Сонячник написав:
Michail написав:
звірі, поїдаючи трупи, не помішають воскресінню тіл
При чому тут трупи до воскресіння? Тіло - це порох, як написано:
У поті свойого лиця ти їстимеш хліб, аж поки не вернешся в землю, бо з неї ти взятий. Бо ти порох, і до пороху вернешся. (Бут.3:19) Тіло руйнується, розвіюється, його поїдають хробаки, і кості не вічно догнивають. Але
Знаємо бо, коли земний мешкальний намет наш зруйнується, то маємо будівлю від Бога на небі, дім нерукотворний та вічний.(2Кор.5:1)
Тому у воскресінні буде нове нетлінне тіло, яке не матиме нічого спільного з тлінними прахом!?
мабуть і говорить про це Августин Блаженний, що
те, що станеться з трупами не помішає Богу воскресити тіло.
А чому? Бо вся Вселенна буде преображена.
Вона не буде знищена до небуття. Бо те, що Бог створив Він не знищує до небуття. Тіло перетвориться в порох після смерті, але потім знову буде восвркрешене в духовному варіанті (одухотвореному ,прославленому) як і вся Вселенна (разом з усією матерією), буде преображена.
Це леко видно з цих рядків:"18. Ибо думаю, что нынешние временные страдания ничего не стоят в сравнении с тою славою, которая откроется в нас.
19. Ибо тварь с надеждою ожидает откровения сынов Божиих,
20. потому что тварь покорилась суете не добровольно, но по воле покорившего ее, в надежде,
21.
что и сама тварь освобождена будет от рабства тлению в свободу славы детей Божиих." Новый Завет > Книга К Римлянам > Глава 8
Книга Откровение > Глава 5 > Стих 13:
"И всякое создание, находящееся на небе и на земле, и под землею, и на море, и все, что в них, слышал я, говорило: Сидящему на престоле и Агнцу благословение и честь, и слава и держава во веки веков."
А якщо все створіння буде преображене, одухотворене то й стає зрозуміла суть і місце воскресшого одухотвореного прославленого тіла людини в Новому Створінні: в Новому Небі і Землі - там де нема смерті, болю, страждань.
____________________________
Отже щодо святого августинаПо-перше, святий Августин не сказав нічого противоречивого, бо і сам праведний Йов ось що казав:
Цитата:
Книга Иов > Глава 19 > Стих 25:
А я знаю, Искупитель мой жив, и Он в последний день восставит из праха распадающуюся кожу мою сию,
(Цірядки вказують на те, що Бог створив тіло для людини і тіло воскресле не є повністю інше, ніж тіло створене. Воно має звязок).
(Головне, досліджуючи тему в Біблії! охопити все - кожен стишок, який її стосується.)
По-друге:Августин блаженний помишляв духовно, небесно (після свого покаяння).
Тому він вже не бачить тіло залежне від плоті. Він бачить тіло як у Воскреслого Ісуса. Він добре читав Біблію і розумів (що видно з його робіт). І тому добе знав, що тіло воскреслого Ісуса було одухотворене і прославлене і що також подібно будемо воскрешені і ми:
Цитата:
Новый Завет > Книга 2-е Коринфянам > Глава 4
14. зная, что Воскресивший Господа Иисуса воскресит через Иисуса и нас и поставит перед [Собою] с вами.
Отже про тіло, смерть його і похорон святий Августин Блаженний посвятив деяку частину своїх книги "О граде Божьем". Чому? Бо то було важливим дуже для християн його часу. ДУмаю що воно не стало сильно менше важливим для християн нашого часу.
Я читаю і далі книги цього праведника. Цікаві дуже. І Вам рекомендую, до речі.