Джерело
http://forum.jerelo.info/

Об'явлення Івана
http://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=375
Сторінка 3 з 5

Тарас [ 09 липня 2007, 16:04 ]  

ЛМакс, твої дальші пояснення процитованої мною фрази не зовсім її пояснюють, або я їх не зрозумів.
Цю фразу я й далі розцінюю як чаклунство, оскільки коли ти віриш в те, що сам вигадав, то це марновірство. Віра ж Божа - це віра в те, що сказав Бог, а не тии видумав.

LMax [ 09 липня 2007, 17:38 ]  

Тарас написав:
Цю фразу я й далі розцінюю як чаклунство, оскільки коли ти віриш в те, що сам вигадав, то це марновірство.

а я то не вигадав, що написав, то з Обявлення Івана Богослова як точка відштовхування а далі дослідження що інші джерела кажуть + дослідження так званих "прихованих можливостей людини" - які насправді заблоковані через гріх і невірство що все можливо.

Цитата:
Віра ж Божа - це віра в те, що сказав Бог, а не тии видумав.
Кому Бог сказав - тобі?

Тарас [ 10 липня 2007, 12:43 ]  

В першу чергу те, що Він сказав в Біблії.
А щодо тої фрази, про яку я говорив тобі раніше, то я не знаходжу зв’язку між нею і Об’явленням Івана. Прошу, опиши більш детальніше.

LMax [ 10 липня 2007, 16:17 ]  

яку "ту" фразу, я щось не розумію. Назви її ще раз.

Тарас [ 12 липня 2007, 12:44 ]  

LMax написав:
Не подобається - створіть собі свою реальність і вірте в неї і отримаєте згідно віри вашої.

LMax [ 12 липня 2007, 17:54 ]  

так в цієї фрази і нема прямого зв'язку з Об’явленням Івана.
Вона була відповіддю не щодо змісту книги Об'явлення, а на скептицизм до моєї версії майбутнього. А в Об'явленні сказано про тисячолітнє царство з Христом, а в Даниїла здається (чи теж в Об'явленні) що люди в тому віці перероблятимуть зброю на рала. Подібно про такі ж речі пишуть і езотеричні джерела, такщо все збігається.
А саме Об’явлення Івана містить ще більше ніж моя версія майбутнього.
Версій декілька. Щоб зараз все шукати і згадувати різні тлумачення цих всіх образів не зберусь з часом.

Борис [ 20 травня 2009, 21:05 ]  Re: Об'явлення Івана

Сонячник писав:
Я схиляюся до думки що тисячолітнє царство вже давно є аргументи напишу пізніше.

Сонячнику ти обіцяв.

Сонячник [ 20 травня 2009, 23:21 ]  Re: Об'явлення Івана

Тоді пропоную відкрити окрему тему "Тисячолітнє царство" і там разом дослідити це складне питання.

Юліан [ 06 січня 2010, 20:48 ]  Re: Об'явлення Івана

2 січня
«Об’явлення Ісуса Христа, яке дав йому Бог, щоб показати Своїм рабам те, що має незабаром статися. І він показав, пославши через Свого ангела Своєму рабові Іванові» (Об’явл. 1:1).
Ми живемо в часи надзвичайних змін. Зараз для молодого покоління здається майже неймовірним той факт, що 25 років тому в нас не було комп’ютерів, мобільних телефонів, відео- і DVD-плеєрів і Інтернету. Лише кілька цих речей змінили наше життя настільки, наскільки його змінювали всі винаходи, починаючи від створення світу й до 1980-х років.
Епоха, в яку біблійний автор писав Книгу Об’явлення, також була ознаменована значними технологічними досягненнями. На початку першого століття н.е. відбувся перехід від сувоїв до виготовлення кодексів. Сувій складався з однієї вузької та довгої смужки папірусу, пергаменту або паперу, згорнутої в трубку, у той час як кодекс був книгою у вигляді скріплених сфальцьованих аркушів. Вона була дуже схожа на ту книгу, яку зараз ви тримаєте в руках.
До часу, у який жив Іван, ніхто навіть і не мріяв про те, щоб носити Біблію із собою. Сувої були дуже важкими і незручними, до того ж один сувій міг містити не більше одного Євангелія. Рукопис у формі кодексу став меншого розміру і більш зручним у користуванні. Кодекси могли вмістити більше книг. Якщо розміри сувоїв Книги пророка Ісаї або Псалмів були неосяжними, то в кодексі стало можливим розмістити багато біблійних книг. Таким чином, кодекси швидко зайняли місце сувоїв. Винятком залишалися юдейські синагоги, де продовжували користуватися сувоями Святого Письма.
Письменники часто розміщували назву на звороті сувою, щоб читач міг дізнатися про зміст, не розгортаючи його. Але з появою кодексів переписувачі часто розміщували назву в першому рядку твору. Тому «Об’явлення Ісуса Христа» – це не лише перший рядок книги, це також і її назва.
З самого початку ми дізнаємося, що Апокаліпсис — це не одкровення східного світу, християнської Церкви чи ісламського світу. Назва книги навіть не «Об’явлення про кінець часу» – це Об’явлення Ісуса Христа. Можливо, зрозуміти цю книгу складно, але її головна ціль – навчати про Христа. Якщо моє тлумачення Книги Об’явлення не веде до більш повного уявлення про Христа, ви можете бути впевнені в тому, що я не зрозумів цю книгу.
Господи, дякую Тобі за технічний прогрес, завдяки якому Твоє Слово стало більш доступним, ніж: будь-коли раніше. Завжди, коли я досліджую Твоє Слово, допоможи мені ніколи не втрачати з поля зору Христа. Нехай цей новий рік принесе мені більш повне уявлення про Нього, більш яскраву картину того, що б Він робив на моєму місці.
Джон Паулін «Євангеліє з Патмоса»
Книга-календар для щоденного ранкового читання.

Богуслав [ 07 вересня 2013, 10:24 ]  Re: Об'явлення Івана

Після характеристики семи Церков перед початком Великої скорботи, відкривається вхід в небо (відкривається духовний зміст подій), де було показано, що має статися в часі скорботи.
(Об.4:2) І зараз у дусі я був. І ось престол стояв на небі, а на престолі Сидячий.
Згідно цього вірша, щоб побачити і зрозуміти ці події необхідно бути в дусі, тобто тілесна і душевна людина цього не побачить і не зрозуміє, бо вони розуміються духовно.
(Об.4:3) А Сидячий подібний був з вигляду до каменя яспіса й сардиса, а веселка навколо престолу видом подібна була до смарагду.
Престол символ влади, камінь яспіс символізує слухання (хто має вухо хай чує, що Дух промовляє), сардис – дар Божий (9 дарів Духа 2Кор.12:7-10), веселка подібна до каменя смарагду – благодать Божа (хрещення в Дусі Святому, сім кольорів райдуги вказують на сім Духів - складових Духа Святого) .
Такі роздуми зроблені на основі таких місць Писання: Мт.12:2-4; Об.21:14, 19-20 (Камінь яспіс – Симон, сардис – Варфоломій (Нафанаїл), смарагд – Іван).
(Значення імен взято з «Библейская Энциклопедия»
Труд и издание Архимандрита Никифора Москва. 1891 г.)

Богуслав [ 08 вересня 2013, 18:01 ]  Re: Об'явлення Івана

(Об.4:4) А навколо престолу двадцять чотири престоли, а на престолах я бачив двадцятьох чотирьох старців, що сиділи, у шати білі одягнені, а на головах своїх мали вінці золоті.
Двадцять чотири престоли з двадцятьма чотирма старцями в білих одежах, на головах яких золоті вінці - це 24 години доби.
Білий колір символ чистоти. Речі в скинії, які були зроблені із золота, або покриті золотом вказували на небесне, на духовне.
(Об.4:5) А від престолу виходили блискавки, і голоси, і громи. А перед престолом горіли сім свічників (в оригіналі світильників вогню) огняних, а вони сім духів Божих.
Блискавки – печатки; голоси – голоси сурем; громи – чаші гніву. На рахунок блискавок, голосів і громів хачеться привести вірш із книги Вихід і звернути увагу на закінчення цього вірша. Народ перейнявся страхом перед ознаками, які супроводили присутність Бога.
(Вих.19:16) І сталося третього дня, коли ранок настав, і знялися громи та блискавки, і густа хмара над горою та сильний голос сурми! І затремтів увесь народ, що був у таборі...
Перед престолом сім світильників вогню, які сім духів Божих. Прошу звернути увагу, що вогонь образ духа Божого.

Богуслав [ 13 вересня 2013, 08:34 ]  Re: Об'явлення Івана

(Об.4:6) І перед престолом як море скляне, до кришталю подібне. А серед (в оригіналі в середині) престолу й навколо престолу четверо тварин (грецьке слово ζω̣ον ще значить жива істота), повні очей спереду й ззаду.
В часі скорботи перед духовною владою, людство як море скляне, тобто по прозорості подібне до кришталю.
(Ів.2:24) Але Сам Ісус їм не звірявся, бо Сам знав усіх,
(Ів.2:25) і потреби не мав, щоб хто свідчив Йому про людину, бо знав Сам, що в людині.
В середині престолу, або зміст духовної влади в чотирьох живих істотах, ті ж живі істоти і кругом престолу повні очей спереду і ззаду. Чотири живі істоти це чотири Євангелії, а Слово Боже живе і діюче, Воно бачить, що було, що є і що має настати.
(Об.4:7) І перша тварина подібна до лева, а друга тварина подібна до теляти, а третя тварина мала лице, як людина, а четверта тварина подібна до орла, що летить.
Перша жива істота подібна до лева – Євангелія від Матвія характеризує Ісуса Христа як Царя. Друга жива істота подібна до теляти - Євангелія від Марка характеризує Ісуса Христа як Слугу. Третя жива істота мала лице, як людина - Євангелія від Луки характеризує Ісуса Христа як Сина Людського, як Людину. Четверта жива істота подібна до орла, що летить - Євангелія від Івана характеризує Ісуса Христа як Духовну Особу, як Сина Божого.

Богуслав [ 16 вересня 2013, 09:25 ]  Re: Об'явлення Івана

(Об.4:8) І ті чотири тварині, кожна з них мала навколо по шість крил, а всередині (в оригіналі зміст) повна очей. І спокою не мають вони день і ніч, промовляючи: Свят, свят, свят Господь, Бог Вседержитель, що Він був, і що є, і що має прийти!
Шість крил, дія чотирьох Євангелій продовжується протягом трьох тисяч років (потім вічність), дві тисячі років благодаті плюс сьома тисяча років (тисячолітнє царство).
Подібні живі істоти згадуються в книзі пророка Єзекіїля:
(Єз.1:5) А з середини його подоба чотирьох живих істот, а оце їхній вид: вони мали подобу людини.
(Єз.1:6) І кожна мала чотири обличчі, і кожна з них мала чотири крилі.
(Єз.1:10) А подоба їхнього обличчя обличчя людини та обличчя лева мали вони четверо з правиці, а обличчя вола мали вони четверо з лівиці, і обличчя орла мали вони четверо.
(Бут.12:3) І поблагословлю, хто тебе благословить, хто ж тебе проклинає, того прокляну. І благословляться в тобі всі племена землі!
(Гал.3:24) Тому то Закон виховником був до Христа, щоб нам виправдатися вірою.
Обітниця Аврааму і Закон даний Богом через Мойсея, підготовляли людей до приходу Ісуса Христа.
Від Авраама до Ісуса Христа дві тисячі років, тому чотири крила.
Зміст чотирьох Євангелій повний очей (Ів.2:24-25).

Богуслав [ 19 вересня 2013, 13:21 ]  Re: Об'явлення Івана

(Об.4:9) І коли ті тварини складають (в оригіналі складуть) славу, і честь, і подяку Тому, Хто сидить на престолі й живе віки вічні,
Коли чотири живі істоти – чотири Євангелії, виконають місію по благовістю спасіння в Ісусі Христі усім народам, тоді вони складуть славу, честь і подяку Богові.
(Мт.24:14) І проповідана буде ця Євангелія Царства по цілому світові, на свідоцтво народам усім. І тоді прийде кінець!
(1Кор.15:22) Бо так, як в Адамі вмирають усі, так само в Христі всі оживуть,
(1Кор.15:24) А потому кінець, коли Він передасть царство Богові й Отцеві, коли Він зруйнує всякий уряд, і владу всяку та силу.
(1Кор.15:28) А коли Йому все Він упокорить, тоді й Сам Син упокориться Тому, Хто все впокорив Йому, щоб Бог був у всьому все.
Кінцевий акорд – двадцять чотири години доби, впадуть перед Богом, Який їх створив, вклоняться Йому і сладуть свої повноваження. Це закінчення тимчасового земного буття.
(Об.4:10) тоді падають (в оригіналі впадуть) двадцять чотири старці перед Тим, Хто сидить на престолі, і вклоняються (в оригіналі вклоняться) Тому, Хто живе віки вічні, і складають (в оригіналі кинуть) вінці свої перед престолом та кажуть:
(Об.4:11) Достойний Ти, Господи й Боже наш, прийняти славу, і честь, і силу, бо все Ти створив, і з волі Твоєї існує (в оригіналі існувало) та (в оригіналі є слово було) створене все!
Згідно волі Божої все було створене, час існував згідно Його волі і згідно Його волі час був створений.
(Бут.1:14) І сказав Бог: Нехай будуть світила на тверді небесній для відділення дня від ночі, і нехай вони стануть ознаками, і часу, і днів, і років.

Богуслав [ 23 вересня 2013, 13:05 ]  Re: Об'явлення Івана

(Об.5:1) І я бачив в правиці Того, Хто сидить на престолі, книгу, написану всередині й назовні, і запечатану сімома печатками.
Той, Хто сидить на престолі Дух, перед Його престолом сім духів. Зміст написаного всередині книги духовний, запечатаний сімома печатками. Вияснення написаного всередині книги, робить дух, після зняття відповідної печатки.
Написане назовні книги, доступне для тілесного і душевного розуміння, воно не запечатане.
Біблія – Слово Боже, її читають тілесні, душевні і духовні, а розуміти її треба духовно, як каже Павло:
(1Кор.2:14) А людина тілесна не приймає речей, що від Божого Духа, бо їй це глупота, і вона зрозуміти їх не може, бо вони розуміються тільки духовно.
(Об.5:5) А один із старців промовив до мене: Не плач! Ось Лев, що з племени Юдиного, корінь Давидів, переміг так, що може розгорнути книгу, і зламати сім печаток її.
В цьому вірші інформація про Господа для Ізраїля, бо вони мають пророче слово від їхнього батька Якова:
(Бут.49:9) Юда лев молодий! Ти, мій сину, вертаєшся з здобичі: прихиливсь він, поклався як лев й як левиця, зведе хто його?
(Бут.49:10) Не відійметься берло від Юди, ані з його стегон законодавець, аж прийде Примиритель, що Йому буде послух народів.
(Об.5:6) І я глянув, і ось серед престолу й чотирьох тварин і серед старців стоїть Агнець, як заколений, що має сім рогів і сім очей, а це сім Божих духів, посланих на всю землю.
Слово старозавітнє, новозавітнє і час вказують на Ісуса Христа – Агнця.
Дух Божий, як ріг і як око. Дух докоряє людині за гріх – коле, Дух просвічує кожну людину – все бачить.
(1Кор.10:23) Усе мені можна, та не все на пожиток. Усе мені можна, та будує не все!
(Ів.1:9) Світлом правдивим був Той, Хто просвічує кожну людину, що приходить на світ.

Сторінка 3 з 5 Часовий пояс UTC + 2 годин