Джерело
https://forum.jerelo.info/

Вплив реклами
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=275
Сторінка 1 з 1

Taj [ 11 листопада 2006, 08:34 ]  Вплив реклами

Реклама сьогодні є невідємною частиною цивілізованого суспільства, супроводжує нас повсюди і повсякчасно. Інколи ми вже й уваги не звертаємо на це явище, сприймаючи рекламу як щось необхідне, з інколи й потрібне.
Але реклама є наймогутнішим засобом духовного поневолення, духовного осквернення, від якої страждають сьогодні мільйони людей.
І християни повинні не лише розуміти небезпеку реклами для духовного життя, а й розповісти про неї іншим людям, які живуть у світі і мимоволі стали невинними жертвами світських пожадливостей, які власне і культивує реклама.
бачити, як насильно осквернюється дух людини з допомогою рекламних засобів, які є фактично прихованими методами психологічного насильства.
З рекламою стикається сьогодні кожен. І кожен може поділитися тим, які думки, пожадливості викликає у нього та чи інша реклама, чи бачить він, яким чином відбувається осквернення.

Ольг@ [ 27 грудня 2006, 00:57 ]  

Як маркетолог за спеціальністю скажу, що реклама - дуже корисна штука. Вона є основним рушієм економіки...
Тай, а твої гасла нагадують мені популістські виступи часів Радянського Союзу, коли всім розповідали, як наші вороги капіталісти мріють загарбати світ :)

ЮРА [ 27 грудня 2006, 10:50 ]  Re: ОБЕРЕЖНО: Реклама як засіб духовного поневолення

Taj написав:
З рекламою стикається сьогодні кожен. І кожен може поділитися тим, які думки, пожадливості викликає у нього та чи інша реклама, чи бачить він, яким чином відбувається осквернення.

Шукаючий приводу завжди знайде привід.
Деякі , легко базікаючи про силу і любов Творця, маніакально бояться власного осквернення.
Слухай, Taj! А ти довіряєш своєму Богу?

Winslet [ 27 грудня 2006, 11:01 ]  

Реклама є рушієм не тільки економіки, але й рушієм афер та обману тих, хто цій рекламі сліпо довіряє. Адже є такі люди, які ведуться на гарні слова та гарний вигляд товару. Так і потрапляють вони свого часу в перепліт: або зайві гроші заплатять за товар, який цих грошей зовсім не вартий, або не отримають бажаного ефекту від придбаного товару. І це не тільки товарів щоденного використання стосується, можна взяти у приклад рекламу "відпочинку за кордоном, на морі і т.п.", скільки вже людей ставало жертвами аферистів і "влітало" на кілька тисяч доларів. І первинною причиною є що? Повелися на гарні слова, обіцянки, довірилися непровіреному, довірилися тим, хто зміг розрекламувати свою аферу так, що нічого підозрілого в їх словах не відчувалося.

1) Актриса Наталя Андрейченко знімалася у рекламі косметики "Черный жемчуг", буцімто вона тільки нею користується, задоволена і не хоче міняти цю косметику на якусь іншу. Але через деякий час в одному зі своїх інтерв"ю вона каже, що знати не знає нічого про цю косметику, хіба що на власні очі бачила, але ніколи не користувалася нею і не збирається користуватися.

2) Реклами шампунів - яке гарне, блискуче волосся мають дівчата, які знімаються у цій рекламі. Думаю, кожен з нас може здогадатися, що цей "блиск" здорового волосся - то всього-навсього світловий ефект, який роблять ретушери. А дехто навіть перебував на зйомках таких реклам, де упродовж декількох годин волосся моделі приводили до належного "блискучого" стану, і потім усим про це розповідав.

Ось і метод рекламування: вміння ввести довірливих людей в оману, а таким вмінням володіє не кожен. Але добре, якщо у товарі, який рекламується, нічого поганого немає. Та коли тобі хочуть підсунути якусь, вибачаюся, явну туфту, і роблять все можливе, щоб ти не мав ніяких підозрів - тут вже потрібне око-алмаз. Довіряй, але перевіряй.

Братик [ 27 грудня 2006, 21:10 ]  

Взагалі то нічого поганого в рекламій як такій немає, реклама - це двигун торгівлі, і вона виникла з моменту появи першого товару на ринку. Будь-який товар, який продається, повинен кричати про себе, щоб на нього звернули увагу покупці. Жоден покупець не купить товар, навіть якщо він золото, якщо він про це не дізнається що там лежить у коробці.
Інша справа добросовісна ця реклама чи обманна. Думаю в кожній країні світу, включаючи Україну, добросовісність реклами забеспечує закон. Звичайно якщо він порушується, то ця реклама брехлива і неправильна, але якщо все в рамках закону, то така реклама цілком правильна і потрібна.
Ще одна важлива роль реклами. Як правило, товари які рекламуються є високої якості, тому що рекламодавець витрачає шалені гроші на рекламу, і ці гроші окупляться тільки тоді коли розрекламовані властивості товару підтвердяться якістю.

Сонячник [ 27 грудня 2006, 23:25 ]  

Я теж гадаю, що є лише деякі негативні методи реклами - зомбування.
Добра реклама повинна нести лише інформацію про товар, так щоб покупець мав з чого обирати.
Погана реклама підсвідомо навязує до певної дії - купити саме це, проголосувати саме за того, тощо.

Taj [ 02 січня 2007, 12:31 ]  

Я негативно ставлюся практично до будь-якої реклами, окрім виключно інформаційних повідомлень. Але у більшості випадків реклама носить не інформаційний характер, а маніпулятивний. Тому людині вона приносить лише шкоду. Буде час, то зможу детальніше аргументувати.
Але всім дякую за протилежні думки, які допомагають мені краще проаналізувати проблему. Бо хоча я й знайомий ніби з усіма особливостями реклами, але можу щось не врахувати.
Існує поширена думка, що відображає і наше опитування, що можна не звертати уваги на рекламу. Але вся суть у тому, що реклама діє прямо на підсвідомість, оминаючи аналітичну складову свідомості.
Не звертаючи уваги на рекламу, людина тим не менш піддається її впливу. Саме над цим сьогодні працюють висококласні фахівці-маркетологи.
Тому в першу чергу тут треба говорити про осквернення духа людини, що відбувається непомітно для неї.
Цитата:
Деякі , легко базікаючи про силу і любов Творця, маніакально бояться власного осквернення. Слухай, Taj! А ти довіряєш своєму Богу?
Тому справді, тут треба надіятися лише на силу і любов Творця, просити, щоб Він захистив від згубного впливу реклами. Але разом із тим, сьогодні особливо яскраво звучать біблійні застереження, щоб віруючі не дивилися у світ, не слухали того, що відбувається у світі, закривали від цього свої вуха і очі. Ось таких, хто виконує ці настави, Господь збереже від жахливого психологічного насильства - реклами.

TarasV [ 02 січня 2007, 23:38 ]  

Я виходжу ось з чого.
Можливо реклама несе негативний вплив на людину.
Але реклама є методом проголошення. Заборона реклами я гадаю у цьому світі не потрібна. До реклами хтось може занести і Євангеліє.
Адже ж ви знаєте такі види реклами як політична, соціальна і т.п.
Просто реклама має змінитися під впливом Слова Божого, бо
існуючі методики побудови реклами грунтуються на існуючих філософіях. Тобто необхідна правдива інформація постійно.

Братик [ 03 січня 2007, 02:38 ]  

Цитата:
Але вся суть у тому, що реклама діє прямо на підсвідомість, оминаючи аналітичну складову свідомості.
Не звертаючи уваги на рекламу, людина тим не менш піддається її впливу.

Ну й що? З чого ти взяв що підсвідомого впливу треба боятися, або що підсвідомий вплив негативно позначаєтбся на нашіи підсвідомості? Підсвідомі впливи точно як і свідомі можуть бути як позитивними так і негативними, а можуть бути і нейтральними. Що стосується маистерності рекламщиків впливати на людей підсвідомо, навіюючи їм бажання купити товар, у цьому немє нічого поганого. Наприклад, щодня я проїзжаю повз площадки на якій продають машини. Я звернув увагу що червона машина освічується червоним світлом. Чи можна продавця у цьому звинуватити? Але ж це діє на нас підсвідомо! А ще до машин чіпляють кольорові надувні кульки щоб у потенційного покупця склалося позитивне сприйняття. Конфети намагаються загорнути в гарні яскраві обгортки, дівчата намагаються нас зачарувати своєю красою і так далі. Все це впливає на нас підсвідомо, але нічого поганого у цьому немає. Є, звичаино, заборонені види підсвідомого впливу, наприклад 25-й кадр. Але це окрема розмова.

Taj [ 03 січня 2007, 11:36 ]  

А яка власне різниця - знаменитий 25-й кадр чи сучасні більш хитромудрі засоби маніпулювання людиною.
Але я не звинувачую цього ж продавця машин і т.д. Можна зрозуміти його бажання якнайбільше заробити. В кожного свої проблеми.
Але мова йде про те, що нам треба берегтися згубного впливу реклами і просити Бога за це захисту. Або хоча би розуміти те, що хтось різними способами намагається вплинути на нашу поведінку, стиль життя і т.д.
Бо вже серед християн трапляються безнадійні жертви реклами, які настільки вже потрапили в полон рекламних образів, що для них є нормальним пити пиво, жити за навязаними рекламою стандартами життя, бо це комусь вигідно, хтось на цьому добре заробляє. А вони бідні ще й сперечаються, чи є такий стиль життя гріхом.
Тому я цю тему і відкрив, щоб звернути увагу на одну з першопричин морального падіння сучасної молоді.

Братик [ 04 січня 2007, 05:14 ]  

Цитата:
нам треба берегтися згубного впливу реклами і просити Бога за це захисту

Про який саме жубний вплив ти говориш?
Цитата:
хтось різними способами намагається вплинути на нашу поведінку, стиль життя і т.д.

Наша поведінка та стиль життя завжди будуть знагодитися пір різними впливами суспільства. Єдинї вигід - це ізолюватися у монастирі.
Цитата:
настільки вже потрапили в полон рекламних образів, що для них є нормальним пити пиво, жити за навязаними рекламою стандартами життя, бо це комусь вигідно, хтось на цьому добре заробляє

Я жідний, що рекламу спиртних напоїв та цигарок треба заборонити. У нас в Америці, наприклад, не можна не те що рекламувати це, але и навіть не можна пити чи курити у громадських місцях, і навіть нести у рукаг бутилку пива чи водки. Можливо тому, в Америці так мало алкоголіків...

YuraLviv [ 04 січня 2007, 09:00 ]  

Код:
Я жідний, що рекламу спиртних напоїв та цигарок треба заборонити. У нас в Америці, наприклад, не можна не те що рекламувати це, але и навіть не можна пити чи курити у громадських місцях, і навіть нести у рукаг бутилку пива чи водки. Можливо тому, в Америці так мало алкоголіків...


:roll: [mrgreen] [mrgreen]

Напевно Братик не знає деякі місця - я бачив такі місця де можна розпивати алкогольні напої. Причина чому мало пяних - а хто може дозволити купити пляшку доброго алкоголю за $40 плюс податок...
А в різних штатах в США по різному купують і різні тарифи оподаткування на продажі оковитої. Прочитай на вільний час історію США про алкоголь - то цікаво чому є такий високий податок і чому алкогольні вироби намагалися заборонити.

Братик [ 05 січня 2007, 05:53 ]  

Цитата:
хто може дозволити купити пляшку доброго алкоголю за $40 плюс податок...

:lol: Ну ти мене розсмішив. Якщо американський алкоголік не може собі позволити дороге спиртне за $40 то чому він не купить пляшку хорошого вина чи водки за $5-10?

YuraLviv [ 07 січня 2007, 04:42 ]  

Братик написав:
Цитата:
хто може дозволити купити пляшку доброго алкоголю за $40 плюс податок...

:lol: Ну ти мене розсмішив. Якщо американський алкоголік не може собі позволити дороге спиртне за $40 то чому він не купить пляшку хорошого вина чи водки за $5-10?


Значить ти знаєш такі "рибні" місця де можна дешевше купити... :roll: [mrgreen]

Сонячник [ 07 січня 2007, 09:13 ]  

:D :D :D
Про "рибні" місця з реклами не дізнаєшся... то треба знати!
А якщо вже щось рекламується, то ціна буде вдвічі-тричі вищою, аніж те саме але без реклами.

Сторінка 1 з 1 Часовий пояс UTC + 2 годин