Джерело
https://forum.jerelo.info/

Первородний гріх
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=1108
Сторінка 1 з 8

Yur [ 05 жовтня 2010, 03:49 ]  Первородний гріх

бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)

У чому ж полягає цей гріх, що лежить на всіх нас.
Очевидно нашими ділами/вчинками він не є. Адже можемо ми собі уявити людей, котрі прожили життя і ніразу не згрішили. Ні подумки ні на ділі. Наприклад ті, хто умирають в дитячому віці й просто не встигли. Або от скажімо, народилася людина хвора душею і тілом, лежить навіть добре не усвідомлюючи, що з нею діється і такою йде до Бога.
Тим паче, що Павло говорить про всіх в теперішньому часі, не залежно хто скільки прожив, -- згрішили всі.

Але Є Той, про Кого сказано, що нема на Ньому гріху.

І ви знаєте, що Він був з'явився, щоб гріхи наші взяти, а гріха в Нім нема. (1-е івана 3:5)
Не вчинив Він гріха, і не знайшлося в устах Його підступу! (1-е петра 2:22)
І з злочинцями визначили Йому гроба Його, та Його поховали в багатого, хоч провини Він не учинив, і не було в Його устах омани... (Ісая 53:9)


Що ж воно є отой гріх, котрий стосується всіх і котрий ми називаемо первородним. Погляньмо на Ісуса з Назарету.

Чи ж Він не син теслі? Чи ж мати Його не Марією зветься ..(Матвія 13:55)
І казали вони: хіба Він не Ісус, син Йосипів, що ми знаємо батька та матір Його? Як же Він каже: Я з неба зійшов? (Івана 6:42)


Ніщо не виказує Ісуса з поміж усіх. Живе, працює як усі, їсть, п'є, ходить до вітру. Долоня, у яку загнана скалка, ятриться і паленіє, і так як у всіх і заживає. Хтось скаже, а де таке написано у Писанні. Не написано але по-іншому й бути не може. Тіло Христа справжнє людське, абсолютно нічим не відрізняється від тіл усіх інших.
БО. Коли б тіло Його було якесь інше, отже й страждання Його були б не справжні.

Утім є й таке, що виріжняє Христа споміж всіх. Він зачатий Від Духа Святого й воплочення Його нетлінне. Ці відмінності закладені насамперед у нашій вірі, котру черпаємо з Благої Вістки. Бо ж ніхто, говорячи про сина теслі, про таке не згадував, що він з неба зійшов, але все ж євангелисти про це написали.

Отже саме по собі тіло Ісуса Христа не є доказом відсутності гріха у Ньому, а лиш віра у Його Божествене Духовне Небесне спадкоємство.

. . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . .

Ігорко [ 06 жовтня 2010, 11:48 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)


Раз "первородний гріх" - то це гріх закладений самим Богом в кожну людину, людина з ним вже народжується.

Yur [ 06 жовтня 2010, 12:30 ]  Re: Первородний гріх

Ігорко написав:
Yur написав:
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)


Раз "первородний гріх" - то це гріх закладений самим Богом в кожну людину, людина з ним вже народжується.


Бог не закладує гріху. Бог дає людині свобідну волю обирати, між Божим і нЕбожим. Знехтування Божим і є стан гріху.

Нецікавий [ 06 жовтня 2010, 13:11 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
Ігорко написав:
Yur написав:
бо всі згрішили, і позбавлені Божої слави (Рим.3:23)


Раз "первородний гріх" - то це гріх закладений самим Богом в кожну людину, людина з ним вже народжується.


Бог не закладує гріху. Бог дає людині свобідну волю обирати, між Божим і нЕбожим. Знехтування Божим і є стан гріху.

Свобідна воля- це мертва воля, бо воля людська завжди в рабстві Божої волі, або волі диявола. продимонструйте прояв свобідної волі???))

Yur [ 06 жовтня 2010, 21:17 ]  Re: Первородний гріх

Нецікавий написав:
Свобідна воля- це мертва воля, бо воля людська завжди в рабстві Божої волі, або волі диявола. продимонструйте прояв свобідної волі???))
Право людини обирати.
Адже спокусник змій не нав'язав свою волю силою, мовляв: або ви з'їсте плід, або я з'їм вас :)
Він намагався переконати людину, котра спершу вагалася, але потім йому це вдалось.
Перед Блудним Сином теж був вибір, ніхто його силою не заставляв залишатися з батьком, як і з дому його ніхто не виганяв. Він, уже дорослий, усе чудово розумів, але піддався спокусі "гарного життя".

Протестант [ 06 жовтня 2010, 21:33 ]  Re: Первородний гріх

Юра, дай спочатку визначення: Первородний гріх це.....

Yur [ 07 жовтня 2010, 01:52 ]  Re: Первородний гріх

Первородний грх -- в стосунку до нас потомків Адама і Єви.
Адам і Єва вчинили переступ, чим не тільки взяли на себе провину, але й передали цей гріх своєму потомству у виді зіпсутої пониженої природи. Людина стала подібна до худоби і у такому виді вона приречена на остаточну погибель.

Людина в пошані, але нерозумна, подібна худобі, що гине! (Псалом 49:20/21)
Я сказав був у серці своєму: Це для людських синів, щоб Бог випробовував їх, і щоб бачити їм, що вони як ті звірі,
бо доля для людських синів і доля звірини однакова доля для них: як оці помирають, так само вмирають і ті, і для всіх один подих, і нема над твариною вищости людям, марнота бо все!... (Еклезіаст 3:18,19)
а я немов бидло й не знаю, я перед Тобою худобою став!... (Псалом 73:22)


Тепер сама людина не може щось змінити. Такий її стан потребує СПАСІННЯ.
Хрищення не зліквідовує первородний гріх, воно вказує на обрання дороги його подолання.
Народження згори, себто відродження у Дусі Святому, вказує на осягнення спасіння, але не означає остаточного відкуплення. Котре наступить після фізичної смерти у Воскресінні, в преображених духовних тілах.

Себто наявність первородного гріху від народження.
(51-7) Це бо в беззаконнях я зачатий і в гріхах породила мене мати моя (Псалом 50:5)
Первородний гріх, як наше земне спадкоємство. Його відсутність -- спадкоємство небесне духовне.
З Неба ж Господь.
Перша людина з землі, земна, друга Людина із неба Господь. (1-е кор. 15:47)
Котрий приходить через Пречисту.

Протестант [ 07 жовтня 2010, 07:19 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
Котрий приходить через Пречисту.

От останнє речення мені не сподобалося, до чого тут Марія?

Yur [ 07 жовтня 2010, 14:59 ]  Re: Первородний гріх

Sh_21 написав:
Yur написав:
Котрий приходить через Пречисту.
От останнє речення мені не сподобалося, до чого тут Марія?
Діва Марія БОГООБРАНА. Та небесна Брама, через яку приходить Господь.
І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзнекїля 44:2)
Ніхто не ввійде означає, що ніхто не може народжуватись й народжувати без зотління. Це Божа прерогатива.

Нецікавий [ 07 жовтня 2010, 15:25 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
Sh_21 написав:
Yur написав:
Котрий приходить через Пречисту.
От останнє речення мені не сподобалося, до чого тут Марія?
Діва Марія БОГОБРАНА. Та небесна Брама, через яку приходить Господь.
І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзнекїля 44:2)
Ніхто не ввійде означає, що ніхто не може народжуватись й народжувати без зотління. Це Божа прерогатива.

Хто має вухо нехай чує, що господь приходить через відкрите вухо, яке відкриває Отець...Відкрийте браму і ввійде Цар Слави...

Yur [ 07 жовтня 2010, 19:03 ]  Re: Первородний гріх

Нецікавий написав:
Хто має вухо нехай чує, що господь приходить через відкрите вухо, яке відкриває Отець...Відкрийте браму і ввійде Цар Слави...

А Він проказав: Іди, і скажеш народові цьому: Ви будете чути постійно, та не зрозумієте, і будете бачити завжди, але не пізнаєте. (Ісая 6:9)

І над ними збувається пророцтво Ісаї, яке промовляє: Почуєте слухом, і не зрозумієте, дивитися будете оком, і не побачите...
Затовстіло бо серце людей цих, тяжко чують вухами вони, і зажмурили очі свої, щоб коли не побачити очима й не почути вухами, і не зрозуміти їм серцем, і не навернутись, щоб Я їх уздоровив!
(Матвія 13:14,15)

=======================================================

Окрім того, не можемо наводити посилання, як кажуть від фонаря. Беручи окремі фрази й компонуючи їх докупи на свій кшталт.
Перша ваша фраза про відкрите вухо взагалі незрозміло звідки. Друга, про браму (Псалом 24:7) не зовсім підходить до (Єзекеїль 44:2)

Піднесіте верхи свої, брами, і будьте відчинені, входи відвічні, і ввійде Цар слави! (Псалом 24:7)

І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзекеїль 44:2)

Протестант [ 07 жовтня 2010, 21:56 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзнекїля 44:2)

Юра, а ця фраза не з фонаря? Як це місце має відношення до Марії?

Цитата:
Діва Марія БОГООБРАНА. Та небесна Брама, через яку приходить Господь.

Ви про тілесне народження І.Х., чи щось інакше?

Yur [ 08 жовтня 2010, 02:21 ]  Re: Первородний гріх

Sh_21 написав:
Yur написав:
І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзнекїля 44:2)
Юра, а ця фраза не з фонаря? Як це місце має відношення до Марії?

На пряму не сказано. Сказано, що Брамою цією входить лише Господь, що дає підстави вважати, що цією Брамоє є Богородиця.
Тоді коли у Псалмі 24:7 говориться бути самим відчиненим, возвиситись до Господа.
Звичайно ні тут ні там дослівно про Марію не сказано. На те воно й Святе Письмо, що його досліджують.

Sh_21 написав:
Yur написав:
Діва Марія БОГООБРАНА. Та небесна Брама, через яку приходить Господь.
Ви про тілесне народження І.Х., чи щось інакше?

Про прихід Христа Спасителя на нашу грішну землю. Прийщов Він, народившись від Діви Марії, в подобі гріховного тіла] (Рим. 8:3)
Чому в подобі, бо це й була подоба гріховного тіла. Як же ж можемо назвати Його тіло гріховним, коли Він Бог? Це Свідки можуть собі таке дозволити, бо за Бога Христа не вважають.
З тієї ж самої причини тіло Богородиці теж не можемо вважати гріховним, бо ж не може з гріховного вийти нЕгріховне.
Тому згідно догмату й кажемо, що Діва Марія вже у самому її зачатті була позбавлена первородного гріху.

Ви ж зрозумійте, що забагато мудруючи й вишукуючи якихось доказів, тим самим уподоблюємось тим, про кого Павло:
Бо й юдеї жадають ознак, і греки пошукують мудрости,
а ми проповідуємо Христа розп'ятого, для юдеїв згіршення, а для греків безумство (1-е Кор. 1:22,23)

Не треба думати, як би зберегти протестанське лице, треба бути насамперед щирим і відвертим! Перед собою, перед людьми і перед Богом.

Протестант [ 08 жовтня 2010, 12:43 ]  Re: Первородний гріх

Yur написав:
Sh_21 написав:
Yur написав:
І сказав мені Господь: Брама ця буде замкнена, не буде відчинена, і ніхто не ввійде в неї, бо в неї ввійшов Господь, Бог Ізраїлів, і вона буде замкнена. (Єзнекїля 44:2)
Юра, а ця фраза не з фонаря? Як це місце має відношення до Марії?

На пряму не сказано. Сказано, що Брамою цією входить лише Господь, що дає підстави вважати, що цією Брамоє є Богородиця.
Тоді коли у Псалмі 24:7 говориться бути самим відчиненим, возвиситись до Господа.
Звичайно ні тут ні там дослівно про Марію не сказано. На те воно й Святе Письмо, що його досліджують.

Юра, подивився я в тлумачення і свої і ваші, там однозначно про храм говориться, точніше про внутрішній двір храму. Тому не перебільшуйте.
Ну, якщо уже мислити духовно то Писання говорить так:
7 І знову промовив Ісус: Поправді, поправді кажу вам, що Я двері вівцям.
8 Усі, скільки їх перше Мене приходило, то злодії й розбійники, але вівці не слухали їх.
9 Я двері: коли через Мене хто ввійде, спасеться, і той ввійде та вийде, і пасовисько знайде.
(Iван.10:7-9)


Yur написав:
Ви ж зрозумійте, що забагато мудруючи й вишукуючи якихось доказів, тим самим уподоблюємось тим, про кого Павло:
Бо й юдеї жадають ознак, і греки пошукують мудрости,
а ми проповідуємо Христа розп'ятого, для юдеїв згіршення, а для греків безумство (1-е Кор. 1:22,23)

Та ми так і робимо ще й вам цього бажаємо, щоб ваші доктрини були Христоцентричними, а не Марійоцетричними. От візьміть хоч приклад із Михайла.


Yur написав:
Не треба думати, як би зберегти протестанське лице, треба бути насамперед щирим і відвертим! Перед собою, перед людьми і перед Богом.

Хто б про це говорив, Юра, а ви щирі коли не знаєте відповіді, то одразу Ів 21:25?

Yur [ 08 жовтня 2010, 13:40 ]  Re: Первородний гріх

Sh_21 написав:
Yur написав:
На пряму не сказано. Сказано, що Брамою цією входить лише Господь, що дає підстави вважати, що цією Брамоє є Богородиця.
Тоді коли у Псалмі 24:7 говориться бути самим відчиненим, возвиситись до Господа.
Звичайно ні тут ні там дослівно про Марію не сказано. На те воно й Святе Письмо, що його досліджують.
Юра, подивився я в тлумачення і свої і ваші, там однозначно про храм говориться, точніше про внутрішній двір храму. Тому не перебільшуйте.
У чому полягає моє перебільшення, говоріть по-суті.

Sh_21 написав:
Yur написав:
Ви ж зрозумійте, що забагато мудруючи й вишукуючи якихось доказів, тим самим уподоблюємось тим, про кого Павло:
Бо й юдеї жадають ознак, і греки пошукують мудрости,
а ми проповідуємо Христа розп'ятого, для юдеїв згіршення, а для греків безумство (1-е Кор. 1:22,23)
Та ми так і робимо ще й вам цього бажаємо, щоб ваші доктрини були Христоцентричними, а не Марійоцетричними.
До чого оте ваше христоцентричні і марійоцентичні? Аби замутити водичку?
Мало щось робити, треба з толком робити й уміти нести відповідь за власні слова.
Й окрім того лукавити не гарно. Ви ж самі кажете, що дивилися в тлумачення, невже в стосунку до Єзакіїля 44:2 ніде не запримітили про утотожнення Брами з Богородицею?

Sh_21 написав:
Yur написав:
Не треба думати, як би зберегти протестанське лице, треба бути насамперед щирим і відвертим! Перед собою, перед людьми і перед Богом.
Хто б про це говорив, Юра, а ви щирі коли не знаєте відповіді, то одразу Ів 21:25?
А зараз що вами промовляє? Чим Івана 21:25 не відповідь для тих, котрі не здатні бодай щось протиставити думкам опонента, але через конфесійну приналежність не бажаючи з ними погодитись, постійно толдичуть а де теке написано в Писанні.

Сторінка 1 з 8 Часовий пояс UTC + 2 годин