Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
І Бог на Свій образ людину створив https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=1157 |
Сторінка 2 з 6 |
Протестант | [ 06 грудня 2010, 11:09 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Нецікавий написав: І давайте спробуємо говорити те що знаємо, бо так каже писання. Ви сказали: "По образу люди створенi а по подобi створюються". Якщо написано що Адам образ і подоба Божа? Треба спочатку розібратися усім: Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою..."(Бут.1:26) Що таке "образ Божий" і " подоба Божа"? Бут.5:3 І жив Адам сто літ і тридцять, та й сина породив за подобою своєю та за образом своїм, і назвав ім'я йому: Сиф. Що таке "образ адама/людський" і "подоба людська"? Юра підняв тему " Образ Христа" Нецікавий підняв тему " Образ Закону" Як для мене це все різні теми. І як нам розібратися про що хто говорить? |
Yur | [ 07 грудня 2010, 16:17 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Протестант написав: Yur написав: То виходить образ Божий невидимий? Та чому невидимий. Якщо ви зробите добре діло, чи будите прагнути до святості, то як це можна не замітити.Протестант написав: Я думаю треба розділити образ Христа від нашого образа. Ісуса Христа ми можемо розділити з собою бо Ним не є, але Його людський образ носить кожна людина.Протестант написав: Грецьке слово "образ" (eikon - звідси "ікона") означає "портрет" або "зображення", тобто щось створене за зразком (prototypos - "першообраз, прототип") і що має подібність зі зразком, хоча й не тотожне останньому по природі. Зрозуміло що образ когось не є тим кимсь.Протестант написав: Yur написав: Хто бачив Мене, той бачив Отця (Івана 14:9) Кол.1:15 Він є образ невидимого Бога....Пояснення: Колосские лжеучители низводили Христа в разряд тварных существ, и Апостол в опровержение такого взгляда на Христа изображает Его здесь как образ Бога невидимого. Человек есть также образ Божий (Быт 1:26), но Христос есть первообраз, ни в чем не отличающийся от существа Отца, иначе сказать - Единосущный Сын Божий (самое слово eikwn, по объяснению Иоанна Златоуста, указывает на полное, совершеннейшее сходство с Отцом). - Невидимого. Отсюда надо заключить, что Ап. имеет в виду Христа тоже как невидимого, в состоянии до Его воплощения. "Если Бог невидим, то и образ Его также невидим, потому что в противном случае Он не был бы образом" (Златоуст) [Преосв. Феофан говорит: "и в воплощении Бога Слова невидимое Божество не сделалось видимым, а только присутствие его стало как бы осязаемо познаваемым, но все же мысленно, а не видимо"]. - Рожденный прежде всякой твари. Если Христос рожден и, следовательно, существовал прежде, чем начала свое бытие тварь, то, значит, Он вечен, Он - Бог. Протестант написав: Yur написав: І як тоді бути з реальним/зовнішнім образом Христа? Це ви про тіло? Я просто не розумію, як воно може стосуватися образу Божого.І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут.1:27) |
Протестант | [ 07 грудня 2010, 23:13 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Yur написав: Протестант написав: Yur написав: І як тоді бути з реальним/зовнішнім образом Христа? Це ви про тіло? Я просто не розумію, як воно може стосуватися образу Божого.І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут.1:27) А після гріхопадіння читаємо Бут.5:3 І жив Адам ....та й сина породив .....за образом своїм... |
Yur | [ 08 грудня 2010, 22:29 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Протестант написав: Yur написав: А що ж тут незрозумілого, коли написано чорним по білому. А після гріхопадіння читаємо Бут.5:3 І жив Адам ....та й сина породив .....за образом своїм...І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут.1:27) І сказав Бог: Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою (Бут. 1:26) . . . . . І жив Адам сто літ і тридцять, та й сина породив за подобою своєю та за образом своїм (Бут. 1:26) В обох випадках і образ і подоба, з тією різницею, що після гріхопадіння подоба змінена, образ залишився тим самим. Чого й учить Церква: 705 Спотворена гріхом і смертю, людина залишається «образом Божим», образом Сина, хоч «позбавлена слави Божої» (Рим. 3,23), позбавлена «подоби». Обітниця, дана Авраамові, починає ікономію спасіння, наприкінці якої Сам Син прийме «образ» (Пор. Ів. 1, 14;Флп. 2 7) і відновить його у «подібності» до Отця, повертаючи йому Славу, «животворного» Духа. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 Просто викиньте з голови оті нісенітниціі про змінений Божий образ, що чули на зібраннях від ваших пресвітерів. Котрі очевидно вимушені триматися цього помилкового трактування, через інше помилкове твердження, що буцімто не можна молячись до Бога, мати пред собою Його образ, себто ікону. Маєте чудову можливість переконатися як одна помилка тяне за собою іншу. |
sss | [ 10 грудня 2010, 19:16 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Нецікавий написав: "По образу люди створенi а по подобi створюються".. Yur написав: Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою (Буття 1:26) М-да,сумно.Здавалося б освідчені люди,а таке несуть зі своїх голів,що аж соромно що звуть себе християнами.Навіщо перечити Писанню ??Невже Біблія не подає чітко та однозначно що образ та подоба Бога це одне і теж.Якби це було не так,то можна було б оправдати якось такі міркування,а так сумно."Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою",що зразу ж,як і в інших місцях, обєднано в одне "І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив".Звісно це не означає що люди виглядають так, як Бог,адже Ісус Христос пояснив, що «Бог є Дух» і що «не має дух тіла й костей» (Івана 4:24; Луки 24:39). Створення на подобу чи образ Божий означає, що ми здатні проявляти Божі якості/риси.Нашо тут придумувати шось своє Юрію.Я вже неодноразово підмічаю це.Хіба вам не соромно??--в Повторення Закону 4:2, Мойсей звелів: «Не додавайте до того, що я вам наказую, і не зменшайте..".Чому ви не слухаєте цих слів??Невже противник(євр)??? Чому в Біблії вказані дві Божі ознаки: образ Божий і Його подоба. Чому не обійтися чимось одним, якщо воно одне і те ж. Очевидно що не одне і те ж. Образ це форма, подоба це її наповнення. Yur написав: .Маєте чудову можливість переконатися як одна помилка тяне за собою іншу. Що я і роблю Юрію.То чому ви не зупинетесь.Скільки вже виявляти те, як ваші помилки тянуть за собою інші??Невже противник(євр)???
|
Протестант | [ 10 грудня 2010, 22:04 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
sss написав: Невже Біблія не подає чітко та однозначно що образ та подоба Бога це одне і теж. Якщо це одне і теж, тоді чому написано окремо образ Божий і подоба Божа? |
Yur | [ 10 грудня 2010, 22:41 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Протестант написав: Якщо це одне і теж, тоді чому написано окремо образ Божий і подоба Божа? Звичайно образ і подоба не одне й те саме. Навіть не з огляду на те, що окремо написано, а тому, що людина сотворіння РОЗУМне. Саме в людині закладений інтелектуальний потенціал Творця. Як уже говорилось, образ тварини божественим не є. Бо лапи й копита, крила, присоски різні не придатні для їх творчого використання, лишень як спосіб для існування.Вчинивши перступ людина свій розум не втратила, тому й позостається за образом Божим. Але подоба людини змінена з духовної на плотську/тілесну. Людина, немов тварина, стала зодягненою у шкіряні одежі Бут.3:21, що символізують тлінну плоть. Отже, образ Божий, -- це РОЗУМовий ТВОРЧИЙ потенціал. Подоба Його -- ДУХ. |
Yur | [ 10 грудня 2010, 23:54 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Хотів би також зупинитися на чоловічому і жіночому, що міститься в образі Божому. І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут. 1:27) Як бачимо про подобу тут уже нічого не говориться, вона одинакова [духовна]. Відноситься чоловіче і жіноче саме до образу. Й хоч Бог в жодному випадку не є образом людини, згідно вчення Церкви досконалості» чоловіка і жінки віддзеркалюють щось Із безконечної досконалості Бога. Усвідомлення жіночого й чоловічого начала є необхідним в осмисленні поступу людини у її становленні. В цьому контексті головними ознаками цих начал є: віра -- чоловіче, розум -- жіноче. Розумове осмислення (зовнішньо/відчуттєве) прерогатива жіночого начала. Саме жінка побачила й засмакувала себто оцінила ззовні, і стала причетною до прийняття рішення (Бут. 3:6). Чоловік же має покладатися сугубо на віру у Боже Слово (Бут. 2:16). Себто людина як чоловік і жінка, наділена здатністю вирішувати, будучи дотичною до внутрішнього духовного (віра) і до зовнішньо/відчуттєвого (розум). Самореалізація людини, -- як придбання досвіду втілености. Саме жінка є тою, через котру реалізовується цей досвід. Людина така, що має свій початок але не має кінця і її звершення це досконалість у Господі (Матвія 5:48). Але людина повинна пройти певні етапи свого становлення(первісний, історичний, есхатологічний), що і є досвідом втілености, що через жінку. Якщо спробувати осягнути чоловіче й жіноче в Божественій глибині, очевидно це буде могутність і любов. До речі, коли Апостол говорить про правдиву Божу любов, чи не знаходимо ми в її ознаках саме материнство. Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається, не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого, не радіє з неправди, але тішиться правдою, усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить! Ніколи любов не перестає! (1-е Кор. 13:4-8) Хто іще може так любити окрім МАТЕРІ !!? |
Нецікавий | [ 13 грудня 2010, 09:11 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Yur написав: Хотів би також зупинитися на чоловічому і жіночому, що міститься в образі Божому. І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут. 1:27) Як бачимо про подобу тут уже нічого не говориться, вона одинакова [духовна]. Відноситься чоловіче і жіноче саме до образу. Й хоч Бог в жодному випадку не є образом людини, згідно вчення Церкви досконалості» чоловіка і жінки віддзеркалюють щось Із безконечної досконалості Бога. Усвідомлення жіночого й чоловічого начала є необхідним в осмисленні поступу людини у її становленні. В цьому контексті головними ознаками цих начал є: віра -- чоловіче, розум -- жіноче. Розумове осмислення (зовнішньо/відчуттєве) прерогатива жіночого начала. Саме жінка побачила й засмакувала себто оцінила ззовні, і стала причетною до прийняття рішення (Бут. 3:6). Чоловік же має покладатися сугубо на віру у Боже Слово (Бут. 2:16). Себто людина як чоловік і жінка, наділена здатністю вирішувати, будучи дотичною до внутрішнього духовного (віра) і до зовнішньо/відчуттєвого (розум). Самореалізація людини, -- як придбання досвіду втілености. Саме жінка є тою, через котру реалізовується цей досвід. Людина така, що має свій початок але не має кінця і її звершення це досконалість у Господі (Матвія 5:48). Але людина повинна пройти певні етапи свого становлення(первісний, історичний, есхатологічний), що і є досвідом втілености, що через жінку. Якщо спробувати осягнути чоловіче й жіноче в Божественій глибині, очевидно це буде могутність і любов. До речі, коли Апостол говорить про правдиву Божу любов, чи не знаходимо ми в її ознаках саме материнство. Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається, не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого, не радіє з неправди, але тішиться правдою, усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить! Ніколи любов не перестає! (1-е Кор. 13:4-8) Хто іще може так любити окрім МАТЕРІ !!? Не зовсім знаходимо. Бо мама в якій не буде жити Ісус не зможе так любити. А САМОРЕАЛІЗАЦІЯ про яку ви пишите вище це одна з форм ДЕМОНІЗАЦІЇ. |
Нецікавий | [ 13 грудня 2010, 09:18 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
А чоловіче і жіноче в Божій глибині це розум Божий і мудрість, які в результаті свого єднання являють любов Божу, яка народжує Слово. |
Yur | [ 13 грудня 2010, 10:01 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Нецікавий написав: А чоловіче і жіноче в Божій глибині це розум Божий і мудрість, які в результаті свого єднання являють любов Божу, яка народжує Слово. А чим Божий розум відрізняється від Божої мудрості?
|
sss | [ 13 грудня 2010, 12:46 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Yur написав: Протестант написав: Якщо це одне і теж, тоді чому написано окремо образ Божий і подоба Божа? Звичайно образ і подоба не одне й те саме. Навіть не з огляду на те, що окремо написано, а тому, що людина сотворіння РОЗУМне. Саме в людині закладений інтелектуальний потенціал Творця. Як уже говорилось, образ тварини божественим не є. Бо лапи й копита, крила, присоски різні не придатні для їх творчого використання, лишень як спосіб для існування..Yur написав: Вчинивши перступ людина свій розум не втратила, тому й позостається за образом Божим.Але подоба людини змінена з духовної на плотську/тілесну. Людина, немов тварина, стала зодягненою у шкіряні одежі Бут.3:21, щосимволізують тлінну плоть.. М-да,чергова видумка Філона,побудована на алегоріях.Хіба Юрію вам не зрозуміло що це словоблудіння.Людиною, людина була з самого початку,тому й написанно створив "людину",а не духа.Щодо шкіряних одеж то і тут не слід перебільшувати вдаючись до алегорій,бо це була проста одіж.Тіло,кості та шкіра були у людини з самого початку сотворення-"Оце тепер вона кість від костей моїх, і тіло від тіла мого".Тому нічого тут придумувати про те що подоба людини була змінена з дух на плотську/тілесну.На то вона й людина,бо має тіло кості і т.д ,дух же цього не має,бо на те він і дух.Духами є ангели приміром,які були сотворенні до людини.І саме ангел перший виявив непослух,то чому його подобу не було зміненно так як і в людини духовної??Чому отого кого ви наз люцифером,Бог не одів в шкіряну одежу???ЗНОВУ БУДЕТЕ ВДАВАТИСЬ ДО ОБРАЗ ЧЕРЕЗ НЕСПРОМОЖНІСТЬ ЗАПЕРЕЧИТИ???Цитата: Отже, образ Божий, -- це РОЗУМовий ТВОРЧИЙ потенціал. Подоба Його -- ДУХ. Ага,лише у вашій голові.Ніде в Писанні цього не сказанно.Якщо б це було так ,вислів стосовно Христа який є "образом невидимого Бога",слід би було сприймати,як те що Христос це лише -" РОЗУМовий ТВОРЧИЙ потенціал",але не дух!!!Тому це звісно нісенітниця,тих хто подібно йде шляхом непослуху-"Не додавайте до того, що я вам наказую, і не зменшайте..".Чому ви не слухаєте цих слів??Невже противник(євр)???
|
Yur | [ 13 грудня 2010, 15:24 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
sss написав: Чому ви не слухаєте цих слів??Невже противник(євр)??? Всього лиш противник дрімучого невігластва і пустозвонства.Стверджувати буцімто образ і подоба одне й те ж, може або людина неадекватна, або ж впертюх. 704 «Що ж до людини, то Він Сам утворив її власними руками [тобто Сином і Духом Святим] (...) і витиснув на сформованому тілі Свою власну форму - так, щоб навіть видиме мало Божий образ» (Св. Іриней Ліонський, Пояснення апостольської проповіді, 11.). Дух обітниці 705 Спотворена гріхом і смертю, людина залишається «образом Божим», образом Сина, хоч «позбавлена слави Божої» (Рим. 3,23), позбавлена «подоби». Обітниця, дана Авраамові, починає ікономію спасіння, наприкінці якої Сам Син прийме «образ» (Пор. Ів. 1, 14;Флп. 2 7) і відновить його у «подібності» до Отця, повертаючи йому Славу, «животворного» Духа. http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38 ================== Нецікавий написав: Yur написав: Хто іще може так любити окрім МАТЕРІ !!? Не зовсім знаходимо. Бо мама в якій не буде жити Ісус не зможе так любити.Нецікавий написав: А САМОРЕАЛІЗАЦІЯ про яку ви пишите вище це одна з форм ДЕМОНІЗАЦІЇ. Можете обгрунтувати свою тезу.
|
sss | [ 13 грудня 2010, 17:03 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Цитата: [i]704 «Що ж до людини, то Він Сам утворив її власними руками [тобто Сином і Духом Святим] (...) і витиснув на сформованому тілі Свою власну форму - так, щоб навіть видиме мало Божий образ» (Св. Іриней Ліонський, Пояснення апостольської проповіді, 11.) Дивно таке читати від того хто писав перед тим,що людина після гріха була одіта в шкіру(видиму),тобто отримала матеріальне тіло.Тепер же пише,що "витиснув на сформованому тілі Свою власну форму - так, щоб навіть ВИДИМЕ мало Божий образ".То як воно могло бути витеснене та сформрване ВИДИМЕ,якщо воно таким стало після гріха коли оділо шкіряний одяг??Чергова путанина та суперечність,про що я вів мову на початку. Цитата: Дух обітниці.705 Спотворена гріхом і смертю, людина залишається «образом Божим», образом Сина, хоч «позбавлена слави Божої» (Рим. 3,23), позбавлена «подоби». Яка соромязлива маніпуляція.Як можна замінювати "славу Божу" на "подобу Божу"???З чого робите такий висновок,що слава це подоба??Цитата: Обітниця, дана Авраамові, починає ікономію спасіння, наприкінці якої Сам Син прийме «образ» (Пор. Ів. 1, 14;Флп. 2 7) і відновить його у «подібності» до Отця, повертаючи йому Славу, «животворного» Духа Навіщо і далі цитати тих ваших святителів.Невже важко самому вести грунтовну розмову та при цьому чітко аргументувати Письмом??Дивимось у наведені вірші.Ів1:14-"І Слово сталося тілом",І що з того??Де сказанно про подобу Отця??Флп2:7-"Він полишив Своє місце із Богом, став рабом, звичайною людиною"(СМ).Як ці слова розкривають обговорювану тему??Що Ісус буде відновлювати?втраченну подобу якої неіснувало??Знову ж таки не плутайте славу з подобою!!Ну й невже самому важко це доносити без отих святителів??
|
sss | [ 13 грудня 2010, 18:06 ] Re: І Бог на Свій образ людину створив |
Yur написав: Хотів би також зупинитися на чоловічому і жіночому, що міститься в образі Божому. А що образ не однаковий??Чому подоба(духовна) не відноситься до чоловічого та жіночого,а лише образ??Чергова думка яка аж ніяк немає нічого спільного з дійсністю.І Бог на Свій образ людину створив, на образ Божий її Він створив, як чоловіка та жінку створив їх. (Бут. 1:27)Як бачимо про подобу тут уже нічого не говориться, вона одинакова [духовна]. Відноситься чоловіче і жіноче саме до образу. Цитата: Усвідомлення жіночого й чоловічого начала є необхідним в осмисленні поступу людини у її становленні Яким чином це усвідомлення приведе до осмислення поступу людини у її становленні?? Цитата: В цьому контексті головними ознаками цих начал є: віра -- чоловіче, розум -- жіноче. Це не просто ваша думка??Цитата: Розумове осмислення (зовнішньо/відчуттєве) прерогатива жіночого начала. Саме жінка побачила й засмакувала себто оцінила ззовні, і стала причетною до прийняття рішення (Бут. 3:6) Ви забуваєте,жінка була обманена, а значить повелась,повірила змієві,бо керувалась вірою СЛІПОЮ.Цитата: Чоловік же має покладатися сугубо на віру у Боже Слово (Бут. 2:16) Знову помилкове бачення.Про вказівку з Бт2:16 знала теж жінка.Чоловік жодною вірою не керувався,а розумом,бо нехотів втрачати жінки,тому й зїв.Цитата: Самореалізація людини, -- як придбання досвіду втілености. Саме жінка є тою, через котру реалізовується цей досвід Однаково з чоловіком.Не придумуйте міфів.Цитата: Людина така, що має свій початок але не має кінця і її звершення це досконалість у Господі (Матвія 5:48) Людина кінець має бо помирає,що і є кінцем буття.Проте може ожити-ВОСКРЕСНУТИ.А щодо звершенності у досконалості,-не всі!!У Господі -як сказать!? Цитата: Але людина повинна пройти певні етапи свого становлення(первісний, історичний, есхатологічний), що і є досвідом втілености, що через жінку. Ви забули ще добавити еволюційний етап становлення.Адже це теж минуле людини,з якого втілюється досвід .Але чи лишень через жінку?? Цитата: Якщо спробувати осягнути чоловіче й жіноче в Божественій глибині, очевидно це буде могутність і любов. До речі, коли Апостол говорить про правдиву Божу любов, чи не знаходимо ми в її ознаках саме материнство.Любов довготерпить, любов милосердствує, не заздрить, любов не величається, не надимається,не поводиться нечемно, не шукає тільки свого, не рветься до гніву, не думає лихого,не радіє з неправди, але тішиться правдою, М-да,знову філософія.А чому "бог" прийшов на землю у подобі чоловіка а не жінки.Адже найбільшу любов виявив саме чоловік а не жінка!!То про що мова Юрію??Чергова путанина
усе зносить, вірить у все, сподівається всього, усе терпить! Ніколи любов не перестає! (1-е Кор. 13:4-8)cХто іще може так любити окрім МАТЕРІ !!?[/size][/color] |
Сторінка 2 з 6 | Часовий пояс UTC + 2 годин |