Джерело https://forum.jerelo.info/ |
|
Комплекс неповноцінності https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=123 |
Сторінка 1 з 7 |
Тарас | [ 01 червня 2006, 00:08 ] Комплекс неповноцінності |
Що ви можете сказати на цю тему? |
Братик | [ 01 червня 2006, 07:16 ] |
Я думаю кожна людина має такий комплекс, але у кожної дюдини він прояляється в різній мірі. Якщо ти думаєш що у самовпевненої людини немає такого компексу, зроби їй зауваження стосовно її розумових здібностей і ти побачиш її реакцію |
Тарас | [ 02 червня 2006, 14:51 ] |
Я думаю, що він не в кожного є. Я впевнений, що коли людина має, любов до Бога, то вона проганяє всякі комплекси. Коли людина усвідомлює, що Бог її любить такою, як вона є, що Він піклується про її долю, що вона в Його руках, то в неї зникають всякі комплекси. Я думаю, що в людей різні комплекси по причинні не достатнього пізнання Бога. |
Іван Твердий | [ 02 червня 2006, 19:25 ] |
Комплекс неповноцінності можна по-різному трактувати, тому тут треба бути особливо обережним. Саме на основі нібито викорінення цього комплексу сьогодні зявилися такі вчення, які до нього відносять смирення перед Богом (якщо ти смиренний, кроткий - значить в тебе комплекс неповноцінності). Може так прямо і не говорять, не називають, що смирення - це комплекс неповноцінності, але з цієї науки загалом так виходить. До слова: у видавництві "Джерело" готується книжечка під назвою "Занижена самооцінка або у полоні пожадливостей (Скільки вартує людина)", що присвячена саме цьому питанню. |
Братик | [ 05 червня 2006, 20:18 ] |
Тарасе, я з тобою згідний, що коли людина має любов ло Бога, то вона проганяє ці комплекси (та будь-які інші), та все ж досконалих людей немає. Я мав на увазі, що у кожної людини цей комплекс розвинутий у різній мірі, так же само, як і у різній мірі проявляється любов до Бога, тобто усе це - по мірі віри. Дуже радий за тебе якщо ти думаєш що у тебе такого комплексу нема, я теж так думаю відносно себе |
Тарас | [ 06 червня 2006, 00:41 ] |
Розумієш, я думаю, що є різниця між тим, що цей комплекс поселився всередині людини, а що він навіюється дияволом ззовні. Коли цей комплекс всередині, то в тому треба покаятися і просити в Бога, щоб він звільнив від нього. А коли він посилається у вигляді гріховних спокусливих думок про недосконалість дияволом ззовні, то його слід просто відігнати, не дати йому місця. Тому я і розрзняю, між тим, що людина має цей комплекс всередині, а що він намагається нав’язуватись дияволом. |
Братик | [ 06 червня 2006, 08:09 ] |
Вибач, я не розумію, як можна каятися в комплексі неповноцінності... Мені здається його перебороти можна лише вірою. І як думки про недосконалість можуть бути спокусливими? |
Winslet | [ 06 червня 2006, 15:48 ] |
Комплекс неповноцінності найчастіше притаманний людям з низькою самооцінкою, невпевненим у собі, сором"язливим. Вони вважають себе гіршими за інших, тому соромляться на людях висловити свою думку, сковано поводять себе, не можуть вільно спілкуватися, їм важко знайти спільну мову з оточуючими. І цей комплекс не виникає на порожньому місці. Це може бути наслідком того, в якій родині ця людина зростала. А також наслідком ставлення до неї оточуючих... На жаль, навіть серед віруючих такі люди трапляються. І не треба їх осуджувати за те, що вони такі. За них треба тільки молитися. Ці люди, можливо, душевно та морально травмовані, потребують доброго ставлення. "Перемогти себе," - легко сказати тим, у кого характер сильніший, більше самовпевненості, і важко зробити тим, у кого самовпевненості мало. |
Сонячник | [ 06 червня 2006, 19:14 ] |
Вибач, Winslet... Але я не розумію, чому ти вважаєш, що "низька самооцінка" - це негативний стан, і що за таких віруючих потрібно молитися? Winslet написав: Комплекс неповноцінності найчастіше притаманний людям з низькою самооцінкою, невпевненим у собі, сором"язливим. Вони вважають себе гіршими за інших... На жаль, навіть серед віруючих такі люди трапляються... За них треба тільки молитися. Я завжди думав навпаки, що хритиянин повинен досягнути цього стану, щоб інших вважати вищих за себе. Бо корінь багатьох гріхів в тому, що ми вважаємо себе кращими за інших. І Слово Боже нас вчить: Цитата: Не робіть нічого підступом або з чванливости, але в покорі майте один одного за більшого від себе. Фил.2:3 або російський переклад:Цитата: ничего [не делайте] по любопрению или по тщеславию, но по смиренномудрию почитайте один другого высшим себя. Фил.2:3 Цитата: Думайте між собою однаково; не величайтеся, але наслідуйте слухняних; не вважайте за мудрих себе! (Рим.12:16) Цитата: Як кому з вас здається, що він мудрий в цім віці, нехай стане нерозумним, щоб бути премудрим. 1Кор.3:18 От навіть у Апостола Павла була низька самооцінка: Цитата: Я бо найменший з апостолів, що негідний зватись апостолом...1Кор.15:9 У Біблії є багато прикладів, коли мужі Божі принижували самих себе. Вибачте, якщо я чогось не розумію...
|
Winslet | [ 06 червня 2006, 20:07 ] |
Сонячник написав: Вибач, Winslet... Але я не розумію, чому ти вважаєш, що "низька самооцінка" - це негативний стан, і що за таких віруючих потрібно молитися?
Тому що, буває, такі люди низько оцінюють себе не тільки стосовно позиції в суспільстві, але й стосовно позиції перед Богом. Вони вважають, що Бог любить інших більше, чим їх. А стосовно приведених тобою віршів з Біблії, я скажу так: звичайно, коли людина дуже самовпевнена, це є погано. Але коли людина себе не поважає, це також погано. Якщо вона себе не поважає, то як поважатимуть її навколишні? Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе. |
Сонячник | [ 06 червня 2006, 20:28 ] |
Що стосується Божої любові до нас, то я думаю, що вона безмірна! І тут не годиться думати, що когось Бог любить більше чи менше! Але чим менше ми себе оцінюємо перед Богом, тим більше нас любить Бог! Цитата: А всі майте покору один до одного, бо Бог противиться гордим, а смиренним дає благодать! (1Петра 5:5) Winslet написав: Але коли людина себе не поважає, це також погано. Якщо вона себе не поважає, то як поважатимуть її навколишні? Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе. Ще раз вибач, Winslet, але Біблія вчить інакше: Цитата: 10 Два чоловіки до храму ввійшли помолитись, один фарисей, а другий був митник. 11 Фарисей, ставши, так молився про себе: Дякую, Боже, Тобі, що я не такий, як інші люди: здирщики, неправедні, перелюбні, або як цей митник. 12 Я пощу два рази на тиждень, даю десятину з усього, що тільки надбаю! 13 А митник здалека стояв, та й очей навіть звести до неба не смів, але бив себе в груди й казав: Боже, будь милостивий до мене грішного!... 14 Говорю вам, що цей повернувся до дому свого більш виправданий, аніж той. Бо кожен, хто підноситься, буде понижений, хто ж понижається, той піднесеться. Луки 18:10-14 А ще:Цитата: Горе вам, як усі люди про вас говоритимуть добре Лук.6:26
|
Winslet | [ 06 червня 2006, 22:15 ] |
"Хто має вуха, нехай почує"... Ти зовсім не зрозумів мою думку... |
Тарас | [ 06 червня 2006, 23:32 ] |
Відповідь Братику: Каятись треба тому, що комплекс неповноцінності посилається дияволом, він пригнічує людину. Очевидно, що це не угодно Богові. Думки спокусливі тому, що диявол спокушає людину повірити в те, що Бог її неправильно створив, що може Бог помилився. Відповідь Вінслет: Зрозуміло, що таких людей не потрібно осуджувати, я згідний, що за них слід молитися, але я думаю, що варто ще й пояснити їм причини того комплексу, від кого він, і як з ним боротися. Тоді ми не тільки покажем людині на проблему, ми покажемо й шляхи виходу з неї. Така людина зможе побачити повну картину, яку вона до того не бачила. Відповідь Сонячнику: Ми повинні бути смиренними, ми не повинні пробувати в гордості, але ми не повинні мати комплексу неповноцінності. Ми повинні думати про себе в міру віри, повинні думати про себе не більше ніж ми є. Але це зовсім не гордість. Я думаю, що тут якраз виявилось наше неправильне розуміння смирення. Якщо вважати комплекс неповноцінності смиренням, то це - ЛЖЕСМИРЕННЯ. Бог ніколи не пригнічував людину, ніколи не робив такого, щоб вона вважала себе неповноцінною. Взагалі тему смирення можна було б обговорити в окремій темі, оскільки це обширна тема, але наведу лише декілька думок для ясності. Впершу чергу смирення - це не зовнішній прояв, а внутрішній. Існує думка, що якщо я смиряюсь, то моє лице має бути похмуре, я повинен бути пасивним, занижувати свою оцінку (я не кажу про випадок коли в нас самооцінка завишена). Смирення - це коли я не керуюся своїми амбіціями, своїми похотями, бажаннями, але будь-якою ціною (законною) хочу виконати ВОЛЮ БОЖУ, навіть якщо вона йде в розріз з моєю волею. Тоді я смиряюся, відкидаю свої бажання, а виконую Божі Бажання. (раджу прочитати 58 розділ Ісаї.) Комплекс неповноцінності немає нічого спільного з смиренням, поважанням інших вищими за себе. |
Сонячник | [ 07 червня 2006, 00:08 ] |
Народ! Звідкіля ви набралися таких розумних слів "комплекс неповноцінності", "низька самооцінка"? Я, звичайно, не філолог і не філософ, але все ж таки не розумію, для чого ця тема у розділі "Досліджуймо Бібілію", якщо у Бібілії таких понять просто не має... (чи це просто я сліпий - не бачу, чи вух не маю?) Що це за таке новітнє вчення? Ви можете привести хоча б один приклад з Біблії, яке б пояснило про що йдеться! А то у мене справді комплекс неповноцінності виникне! Вибачте, якщо я відстав від прогресу богослов'я! |
Тарас | [ 07 червня 2006, 00:14 ] |
Біблія може справді не містити деяких слів, бо переклад робився досить давно, тому я думаю закиди про небіблійні слова даремний. До того ж я впевнний, що ти у твоїй мові ти вживаєш слова, з яких далеко не всі написані в Біблії. До того ж ми не говоримо про нього не пояснивши його суті. А щодо цитат з Писання, то справді нема місць, які прямо про нього говорять, але є місця, які проливають світло на це питання. Так само нема в Біблії написано про куріння, але є місця на основі яких ми можемо зробити висновки про це явище. |
Сторінка 1 з 7 | Часовий пояс UTC + 2 годин |