Mrdoctor написав:
Максим можна тоб запитання?
1. Де ти знайшов, що в причасті посинен бути сік?
2. Яке відношення закваска має до вина? Чи не в тісто кидають закваску?.
1.У Святій Вечері бажано не вживаємо вино по-перше тому, що закваска в Біблії є символом гріха, а Кров нашого Спасителя є святою й безгрішною. У древнє-грецькій мові слова "вино" і "виноградний сік" позначалися тим самим словом. Розходження можна було побачити тільки з контексту й опису - "молоде", "нове", "старе" вино. А про шкоду вина говориться багато як у Священному Писанні, так і взагалі у світі. Що ж стосується чистого виноградного соку, то про його лікувальні властивості було відомо ще в далекій давнині.
2.Технологія виготовлення вина, пива передбачає процес бродіння. Причому продукти бродіння залишаються у кінцевому продукті. ( На відміну від хліба, наприклад)
Якщо ти вважаєш, що те що перебродило не є квасне, то я з тобою сперечатися не буду - залишимося при своїх думках.
Mrdoctor написав:
Друже, ти вмієшь Біблію читати в контексті? там річ йде про послух батькові, а не про вино!!!!
Я дивуюсь як ти не згадав праведного Ноя, що насаджував виноградники і пив вино. Але до потопу все було добре, а після потопу воно чомусь збродило. І дало наслідки.
Mrdoctor написав:
А що тоді робити з цими словами, вони з Біблії:
Лк.7:34 Пришел Сын Человеческий: ест и пьет; и говорите: вот человек, который любит есть и пить вино, друг мытарям и грешникам.
10 и говорит ему: всякий человек подает сперва хорошее вино, а когда напьются, тогда худшее; а ты хорошее вино сберег доселе.
11 Так положил Иисус начало чудесам в Кане Галилейской и явил славу Свою; и уверовали в Него ученики Его.(Иоан.2:10-11)
А Господь ніколи не творів квасного або зіпсованого, будь то вино, або шо інше. Деякі, щоправда, намагаються сказати, що вино, створене Ісусом з води, було відразу квасним. Але так можуть представляти тільки деякі "об'єктивні" (а хто вправі судити про їхню об'єктивність?) словники й коментарі. Є ті, хто не бажає бачити в Ів. 2:10 чистого виноградного соку, незважаючи на всі відомі іудейські традиції, що не дозволяли нареченому пити квасне вино в перший день шлюбного бенкету. Звичайно, сьогодні ми можемо аргументувати тільки авторитетом тих джерел, якими ми користуємося.
На жаль, по числу голосів, квасне вино перемагає виноградний сік. Але це скоріше тому, що люди люблять вино й не бажають засуджувати самі себе.
Принцип, що лежить в основі вживання алкоголю точно той же - всі ці "об'єктивні" богослови й коментатори самі не ладь побавитися винцем. Але ж Священне Писання ясно говорить: "Не дивися на вино, як воно червоніє, як воно іскриться в чаші, як воно ллється рівно: згодом, як змій, воно вкусить, і вжалить, як аспід" (Пр. 23:31,32). Невже після таких слів можна припускати, що наш Творець і Рятівник, у Якому немає ні тіні гріха й пороку, що приймав у жертву тільки агнців без єдиної плями або пороку, міг санкціонувати вживання вина або навіть створювати його Сам?
„і говорить йому: усяка людина подає спершу гарне вино, а коли нап'ються, тоді гірше; а ти гарне вино зберіг досі" (Ів. 2:10) слово "нап'ються" означає "сп'яніють". Але відповідно до іудейської традиції, на весіллях, які тривали звичайно цілий тиждень, у перші дні подавали виноградний сік або "молоде, нове вино". Те, що розпорядник бенкету зачудувався щодо принесеного йому вина, що воно збережено доти, показує, що вино, створене Христом, було "молодим", тобто не броженим, а тим вином, що подають спочатку бенкету. Так що Христос зовсім не заохочує вживання вина, а навпроти, навіть незважаючи на те, що наступив час подавати вино брожене, Він все-таки пропонує людям виноградний сік.
Mrdoctor написав:
Дитячий садок, у тебе є медична освіта? Хто ти такий щоб так стверджувати? Навіть Ап. Павло радий Тимофію, пий вино, ради желудка....
Невже щоб побачити наслідки алкокольного цирозу печінки чи білої
гарячки треба бути лікарем. Дитячим садком є загравати з сатаною.
Тому, я цілком переконаний, що дане місце варто читати: "Надалі пий не одну воду, але вживай небагато виноградного соку..." Такий переклад нітрохи не суперечить правилам лингвистики, але цілком погодиться зі здоровим глуздом.
Mrdoctor написав:
А можешь конкретизувати? А то все видумки й особиста впевненість!
В твоїй церкві особиста впевненність є чимось злим?
Важко зрозуміти, чому деякі християни так завзято відстоюють, що нібито Бог дозволив людині руйнувати свій організм і притупляти розум цим напоєм. Хіба не говорить Біблія про те, що нам треба постійно трезвитися й пильнувати, щоб наш ворог диявол не скористався нашою слабістю й неосудністю? Господь так благословить кожного правильно зрозуміти це питання й зробити вірний вибір відносно алкоголю
Ми повинні пам'ятати, що сатана рідко пропонує явну неправду. Найчастіше він мистецьки змішує істину з неправдою. У питанні вживання вина він робить те ж саме.
Дорогий Mrdoctor, я ніяк не зміню свою думку про вино, тому що Священне Писання НІДЕ не дозволяє мені вживати брожене вино. Те, що в Біблії я знаходжу факти вживання вина іудеями або християнами, ще не говорить про те, що Бог це дозволяє. А я вже приводив досить фактів того, що Бог категорично засуджує вживання вина по самих різних причинах. Нам треба самим зростати в міру повного віку Христова, а не принижувати Христа до нашого гріховного рівня.
Можеш скільки завгодно доводів приводити але авторитет Слова Божого для мене вище. "Я - Господь, Я не змінююся" (Мал.. 3:6) - Господь ніколи не давав людині те, що їй шкодить, Господь ніколи не давав людині квасного вина.
Вибачаюсь перед незацікавленими за великий обсяг допису!