (католицьких) харизматичних спільнотах є поняття "аніматори".
В пятидесятників таке є?
А яке відношення до цієї теми має дане питання?
Ні, я не знаходжу в Біблії, щоб так хтось називався.

Протестант [ 10 серпня 2010, 23:32 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Сонячник написав:
Sh_21 написав:
і ще тоді Михайло не правий, чи правий, мова йде "про сповнення і хрещення Д.С."?
Михайло правий в тому, що оливу в каганцях мають ті, хто сповняється Д.С., а отже виконує Божу волю. Адже світло в каганцях - це наші добрі діла (плоди Духа).

Сонячник не обижайся, але це мені нагадало як у ліс по гриби ходити, трохи того вкину, трохи того, так із твоїх слів виходить.
І також воно тоді суперечить, твоїм нижче словам
Sh_21 написав:
Друге, ви хочете сказати що ті що не хрещені Д.С. не спасенні?
Сонячник написав:
Ні, не обов'язково, але Д.С. є світильником для християнина. Жити без Д.С. це те саме, що йти наосліп.

А ще тоді хотів спитати, що це за слово " не обов’язково"?


Цитата:
А щоб наші каганці завсіди горіли, ми повинні завчасно запасатися благодаттю (силою Духа Святого), а для цього потрібно викупляти час для перебування у постах та молитвах.

Одне народ не забудьте притча, це не доктрина. На ній не можна базувати євангельське вчення. Бо так як ви думаєте воно суперечить вченню що ми спасаємося жертвою І.Х., ніде вроді не сказано що для спасіння потрібно хрещення Д.С., я думаю хрещення і сповнення потрібно кожному особисто для власно збудування і збудування Церкви.

Сонячник [ 11 серпня 2010, 00:22 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Sh_21 написав:
А ще тоді хотів спитати, що це за слово " не обов’язково"?
Я говорив, що не обов'язково бути хрещеним Д.С., щоб вмерти у Христі, але треба мати Д.С., щоб жити з Христом.

Sh_21 написав:
Одне народ не забудьте притча, це не доктрина. На ній не можна базувати євангельське вчення.
Не зрозуміло, чому не можна? А для чого Христос оповідав оці притчі? Якщо ми не приймаємо слів Ісуса Христа, то на чому ж тоді базувати наше євангельське пізнання?

Sh_21 написав:
Бо так як ви думаєте воно суперечить вченню що ми спасаємося жертвою І.Х., ніде вроді не сказано що для спасіння потрібно хрещення Д.С., я думаю хрещення і сповнення потрібно кожному особисто для власно збудування і збудування Церкви.
Не знаю, звідки це вчення - а де ж сказано, що ми спасаємося лише жертвою І.Х.?

Чи є необхідним для спасіння духовне хрещення - я того не знаю, а те що духовне хрещення потрібне для спасіння - це я знаю, а ще знаю точно, що ті, хто не запасся оливою, почують у відповідь: Не знаю Я вас!

Гість [ 11 серпня 2010, 11:22 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Щось у Вас все запутано.

Я думаю що Хресна жертва і хрещення Духом Святим - нерозривно звязані.
Хто не народиться з води і Духа святого...
Пам’ятаєте? Хто ж народжений від Святого Духа не запасає "благодатну оливу"?
Якщо не запасає, значить не народжений ще...
Хто може прийняти хресну жертву Христа і не прийняти Святого Духа?

Це все спасіння через живу віру.

Assol [ 11 серпня 2010, 12:25 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Сонячник написав:
Я часто про те думав, чому одні віддають все своє життя для Бога, а інші шукають лише того мінімуму, якого ніби достатньо для спасіння. Одні виконують кожну заповідь Господню, а інші шукають причини, щоб не виконувати. Одні жертвують для Бога все що мають, а інші намагаються і Богу і мамоні служити.
От згадаймо Ананія, що його дружина звалася Сапфірою, який продав був маєтка, та й з відома дружини своєї присвоїв частину з заплати, а якусь там частину приніс та й поклав у ногах у апостолів. (Дії 5:2)
О, як часто ми поводимося так нерозумно, коли ділимо те, що дав нам Господь на Боже і наше. Господь дав нам життя, розум, таланта, а ми чомусь вділяємо для Бога лише той мінімум, і думаємо, що цього достатньо для спасіння.
І коли ми читаємо далі, то бачимо, що лінивий той раб, що віддав Богу лише закопаний талант, кажучи: "Ото маєш своє..." та він був вкиненутий до темряви, де плач і скрегіт зубів.
І далі Христос звіщає, що Він, коли прийде, розділить розумних та нерозумних, вірних та лінивих, як овець від козлів. І Цар відповість і промовить до них: Поправді кажу вам: що тільки вчинили ви одному з найменших братів Моїх цих, те Мені ви вчинили...і чого тільки одному з найменших цих ви не вчинили, Мені не вчинили! (Мт 25:40,45)
То ж нехай наші каганці завсіди горять благодаттю Божою, щоб ми завжди бачили нужду нашого ближнього та жертвували (витрачали) самих себе в ім'я Ісуса Христа.

Нехай буде насправді так, щоб ми не виявились линивим рабом, що закопав свойого таланта

Протестант [ 12 серпня 2010, 16:09 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Сонячник написав:
Sh_21 написав:
Одне народ не забудьте притча, це не доктрина. На ній не можна базувати євангельське вчення.
Не зрозуміло, чому не можна? А для чого Христос оповідав оці притчі? Якщо ми не приймаємо слів Ісуса Христа, то на чому ж тоді базувати наше євангельське пізнання?


Бо кожен по своєму її може розтлумачити, навіть візьміть до прикладу цю притчу.

Підсніжник [ 13 серпня 2010, 08:33 ]  Re: Десять дів: духовне значення

Sh_21 написав:
Бо кожен по своєму її може розтлумачити, навіть візьміть до прикладу цю притчу.

Саме того йе можна базуватися у доктринах на притчі.
Адже кожному відкрито по-різному, в залежності від того на чому Христос акцентує увагу християнина, відкриваючи Своїм Духом значення притчі. Тлумачення можуть бути різні, але вірні.

Assol [ 16 грудня 2010, 12:42 ]  Церква і спасенні народи одне і те ж?

Я чула тлумачення, що 10 дівчат - це лиш ті віруючі, котрі не війдуть у число Церкви- невісти, а її подруги, спасенні народи. А Церквою є ті, хто будили дів північної пори. Вони - переможці, про які пише Відкриття Йоана Богослова 2-3 розділи.

Сторінка 2 з 3 Часовий пояс UTC + 2 годин