Джерело Християнський форум «Джерело»
Праведний, як пальмове дерево, розпустить гіллє своє...
(Пс.92:12)
Джерело Поезія Рейтинг Форум
Сьогодні: 28 березня 2024, 20:50




Створити нову тему Відповісти  [ 25 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2

Автор Повідомлення
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
27598
UNREAD_POSTДодано: 11 грудня 2010, 00:22 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
30 листопада 2023, 06:16
Написано: 4652
Звідки: Україна
Віровизнання: християнин
Протестант написав:
2. Я зауважив такі слова. ...хрещення на відпущення гріхів.... Значить водне хрещення це не тільки обітниця, а відбувається відпущення гріхів, думаю що мається на увазі старий грішний чоловік помирає, а новий у Х.І. воскресає.

svjat написав:
Соборно-церковне розуміння хрещення не достатньо грунтувати лише на одній цитаті ап.Петра. Це розуміння безумовно грунтується на комплексному Христово-апостолському вченні про хрещення.

Так, адже сам обряд не очищає від гріховної природи і новий чоловік не воскресає.
Я роздумував над цим, і зрозумів, що водне хрещення (занурення) - є лише символічним обрядом. Водне занурення лише вказує на необхідність занурення у Христі, тобто у Слові Божому, у якому помирає наш старий чоловік, щоб силою Д.С. воскрес наш дух для нового життя у Христі. Це є основою хрещення кожного християнина. Тому й одне хрещення, бо Один Господь.




Трава засихає, а квітка зів'яне, Слово ж нашого Бога повіки стоятиме! (Іс.40:8 )
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
30229
UNREAD_POSTДодано: 06 березня 2011, 21:38 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 грудня 2023, 14:33
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Сонячник написав:
8-й. І в Духа Святого, Господа Животворчого, що від Отця [і Сина] походить, що Йому з Отцем і Сином однакове поклоніння і однакова слава, що говорив через пророків.

ІЗ спілкуванням із Михайлом виникло таке запитання: Д.С. походить від Отця, чи від Отця і Сина? І чи воно взагалі грає роль у християнському житті?
І ще одне, це правда що цей пункт із символа "Вірую" був одна із причин поділу ортодоксалів у 1054 році?




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34334
UNREAD_POSTДодано: 30 грудня 2011, 04:07 

Стать: Він
Востаннє тут були:
13 жовтня 2017, 04:39
Написано: 4006
Звідки: MA-USA
Ні, це питання не важливе, бо Отець і Син - Одне.
Цитата:
Я роздумував над цим, і зрозумів, що водне хрещення (занурення) - є лише символічним обрядом. Водне занурення лише вказує на необхідність занурення у Христі, тобто у Слові Божому, у якому помирає наш старий чоловік, щоб силою Д.С. воскрес наш дух для нового життя у Христі.

Водне хрещення - це обряд, але він символізує не занурення в Христа (Слові Божому), а покаяння. ІМХО




Хай благословить тебе Господь!
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34355
UNREAD_POSTДодано: 05 січня 2012, 14:25 
Аватар учасника

Стать: Вона
Востаннє тут були:
01 квітня 2017, 15:48
Написано: 220
Віровизнання: свідок Єгови
Сонячник написав:
Так, адже сам обряд не очищає від гріховної природи і новий чоловік не воскресає.
Я роздумував над цим, і зрозумів, що водне хрещення (занурення) - є лише символічним обрядом. Водне занурення лише вказує на необхідність занурення у Христі, тобто у Слові Божому, у якому помирає наш старий чоловік, щоб силою Д.С. воскрес наш дух для нового життя у Христі. Це є основою хрещення кожного християнина. Тому й одне хрещення, бо Один Господь.

Словом «хрестити» перекладається грецьке баптı́зеін, що означає «занурювати» («Давньогрецько-російський словник» Й. Х. Дворецького). Християнське водне хрещення — це зовнішній символ того, що людина, яка охрещується, цілковито і беззастережно через Ісуса Христа присвятила себе виконанню волі Бога Єгови. Також Святе Письмо згадує зокрема Іванове хрещення, хрещення святим духом і хрещення вогнем. Ці хрещення відрізняються між собою тим, що мають різне призначення.
Братик написав:
Водне хрещення - це обряд, але він символізує не занурення в Христа (Слові Божому), а покаяння. ІМХО

Стосовно Іванового хрещення євреїв, - це твердження вірне. Як присвячений Єгові народ, євреї не присягали на вірність Богові, бо з народження були його виключною власністю. Одак, через переступи мали визнати свої провини перед Єговою та покаятись у своїх злих вчинках. Іван готував людей до приходу Месії, про якого писали пророки. Інші особи, які не є присвяченими Богові, тому коли така людина обирає шлях вказаний Ісусом, то таке хрещення має набагато більше значення ніж розкаяння. Чи не так? Отже, якщо хтось хоче охреститись, то що він має визнати перед Богом та людьми? Як гадаєте?

Братик написав:
…бо Отець і Син - Одне.

Безперечно, Єгова та Його син Ісус перебувають у єдності. Але це не значить, що Єгова та Ісус є одною особою. Сам Ісус визнавав, що є Божим слугою, про це записано в Матвія 12: 16-24. Порівняймо з пророцтвом Ісаї про прихід месії: «Ось мій Слуга, якого я підтримую, мій вибраний, якого вподобало моє серце. Я поклав на нього дух мій: він сповістить народам правду. Він не буде кричати, ані вигукувати, і голосу свого на вулиці не дасть почути. Надломленої очеретини не доламає; льону, що куриться, він не погасить; оповістить ретельно правду. Він не ослабне, не подасться, аж покіль не встановить на землі правди, бо острови чекають його науки» (Ісаї 42:1— 4, Хом.).
Доказом того, що Ісус не є Богові рівним є той факт, що сидить він по праву руку від Батька. Коли він був на землі, він довів свою відданість Богові, виконуючи Його накази.




http://hyacinthis.blogspot.com
-1
(0-1)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34373
UNREAD_POSTДодано: 05 січня 2012, 21:02 

Стать: Він
Востаннє тут були:
13 жовтня 2017, 04:39
Написано: 4006
Звідки: MA-USA
Ну звичайно, не є однією особою. Так само, і Дух Святий є окремою Особою. Тільки ти помилилась, або свідомо заявляючи, що "Ісус не є Богові рівним". Може ти хотіла написати: Ісус не є Отцю рівнем? Бо Ісус теж являється Богом. Щодо хрещення, то все правильно: так, це є також свідчення перед людьми.




Хай благословить тебе Господь!
+2
(2-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34826
UNREAD_POSTДодано: 18 лютого 2012, 11:20 
Аватар учасника

Стать: Вона
Востаннє тут були:
01 квітня 2017, 15:48
Написано: 220
Віровизнання: свідок Єгови
Братику, прочитайте будь-ласка, ці посилання на книжку "Чого насправді вчить Біблія?", якщо прочитаєте, то зможете зрозуміти, що я мала на увазі говорячи про єдність Єгови з його сином Ісусом Христом.
http://www.watchtower.org/k/bh/article_04.htm
http://www.watchtower.org/k/bh/appendix_04.htm




http://hyacinthis.blogspot.com
-1
(0-1)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34828
UNREAD_POSTДодано: 18 лютого 2012, 12:43 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 грудня 2023, 14:33
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Prawo написав:
"Чого насправді вчить Біблія?",

Назва неправильна, має бути ""Чого насправді вчать сЄ?", бо Біблія так не вчить....

Візьмемо одне із ваших запитань 12. Звідки ми знаємо, що первородний Син не є рівний Богові? І звідки Ви таке знаєте?

Біблія вчить:
Iван.5:18 І тому то юдеї ще більш намагалися вбити Його, що не тільки суботу порушував Він, але й Бога Отцем Своїм звав, тим роблячись Богові рівним.
Фил.2:6 Він, бувши в Божій подобі, не вважав за захват бути Богові рівним,7 але Він умалив Самого Себе, прийнявши вигляд раба, ставши подібним до людини; і подобою ставши, як людина, 8 Він упокорив Себе, бувши слухняний аж до смерти, і то смерти хресної...

Той же символ "Вірую"підкреслив що ця ваша думка є єретична.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
+3
(3-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34831
UNREAD_POSTДодано: 18 лютого 2012, 19:45 
Аватар учасника

Стать: Вона
Востаннє тут були:
01 квітня 2017, 15:48
Написано: 220
Віровизнання: свідок Єгови
Чи встановив або затвердив Нікейський собор Трійцю як доктрину загальновизнаного християнства? Багато вважають, що так. Але факти говорять по-іншому.
У символі віри, проголошеному на цьому соборі, обстоювалися погляди щодо Божого Сина, які дозволили різним представникам духовенства вважати його якимсь чином рівним Богові Отцеві. Але корисно розглянути те, чого не було сказано у Нікейському символі віри. Згідно з опублікованим оригіналом, символ віри повністю звучав так:
«Ми віримо в одного Бога, всемогутнього Отця, творця усіх речей — видимих і невидимих;

В одного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, народженого від Отця, єдинородного, тобто від сутності Отця, Бога від Бога, світла від світла, правдивого Бога від правдивого Бога, народженого, не створеного, який є однією сутністю з Отцем, через Нього все почало своє існування, в небі і на землі, Який через нас, людей, і задля нашого спасіння зійшов, втілився, став людиною, був замучений і воскрес знову на третій день, зійшов на небо і прийде судити живих і мертвих;
І у Святого Духа».
Чи цей символ віри говорить, що Отець, Син і святий дух є трьома особами в одному Бозі? Чи говорить він, що вони є рівними у вічності, силі, становищі та мудрості? Ні. Тут взагалі немає формули «три в одному». Первісний Нікейський символ віри не встановив і не підтримував Трійцю.
Цей символ віри робить не більше, ніж прирівнює Сина до Отця як «одну сутність». Але у ньому нічого такого не говориться про святий дух. Там тільки говориться, що «ми віримо... у Святого Духа». Це не є доктрина загальновизнаного християнства про Трійцю.

Навіть ключова фраза «однією сутністю» (го·мо·оу́сі·ос) не обов’язково означає, що собор вірив у кількісну тотожність між Отцем і Сином. У «Новій католицькій енциклопедії» (англ.) говориться:
«Існують сумніви щодо того, чи на соборі збиралися підтримати кількісну тотожність сутності Отця і Сина».
Навіть якщо б на соборі малося на увазі, що Син і Отець є одним у кількісному відношенні, то це все ще не була б Трійця. Це були б тільки два Боги в одному, а не три в одному, як передбачується в доктрині про Трійцю.
Чи встановив або затвердив Нікейський собор Трійцю як доктрину загальновизнаного християнства? Багато вважають, що так. Але факти говорять по-іншому.

У символі віри, проголошеному на цьому соборі, обстоювалися погляди щодо Божого Сина, які дозволили різним представникам духовенства вважати його якимсь чином рівним Богові Отцеві. Але корисно розглянути те, чого не було сказано у Нікейському символі віри. Згідно з опублікованим оригіналом, символ віри повністю звучав так:
«Ми віримо в одного Бога, всемогутнього Отця, творця усіх речей — видимих і невидимих;
В одного Господа Ісуса Христа, Сина Божого, народженого від Отця, єдинородного, тобто від сутності Отця, Бога від Бога, світла від світла, правдивого Бога від правдивого Бога, народженого, не створеного, який є однією сутністю з Отцем, через Нього все почало своє існування, в небі і на землі, Який через нас, людей, і задля нашого спасіння зійшов, втілився, став людиною, був замучений і воскрес знову на третій день, зійшов на небо і прийде судити живих і мертвих;
І у Святого Духа».

Чи цей символ віри говорить, що Отець, Син і святий дух є трьома особами в одному Бозі? Чи говорить він, що вони є рівними у вічності, силі, становищі та мудрості? Ні. Тут взагалі немає формули «три в одному». Первісний Нікейський символ віри не встановив і не підтримував Трійцю.
Цей символ віри робить не більше, ніж прирівнює Сина до Отця як «одну сутність». Але у ньому нічого такого не говориться про святий дух. Там тільки говориться, що «ми віримо... у Святого Духа». Це не є доктрина загальновизнаного християнства про Трійцю.
Навіть ключова фраза «однією сутністю» (го·мо·оу́сі·ос) не обов’язково означає, що собор вірив у кількісну тотожність між Отцем і Сином. У «Новій католицькій енциклопедії» (англ.) говориться:
«Існують сумніви щодо того, чи на соборі збиралися підтримати кількісну тотожність сутності Отця і Сина».

Навіть якщо б на соборі малося на увазі, що Син і Отець є одним у кількісному відношенні, то це все ще не була б Трійця. Це були б тільки два Боги в одному, а не три в одному, як передбачується в доктрині про Трійцю.
«Нова католицька енциклопедія» визнає:
«Цікаво, що через 60 років після I Нікейського собору на I Константинопольському соборі [381 року н. е.] уникали слова гомооусіос у визначенні божественності Святого Духа».
«Дослідники ламають собі голову над тим, чому формулювання символу віри було таким м’яким; у ньому, наприклад, не вживається слово гомооусіос стосовно Святого Духа як єдиносутнього з Отцем і Сином».
Ця сама енциклопедія погоджується: «Слово гомооусіос не з’являється у Святому Письмі». Ні, Біблія не вживає цього слова ні відносно святого духа, ні Сина, як єдиносутніх з Богом. Це був небіблійний вислів, який посприяв розвиткові небіблійної, а навіть антибіблійної доктрини про Трійцю.

ЧОМУ, протягом тисяч років, жоден з Божих пророків не навчав людей про Трійцю? Чи ж Ісус, користуючись Своєю спроможністю як Великий Вчитель, не роз’яснив би догмата про Трійцю Своїм послідовникам? Чи ж Бог натхнув би писання сотень сторінок Святого Письма і у них не пояснив би догмата про Трійцю, коли б це був «основний догмат» віри?

Чи ж християнам вірити, що століття після Христа, і натхнувши писання Біблії, Бог схвалюватиме розробку догмата, незнаного Його слугам протягом тисячі років,— «незбагненної таємниці» «поза межою людського розуміння»,— яка, так як визнають, почалась у поганстві й основно стала «справою церковної політики»?
Історія ясно свідчить: Догмат про Трійцю, це відхилення від правди, відступництво.

ВИГАДКА: ІСУС РІВНИЙ БОГОВІ
«Хочу ж, аби ви знали: кожному чоловікові голова — Христос, жінці голова — чоловік, а голова Христові — Бог» (1 Коринфян 11:3).
«Коли ж усе буде підкорене Сину, тоді й сам Син підкориться Тому, хто все йому підкорив, аби Бог був усе для всіх» (1 Коринфян 15:28).
«Щиру правду кажу вам: Син нічого не може робити від себе, а лише те, що, як він бачить, робить Батько» (Івана 5:19).




http://hyacinthis.blogspot.com
0
(0-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
34833
UNREAD_POSTДодано: 18 лютого 2012, 22:25 
Аватар учасника

Стать: Він
Востаннє тут були:
12 грудня 2023, 14:33
Написано: 3325
Звідки: м. Тернопіль
Віровизнання: п'ятидесятник
Prawo написав:
ВИГАДКА: ІСУС РІВНИЙ БОГОВІ
«Хочу ж, аби ви знали: кожному чоловікові голова — Христос, жінці голова — чоловік, а голова Христові — Бог» (1 Коринфян 11:3).
«Коли ж усе буде підкорене Сину, тоді й сам Син підкориться Тому, хто все йому підкорив, аби Бог був усе для всіх» (1 Коринфян 15:28).
«Щиру правду кажу вам: Син нічого не може робити від себе, а лише те, що, як він бачить, робить Батько» (Івана 5:19).

ТО де тут говориться що Син не рівний Отцю? Ви замітили що попередній мій пост чітко говорить що Син рівний Отцю.




Sola Scriptura– “Библия и только Библия”.
+1
(1-0)
 
 URL Догори
Відсутній
 
 Тема повідомлення: Re: Символ "Вірую"
41811
UNREAD_POSTДодано: 22 січня 2013, 14:13 

Стать: Не знати хто
Востаннє тут були:
13 квітня 2016, 14:40
Написано: 173
Звідки: Київ
Протестант написав:
Цитата:
В Єдину Соборную Апостольську Церкву.

Слово "Соборною" то це саме що Католицьку? І яке значення цього слова?

Бачу що це питнання залишилось без відповіді. Даю посилання на Успенського "Соборность Церкви". Досить розгорнуто описано історія вживання цього слова отцями Церкви. Хороший вступ до теми. http://www.golubinski.ru/ecclesia/uspensky_sobornost.htm (якщо посилання не відкривається то можна в пошуковику переглянути кеш копію)


0
(0-0)
 
 URL Догори
Поділитися: 
Відображати повідомлення за:  Сортувати за   
Вперед:  
Створити нову тему Відповісти  [ 25 повідомлень ]  На сторінку Поперед.  1, 2


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: - і 1 гість


cron ©2006-2024 "Джерело"
Джерело
Каталог християнських ресурсiв <Для ТЕБЯ>