Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Що означає народитися від води та Духа? https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=122 |
Сторінка 2 з 8 |
Іван Твердий | [ 05 червня 2006, 20:49 ] |
Щодо манускриптів, то може в іншій темі це питання обговорювати? |
Тарас | [ 06 червня 2006, 00:55 ] |
Але розумієш, я говорив про те, що Дух Божий, кров Христа, і Слово Боже не обов’язково свідкують через людину, тобто я думаю, що там написано більш загальніше ніж ти говориш. |
Братик | [ 06 червня 2006, 08:05 ] |
Ейейей, мені здається ви задалеко зайшли від теми... Може ще хтось щось вважає? |
Сонячник | [ 07 червня 2006, 01:06 ] |
Я не такий мудрий як попередні співбесідники, але я розумію настільки просто, наскільки Бог мені дає розуміти Писання... Для мене головне, щоб моє розуміння мені не перешкодило бути покірним волі Божій... Тому слова "Коли хто не родиться з води й Духа, той не може ввійти в Царство Боже" я розумію просто (не вдаючись у філософію), що це є тим необхідним, що повинен зробити кожен, хто хоче увійти у Царство Боже - водне і духовне хрещення! Звичайно, тут можна філософствувати дуже багато: напр., вода - це Слово Боже, а Слово Боже - це Сам Бог і т.д. Але це і так зрозуміло, що раз тут мова йде про народження згори, то значить й від Бога. І навіщо та філософія? Чи ви думаєте, що Никодим вислухавши слова Христа, переглядав тлумачні словники, роздумуючи що Христос міг мати на увазі? А що стосується версії Братика, що народитися від води - це тілесне народження, то це мало імовірно, оскільки це не може бути умовою увійти у Царство Небесне (бо всі в такому випадку народжуються тілесно). |
Тарас | [ 07 червня 2006, 01:30 ] |
Поясни мені на підставі яких місць з Біблії ти бачиш необхідною умовою спасіння хрещення Святим Духом. (як на мене воно не є ні необхідною, ні достатньою умовою) |
Сонячник | [ 07 червня 2006, 07:19 ] |
Тарас написав: Поясни мені на підставі яких місць з Біблії ти бачиш необхідною умовою спасіння хрещення Святим Духом. (як на мене воно не є ні необхідною, ні достатньою умовою)
Звичайно, що це не може бути достатньою умовою. А чому я вважаю необхідною - місць у Біблії про це є багато, але це окрема тема для обговорення. |
Братик | [ 07 червня 2006, 09:47 ] |
Те ж саме можна і сказати про водне хрещення - це не є необхідна умова. До речі, якщо говорити без філософії, то розуміння що під водою мається на увазі тіло і є найпростішим. |
Тарас | [ 07 червня 2006, 23:37 ] |
Браття, тіло в Писанні ніде не називалось водою. Приведу ще одне місце на підтвердження своєї думки. Христос каже: ... Хто увірує і охреститься, буде спасенний, а хто не увірує, засуджений буде. (віра, доречі, приходить від слухання Слова Божого) В цьому місці нема жодного натяку про умову спасіння - хрещення Святим Духом. До того ж це слова Христа про те, що потрібно для спасіння. |
Сонячник | [ 07 червня 2006, 23:45 ] |
Тарасе, але ж хіба є підстави так категорично стверджувати, що Христос говорив не про духовне хрещення? |
Тарас | [ 07 червня 2006, 23:53 ] |
Я на цю тему написав на форумі П’ятедисятники. |
svjat | [ 11 серпня 2006, 14:18 ] Re: Що означає народитися від води та Духа? |
Братик написав: Хто не родиться з води та Духа, не може увійти в царство Боже Ів. 3:5 Що означає народитися від Духа ми вже обговорювали в кімнаті "Пятидесятницьке вчення", а тут пропоную зконцентруватися на народженні з води. На цю тему є різні суперечливі думки. Пропоную обговорити цю тему тут. Цитата: Ще дехто вважає що народження з води це водне хрещення (на мою думку це не так).
У кого які будуть коментарі щодо цього? Давайте обміркуємо ці слова Христа трохи в ширшому контексті. І тоді буде зрозуміло, що вони означають. Царство Боже, це Царство беспосереднього спілкування з Богом і ближніми - повного Єднання в усьому, воно є Царство, яке виражається образом «трапези Господньої». Оце Єднання з Богом, відновлюється в певній мірі вже зараз через Христа в Дусі Святому ( Дусі усиновлення). Тобто в Його Тілі (Церкві), що живе Духом Святим. Отже Царство Боже осягається в Церкві. А як люди приєднуються (пристає) до Церкви? Зазвичай, так як це описує євангеліст в Діяннях Апостолів(2 розділ): „Як почули ж оце, вони серцем розжалобились, та й сказали Петрові та іншим апостолам: Що ж ми маємо робити, мужі-браття? А Петро до них каже: Покайтеся, і хай охреститься(згідно грецького оригіналу – „зануриться у воду”) кожний з вас в ім'я Ісуса Христа на відпущення ваших гріхів - і одержите дар Святого Духа. …Вони, отже, [з любов'ю] прийнявши його слово, охрестилися, і пристало того дня яких три тисячі душ.” Отже, по смилу видно, що слова „Хто не родиться з води та Духа, не може увійти в царство Боже” говорять про необхідність входження до Церкви для того щоб осягнути Царство Боже. В цьому зв’язку, згоден з Тарасом в тому, що народження від води і Духа це один акт, але при цьому діють два фактори. А також з Сонячником, в тому що для входження в Царство Боже необхідне водне і духовне хрещення. |
Сонячник | [ 11 серпня 2006, 17:02 ] |
Svjat, я знову мушу погодитися з Вашою думкою! Дякую за глибоке пояснення... Саме так і я розумів, але не міг так точно і докладно висловитися. Думаю, тут більше нічого добавити. |
Тарас | [ 01 вересня 2006, 13:00 ] |
Я і не заперечував того, що при народженні згори діють два фактори. Більше того, я не заперечував, що в цьому бере безпосередню участь Святий Дух. Але знову ж таки в тому логічному ряду, який приводив Svjat є логічний скачок. Там написано, що вони охрестилися і пристали до Церкви, але там не написано, що в той же момент вони прийняли дар Святого Духа. До того ж, там написано, що вони приєднались до Церкви, до Христового Тіла. Тобто я розумію, що після того, як вони "прийняли слово", тобто покаялись, охрестилися (занурилися в воду), як засвідчення свого покаяння, смерті для світу і народження для Бога, вони стали Божими дітьми і членами Церкви (не формально). При тому всьому Дух Святий провів у них дію на покаяння, опрацював їхні серця, розмягчив їхні серця, і Слово Боже посіяне Петром проросло. |
svjat | [ 08 вересня 2006, 11:04 ] |
Тарас написав: Але знову ж таки в тому логічному ряду, який приводив Svjat є логічний скачок. Там написано, що вони охрестилися і пристали до Церкви, але там не написано, що в той же момент вони прийняли дар Святого Духа. До того ж, там написано, що вони приєднались до Церкви, до Христового Тіла. Тарасе, не має в моєму логічному ряду ніякого скачка. Як же можна приєднатись до Тіла Христового не маючи Духа Христового? Хрестяться водою для того щоб відразу по хрещенню одержати Святого Духа-„Духа всиновлення”. Це єдиний акт входження в Церкву. Для церковної практики це настільки природньо, що достатньо сказати що хтось „охрестився” і під цим розуміти що він також прийняв Святого Духа. Тарас написав: Тобто я розумію, що після того, як вони "прийняли слово", тобто покаялись, охрестилися (занурилися в воду), як засвідчення свого покаяння, смерті для світу і народження для Бога, вони стали Божими дітьми і членами Церкви (не формально).
Відповідно це твоє розуміння є не логічним. Не маючи Духа не можна бути Божим дитям в Новозавітному розумінні. І не можна бути дійсним членом Церкви, якщо можна так сказати. Через водне хрещення людина тільки починає приєднуватись до Церкви. |
Сонячник | [ 08 вересня 2006, 12:24 ] |
Я згоден зі svjat, але ще зазначу, що не обов'язково "Хрестяться водою для того щоб відразу по хрещенню одержати Святого Духа-„Духа всиновлення”." Ми знаємо з Писання, що бувало, коли перш за все одержували Духа Святого (духовне хрещення), а вже опісля - водне хрещення: Дiї.10:44-48 44 Як Петро говорив ще слова ці, злинув Святий Дух на всіх, хто слухав слова. 45 А обрізані віруючі, що з Петром прибули, здивувалися дивом, що дар Духа Святого пролився також на поган! 46 Бо чули вони, що мовами різними ті розмовляли та Бога звеличували... Петро тоді відповів: 47 Чи хто може заборонити христитись водою оцим, що одержали Духа Святого, як і ми? 48 І звелів охриститися їм у Ймення Ісуса Христа. То очевидно, щоб народитися від води і Духа, необхідна як наша воля (для народження від води), так і воля Божа (для духовного хрещення). Отже, через водне хрещення ми засвідчуємо, що прийняли рішення йти за Христом, а через духовне хрещення Бог засвідчує, що Він нас приймає у Церкву Христову. |
Сторінка 2 з 8 | Часовий пояс UTC + 2 годин |