Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 28 березня 2024, 20:27




Створити нову тему Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46645
UNREAD_POSTДодано: 18 травня 2014, 15:12 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
Початок в темах: Об’явлення Івана; ОБ’ЯВЛЕННЯ ІВАНА 10-13 розділи; Об’явлення Івана 14-16 розділи; Об’явлення Івана 17-18 розділи.
(Об.19:1) По цьому почув я наче гучний голос великого натовпу в небі, який говорив: Алілуя! Спасіння, і слава, і сила Господеві нашому (в грец.Бога нашого),
Після виявлення церкви блудниці, з доктриною антихриста 666 – душевною доктриною замішання, столицею великою Вавилон, відкривається ціла правда, про спасіння Бога нашого, Його слава і сила в Дусі Святому, за що великий натовп спасенних, в духовному світі, славить Творця.
(Об.19:2) правдиві бо та справедливі суди Його, бо Він засудив ту велику розпусницю (в грец.блудницю), що землю зіпсула своєю розпустою (в грец.своїм блудом), і помстив за кров Своїх рабів з її рук!
(Об.19:3) І вдруге сказали вони: Алілуя! І з неї дим виступає на вічні віки!
Ствердження що правдиві і справедливі суди Божі для великої блудниці, приходять не від передбачень її блуду, а від того, що в результаті своєї діяльності, сповідування хибної доктрини, були зведені народи Землі. Суд Божий над церквою блудницею, з її доктриною Вавилон, відбудеться в Дусі Святому (в огні). Причини і результати цього суду, в душевному виясненні (з неї дим виступає), будуть подані жителям Землі.
(Об.19:4) І попадали двадцять чотири старці й чотири тварині (живі істоти доб.мною), і поклонилися Богові, що сидить на престолі, говорячи: Амінь, алілуя!
Після завершення Божого плану спасіння людства, спасінням народу Ізраїля і покаранням церкви блудниці, двадцять чотири старці (двадцять чотири години доби), чотири живі істоти (чотири Євангелії), поклонились Богові, говорячи: Амінь – кінець, ми виконали те, що Ти нам доручив, алілуя –слава Тобі.
(Об.19:5) А від престолу вийшов голос, що кликав: Хваліть Бога нашого, усі раби Його, і всі, хто боїться Його, і малі, і великі!
Від влади, від науки Господньої, вийшов закличний голос до рабів, до тих, кому не відкриті були дороги Господні, в періоді благодаті, до малих і великих, тобто з малим і великим рівнем знань і відкриттів, але які боялись Його, щоб хвалили Бога нашого, бо навіки Його милосердя.
(Пр.9:10) Страх Господній початок премудрости, а пізнання Святого це розум,




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46659
UNREAD_POSTДодано: 22 травня 2014, 08:29 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.19:6) І почув я ніби голос великого натовпу, і наче шум великої води, і мов голос громів гучних, що вигукували: Алілуя, бо запанував Господь, наш Бог Вседержитель!
Знову лунає з духовного світу ніби голос, а слова «ніби», «наче»,«мов» вказують на те, що ці голоси можуть почути тільки народжені з гори, народжені від води і духа, бо це духовні голоси. Віддавали славу Богові і стверджували про панування Вседержителя, як великий натовп спасенних народів, так і живе Слово Творця (шум великої води), а також покарання блудників і відступників (голос громів гучних).
(Об.19:7) Радіймо та тішмося, і даймо славу Йому, бо весілля Агнця настало, і жона Його себе приготувала!
Радіти, тішитися і віддати славу Богові на Землі в часі скорботи, можуть тільки духовно живі, залишені Господом для праці в цьому часі, які в стані побачити і зрозуміти духовні процеси. При закіннченні часу скорботи з його процесами, настає весілля Агнця, і молода (Церква) Його себе приготувала.
(Об.19:8) І їй дано було зодягнутися в чистий та світлий вісон, бо віссон то праведність святих.
Церква, яка складається з людей, повинна зодягнутись в чистий та світлий вісон, який є праведністю святих, а це праведність Слова, і ця праведність є відмінною від праведності світу, від праведності церкви блудниці, тобто від їхньої самоправедності.
(Об.19:9) І сказав він мені: Напиши: Блаженні покликані на весільну вечерю Агнця! І сказав він мені: Це правдиві Божі слова!
В весільній вечері приймають участь Агнець, як молодий, жона – Церква, як молода, і покликаний на весільну вечерю Агнця – Ізраїль. Блаженними, тобто щасливими, будуть ті євреї, які в кінці часу скорботи увірують в Ісуса Христа як Месію, і приймуть участь, як покликані, у весільній вечері. Вислів: «Це правдиві Божі слова!» підкреслює правдивість і важливість вказаної події.
(Об.19:10) І я впав до його ніг, щоб вклонитись йому. І він каже мені: Таж ні! Я співслуга твій та братів твоїх, хто має засвідчення Ісусове, Богові вклонися! Бо засвідчення Ісусове, то дух пророцтва.
Духовні, службові особи, посилаються на служіння тим людям, які мають спасіння вспадкувати. Всі, хто перебуває в Слові Божому, а це засвідчення Ісусове, хто прагне духовного вияснення Слова, одержать його, і це вияснення буде пророчим.
(Євр.1:14) Чи не всі вони (Анголи) духи служебні, що їх посилають на службу для тих, хто має спасіння вспадкувати?




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46677
UNREAD_POSTДодано: 26 травня 2014, 10:40 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.19:11) І побачив я небо відкрите. І ось білий кінь, а Той, Хто на ньому сидів, зветься Вірний і Правдивий, і Він справедливо судить і воює.
Засвідчення Ісусове, а це дух пророцтва, відкриває небо, відкриває духовні очі і дає можливість побачити учасників духовних подій, та зрозуміти духовні процеси. Вірний і Правдивий, це Ісус Христос, як Слово Бога, яке в часі скорботи сидить не на ослі, як миротворець, а сидить на білому коні, як чиста, бойова, переможна наука, яка буде справедливо судити і воювати з блудниками і відступниками.
(Об.19:12) Очі Його немов полум'я огняне, а на голові Його багато вінців. Він ім'я мав написане, якого не знає ніхто, тільки Він Сам.
Очі Вірного і Правдивого, очі Слова Божого – полум’я огняне і Творець послав Своє Слово, щоб люди через це Слово спаслись, але це Слово буде судити світ.
(Ів.12:48) Хто цурається Мене, і Моїх слів не приймає, той має для себе суддю: те слово, що Я говорив, останнього дня воно буде судити його!
Вінець покладається на голову переможцю, а сидячий на білому коні мав багато вінців, які вказують на багато перемог Вірного і Правдивого Слова Божого. Ім’я людини нічого не говорить про людину, про людину говорить те, що наповняє це ім’я, а наповняє це им’я, інформація про власника цього імені, освіта, характер, сімейний стан, уподобання і т.д. В Слові Божому є інформація про Творця, про Власника Слова, а це Його наука і тільки вона знає і розкриває справжнє ім’я.
(Об.19:13) І зодягнений був Він у шату, покрашену кров'ю (в грец.занурену в кров). А Йому на ім'я: Слово Боже.
Бог є Дух (Ів.4:24) і Його Слово духовне, а людина бувши душею живою (Бут.2:7), духовного Слова зрозуміти не зможе, тому цьому Слову необхідно було надати душевне значення (шату занурену в кров). Ім’я вершника на білому коні Слово Боже – Слово духовне.
(Об.19:14) А війська небесні (в грец.в небі), зодягнені в білий та чистий віссон, їхали вслід за Ним на білих конях.
Війська в духовному світі, це Анголи, як службові особи, зодягнені в чистий і білий вісон, а це праведність Слова і послух Йому.
(Об.19:15) А з Його уст виходив гострий меч, щоб ним бити (в грец.в ньому поражати) народи. І Він пастиме їх залізним жезлом (в грец.в посоху залізному), і Він буде топтати чавило вина лютого гніву Бога Вседержителя!
З уст Вірного і Правдивого виходив гострий меч, яким є Слово Бога, в Ньому Він буде поражати народи Ів.12:48, Господь буде пасти народи в Законі Божому (в посоху залізному), а це Слово Боже.
(Об.19:16) І Він має на шаті й на стегнах Своїх написане ймення: Цар над царями, і Господь над панами.
Слово Боже є Цар над царями (десятьма заповідями), і Господь над панами (пожадливість тілесна, пожадливість очам, і пиха життєва 1Ів.2:16).
(Бут.4:7) Отож, коли ти (Каїн) добре робитимеш, то підіймеш обличчя своє, а коли недобре, то в дверях гріх підстерігає. І до тебе його пожадання, а ти мусиш над ним панувати.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46682
UNREAD_POSTДодано: 29 травня 2014, 08:46 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.19:17) І бачив я одного Ангола, що на сонці стояв. І він гучним голосом кликнув, кажучи до всіх птахів, що серед неба літали: Ходіть, і зберіться на велику Божу вечерю,
Творець у Слові, уподобляється сонцю Пс.83:12, Ангол, як службова особа з духовного світу, твердо стоїть на Слові Божому (на сонці). Споглядаючи за відступом від духовного слова в часі скорботи, а це кінець періоду благодаті – вічір, закликає птахів, які крадуть посіяне слово Мт.13:4;19, на вечерю.
(Об.19:18) щоб ви їли тіла царів, і тіла тисячників, і тіла сильних, і тіла коней і тих, хто сидить на них, і тіла всіх вільних і рабів, і малих, і великих.
Птахи, подоба слуг лукавого, вони їдять тіла (використовують тілесну пожадливість 1Ів.2:16), царів, тисячників, сильних (зверхників блудниці); коней і тих, хто сидить на них (тілесної науки блудниці); всіх вільних і рабів, і малих, і великих (тілесних членів блудливих спільнот).
(Об.19:19) І я побачив звірину, і земних царів, і війська їхні, зібрані, щоб учинити війну з Тим, Хто сидить на коні, та з військом Його.
Сидячий на білому коні – Вірний і Правдивий, це Ісус Христос з мечем, з Словом в устах Своїх, а військо Його – духовні службові особи, ось з Ним і військом Його, вирішили вчинити війну звірина (антихрист) з земними царями (цінності світу цього 1Ів.2:16), та з членами церкви блудниці (війська їхні).
(Об.19:20) І схоплена була звірина, а з нею неправдивий пророк, що ознаки чинив перед нею, що ними звів (в грец.обдурив) тих, хто знамено звірини прийняв і поклонився був образові її. Обоє вони були вкинені живими до огняного озера, що сіркою горіло (в грец.в сірці горить).
В кінці часу скорботи, при виявленні блудниці, з її фальшивою доктриною, буде відкрито, що звірина з моря (антихрист) із душевною доктриною, та звірина з землі (неправдивий пророк) з тілесним (словесним) підтвердженням цієї науки з Писання, представляють диявола. Вони через ознаки, через знамено звірини, обдурили мешканців Землі і люди поклонились образові, тобто науці антихриста, а в його образові самому дияволу. Правда, про цю діючу (живу) фальшиву науку, з неправдивими ознаками, буде відкрита Духом Святим (кинені в огняне озеро), і це виявлення буде в світлі Слова Божого (в сірці горить).
(Об.19:21) А решта побита була мечем (в грец.в мечі) Того, Хто сидів на коні, що виходив із уст Його. І все птаство наїлося їхніми трупами (в грец.тілами).
Не всі люди Землі, віддано сповідували фальшиву релігію блудниці, ось ця категорія людей (решта) і буде осуджена пророчим Словом Ісуса Христа (побита в мечі), в результаті чого, виявиться хибність тілесних тлумачень слів Христа.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46693
UNREAD_POSTДодано: 01 червня 2014, 19:40 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.20:1) І бачив я Ангола, що сходив із неба, що мав ключа від безодні, і кайдани великі (в грец.ланцюг великий) в руці своїй.
Ангол, як службова особа духовного світу, наділена повноваженнями відкривати і закривати безодню, яка є змістом духовного світу.
(Пс.35:7) Правда Твоя, — як гори Божі, а присуди (в рос.судьбы) Твої, — як безодня велика, про людей і про тварин піклуєшся Ти, Господи.
Судьба людини, це інформація про все, що відбувається з даною людиною протягом її земного життя. Безодня велика, це теж судьба, це вічно існуючий зміст (в рос.вечно существующее содержание) духовного світу.
(Об.20:2) І схопив він змія, вужа стародавнього, що диявол він і сатана, і зв'язав його на тисячу років,
Противник Божий сатана, який названий змієм, є духовною особою і йому буде заборонено здійснювати свій духовний вплив на людство Землі протягом тисячу років, він буде зв’язаний в своїх діях повелінням Господнім, яке уподобляється земному, тобто, зв’язанню ланцюгом.
(Об.20:3) та й кинув його до безодні, і замкнув його, і печатку над ним поклав, щоб народи не зводив (в грец.обманював) уже, аж поки не скінчиться тисяча років. А по цьому він розв'язаний буде на короткий час.
Змій буде кинений в духовну безодню, тобто він буде знаходитись в духовному інформаційному просторі, зв’язаним, закритим духовним ключем та покладеною духовною печаткою над ним, що вказують на заборону його діяльності, бо його діяльність зводилась до обману людей Землі.
(Об.20:4) І бачив я престоли та тих, хто сидів на них, і суд їм був даний, і душі стятих за свідчення про Ісуса й за Слово Боже, які не вклонились звірині, ані образові її, і не прийняли знамена на чола свої та на руку свою. І вони ожили, і царювали з Христом тисячу років.
На початку вірша говориться про сидячих на престолах, яким даний суд, а це суд над дванадцятьма племенами Ізраїля, який будуть звершувати дванадцять Апостолів Ісуса Христа, про що Він попереджав під час Своєї місії на Землі.
(Мт.19:28) …Син Людський засяде на престолі слави Своєї, тоді сядете й ви, що за Мною пішли, на дванадцять престолів, щоб судити дванадцять племен Ізраїлевих.
Апостол Іван бачив також душі людей, вбитих в часі скорботи за свідчення про Ісуса й за Слово Боже, які ожили і царювали з Христом тисячу років.
(Об.20:5) А інші померлі (в грец.мертві) не ожили, аж поки не скінчиться тисяча років. Це перше воскресіння.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46695
UNREAD_POSTДодано: 05 червня 2014, 09:25 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.20:6) Блаженний і святий, хто має частку в першому воскресінні! Над ними друга смерть не матиме влади, але вони будуть священиками Бога й Христа, і царюватимуть з Ним тисячу років.
Щасливими і відділеними від цінностей матеріального світу, в сьомій тисячі років будуть ті, які воскресли в першому воскресінні, які зазнали насильницької смерті в часі скорботи за свідчання про Ісуса Христа та за Слово Боже. Вони будуть свідченням для живучих на Землі про Бога й Христа, а друга смерть, духовна смерть, над ними не матиме влади. Наголошення про другу смерть робиться тому, що все людство Землі, після часу скорботи, тобто в сьомій тисячі років буде піддане духовній смерті.
(Об.20:7) Коли ж скінчиться тисяча років, сатана буде випущений із в'язниці своєї.
(Об.20:8) І вийде він зводити (в грец.обманювати) народи, що вони на чотирьох краях землі, Гога й Магога, щоб зібрати їх до бою (в грец.на війну), а число їхнє як морський пісок.
Після закінчення сьомої тисячі років, сатана вийде з безодні, а це духовний інформаційний простір, щоб обманювати жителів Землі, і зібрати їх на війну з вірними Господу. Вислів «на чотирьох краях землі, Гога й Магога», означає всі народи Землі, про що Господь попереджав через пророка Єзекіїля.
(Єз.38:14) Тому проречи пророцтво, сину людський, і скажи Гогу
(Єз.38:15) і підеш з місця твого, від меж півночі, ти і багато народів з тобою, всі, що сидять на конях, зборище велике і військо численне.
(Єз.38:16) І піднімешся на народ Мій, на Ізраїля, як хмара, щоб покрити землю: це буде в останні дні, і Я приведу тебе на землю Мою, щоб народи пізнали Мене, коли Я над тобою, Гог, явлю святість Мою перед очима їх.
(Об.20:9) І вийшли вони на ширину землі, і оточили табір святих та улюблене місто. І зійшов огонь з неба, і пожер їх.
Обман сатани буде зводитись до того, що наука Ісуса Христа (улюблене місто) є помилковою, а свідчення воскреслих в першому воскресінні (табір святих), які були вбиті за Христа та Слово Боже в часі скорботи, направдиві. Огонь Духа Святого спалить брехливі аргументи сатани, та його прибічників.
(Об.20:10) А диявол, що зводив (в грец.обманював) їх, був укинений в озеро огняне та сірчане (в грец.огня та сірки), де звірина й пророк неправдивий. І мучені будуть вони день і ніч на вічні віки.
Диявол, як духовна особа, буде кинений в Божу духовну істину (озеро огня), підтверджену Словом Божим (сіркою). В цьому «озері огня та сірки», також буде знаходитись звірина (антихрист) із своєю душевною доктриною 666, та неправдивий пророк з тілесним тлумачанням Писання. Вічність мук диявола та його прихильників, стверджує земний, тілесний вислів «день і ніч на вічні віки».




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46702
UNREAD_POSTДодано: 08 червня 2014, 18:25 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.20:11) І я бачив престола великого білого, і Того, Хто на ньому сидів, що від лиця Його втекла земля й небо, і місця для них не знайшлося.
В першому і другому віршах четвертого розділу, говориться про перебування Апостола Івана в небі, в духовному вимірі, де він бачив престола і Сидячого на ньому, також йому було показано перебіг процесів і подій часу скорботи. Після засудження диявола і його прихильників, Іван знову бачить престола, але великого і білого, тобто він бачить величну, переможну владу Творця. В присутності Того Хто сидів на великому білому престолі, фізична матеріальність (земля), а також духовна наука (небо) надана людині, для розуміння духовних процесів і подій, від Його лиця тікають, настільки вони недосконалі.
(Об.20:12) І бачив я мертвих великих і малих, що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулась інша книга, то книга життя. І суджено мертвих, як написано в книгах, за вчинками їхніми.
Перед Богом стояли духовно мертві сини Ізраїля, первосвященники, царі, начальники колін (великі), а також просто євреї (малі), які померли в тілі, не прийнявши Ісуса Христа своїм Месією, своїм Спасителем.
(Єр.7:33) І стане труп цього народу за стерво небесному птаству та земній звірині, і не буде, хто б їх відстрашив!
Погани, які увірували в Ісуса Христа, записані Ним у книгу життя, пізніше їхні діла записуються в книгу діл. Для євреїв, перше пишуться в книги діла їхньої віри в прихід Месії, а в другому приході Господа, після увірування Ізраїля в Ісуса Христа, вони згідно діл віри в прихід Месії, будуть записані в книгу життя. Духовно мертвий Ізраїль і буде суджений згідно діл віри в прихід Месії.
(Об.20:13) І дало море мертвих, що в ньому, і смерть і ад дали мертвих, що в них, і суджено їх згідно з їхніми вчинками (в грец.ділами).
Душевне людство Землі (море) дало духовно мертвих, смерть (тілесна) і ад (місце очікування суду), дали духовно мертвих і суджено їх згідно діл віри в прихід Месії.
(Об.20:14) Смерть же та ад були вкинені в озеро огня. Це друга смерть, озеро огня.
Смерть (тілесна) і ад (місце очікування суду) це духовні складові, при закінченні земного буття, у вічності, в духовному світі, вони непотрібні і їхнє місце озеро огня, тобто суд духовної правди.
(Об.20:15) А хто не знайшовся написаний в книзі життя, той укинений буде в озеро огня.
Народ Ізраїля, хто не записаний в книзі життя Мт.12:31-32, залишились духовно мертвими і вони будуть кинені в суд духовної правди Ів.16:13(озеро огня).




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46720
UNREAD_POSTДодано: 12 червня 2014, 09:58 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:1) І бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було.
Апостол Іван перебуваючи в духовному світі, старався описати досконалу реальність цього світу, людською мовою, на основі земних прикладів. В нашому фізичному, матеріальному світі перше небо символізує духовний світ в людському розумінні, перша земля це тілесне сприйняття Писання, або сприйняття Писання на рівні букви, море – людство Землі з душевним сприйняттям Писання. В духовному світі, нове небо, духовна досконалість, а нова земля вказує на основу досконалого, духовного світу, яким є живе і діюче Слово Бога. В першому вірші написано, що моря в духовному світі Іван не бачив, тобто там душевність відсутня.
(1Кор.13:10) коли ж досконале настане, тоді зупиниться те, що частинне.
(1Кор.13:12) Отож, тепер бачимо ми ніби у дзеркалі, у загадці, але потім обличчям в обличчя; тепер розумію частинно, а потім пізнаю, як і пізнаний я.
Апостол Павло називає наше, земне розуміння духовного світу частинним, воно вказує на духовну досконалість, якою пізнані ми, і все ж таки, нове небо, та нава земля, для нас залишаються загадковими.
(Об.21:2) І я, Іван, бачив місто святе, Новий Єрусалим, що сходив із неба від Бога, що був приготований, як невіста, прикрашена для чоловіка свого.
Іван бачить небо відкрите Об.19:11, а це духовне відкриття, в якому йому показано відділену нову науку від Бога, приготовану для Церкви, яка вводить її в духовну досконалість (місто святе, Новий Єрусалим).
(Об.21:3) І почув я гучний голос із престолу, який говорив: Оце оселя Бога з людьми, і Він житиме з ними! Вони будуть народом Його, і Сам Бог буде з ними,
Гучний голос пролунав від престолу, а це символ влади Творця, що святе місто Новий Єрусалим, який зійшов із нового неба від Бога, являється Його оселею, тобто Творець проживає в духовній досконалості, в якій буде жити і Його народ.
(Об.21:4) і Бог кожну сльозу з очей їхніх зітре, і не буде вже смерти. Ані скорботи, ані крику, ані муки вже не буде, бо перше минулося!
Сльози, смерть, скорбота, крик і мука складові першої Землі при першому небі, тобто в тому дочасному фізичному, матеріальному світі, в якому Дух Святий навчав і готував віруючих до життя у досконалій вічності з Богом.
(Об.21:5) І сказав Сидячий на престолі: Ось нове все творю! І говорить: Напиши, що слова ці правдиві та вірні!
Сидячий на престолі, творить все нове, для нової людини, яка прийняла Ісуса Христа своїм спасителем, наставником; народилась з гори, Отцем якої є Бог; прийняла духовне хрещення і визнала учителем своїм Духа Святого.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46752
UNREAD_POSTДодано: 15 червня 2014, 16:35 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:6) І сказав Він мені: Сталося! Я Альфа й Омега, Початок і Кінець. Хто прагне, тому дармо Я дам від джерела живої води.
Перше все минуло, настало все нове, сталося спасіння людства, тобто спасіння довершилось увіруванням Ізраїля в Ісуса Христа, як свого Месію. Слово вийшло від Бога і це Слово говорило про Початок і Кінець земного буття Іс.46:10. Слово стає джерелом живої води, під дією Духа Святого, Який робить це слово живим, діючим і пророчим.
(Ів.7:38) Хто вірує в Мене, як каже Писання, то ріки живої води потечуть із утроби його.
Ів.7:39 Це ж сказав Він про Духа, що мали прийняти Його, хто ввірував у Нього
(Об.21:7) Переможець наслідить усе, і Я буду Богом для нього, а він Мені буде за сина!
Кожне з послань до семи церков, закінчується обітницею Ісуса Христа переможцю в духовній боротьбі, і він згідно обітниці наслідує:
1.Буде їсти від дерева життя, яке в раю Божім.
2.Не буде пошкоджений від другої смерти.
3.Буде їсти приховану манну.
4.Одержить владу над поганами.
5.Зодягнеться в білу одежу.
6.Буде стовпом у храмі Бога.
7.Сяде з Ісусом Христом на престолі Його.
(Об.21:8) А лякливим, і невірним, і мерзким, і убивцям, і розпусникам, і чарівникам, і ідолянам, і всім неправдомовцям, їхня частина в озері, що горить огнем та сіркою, а це друга смерть!
Люди з відповідними характеристиками, перерахованими в восьмому вірші, являлись членами церкви блудниці, вони знакомі з Писанням, мали частково його духовне розуміння, але їхня доля духовний суд через Писання (озеро, що горить огнем та сіркою), а це духовна смерть.
(Об.21:9) І прийшов до мене один із семи Анголів, що мають сім чаш, наповнених сімома останніми карами, та й промовив до мене, говорячи: Ходи, покажу я тобі невісту, жону Агнця.
Ангол, як службова особа духовного світу, показує невісту, жону Агнця не як особистість, а як Церкву – спільноту людей, з відповідною доктриною, та її складовими, що являються обов’язковими для перебування в духовному, досконалому світі.
(Об.21:10) І заніс мене духом на гору велику й високу, і місто мені показав, святий Єрусалим, що сходив із неба від Бога.
Щоб побачити і зрозуміти доктрину Церкви з її складовими, необхідно бути в дусі, знаходитись на великій і високій горі, а це бути хрещеним в Дусі Святому, перебувати в величній науці Божій.
(Пс.35:7) Правда Твоя, — як гори Божі, а присуди (рос.судьбы) Твої, — як безодня велика…




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46762
UNREAD_POSTДодано: 19 червня 2014, 10:37 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:11) Славу Божу він має (місто святий Єрусалим доб.мною). А світлість його подібна до каменя дорогоцінного, як каменя ясписа кристалічного.
З одинадцятого вірша подається характеристика науки, що зійшла з неба від Бога, яка повинна бути основою доктрини Церкви, тобто людей, які будуть жити в оселях Бога, і Він житиме з ними. Ця характеристика починається з того, що наука повинна мати світлість, подібно до дорогоцінного каменя яспіса, який згідно віршів Об.21:14, Об.21:19, Мт.10:2 вказує на першого Апостола Ісуса Христа Симона, що Петром прозивався, а значення імені Симон – слухання, тобто основою науки з неба від Бога є слухання. Кристалічність каменя ясписа говорить про його надзвичайну прозорість і твердість, що вказує на зрозумілість науки з неба і її непохитність.
(Об.21:12) Мур воно мало великий і високий, мало дванадцять брам, а на брамах дванадцять Анголів та ймення написані, а вони імення дванадцятьох племен синів Ізраїля.
Обороною міста від ворогів в давнину, був мур, або стіна, і чим величнішим, або ширшим, чим вищим був цей мур тим надійнішою була оборона. Обороною Нового Єрусалиму, науки з неба від Бога є Його Слово, яке святе (велике), бо до нього ніхто не може прийти без Бога Ів.6:44, духовним (високим) його робить Дух Святий Ів.16:13-14. На кожній з дванадцяти брам, через які можна увійти в місто, в науку, знаходиться духовна службова особа Ангол, який посилається на служіння тим хто має спасіння вспадкувати Єв.1:13-14, на кожній з дванадцяти брам, ім’я дванадцяти племен синів Ізраїля, бо написано, що «увесь Ізраїль спасеться» Рим.11:26. Хто ігнорує, або зневажає спасіння Ізраїля, в Новий Єрусалим увійти не зможе.
(Об.21:13) Від сходу три брамі, і від півночі три брамі, і від півдня три брамі, і від заходу три брамі.
В книзі пророка Езекіїля в 48 розділі з 31 по 34 вірші, вказані імена синів Ізраїля на дванадцятьох брамах входу в місто, по три брамі на кожній з чотирьох сторін світу, від сходу три брами: Йосипа (додати), Веніямина (син правиці), Дана (суддя); від півночі три брами: Рувима (побачити), Юди (хваління), Левія (прив’язаність); від півдня три брами: Симеона (почути), Іссахара (нагорода), Завулона (помешкання); від заходу три брами: Гада (щастя), Ассира (блаженство), Нафталима (боротьба). В дужках подано значення імен, на основі яких можна роздумати над даним віршом.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46780
UNREAD_POSTДодано: 22 червня 2014, 18:33 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:14) І міський мур мав дванадцять підвалин, а на них дванадцять імен дванадцяти апостолів Агнця.
Оборонна стіна, або мур Нового Єрусалиму, науки від Бога є Його Слово, а підвалинами, або основою на якій збудований цей мур є імена дванадцяти апостолів Ісуса Христа. Апостоли, Слово Христа та Його науку, проповідували по Землі і Дух Святий на основі цих проповідей збудував Церкву, а наука Христа є наукою Бога.
(Ів.7:16) Відповів їм Ісус і сказав: Наука Моя не Моя, а Того, Хто послав Мене.
(Об.21:15) А той, хто зо мною говорив, мав міру, золоту тростину, щоб зміряти місто, і брами його і його мур.
Згідно Об.21:9 з апостолом Іваном говорив Ангол, який являється духовною службовою особою, міра духовної особи є духовною, тому і сказано, що мірна тростина є золотою.
(Езк.40:5) …у руці того мужа тростина для вимірювання у шість ліктів
В пророка Езекіїля сказано, що довжина мірної тростини шість ліктів, а це міра людська. І Ангол, і мірна золота тростина духовні, то відповідно місто, брами і мур теж повинні бути духовними. Місто Новий Єрусалим, це духовна наука приготована для людської душі, записаної в книгу життя Ісуса Христа. В цьому міст, в цій науці душа буде жити з Богом, тому її міряють золотою, духовною тростиною, розміром в шість ліктів, бо це оселя для людської душі. Ввійти в місто, в духовну науку, можна через дванадцять брам, на яких імена дванадцяти племен синів Ізраїля і це не випадково, бо важливою складовою Слова, є обітниця спасіння народу спадку Божого.
(Рим.11:26) і так увесь Ізраїль спасеться, як написано: Прийде з Сіону Спаситель, і відверне безбожність від Якова,
(Рим.11:27) і це заповіт їм від Мене, коли відійму гріхи їхні!
Брами муру теж міряються духовною, золотою тростиною в шість ліктів, тобто в місто, в духовну науку зможуть увійти тільки ті душі, які визнали і сповідували важливість спасіння дванадцяти племен синів Ізраїля. Дванадцять брам знаходились в мурі, або оборонній стіні міста, що є Слово Боже і цей мур теж вимірюється тростиною золотою, духовною, тобто все Слово є духовним, а довжина тростини в шість ліктів, говорить про те, що це Слово повинно бути в спасенній людській душі.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46798
UNREAD_POSTДодано: 26 червня 2014, 14:52 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:16) А місто чотирикутнє, а довжина його така, як і ширина. І він зміряв місто тростиною на дванадцять тисяч стадій; довжина, і ширина, і вишина його рівні.
Ангол зміряв місто Новий Єрусалим, золотою, духовною тростиною, довжина якої шіть ліктів, а це міра людська. Вказане місто, являється наукою Бога для людей, які в цій оселі будуть з Ним жити, і це місто чотирикутне, але сказано, що довжина, ширина і висота його рівні, тобто це куб. Куб має дванадцять сторін, а написано, що вимір міста склав дванадцять тисяч стадій, тобто кожна з дванадцяти сторін була в тисячу стадій. Тисяча символізує велич Божої милості.
(Вих.20:6) і що чинить милість тисячам поколінь тих, хто любить Мене, і хто держиться Моїх заповідей.
(Пс.104:8) Він пам'ятає навіки Свого заповіта, те слово, яке наказав був на тисячу родів,
Святеє Святих в скинії, збудованій Мойсеєм, мало розміри довжини, ширини і висоти по десять ліктів, тобто це був куб. В Святеє Святих, скинії чи храму, Бог відкривався Ізраїлевим синам, там знаходився ковчег заповіту, який із своїм вмістом символізував Ісуса Христа.
(Вих.29:43) І буду відкриватися там (в Святее Святих скинії доб.мною) Ізраїлевим синам, і це місце буде освячене Моєю славою.
Одинаковість довжини, ширини і висоти Нового Єрусалиму ототожнюється із Святеє Святих земного храму, але в Новому Єрусалимі Бог не буде відкриватися своєму народу, а буде з ними жити.
(Об.21:17) І зміряв він мура його на сто сорок чотири лікті міри людської, яка й міра Ангола.
Мур Нового Єрусалиму, вимірюється золотою, духовною тростиною, і розмір його сто сорок чотири лікті, міри людської, але написано, що ця міра є міра і Ангола, тобто величина муру є також і духовною. Оборонною стіною науки Бога є Його Слово, цим Словом, як Нового, так і Старого Заповітів є Ісус Христос бо написано:
(1Кор.10:4) і пили всі той самий духовний напій, бо пили від духовної скелі, що йшла вслід за ними (Ізраїлем), а та скеля був Христос!
В Ісусі Христі, Бог послав Своє Слово на Землю, щоб люди через це Слово примирилися з Ним. Людська, душевна міра в шість ліктів, вміщається в сто сорока чотирьох ліктях розміру муру міста, двадцять чотири рази, тобто людська душа, протягом свого свідомого земного буття, повинна постійно перебувати в Слові Божому, в роздумах над Ним (24 години доби).




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46819
UNREAD_POSTДодано: 29 червня 2014, 21:02 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:18) Його мур був збудований з яспису, а місто було щире (в грец.чисте) золото, подібне до чистого скла.
В одинадцятому вірші даного розділу, говорилось що світлість міста подібна до каменя яспіса, а це згідно віршів Об.21:14, Об.21:19, Мт.10:2 вказує на першого апостола Ісуса Христа Симона, що Петром названий, значення імені Симон – слухання. Мур (оборонна стіна) Нового Єрусалиму – науки від Бога, збудований з яспісу, тобто обороною здорової духовної науки від Бога є слухання, і слухання Духа Святого. На підтвердження того, що ця наука є духовною, говориться що місто чисте золото, подібне до чистого скла, тобто наука тільки духовна і зрозуміла для народжиних з гори, для духовно живих.
(Об.21:19) Підвалини муру міського прикрашені були всяким дорогоцінним камінням. Перша підвалина яспис, друга сапфір, третя халкидон, четверта смарагд,
(Об.21:20) п'ята сардонікс, шоста сардій, сьома хризоліт, восьма берил, дев'ята топаз, десята хрисопрас, одинадцята гіацинт, дванадцята аметист.
Вірші Об.21:14, Об.21:19-20, Мт.10:2 вказують на дванадцять апостолів Ісуса Христа, які в Євангеліях, в Діях Апостолів і своїх посланнях, дають нам можливість роздумувати і зрозуміти обов’язкові елементи основ науки Господа, та дають приклад практичного її використання.
(Об.21:21) А дванадцять брам то дванадцять перлин, і кожна брама зокрема була з однієї перлини. А вулиці міста щире золото, прозорі (в грец.вулиця міста чисте золото прозоре), як скло.
Новий Єрусалим, як наука Бога, мала оборонний мур в якому дванадцять брам з іменами дванадцяти племен синів Ізраїля, а кожна з дванадцяти брам була з однієї перлини. Тобто в досконалу науку Творця можна увійти тілки сповідуючи спасіння народу спадку Божого Ізраїля, та доктрину Церкви, на яку вказує перлина.
(Мф.13:45) Подібне ще Царство Небесне до того купця, що пошукує перел добрих,
(Мф.13:46) а як знайде одну дорогоцінну перлину, то йде, і все продає, що має, і купує її.
Більшість людей, сповідуючи одну із конфесійних наук, належачи до тої, чи іншої релігійної общини, після народження з гори, народження від Бога, почали шукати таку общину, яка сповідує здорову науку на основі Біблії. Знайшовши таку дорогоцінну перлину – Церкву Христову, зрікались своїх попередніх релігійних переконань, «батьківської віри», все це «продавали» і купували цю перлину, ставали членами її. В Новому Єрусалимі, а науці Бога є одна вулиця і цією духовною вулицею (чисте золото), зрозумілою (прозорою як скло) є Ісус Христос – Слово Бога Ів.14:6.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46848
UNREAD_POSTДодано: 03 липня 2014, 18:45 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Об.21:22) А храму не бачив я в ньому, бо Господь, Бог Вседержитель то йому храм і Агнець.
В Храмі, в Святеє Святих, Бог відкривався Ізраїлевим синам Вих.29:43, а в Новому Єрусалимі Творець буде жити з народом Своїм, записаним в книзі життя Агнця і тому храмом міста є Вседержитель із Своїм Словом – Агнцем.
(Об.21:23) І місто не має потреби ні в сонці, ні в місяці, щоб у ньому світили, слава бо Божа його освітила, а світильник для нього (в грец.його) Агнець.
На Землі, світлом для людини є Бог, Який в Писанню уподобляється сонцю Пс.83:12, а також Церква, яка віббиває світло Ісуса Христа Еф.5:8, як місяць відбиває світло сонця. У вічності, досконалу духовну реальність, освітлює слава Божа, а світильник Нового Єрусалиму, науки від Бога є Агнець, Ісус Христос, про що було сказано Богом, через пророка Езекіїля:
(Ез.48:35) А ім'я міста з того дня: Тут Господь.
(Об.21:24) І народи ходитимуть у світлі його, а земські царі (в грец.землі) принесуть свою славу до нього.
Народи, записані в книгу життя Ісуса Христа, будуть жити в досконалій науці Бога і ходитимуть в світлі Слова, яке є світильником духовного міста. Царями землі являються плоди духа: любов, радість, мир, довготерпіння, добрість, милосердя, віра, лагідність, здержливість Гал.5:22-23, ось вони і принесуть свою славу в це місто.
(Об.21:25) А брами його зачинятись не будуть удень, бо там ночі не буде.
Вічність з Богом і Агнцем є духовною досконалістю – днем, брами муру міста з іменами племен синів Ізраїля, закриватись не будуть, бо Ізраїль увірувавши в Месію, в Ісуса Христа теж буде жити в цьому місті з народи, записаними в книгу життя.
(Об.21:26) І принесуть до нього славу й честь народів.
Славою і честю народів Землі, були дочасні земні цінності, і у кожного з цих народів, хто увірував в Ісуса Христа, пройшла переоцінка цінностей і все це старе стало як сміття, а тільки все нове, народжене від Бога, від Його науки, буде принесене в Його місто.
(Об.21:27) І не ввійде до нього ніщо нечисте, ані той, хто чинить гидоту й неправду, і не записані у книзі життя Агнця.
У вічність, в досконалий духовний світ з Божою наукою, в місто Новий Єрусалим, може увійти тільки той, хто записаний в книгу життя Ісуса Христа, як Агнця, принесеного в жертву за спасіння людства.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Об'явлення Івана 19–22 розділи
46863
UNREAD_POSTДодано: 06 липня 2014, 17:34 

Стать: Він
Востаннє тут були:
Вчора, 11:23
Написано: 239
Звідки: Львів
Віровизнання: п'ятидесятник
ПРОДОВЖЕННЯ
(Вірші 22 розділу приведені з дослівного перекладу грецького НЗ).
(Об.22:1) І показав він мені ріку води життя, світлу як кришталь, що виходила від престолу Бога і Агнця.
Від престолу Бога і Ісуса Христа виходить Дух Святий, складовою Якого є сім духів Божих.
(Об.4:5)… А перед престолом горіли сім світильників огню, а вони сім духів Божих.
Ріка води життя, виходить від владних повноважень (престолу) Бога і Його Слова, Яке під дією Духа Святого робиться рікою води життя. Всі, хто буде жити в Новому Єрусалимі з Богом, будуть пити цю криштально чисту воду.
(Ів.4:14) А хто питиме воду, що Я йому дам, прагнути не буде повік, бо вода, що Я йому дам, стане в нім джерелом тієї води, що тече в життя вічне.
(Ів.7:38) Хто вірує в Мене, як каже Писання, то ріки живої води потечуть із утроби його.
(Ів.7:39) Це ж сказав Він про Духа, що мали прийняти Його, хто ввірував у Нього
Приведені слова Ісуса Христа, записані в Євангелії від Івана, дисить грунтовно і в повноті пояснюють перший вірш даного розділу.
(Об.22:2) Посередині його вулиці і ріки, звідси і звідти, дерево життя, що творить дванадцять плодів, кожного місяця віддає плід свій. А листя дерева на вздоровлення народів.
У святому місті від Бога – Новому Єрусалимі, в досконалій духовній Його науці, є ріка води життя, яка виходить від престолу Творця (звідти), про що згадано вище. А також є одна вулиця, підкреслюю одна вулиця, якою є Ісус Христос – Слово.
(Ів.14:6) Я дорога, і правда, і життя. До Отця не приходить ніхто, якщо не через Мене.
Ця вулиця вела і веде нас, з цього дочасного земного буття (звідси), у вічні оселі Отця. Посередині вулиці і ріки дерево життя, яким є наш Господь.
(Лк.23:31) Бо коли таке роблять зеленому дереву, то що буде сухому?
Ісус Христос, прийшовши в цей дочасний світ, прийнявши тіло людини, ставши деревом живим «зеленим», дав науку людям (які теж є як дерева Мк.8:24) для того, щоб вони перебуваючи в Його Слові, прийняли цілу правду від Духа Святого, стали живими для Бога.
(Ів.16:13) А коли прийде Він, Той Дух правди, Він вас попровадить до цілої правди
(Ів.16:14) Він прославить Мене, бо Він візьме з Мого та й вам сповістить.
(Ів.16:15) Усе, що має Отець, то Моє; через те Я й сказав, що Він візьме з Мого та й вам сповістить.
Отець послав Свого Сина, до народу спадку Свого, до Ізраїля Мт.15:24, щоб привести їх до Себе. Вони і є ті дванадцять плодів, які творить «дерево життя», від чого прославиться Отець Ів.15:8. В часі скорботи, Ізраїль прийме Ісуса Христа своїм Месією, а листя «дерева життя» на вздоровлення народів «Світло на просвіту поганам» Лк.2:32.




А ми перебуватимемо завжди в молитві та в служінні Слову. (Дiї 6:4)
Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 19 повідомлень ]  На сторінку 1, 2  Далі


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 6 гостей


©2006-2024 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ>