Джерело
https://forum.jerelo.info/

Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:50)
https://forum.jerelo.info/viewtopic.php?t=1009
Сторінка 5 з 31

Yur [ 07 жовтня 2010, 18:18 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
У Царстві небесному є/буде одухотвоене Своріння, бо те, що створив Бог - все добре, навіть дуже добре! 1 Тимотея 4, 4-5 А оскільки людину Христос спас, то і Створіння відновив, яке:
Взагалі Католицька Церква учить, що сотворення заради спасіння:
КАТЕХИЗМ
280 Творення є основою «усіх спасенних Божих задумів», «початком історії спасіння» (Конгрегація духовенства, Загальний катехитичний директорій, 51.), вершина якої - Христос.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38


Стосовно "добре" святитель каже:
"И виде Бог, яко добро" (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. (гл. 10) http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html

Також не можемо не брати до уваги, що оте "добро" на шостому дні й закінчується (Буття 1:31).

Далі, уже про добре не говориться, але й поганого ще немає. Поки що людина сама здатна прямувати Божим шляхом. А от після переступу таки погано, сама уже нічого вдіяти не може. Тепер їй потрібен Спаситель.

Michail [ 08 жовтня 2010, 10:21 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Yur написав:
Michail написав:
У Царстві небесному є/буде одухотвоене Своріння, бо те, що створив Бог - все добре, навіть дуже добре! 1 Тимотея 4, 4-5 А оскільки людину Христос спас, то і Створіння відновив, яке:
Взагалі Католицька Церква учить, що сотворення заради спасіння:
КАТЕХИЗМ
280 Творення є основою «усіх спасенних Божих задумів», «початком історії спасіння» (Конгрегація духовенства, Загальний катехитичний директорій, 51.), вершина якої - Христос.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
[/quote]

Я проти цього щось сказав? До речі з цих рядків не означає, що лише для спасіння, але вже оскільки потрібно було людину спасати, то Створіння стало основою зплану спасіння....

Але це не означає, що після повноти спасіння не буде інших створінь крім ангелів і людини.

"Об’явлення 5. 13 „І кожне створіння, що воно на небі, і на землі, і під землею, і на морі, і все, що в них, чув я, говорило: Тому, Хто сидить на престолі, і Агнцеві благословення, і честь, і слава, і сила на вічні віки!”


Звичайно, створіня будуть одухотворені... Це важко нам, поки що в тілі перебуваючим, осягнути, але не важливо зрозуміти повністю, а важливо вірити, тоді осягатимемо духовно.

В Ісаї є мабуть два рази згадано, що створіння будуть співіснувати в мирі...
Хто як хоче, може трактувати ті вислови з Біблії, але це лише екзегеза, вона може бути й субєктивна.

"Книга Исаия > Глава 65 > Стих 25:
Волк и ягненок будут пастись вместе, и лев, как вол, будет есть солому, а для змея прах будет пищею: они не будут причинять зла и вреда на всей святой горе Моей, говорит Господь."


Книга Исаия > Глава 11 > Стих 6:
Тогда волк будет жить вместе с ягненком, и барс будет лежать вместе с козленком; и теленок, и молодой лев, и вол будут вместе, и малое дитя будет водить их.



Ці рядки інспіровані Богом. А якщо Святе Письмо для простих людей має бути зрозуміло, то проста людина розуміє ці рядки так, що В Царстві Небесному будуть створіння. В Одкровенні в Новому Єрусалимі описане дерево життя, річка...





Yur написав:
Стосовно "добре" святитель каже:
"И виде Бог, яко добро" (Быт. 1, 8). Созидаемое Богом не очам Божиим доставляет приятность, и одобрение красоты у Бога не таково, как у нас. Для Него прекрасно то, что совершено по закону искусства и направлено к благопотребному концу. (гл. 10) http://www.orthlib.ru/Basil/sixday03.html

Також не можемо не брати до уваги, що оте "добро" на шостому дні й закінчується (Буття 1:31).

Далі, уже про добре не говориться, але й поганого ще немає. Поки що людина сама здатна прямувати Божим шляхом. А от після переступу таки погано, сама уже нічого вдіяти не може. Тепер їй потрібен Спаситель.
[/quote]

Шановний брате "Yur", як не говориться про добре? Я вже наводив цитати з Нового Завіту, де і далі підтверджується, що всяке створіння добре.
Нащо ще раз повторювати?



Створіння навіть славить і хвалить Творця!
Богослов Г.Павский, истолковывая книгу Псалмов, говорит о рождении всеохватывающей хвалебной песни: "Человек, если хочет принести Господу жертву хвалы, должен только соединить глас свой с гласом присно поющей и величающей Господа Своего твари, должен только чистым сердцем принять ее вещание и вместе с нею прославить Присносущего на своем языке. Тогда рождается хвалебная песнь".

Michail [ 08 жовтня 2010, 10:50 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Вибачте, що не буду поки що присутній на всіх інших гілках форуму, але найбіьше мене цікавить оця і я тут зависну... А так часу на інші і не маю.


Ось дуже цікава молитва Василія Великого:


Молитва св. Василія Великого
за створіння:
О Боже, розшири в нас почуття дружності з усіма живими істотами, з нашими меншими братами, яким Ти дав цю землю, як спільний з нами дім. Хай усвідомимо, що вони живуть не для нас тільки, але й для самих себе і для Тебе, що вони насолоджуються радістю життя так, як і ми, і служать Тобі на своєму місці краще, ніж ми на своєму.

Мені ця молитва бачиться як думка і вислів дуже високої духовності.
Для себе живуть? Так. Це цінність Створіння в собі.

До речі ми видали збірку таких цікавих молитов за збереження довкілля:
http://forum.ugcc.org.ua/viewtopic.php?f=18&t=1935

Ну і на рахунок тіла і крові та Царства Божого. Христос в преображеному тілі увійшов до Царства Божого. Ми, люди, також воскреснемо в преображених тілах і вірні увійдуть в Боже Царство. Це істина! То які заперечення в Біблії до того, що Створіння створене заради людини і спасенне разом з людиною не можє бути в Царстві Небесному. Я не говорю про душу тварин чи рослин... А йдеться про саму сутність Створіння - природи. В східному Богослівї говоритьсяя й про преображення Створіння.

Yur [ 08 жовтня 2010, 14:21 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
До речі з цих рядків не означає, що лише для спасіння, але вже оскільки потрібно було людину спасати, то Створіння стало основою зплану спасіння....
Але це не означає, що після повноти спасіння не буде інших створінь крім ангелів і людини.
Гаразд. Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
Як ви собі уявляєте людину досконалу як Отець?

Michail написав:
Звичайно, створіня будуть одухотворені... Це важко нам, поки що в тілі перебуваючим, осягнути, але не важливо зрозуміти повністю, а важливо вірити, тоді осягатимемо духовно.
Як ви розумієте "одухотворені". Чим вони вдрізнятимуться від нЕодухотворених?

Michail написав:
В Ісаї є мабуть два рази згадано, що створіння будуть співіснувати в мирі...
Хто як хоче, може трактувати ті вислови з Біблії, але це лише екзегеза, вона може бути й субєктивна.
"Книга Исаия > Глава 65 > Стих 25:
Волк и ягненок будут пастись вместе, и лев, как вол, будет есть солому, а для змея прах будет пищею: они не будут причинять зла и вреда на всей святой горе Моей, говорит Господь."
Книга Исаия > Глава 11 > Стих 6:
Тогда волк будет жить вместе с ягненком, и барс будет лежать вместе с козленком; и теленок, и молодой лев, и вол будут вместе, и малое дитя будет водить их.
І як ви собі уявляєте цих звірів :)
Умиротворені звірі, це умиротворення у наших душах. Без цього спасіння не осягнеш.
КАТЕХИЗМ
377 «Управління» світом, яке Бог від початку довірив людині, здійснювалося передусім у самій людині як панування над собою.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38


Michail написав:
Ці рядки інспіровані Богом. А якщо Святе Письмо для простих людей має бути зрозуміло, то проста людина розуміє ці рядки так, що В Царстві Небесному будуть створіння. В Одкровенні в Новому Єрусалимі описане дерево життя, річка...
Кажете річка ...
бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було. (Об'явлення 21:1)
.. місце зібрання води назвав: Море (Буття 1:10)


Michail написав:
Шановний брате "Yur", як не говориться про добре? Я вже наводив цитати з Нового Завіту, де і далі підтверджується, що всяке створіння добре. Нащо ще раз повторювати?
Не треба повторювати. Усе Богом сотворене є добрим для спасіння людини.
Можливо я не чітко висловився, коли казав, що добре закінчилося, малося на увазі процес становлення людини до переступу, що не закінчується на шостому дні.

Michail [ 08 жовтня 2010, 15:54 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
До речі з цих рядків не означає, що лише для спасіння, але вже оскільки потрібно було людину спасати, то Створіння стало основою зплану спасіння....
Але це не означає, що після повноти спасіння не буде інших створінь крім ангелів і людини.
Гаразд. Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
Як ви собі уявляєте людину досконалу як Отець?


Хіба Це Христос не слухаючим його людям казав?

А як Ви отця можете собі уявити?
В христинятсві не потрібно уявляти тця, а пізнавати зі Слова Божого. Є характеристики Бога, так і спасенна людина буде мати характеристики, які має Творець через спасителя - Ісуса Христа.
Це і є обожествлення, але все ж суть людини буде людина. Вона буде подібна до ангелів, але все ж таки ми не будемо ангелами, а будемо жити як ангели.

Michail [ 08 жовтня 2010, 16:06 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
Звичайно, створіня будуть одухотворені... Це важко нам, поки що в тілі перебуваючим, осягнути, але не важливо зрозуміти повністю, а важливо вірити, тоді осягатимемо духовно.
Як ви розумієте "одухотворені". Чим вони вдрізнятимуться від нЕодухотворених?

З дослідження християнської думки в різних джерелах я зрозумів, що одухотвореня буде в результаті преображення...
Створіння - матеріальні, вони в часі, вони смертні... Створіня в у Царстві Божому, на мою думку, будуть пеебувати у вічності...

Якби я міг собі уявити, як в Царстві все буде!
Ап. Павло не міг цього описати, побувавши там чи то в тілі чи без..., як же я Вам досконало поясню, якщо я там ще не був?

Michail [ 08 жовтня 2010, 16:11 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Yur написав:
Michail написав:
До речі з цих рядків не означає, що лише для спасіння, але вже оскільки потрібно було людину спасати, то Створіння стало основою зплану спасіння....
Але це не означає, що після повноти спасіння не буде інших створінь крім ангелів і людини.
Гаразд. Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
Як ви собі уявляєте людину досконалу як Отець?

Якщо тут Ви маєте на увазі, що людина воскресає лише духом, то читайте

"Новый Завет > Книга К Филиппийцам > Глава 3
21. Который уничиженное тело наше преобразит так, что оно будет сообразно славному телу Его, силою, [которою] Он действует и покоряет Себе всё."

Не знаю як людину уявити досконалою, але так написано в Святому Письмі...

А якщо не так, тоді можна з спокійною душею стати СЕ і думати, що в Царстві Божому ми будемо жити воскреслі на такій же Землі я к і тепер, тільки з справедлими управлінням Бога...

Michail [ 08 жовтня 2010, 16:25 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
В Ісаї є мабуть два рази згадано, що створіння будуть співіснувати в мирі...
Хто як хоче, може трактувати ті вислови з Біблії, але це лише екзегеза, вона може бути й субєктивна.
"Книга Исаия > Глава 65 > Стих 25:
Волк и ягненок будут пастись вместе, и лев, как вол, будет есть солому, а для змея прах будет пищею: они не будут причинять зла и вреда на всей святой горе Моей, говорит Господь."
Книга Исаия > Глава 11 > Стих 6:
Тогда волк будет жить вместе с ягненком, и барс будет лежать вместе с козленком; и теленок, и молодой лев, и вол будут вместе, и малое дитя будет водить их.
І як ви собі уявляєте цих звірів :)
Умиротворені звірі, це умиротворення у наших душах. Без цього спасіння не осягнеш.
КАТЕХИЗМ
377 «Управління» світом, яке Бог від початку довірив людині, здійснювалося передусім у самій людині як панування над собою.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38
[/quote]


Перед усім - то так, але знову ж таки це не виключає існування створіння після Парузії. Ви уявляєте лише в рамках земних.... А уявіть Вселенну!

"Умиротворені звірі, це умиротворення у наших душах."

Хтось так пояснює, хтось інакше. Це лише пояснення. А наскільки Ви впевнені, що в тих рядках Бог хотів сказати саме те, що Ви написали?


Вона що, сколапсує в точку сингулярності за уявленнями фізиків, а потім знову Великий Вибух? Чи просто сколапсує?
Хто це може знаити?

Michail написав:
Ці рядки інспіровані Богом. А якщо Святе Письмо для простих людей має бути зрозуміло, то проста людина розуміє ці рядки так, що В Царстві Небесному будуть створіння. В Одкровенні в Новому Єрусалимі описане дерево життя, річка...
Кажете річка ...
бачив я небо нове й нову землю, перше бо небо та перша земля проминули, і моря вже не було. (Об'явлення 21:1)
.. місце зібрання води назвав: Море (Буття 1:10)


дкр. 22. "1. §И показал мне чистую реку воды жизни, светлую, как кристалл, исходящую от престола Бога и Агнца.
2. Среди улицы его, и по ту и по другую сторону реки, древо жизни, двенадцать [раз] приносящее плоды, дающее на каждый месяц плод свой; и листья дерева -- для исцеления народов."

Як можна побачити світлу і чисту рчку, якщо духовне невидиме?
В тому то й справа, що створіння буде преображене...

З другого боку, якщо ріка мається на увазі як символ, то й море мається на увазі як символ. Для євреїв море було символом злого, морська безодня - щось страшне!

Не може про одне йтися як про матеріальне, а про інше - лише як про символ.


Я ще пошукаю про преображення створіння... Не спішіть, будь ласка, але то вже в понеділок.

т такого "моря" більше й не буде (так нам пояснювала викладач-бібліст).


Michail написав:
Шановний брате "Yur", як не говориться про добре? Я вже наводив цитати з Нового Завіту, де і далі підтверджується, що всяке створіння добре. Нащо ще раз повторювати?
Не треба повторювати. Усе Богом сотворене є добрим для спасіння людини.
Можливо я не чітко висловився, коли казав, що добре закінчилося, малося на увазі процес становлення людини до переступу, що не закінчується на шостому дні.[/quote]

Michail [ 08 жовтня 2010, 16:29 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Я, ведучи цей діалог, маю на увазі, що в теології нема чіткого уявлення, яким буде Царство Боже. Є кілька думок, але це все розважання. Догмату про це немаі не може бути.

Точно можна сказати лише те, що СЕ навіть не уявляють, що малюють на картинказх, описуючи Царство Боже.

А християни намагаються уявити, як 3 річні діти намагаються уявити, що робить їх батьк-програміст з компютером :)

Протестант [ 08 жовтня 2010, 18:56 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
Не знаю як людину уявити досконалою, але так написано в Святому Письмі...

Я коли не розумію один вірш, завжди дивлюся в контекст, а що каже контекст? .. вибрано...
21 Ви чули, що було стародавнім наказане: Не вбивай, а хто вб'є, підпадає він судові. 22 А Я вам кажу, що кожен, хто гнівається на брата свого, підпадає вже судові.

28 А Я вам кажу, що кожен, хто на жінку подивиться із пожадливістю, той уже вчинив із нею перелюб у серці своїм.

33 Ще ви чули, що було стародавнім наказане: Не клянись неправдиво, але виконуй клятви свої перед Господом. 34 А Я вам кажу не клястися зовсім: ані небом, бо воно престол Божий;

38 Ви чули, що сказано: Око за око, і зуб за зуба. 39 А Я вам кажу не противитись злому. І коли вдарить тебе хто у праву щоку твою, підстав йому й другу. 40 А хто хоче тебе позивати й забрати сорочку твою, віддай і плаща йому.

43 Ви чули, що сказано: Люби свого ближнього, і ненавидь свого ворога. 44 А Я вам кажу: Любіть ворогів своїх, благословляйте тих, хто вас проклинає, творіть добро тим, хто ненавидить вас, і моліться за тих, хто вас переслідує,


Хіба це не стримління до досконалості? Бо ми стаємо як наш Отець небесний.

Чіткіше сказав Павло 2Кор.13:11 А накінець, браття, радійте, удосконалюйтесь....

Досконалість це процес, а не одноразова дія, похоже на святість.

Yur [ 08 жовтня 2010, 19:17 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
Yur написав:
Гаразд. Отож, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний! (Матвія 5:48)
Як ви собі уявляєте людину досконалу як Отець?

Хіба Це Христос не слухаючим його людям казав?
А як Ви отця можете собі уявити?
Отця уявити неможливо. Він по-за межами думок.
Так як і уявляти собі людину есхатологічну на земний манір теж не можемо.
=====================================================

Michail написав:
Yur написав:
Як ви розумієте "одухотворені". Чим вони вдрізнятимуться від нЕодухотворених?
З дослідження християнської думки в різних джерелах я зрозумів, що одухотвореня буде в результаті преображення...
Створіння - матеріальні, вони в часі, вони смертні... Створіня в у Царстві Божому, на мою думку, будуть пеебувати у вічності...
Якби я міг собі уявити, як в Царстві все буде!
Ап. Павло не міг цього описати, побувавши там чи то в тілі чи без..., як же я Вам досконало поясню, якщо я там ще не був?
Утім Павло писав:
Через те ми відваги не тратимо, бо хоч нищиться зовнішній наш чоловік, зате день-у-день відновляється внутрішній. (2- Кор. 4:16)
А святитель, торуючи Павлу, каже:
6. .. Давайте исследуем то, что относится к Богу, и мы познаем то, что касается нас, а именно, что мы не имеем образа Божиего, если понимать его в телесном смысле. Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели.
http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html

Сам раз призадумтися про "матеріальність" преображених тіл. Що ж це за матерія така, котра не містить у собі зовнішньо/просторових ознак?..
======================================================

Michail написав:
Yur написав:
Як ви собі уявляєте людину досконалу як Отець?
Якщо тут Ви маєте на увазі, що людина воскресає лише духом, то читайте
Ні. такого я на увазі немаю. Звичайно ж людина воскресне з тілом. Але не з зовнішнім, таким, що нищиться.

Michail написав:
Не знаю як людину уявити досконалою, але так написано в Святому Письмі...
Тоді й нема чого їрактувати людину преображену на земний манір.

Michail написав:
А якщо не так, тоді можна з спокійною душею стати СЕ і думати, що в Царстві Божому ми будемо жити воскреслі на такій же Землі я к і тепер, тільки з справедлими управлінням Бога...
Уявіть собі, що я найменше упереджений щодо СЄ. Єдине, що вони не можуть називати себе християнами.
========================================================

Michail написав:
дкр. 22. "1. §И показал мне чистую реку воды жизни ..."
Як можна побачити світлу і чисту річку, якщо духовне невидиме? В тому то й справа, що створіння буде преображене...
Взагалі тут мова про воду життя й побачити її можна, але не фізичним взором, а духовним (блаженим) баченням.
КАТЕХИЗМ 1028 http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38

Michail написав:
З другого боку, якщо ріка мається на увазі як символ, то й море мається на увазі як символ. Для євреїв море було символом злого, морська безодня - щось страшне!
Не може про одне йтися як про матеріальне, а про інше - лише як про символ.
Тут маєте рацію. Однак, те що написано на початку у Бутті все ж відрізняється за стилем сприйняття від того, що в Одкровенні.
========================================================

Michail написав:
Я, ведучи цей діалог, маю на увазі, що в теології нема чіткого уявлення, яким буде Царство Боже. Є кілька думок, але це все розважання. Догмату про це нема і не може бути.
Пригадуєте Христову відповідь фарисеям: Тож віддайте кесареве кесареві, а Богові Боже. (Матвія 22:21)
Чи було це прямою відповіддю не їхнє запитання про сплату податку? Ні, звичайно, але Христос відповів так, що заперечити їм було нічим.
Так і в богословії. Іноді важливішою є форма подання, аніж сам зміст.

Michail [ 11 жовтня 2010, 13:21 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

"Внешние очертания бывают (лишь) у тела, подверженного гибели."

Христос після воскресіння мав на тілі рани, в які вкладали пальці апостоли...
Мав вигляд, бо його бачили... Хіба це не риси (очертания)?

"Так як і уявляти собі людину есхатологічну на земний манір теж не можемо."

Христос після воскресіння хіба не мав тіло преображенне і есхатологічне?


"Тоді й нема чого їрактувати людину преображену на земний манір."
Хіба я трактую одухотворені тіла воскреслих людей на земний манір.? Це СЕ роблять, я лише в загальному стараюсь окреслити, що як воскрес Христос в тілі преображенному, славому, (а це було одухотворене те тіло, що в гробі було, бо більше його там не знайшли) так і ми воскреснемо в такому тілі, подібно до Христа!

По-моєму так Церква і східного і західногообряду каже!

Рмо-католики в символі віри співають: "чекаємо на воскресіня тіла"!

Yur [ 11 жовтня 2010, 15:42 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
Христос після воскресіння мав на тілі рани, в які вкладали пальці апостоли...
Мав вигляд, бо його бачили... Хіба це не риси (очертания)?
Христос після воскресіння хіба не мав тіло преображенне і есхатологічне?
Слава тіла Христа ВОСКРЕСЛОГО і Того, що ВОЗНІССЯ є різною.
КАТЕХИЗМ
659 ... Але протягом сорока днів, коли Він їв і пив зі Своїми учнями (Пор. Ді. 10,41.) і навчав їх про Царство Небесне (Пор. Ді. 1,3.), Його слава залишалася ще прихованою під виглядом звичайної людської природи (Пор. Мр. 16, 12; Лк. 24, 15; Ів. 20, 14-15; 21,4.). Остання поява Ісуса завершується безповоротним входом Його людської природи в Божу славу, символізовану хмарою.
660 Прихований характер слави Воскреслого упродовж цього часу виявляється в Його таємничих словах до Марії Магдалини: «Не зійшов бо я ще до Отця Мого, але йди до Моїх братів і повідай їм: іду Я до Отця Мого й Отця вашого, до Бога Мого й Бога вашого» (Ів. 20,17). Це вказує на відмінність слави Христа воскреслого й слави Христа, що сидить праворуч Отця. Подія Вознесіння, водночас історична і трансцендентна, означає перехід від одної слави до іншої.
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38


Michail написав:
Хіба я трактую одухотворені тіла воскреслих людей на земний манір.? Це СЕ роблять, я лише в загальному стараюсь окреслити, що як воскрес Христос в тілі преображенному, славому, (а це було одухотворене те тіло, що в гробі було, бо більше його там не знайшли) так і ми воскреснемо в такому тілі, подібно до Христа!
Ви навели приклад тіла Воскреслого Христа. Котрого Апостоли могли ззовні бачтити і торкатись руками.
Зовнішня видимість не є Божественою.
КАТЕХИЗМ
1028 Через Його трансцендентність, Бога неможливо побачити таким, яким Він є, доки Він Сам не відкриє Свого таїнства для безпосередньої контемпляції з боку людини і доки не дасть їй здатності до цього. Це бачення Бога у небесній славі Церква назвала «блаженним баченням».
http://catechismus.org.ua/index.php?opt ... &Itemid=38



Michail написав:
По-моєму так Церква і східного і західногообряду каже!
Рbмо-католики в символі віри співають: "чекаємо на воскресіня тіла"!
Однак тіло, згідно вчення Церкви, не є щось стороннє якась купка земних елементів. Тіло це насамперед знаряддя душі

7. ... Поэтому тело — это (как бы) орудие человека, орудие души; словом «человек» обозначается душа как таковая. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html

Себто у будь-якому випадку не можемо уявляти Божествену тілесність як щось ззовні (зі сторони), котре можна помацяти чи зазнимкувати. Божествене тіло не має зовнішньо/просторових окресів. Божествена тіленість це внутрішній стан ДУХОВНИЙ, що не підвладний зовнішньому сприйняттю. Дослухайтесь до святителя.

5. ... Если мы сотворены по образу Бога, как об этом сказано, то и строение (συμμορφος) у нас то же самое. У Бога есть глаза и уши, голова, руки, седалищная часть, — ведь и говорится в Писании, что Бог восседает, — также ноги, на которых Он ходит. Разве Бог не таков? Но устрани из сердца непотребные выдумки (представления). Отбрось от себя мысли, не соответствующие величию Бога. Бог не имеет очертаний (ασχηματιστος), Он прост (απλους). Не фантазируй насчет Его строения; не преуменьшай на иудейский манер Того, Кто велик; не замыкай Бога в свои телесные представления; [b]не ограничивай Его мерой своего ума[i]. http://www.orthlib.ru/Basil/sixday10.html

Michail [ 12 жовтня 2010, 13:03 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Може й так... Я не буду спорити.

Лише одне:

"Себто у будь-якому випадку не можемо уявляти Божествену тілесність як щось ззовні (зі сторони), котре можна помацяти чи зазнимкувати. "

Як би не було, воскреслий Ісус дав себе торкнутися своїм учням і навіть їв з ними!
Це Слово Боже каже.

А як буде, побачимо. НІкуди від цього не дінемось...

Yur [ 12 жовтня 2010, 15:38 ]  Re: Тіло й кров посісти Божого Царства не можуть...(1Кор.15:

Michail написав:
Як би не було, воскреслий Ісус дав себе торкнутися своїм учням і навіть їв з ними!
Це Слово Боже каже.

Воно каже:
Думайте про те, що вгорі, а не про те, що на землі. (Колосян 3:2)
Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа (Филипян 3:20)


Насправді у намаганні допасувати земне людське до Небесного Божого криється найгидкіша єресь антихриста.

КАТЕХИЗМ
675. .. Найбільший релігійний обман - це обман антихриста, тобто обман псевдомесіанізму, коли людина прославляє себе саму замість Бога і Його Месії, який прийшов у тілі (Пор. 2 Сол. 2, 4-12; 1 Сол. 5, 2-3; 2 Iв. 7; 1 Iв. 2, 18.22.).

Сторінка 5 з 31 Часовий пояс UTC + 2 годин