Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Чи є діва Марія матір’ю Божою? https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=509 |
Сторінка 5 з 48 |
Тарас | [ 01 листопада 2007, 21:54 ] |
Той кого любить Ісус, ми це питання обговорюємо в іншій темі, тому прошу писати на ту тему там, бо це загромаджує обговорення і приводить до плутанини. |
той, кого любить Ісус | [ 02 листопада 2007, 08:36 ] |
Тарас написав: Той кого любить Ісус, ми це питання обговорюємо в іншій темі, тому прошу писати на ту тему там, бо це загромаджує обговорення і приводить до плутанини.
Це відповідь на твоє запитання. |
Taj | [ 02 листопада 2007, 11:27 ] |
Тарас написав: Той кого любить Ісус, ми це питання обговорюємо в іншій темі, тому прошу писати на ту тему там, бо це загромаджує обговорення і приводить до плутанини.
Дай посилання на тему, в якій це питання обговорюється, бо я щось не можу знайти, а тема цікава. |
Тарас | [ 02 листопада 2007, 16:49 ] |
Це питання обговорювалося в темі "молитва за померлих". |
svjat | [ 04 січня 2008, 14:02 ] |
Цитата: Тарас: Паша, ти десь читав в Біблії молитву до святих. Така практика є надумана людьми на фоні душевних роздумів, які протирічать Писанню, бо написано, що "Один посередник між Богом та людьми - людина Ісус Христос". Цитата: Тарас: Я вважав і вважаю, що і обгрунтовував, практику поклоніння святим єретичною. Я тобі там же в тій темі писав, що допускаю (не означало похваляю) присутність ікон, як витворів художників, і вони для мене рівнозначні з портретами будь-якої іншої людини.
Тарас, твоє обґрунтування не достатнє, щоб довести єретичність практики молитви до святих. Ти читав десь в Біблії про молитву до Святого Духа? В Біблії не описано вичерпно всі можливі практики. Там даються основи. Потрібно розуміти, що молитва до Бога-Трійці і молитва до святих не є ідентичними поняттями. Молитва до святих означає лише прохання про молитовне заступництво, так як ми це просимо і в живих християн. Про цих святих-праведників, які предстоять у престола Небесного згадується у Євр.12.,22-24. «Але ви приступили до гори Сіонської, і до міста Бога Живого, до Єрусалиму небесного, і до десятків тисяч Анголів, і до Церкви первороджених, на небі написаних, і до Судді всіх до Бога, і до духів удосконалених праведників..» Святі не є посередниками, вони є лише молитовними помічниками. |
Тарас | [ 30 січня 2008, 23:04 ] |
Святе, Святий Дух є Богом, практика молитов до Якого зустрічається по всьому Писанню. Хоча особисто я в молитві більше звертаюсь до Христа і Бога Отця, по тій лише причині, яку ти написав. А святі люди, які раніше жили є лише людьми, і не більше. Те місце, яке ти привів не має ЖОДНОГО відношення до молитов до святих. Написано, що є лише один посередник, і в Біблії згадується лише про одного заступника на небі - Христа, Він є первосвящеником за чином Мелхіседека і заступається за нас. У відношенні молитов, до кого молитися, я розумію, що тут все чітко визначено Писанням і ухил від цього є гріхом проти Бога. Я розумію, що в даній сфері діє презумпція вини а не невинності. |
сергій | [ 31 січня 2008, 00:00 ] |
Тарас написав: Хоча особисто я в молитві більше звертаюсь до Христа і Бога Отця,
Може тому в тобі й не перебуває Дух Божий? Бо інакше як пояснити твоє зациклення на своїй правоті. Ти закрився на діяння Духа в собі, вірніше ти просто не намагався просити Його про якесь просвітлення, але ж Він саме Той про якого сказав Ісус 7 Та Я правду кажу вам: Краще для вас, щоб пішов Я, бо як Я не піду, Утішитель не прийде до вас. А коли Я піду, то пошлю вам Його. 8 А як прийде, Він світові виявить про гріх, і про правду, і про суд: 9 тож про гріх, що не вірують у Мене; (Iван.16:7-9) Ти судиш і вирішуєш, що єресь, а що ні??? Хто дав тобі таке право??? Біблія? Але ж ясно сказано, що без діяння Духа Святого людина не здатна сприйняти і зрозуміти Писання!!! Ти ж навіть не молиш Його про просвітлення??? Отож ти без Духа, отож ти не можеш розуміти Писання, а відповідно і просуджувати, що єресь, а що істина. Тепер про молитви до святих. Наш Бог є Богом живих, а не мертвих -- це ти пам"ятаєш? Ти просиш про молитву своїх рідних або друзів, коли тобі особливо потрібна молитовна підтримка? То чому вважаєш єрессю просити про таку підтримку братів і сестер, які вже на небі, поряд з Богом??? Чи може ти вважаєш їх мертвими, бо вони наразі не в тілі на Землі...??? |
Тарас | [ 31 січня 2008, 00:42 ] |
Цікаво прочитати свій діагноз сергій написав: Може тому в тобі й не перебуває Дух Божий?
Ти впевнений? Чому ж, якщо твоя логіка правильна, всякий визивач духів в Ізраїлі повинен був бути вкаменованим? Там тоже можна було підписати твою логіку. Людська логіка, не завжди співпадає з Божою логікою. Звернення і молитви до померлих той самий спірітизм. І там і там просили допомоги в померлих, так як і Саул. |
сергій | [ 31 січня 2008, 00:49 ] |
Відкрию тобі велику таємницю -- ти живеш в час Нового Заповіту. Хоча це тобі мало що прояснить. |
Тарас | [ 31 січня 2008, 01:04 ] |
Тобто ти хочеш сказати, що в часи Нового Заповіту розмова з духами померлих, це вже не спірітизм? Цікаво... Підколювати тебе і іронізувати взаємно не хочу... |
сергій | [ 31 січня 2008, 01:38 ] |
Тарас написав: Тобто ти хочеш сказати, що в часи Нового Заповіту розмова з духами померлих, це вже не спірітизм? Цікаво... після таких слів можу зробити лише один висновок -- ти не молишся до Бога, а проводиш сеанси "спіритизму" Тарас написав: Підколювати тебе і іронізувати взаємно не хочу...
я дякую Богові, що дає мені сили продовжувати з тобою розмову, а не післати подальше. |
svjat | [ 05 лютого 2008, 17:19 ] |
Цитата: Тарас:Святе, Святий Дух є Богом, практика молитов до Якого зустрічається по всьому Писанню. Хоча особисто я в молитві більше звертаюсь до Христа і Бога Отця, по тій лише причині, яку ти написав. А святі люди, які раніше жили є лише людьми, і не більше. Те місце, яке ти привів не має ЖОДНОГО відношення до молитов до святих. Написано, що є лише один посередник, і в Біблії згадується лише про одного заступника на небі - Христа, Він є первосвящеником за чином Мелхіседека і заступається за нас. У відношенні молитов, до кого молитися, я розумію, що тут все чітко визначено Писанням і ухил від цього є гріхом проти Бога. Я розумію, що в даній сфері діє презумпція вини а не невинності.
Тарас, ти знову не вникнув в те що я тобі написав. Так молитись до святих так як до Бога не можна, так святі не є заступниками перед Богом такими як Христос. Я говорю про те, що вони можуть молитись за нас до Бога-Трійці. До речі, може ти мені нагадаєш де в Писанні прямо говориться про молитву до Святого Духа? |
Тарас | [ 05 лютого 2008, 22:24 ] |
Svjat написав: До речі, може ти мені нагадаєш де в Писанні прямо говориться про молитву до Святого Духа? Цікаво після твоїх зауважень стосовно невникнення читати таке. Відповідь на це питання вже звучала: Тарас написав: Святе, Святий Дух є Богом, практика молитов до Якого зустрічається по всьому Писанню. Хоча особисто я в молитві більше звертаюсь до Христа і Бога Отця, по тій лише причині, яку ти написав.
До того ж просив би тебе звернути увагу на мої думки стосовно спірітизму у випадку розмови з померлими. |
svjat | [ 06 лютого 2008, 12:53 ] |
Тарас написав: Цікаво після твоїх зауважень стосовно невникнення читати таке. Відповідь на це питання вже звучала: Тарас написав: Святе, Святий Дух є Богом, практика молитов до Якого зустрічається по всьому Писанню. Хоча особисто я в молитві більше звертаюсь до Христа і Бога Отця, по тій лише причині, яку ти написав. Так, дійсно, звучала. З першого разу не вловивив. Звісно, з Писання ясно, що до Святого Духа можна молитись, бо це одна з Осіб Бога-Трійці. Але прямих згадок про таку молитву не має. Це, власне, підтверджує мою тезу про те що в Біблії не описуються безпосередньо всі можливі практики. Цитата: До того ж просив би тебе звернути увагу на мої думки стосовно спірітизму у випадку розмови з померлими.
А на це тобі, в принципі, дав відповідь Сергій, але не достатньо зрозуміло. Спіритизм, це намагання спілкуватись з духами померлих і певна спіритично-релігійна філософія (магія) яка не має нічого спільного з Богом і від Нього віддаляє. З огляду на це, звернення до духів християн-праведників, які і по смерті залишились «живими у Христі» і єдиними у Христі з братами що живуть земним життям, не є спіритизмом. Євр.12.,22-24. «Але ви приступили до гори Сіонської, і до міста Бога Живого, до Єрусалиму небесного, і до десятків тисяч Анголів, і до Церкви первороджених, на небі написаних, і до Судді всіх до Бога, і до духів удосконалених праведників..» |
ігор | [ 08 березня 2009, 21:27 ] Re: Чи є діва Марія матір’ю Божою? |
Вітаю всіх хто читає Євангнліє ! Біблія каже що: Ісус їм відказав: Поправді, поправді кажу вам: Перш, ніж був Авраам, Я є. Iван.8:58. Якщо Син Божий був до народження Авраама, значить і до народження Марії ? Якщо Месія прийняв тіло при народженні від Марії, то це просто мати Ісуса. А якщо говорити про мати Месії- Сина Бога, то як можна народити Бога який жив до Марії, до Авраама- прадіда Марії. Марія- мати Ісуса, як він каже Сина людського (дала йому тіло) Марія- матір Бога неможе родити того хто провадив Ізраіль ще в пустині задовго до народження самої Марії. 1Кор.10:4 ...і пили всі той самий духовний напій, бо пили від духовної скелі, що йшла вслід за ними, а та скеля був Христос! Христос розуміти МЕСІЯ-СИН БОЖИЙ. (Бог є дух). Ісус-тіло ІСУС-ХРИСТОС, ІСУС-МЕСІЯ, |
Сторінка 5 з 48 | Часовий пояс UTC + 2 годин |